- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz
hacki87 #295745 üzenetére
Ez csak akkor lesz gond, ha elhagyod ezután az egyik rendszámot, akkor már nem fogják pótolni, hanem teljesen újra kell rendszámozni a kocsit. Tehát egy rendszámot életútja során 2x lehet pótolni (2db táblával). Utána kuka. De hátha jobban tudja valaki, én így tudom.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hacki87 #254469 üzenetére
Ja, a németek befolyása mindenhol tetten érhető. A japánom (ott is készült, Suzukában) is tele van Bosch alkatrészekkel, az olaszokban meg ezen felül előfordul még VDO, Siemens, Blaupunkt…
Vagy ott a WagonR-ünk, ami félig-meddig Opel/GM, van is némi baj azokkal a részekkel. -
válasz
hacki87 #252269 üzenetére
Akkor mégiscsak user error.
Pedig szinte az összes fórumon, vagy YT videón szerepel hogy hogyan érdemes. Szerintem rém egyszerű. Astrák közzül egyedül a H-nál az izzócserére veszem rá magam nehezen, de G-nél vagy J-nél pofonegyszerű. A K-nak viszont borzasztó rögzítése van, valami iszonyat gagyi. Cserélni egyszerű, de olyan bizonytalan a rögzítése hogy egy komolyabb úthibán szerintem szétesik.
-
válasz
hacki87 #252265 üzenetére
Most őszintén, azt hogy? Eleve nem kell csak fél vagy egy fordulatot kicsavarni a csavaron. Bár én is teljesen kivettem mágneses torx kulccsal, és a meneten zsírral tettem vissza.
#252266 rbalint88: Original Auxito lesz nálam pár hét múlva (ismerősnek friss rendelés). Ha gondolod Nyíregyen odaadom szívesen.
-
rbalint88
addikt
válasz
hacki87 #252262 üzenetére
Lehet meg annal is jobb
[kép] belenyomod az izzot, majd betolod a foglalatba es elforgatod. De annyira feszes az egesz, hogy az osram talpa nem ult fel ra teljesen (kb0,2mm-rol beszelunk) es sehogy se tudtam bepajszerolni. Egyebkent latasi szempontbol nincs indoka a cserenek, mert jol vilagit a gyari H7 izzokkal is, csak a csunya sarga fenye zavart
Marmint most mar nincs indoka, hogy visszakerultek a gyari izzok. Anno kicsereltem Neolux hidegebb fenyure, de belulrol elkezdett bekormosodni es foltos lett a vetitett kep, a szelvedo jobb also sarka fele nezve total sotetseg voltTothgera30: sajnos ez az auxito is ugy nez ki, mint ami nem fer be a talpkialakitas miatt. De ha megvan meg, akkor esetleg egy proba erejeig elkernem
-
válasz
hacki87 #251921 üzenetére
A Tiéd dolgozói ha jól értelmezem a múltkori hsz-edet.
szabonagyur: Igen, lehetne mondjuk 30 Ft mint a tavaly év végi kuponok. (akkor is ritkán használnám)
Kihagytam vasárnap az Auchan 579 forintos ajánlatot, mert végül nem Visegrádra mentünk ebédelni, csak ide helybe gyalog.
-
kisza25
félisten
válasz
hacki87 #251225 üzenetére
Mert először rossz oldalt döntöttem le, elég lett volna az egyiket is, amúgy kb 10 másodperc a két oldalt ledönteni
stickermajom: nekem is van tetőcsomagtartó, jó mindkét autóra, eredetileg a 3 ajtóshoz volt, de én sose használtam még. Anno volt az A vectrához is, azt sem használtam soha -
-
válasz
hacki87 #242839 üzenetére
Nem szerettelek volna lelombozni.
A műszaki tesó Vectra C 1.9 húzott dízellel nekem is tán 4,4 volt a minimum Keszthely és Zeg között (dimbes-dombos kanyargós). Illetve egyszer végigmentem az északi parton 5 liter környékén (4,7???), a 2.0 benzinturbóval spontán hoztam ugyanott 5,1-et két héttel ezelőtt [kép]. Igazán autópályán érezte elemében magát, 100 kmh felett "állt össze" az autó, 170-180 tempomattal 7-8 literből elporoszkált.
Kedvenc autóim egyike, hiába nem fogyaszt kiemelkedően. (biztosan top 5). 👍 -
-
-
válasz
hacki87 #234516 üzenetére
Jó csak vevőként nem biztos, hogy aláírod, mert aztán mit követelsz utána ha gebasz van? Vagy írtok egy rendest meg egy biankót a navnak?
Mikor tavaly vettem kint a kocsit németben csináltunk egy németet meg egy magyar/angolt, mert tudtam, hogy majd költözünk haza és honosíttatom, nehogy fordíttatni kelljen.
Lesett is a japán eladósrác, hogy minek az anyja neve, ezt valamiért Magyarországon nagy divat kérdezni, máshol nem.Szerk: egyébként előző kocsikon meg buktam annyit (Mazda6 1,18M vettem, 160e adtam el 6 évvel később, olajcseréket nem számitva 500 biztos ráment), másrészt az árfolyam, árak is ingadoztak rengeteget. Ami idén 4 millió az egy grammal nem ér többet mint tavaly 3 millió, sőt.
-
szőröscica
addikt
válasz
hacki87 #225104 üzenetére
Tavasztol oszig sima ugy, ha nem autopalyan mesz. Telen realisan nezve, ovatos kozlekedessel 40-45km a hatotav elektromosan. 10kWh arambol. Persze ha nem futesz, akkor feljebb lehet valamennyivel tornazni, de nem azert tanultam annyi evet es dolgozok mint egy allat, hogy vacogjak a kocsiban.
Innen kezdve neked kell kiszamolni, hogy megeri-e.
Az altalanos velemenyem az autorol leirtam mar korabban, ha erdekel, keress vissza. Roviden: bizonyos elethelyzetekben egy tokeletes celeszkoz, egyebkent viszont kompromisszumokat igenyel. A legnagyobb problema, hogy keves helyen tudjak szervizelni es hosszuak a varolistak, lassu a specifikus alkatreszek ellatasa is. Ezt a specifikus karbantartasra ertem (elektromos hajtas, fekolajcsere, stb), az egyszerubb dolgokat otthon meg tudod csinalni, en is most fogok olajat, gyertyat, szuroket cserelni, szogegyszeru Opel cuccok kellenek bele.
Eredetileg 5 evre vettem, most lesz 4 eve nalam (holnap teszek is fel kepet az evfordulora), de ahogy emelkednek az autoarak, szerintem meg egy szett Michelin CC2-t lejarok vele, azaz meg 4 evet marad. Az en eletembe egy plugin tokeletes, de szamomra ennel jobb plugint meg nem gyartottak - az uj C mercit varom, de az 20+ millios lesz ugyis. Elektromoshoz pedig nem erzem eleg fejlettnek az infrastrukturat, bar egy Model 3, Kia EV6 vagy Hyundai Ioniq5 johetne, de 12-13 millio forintot kene radobnom, es nem hiszem, hogy lenyegesen javitana az eletszinvonalamat az elso par het euforiajat kovetoen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
hacki87 #221747 üzenetére
MOL és Shell játszik nálam a kártyák miatt. Shellt nem annyira szereti a Golf, legalábbis mintha többen enne belőle pár decivel. De lehet, hogy inkább átállok én is majd, ha kicsit egyenletesebb hőmérséklet lesz (lássam, hogy úgy milyen fogyik jönnek ki).
Ha már fogyi... Múltkor, M3-ason szembeszélben lett egy rekordfogyi, 6.78 l/100 km jött. Szörnyű érték, pedig 130-as tempót ritkán értem el, inkább 100-120 között mentem.
-
szabonagyur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózati / IP kamera
- LEGO klub
- Házimozi haladó szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DOOM - The Dark Ages
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Beszámítás! Apple iPad 11 2025 128GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 Plus Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged