Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
Én se használom túl sokat a tempomatot. Valahogy úgy vagyok vele, mint Integrale. Az adaptívnak talán lenne értelme.
És focvissal is egyetértek. A pályát nagyon unom, ha még a pedált se kell nyomni, végképp. (Ha meg nagyobb a forgalom, akkor jobban szeretem én irányítani a dolgokat.)
Én még váltani is "szeretek" (vagy hát én eldönteni, hogy mikor váltok), ezért jó nekem a manuális váltó.
-
brumi1024
veterán
válasz Kickass #189750 üzenetére
Mini pl sebességkülönbségtől függően gyorsít tempomattal, és a módválasztó is erősen befolyásolja a vehemenciáját: Ecoban lustán, Sportban meg elég dinamikusan gyorsít. Padlógázt viszont nem használ, kellemetlen is lenne tempomatnál nézegetni az ESP villogását.
Amúgy focvishoz hasonlóan használom én is, leginkább 50/70-es korlátozások mellett, meg néha pályán.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kickass #189747 üzenetére
Bár még nem próbáltam ki, a menüből 5 fokozatban lehet állítani mennyire agilisen gyorsítson-lassítson a tempomat. Azt is, mekkora távolságot tartson. Én komfortba tettem mindkettőt, utálom ha nincs előttem 1-2 kocsinyi távolság. VW Passat 2012
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szoszo94
őstag
válasz brumi1024 #189755 üzenetére
Lexus szintén, attól függ mekkorát kell gyorsítani. Képes két fokozatot is visszaváltani, ha nagyobb a különbség a jelenlegi és a kívánt sebesség közt.
Városban is képes vagyok használni, bár Győr még mindig nem Pest, úgyhogy viszonylag hosszan lehet haladni tempomattal is. Adaptív lenne a legjobb ofkorsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-v-
addikt
[link] ez is jó szar ez a számolgatás .. az autóban álló pénz nem az értékvesztés, hanem az értékvesztés plusz az elmaradt hozam, hogy az a pénz nem valami olyan eszközben áll ami még fizet is rá, utóbbival ez se számol.
Pl. itt az új 5 899 000 meg a legszarabb 437 000 között 5 462 000 a difi, ha a számolásban vett 5 évig az valami fostalicska állampapírban áll akkor még pluszban 1.3M bukó hogy a drágább autóval jártam, na annyival még többe kerül az.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #189742 üzenetére
Igen, kuplungra is leold. Nem nagyon hasznalom, kb evi 1-2x ha nyaralas miatt sokat megyek palyan.
Skordeban radaros van azt azert tobbet hasznalom varoson kivul.#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Egyébként nem meglepő az eredmény, eddig az én számolgatásaim alapján is a régi és egyszerű konstrukciójú autót a legolcsóbb üzemeltetni. Kicsit mondjuk megborította ezt az utóbbi években tapasztalható áremelkedés, ami miatt pár évvel ezelőtt vett új autó használtan is ugyanannyiért eladható (viszont a reálérték miatt kevesebbet fog érni). Új autónál előny, hogy szerencsés esetben nem két-három havonta szerelőhöz járkálni, elég csak évente egy-két alkalommal egy kisszerviz egy darabig.
Illetve amiatt sem teljesen korrekt az összehasonlítás szerintem, mert nem ugyanazt kapja az ember egy szalonból kihozott új Astra esetén, meg egy 15-20 éves G Astránál (komfort, extrák, várható rendelkezésre állás).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #189763 üzenetére
Bubiban leold kuplungra is de valtas utan 1 gombnyomas es visszagyorsit a rogzitett ertekre.
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz grizlisandor #189765 üzenetére
140 korul van az, volt 1.8TS 156-om csak abban nem volt tempomat
-
veterán
válasz BigBlackDog #189763 üzenetére
Golf se reagál a kuplungra, Opelek igen - utóbbit érzem logikusnak.
Szerk: van - feláras - üzemmód kapcsoló a Golfban (eco, normál, sport, individuál), de én mindig (99%) normálban használom. Lehetséges, hogy sportban gyorsabban gyorsítana vissza.
Amúgy szimpla mókusvakítás ez a kapcsoló.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #189765 üzenetére
156-ban egyaltalan nem finom a tempomat, szerintem 5km/h-s lepcsokben ugrik, Lybraba berakhato az Alfae is (maskepp nez ki kicsit, de P&P), abban figyeltem, hogy darabosabb, mig a Lanciae szerintem mar tul finom, 1-2 km/h-s ugrasok vannak.
Egyebkent 144 le az 1.8, es 120 az 1.6.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
Látod, látod.
(Az előbb nem írtam, hogy a BKV a legolcsóbb, mert uncsi poén már.)Ha azt akarom, hogy lassabban gyorsítson, akkor kevésbé nyomom a pedált - > eco. Ha azt akarom, hogy jobban ugorjon, akkor magamtól is tudok padlót nyomni -> sport.
DSG-vel és állítható futóművel van létjogosultsága annak a menetmódválasztó gombnak. (Amúgy az alfás öcsémen fogtam a fejem legutóbb, hogy a DNA kapcsolótól milyen erős lesz az 1.4T.) -
chungee
addikt
Napot!
Nem értek az akkukhoz ezért a véleményeteket kérném. Ezek a versenyzők vannak, mert ezek férnek bele a büdszébe. Jelenleg ez van benne. De már a végét járja, le szeretném cserélni. 2002-es évjáratú 2500 köbcentis kisbusz Hyundai H-1 az áldozat. Nem mai gyerek, nincs benne semmi elektrokütyü.
Előre köszönöm a válaszokat
-
Kickass
őstag
-
MasterMark
titán
válasz Kickass #189747 üzenetére
Az analóg pont az, hogy fokozatmentesen tud gyorsítani. A digitális lehetne az, hogy on-off. Ha erre gondoltál.
Egyébként nekem is fokozatosan gyorsít, azt hittem ez az alap.
Amúgy tudnia kell bármilyen százalékban használni a gázpedált, különben nem tudná tartani a sebességet, csak gyorsíthatva lassítgatva.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #189776 üzenetére
Az jól viszi majd a bódét. Egyszer anno még az 1.6i G Astraval bekóstoltam egy Ignist. Úgy elkente a számat mint a huzat.
Amúgy meglepődtem, mert nem is olyan nagyon régen Kanadában sok ilyen SX4-et láttam. Aztán kiderült, hogy azért mert ott ez a legolcsóbb 4x4-es autó (már már kikoptak a forgalomból).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #189786 üzenetére
Érdekes amúgy az egész motorizáció különbség EU vs US piac között... Múltkor néztem, a Ford Ranger jelenleg nálunk van 2.0 dízel van, legerősebb lehetőség a biturbo 210 lóval. Amcsi változat 2.3 Ecoboost, 270 lóerő az egyetlen opció, érdekes fejben egy fapad európai mellé állítani, ami fele olyan erős nincs (130 hp) Mondjuk a 10-es automata is jó kis különbség a kézi váltóhoz képest, szerencsére az mindkét piacon elérhető, de kis motor - nagy turbó mellé sokat javít valószínű a használhatóságon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #189773 üzenetére
Nálunk a B6-os Passat volt ami elég vehemensen gyorsított tempomattal.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #189793 üzenetére
Mondjuk ha az a 10 sebességes automata olyan, mint ami a Mustangban van akkor én maradnék a manuálisnál.
-
Kickass
őstag
válasz MasterMark #189784 üzenetére
Az újabbak ezt már jobban megoldják bár érdekes amit focvis írt, hogy még így is többet fogyaszt.
Analóg alatt azt értettem hogy eléggé 2-bites, padlógáz vagy a sebesség tartása. -
veterán
Biciklivel ha nem valami tanyabájkod van a lánc, kazetta, lánctányér, fék stb kopása amortizációt nem számolva elérheti az 500 forintot 100 kilométeren.
Budapest 2 távoli pontja közt akár 34 kilométer is lehet, az heti 5 nap oda vissza havi kb 1400km, az 7000 Ft, havi 1800km-nél van egál a bkv-val ha jól számoltam (1000km-en egy 3000Ft-os lánc, 3000km-en egy 5000 forintos olcsó kazetta, meg nem tudom 9000km-re mennyit számoltam lánctányérra, meg a fékbetét, gumi, szervizelés), nem könnyű elérni de nem is lehetetlen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
félisten
[link]
VOLVO visszahívás.
Valaki vitte már vissza? mi van ha kiég? Ki fizet?
Itt ma égett ki a szomszédban. 5km-ről készült kép, hogy valami ég, másik településről. Videót nem szúrom be, de nagyon durván tud égni egy autó. Megállt a tulaj, kiszállt és felcsapott a tűz a motortér alól. Előjele nem volt.
[kép][ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest