Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#152451) flegga92


flegga92
senior tag

Sziasztok!
Valaki tudja, hogy Romániában, hogy működik a kétsávos körforgalom? Évente párszor szoktunk kimenni, 2 éve végigautóztunk rajta mert Bulgáriába mentünk és még mindig nem sikerült megfejteni, össze-vissza indexelnek valaki balra majd egyszer kimegy, valaki semmit, valaki meg mikor kimegy jobbra. Belső sávból gond nélkül kivág index nélkül miközben megyek valaki a külsőben. Gyomoridegem lesz ha meglátom, tegnap is majdnem 2x telibevertek.

(#152452) sutszi válasza kisza25 (#152450) üzenetére


sutszi
veterán

Mikor legutóbb megcsináltam ezt, akkor kiálltam egy lámpaoszlop alá éjjel. Másnap reggelre már telibefosták a géptetőt a madarak. (0km). Mikor megláttam, [így] éreztem magam.

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#152453) Integrale válasza Qru (#152436) üzenetére


Integrale
veterán

Enyem nyaron volt utoljara ilyen tiszta, es kb legkozelebb is csak akkor lesz. :D

"Bad reklám is reklám too"

(#152454) Szada85 válasza sutszi (#152438) üzenetére


Szada85
aktív tag

Van digitális matrica is már Ausztriában (én is a minap olvastam utána, nem reklámozzák túl, pedig elvileg 2018 óta létezik), de elég fura a rendszerük.
Ha online vásárolod meg, vagy appból, akkor van 18 nap "átfutási idö", amikortól érvényes lesz. (Van valami kiskapu, hogy vásárláskor "alkalmazotti státuszt adsz meg, akkor elvileg azonnal érvényes.)
Ha személyesn ÖAMTC, ADAC, vagy benzinkutas automatából veszed meg, akkor elvileg szintén azonnal érvényes.
[Bövebb infó]

(#152455) gzbotii válasza flegga92 (#152451) üzenetére


gzbotii
veterán

Ugyan úgy, mint bárhol máshol.
Hogy, hogy használják, az más kérdés.

Gondolom nem pesti vagy :D

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#152456) flegga92 válasza gzbotii (#152455) üzenetére


flegga92
senior tag

Nem pesti vagyok, de szoktam arra járni, elég sűrűn, de az lóf*sz ehez képest :DDD

(#152457) EQMontoya válasza Qru (#152436) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hat akinek 15k-bol tele is van a tank... :D

Same rules apply!

(#152458) gzbotii válasza flegga92 (#152456) üzenetére


gzbotii
veterán

Bukaresten kívül minden nagy román városban jártam (Arad, Nagyvárad, Jászvásár, Kolozsvár, Brassó, Ploiesti, etc), de nagy különbséget vezetési stílusban BP-hez képest nem láttam, ami azért engem is meglepett. De ami közveszélyes őrült közlekedik a székes fővárosba...
Bukarest meg másik mese azért, az mindenki szerint dzsihád :D

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#152459) EQMontoya válasza gzbotii (#152458) üzenetére


EQMontoya
veterán

Itthon szerintem nagyon sokat romlott a helyzet az elmult 10 evben. Valoszinuleg annak koszonhetoen, hogy soha, senkit, semmilyen pofatlan/veszelyes manoverert nem buntettek meg, aztan mindenki elhitte, hogy mindent lehet.

Same rules apply!

(#152460) fant0mi válasza EQMontoya (#152459) üzenetére


fant0mi
addikt

Masreszt, az onzoseg lepett magasfokra. Kb mindenki letoj mindent, csak neki legyen jo. De ez nem csak a vezetesre igaz.

(#152461) i-sti válasza gzbotii (#152458) üzenetére


i-sti
senior tag

Bukiban eddigi életem során, 1x voltam, akkor is csak a "körgyűrűn" átutazóban, én nem fogok oda vissza menni! :(((

Román kollégák évente 2x is kimennek Budapestre kirándulni/lazulni, de Bukiba egyikük sem megy.
Az egész ország utálja a bukarestieket :C

Novum Forum Siculorum

(#152462) flegga92 válasza gzbotii (#152458) üzenetére


flegga92
senior tag

Most ez Nagyvárad volt, de Aradra is sokat járunk. Egyébként én szeretek kint vezetni, sokkal jobban lehet haladni. Őrült kamikazéval még kevesebbet találkoztunk. Sebességhatárokat a nagy többség betartja se többel, se kevesebbel nem mennek, nagyobb főutakon 100 a megengedett, 1-2 van aki gyorsan megy, de az jóval többel. Baromi szélesek az utak, ha lehúzódnak a két szélére középen simán lehet előzni, valószínűleg ezért is előznek ilyen barom módjára nálunk, csak itt nem férsz el. Kisebb falvakban mindenki 60-70-el megy át.
Bukarest az katasztrófa. Odafele a körgyűrűn mentünk ami 2x1 sávos út gatya állapotban. A városba bejövő főutaknak van elsőbbsége, körgyűrűn nem volt körforgalom vagy lámpa sehol, de kanyarodó sáv sem, így 3-5 km-enként várhattad ki a sort. Hazafelé már a városon keresztül jöttünk vasárnap lévén sokkal vállalhatóbb volt.

Közben eszembe jutott, hogy a szomszédomék pár éve költöztek át Magyarországra, megkérdeztem mi a megfejtés.
Pontos választ Ő sem tud adni, mert az emberek fejében annyi szabály kavarog, hogy ezekből alkotnak saját verzót, onnan tudod, hogy elcseszted, ha dudálnak. Azt tanácsolta, hogy menjek úgy ahogy jónak látom, csak nagyon figyeljek :D 2005-ig nem is nagyon voltak körforgalmak, vagy ha volt is az nem igazi volt, hanem egy körforgalomnak kinéző kereszteződés, de a körforgalom tábla sem volt kint.
Legelső verzió úgy működött, hogy behajtáskor arra indexeltél amerre menni akarsz, szóval ha az elsőn ki akarsz menni akkor jobbra, ha a másodikon akkor semmi, ha a harmadikon akkor végig balra. Illetve ezeknél nem volt elsőbbségadás kötelező tábla sem, így a jobbkéz szabály volt érvényben szóval a körfogalomban haladónak kellett megállni.
Ezután lett egy olyan, hogy addig indexelsz balra a körforgalomban míg ki nem akarsz jönni. Erre tisztán emlékszem, itthon az összes román rendszámos autó így közlekedett, pár éve hagyták abba.
A jelenlegi szabályozás teljesen más, ezt sajnos ő sem nagyon tudta megmondani, mert 10 éve nem ott él, de az emberek fejébe a 3 verzóból összemosott valami van.

(#152463) Cifu válasza EQMontoya (#152459) üzenetére


Cifu
nagyúr

Romlott a helyzet, de hogy 100 sofőrre jut 1-2 idióta azért nem olyan vészes arány. Nem sokkal régebben volt téma a balkánozás, és hogy a valódi balkánhoz képest azért sokkal jobb a helyzet.

Vezetés terén is így érzem. Igen, vannak idióták, de sokkal több lett az autó is, velük együtt nőtt a számuk is. Az arányok (szerintem) nem ugrottak annyira drasztikusan. Az 1990-es években is láttam záróvonalon át bevágókat, akkor volt egy időszak, amikor a sok "jampi" utólagosan felszerelt harmadik féklámpának 100W-os fotonágyúkat, kiolvasztva a mögötte haladó látóidegeit, és a többi...

Igen, ma számszerűleg sűrűbben találkozhatunk bunkó sofőrökkel, de nagyságrendileg több az autó is...

Emlékszünk még a Közlekedj Okosan sorozatra? Ez a videó az 1980-as évek elejéről van...
Vajon miért kellett az ilyen dolgokra már akkor is felhívni a figyelmet? ;)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#152464) cappa72


cappa72
nagyúr

EGR szelepet mivel célszerű/kell tisztínai?
Ople Astra F, x16szr motorkód.
Így nézett ki kiszedés után, kicsit pucolgattam, jobb is lett, de rendesen meg kéne csinálni.

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#152465) Integrale válasza Cifu (#152463) üzenetére


Integrale
veterán

Mintha nyugaton nem lenne zarovonalon elozes, piroson athajtas, parkolok felfesteseinek figyelmen kivul hagyasa. :U

"Bad reklám is reklám too"

(#152466) EQMontoya


EQMontoya
veterán

Same rules apply!

(#152467) Cifu válasza Integrale (#152465) üzenetére


Cifu
nagyúr

Én nem mennék bele ebbe a "bezzeg nyugaton", meg "még mindig jobb, mint keleten" témába. Szigorúan a hazai viszonyokat néztem és nézem.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#152468) i-sti


i-sti
senior tag

Kolléga nézegeti az SX4-et, 1.4T 10 év gari stb.
Kérdése amire én nem tudtam választ adni, mai viszonyok szerint be lehet ülni mondjuk 10+ évre egy benzinesbe?
Azt figyelembe véve, hogy a villany korszak már elkezdődött és a belsőégésűeket egyre szigorúbb normák és kitiltások fenyegetik.

Más: ez (ami most van fent a weboldalon) még mindig az a modell amelyikben nincs GPF, EGR, DMF?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#152469) Tsebacsi válasza i-sti (#152468) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Szép baleset lenne ha 10 év múlva egy modern benzines tiltólistás lenne bárhol is szvsz.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#152470) Cifu válasza i-sti (#152468) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nincs varázsgömbje senkinek. A szmogriadós kitiltások korábban is voltak, szóval az, hogy régi autóval esetleg ilyen problémák lennének, aligha tényező.

Plusz tegyük hozzá, hogy egy hibrid Toyota is sima benzinesnek számít ugyebár jelenleg...
Szóval én kissé túlzónak érzek ezt a nagy félelmet.

Hozzátéve, hogy most a diesel-gate után egészen az Euro5-ös diesel-ekig nyúlt a kitiltás szmogriadónál Budapesten, de közben még az Euro3-as benzinesekkel sincs gondjuk, tehát arra nem vonatkozik a kitiltás...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#152471) EQMontoya válasza Cifu (#152470) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hozzátéve, hogy most a diesel-gate után egészen az Euro5-ös diesel-ekig nyúlt a kitiltás szmogriadónál Budapesten, de közben még az Euro3-as benzinesekkel sincs gondjuk, tehát arra nem vonatkozik a kitiltás...

Mondjuk itt erdemes megemliteni azt a tenyt, hogy azok legalabb meg nem kormolnak. Ilyen szempontbol az ujabb benzinesek meg rosszabbak is.
Nitrogen-oxidokat tobbet eregetnek a regiek, de legalabb szilard reszecsket nem, ami amugy a legnagyobb legszennyezesi problemank jelenleg. Szoval jo nagy marhasag volna kitiltani az euro3 benzineseket, mert azok rontanak a legkevesebbet a szmogriado helyzeten.

Same rules apply!

(#152472) Cifu válasza EQMontoya (#152471) üzenetére


Cifu
nagyúr

Sajnos ennél sokkal összetettebb a probléma, mivel a porszennyezés, amit sokan sokszor a diesel-autókhoz kötnek, első sorban nem onnan érkezik, hanem inkább a fékbetétekből illetve az utak felületén keletkezet koszból gyakorlatilag, illetve a különféle szilárd (és folyékony) égetésekből.

Az tény, hogy a diesel-autók a benzinesekhez képest több szilárd részecskét bocsátanak ki, de a levegőben lévő szilárd részecskéknél relatíve kicsi a százalékuk. Most hirtelen nem találok erre vonatkozó adatokat sehol, de anno belefutottam egy ilyenbe, és valami egyszámjegyű százalékért volt felelős a diesel-motor a por létrejöttében.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#152473) Qru válasza EQMontoya (#152457) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Annyiból a Subi is tele van. :D 10,75k vt a teletank (29,46 liter ment bele, 42-es a tank). E5 volt a pisztolyon de valószínűleg csak a matricát nem cserétlék még le, mert nagyforgalmú kúton tankoltam.

Integrale: Pedig megérdemelné, hogy gyakrabban lemosd. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#152474) EQMontoya válasza Qru (#152473) üzenetére


EQMontoya
veterán

Meg az MX5 is 50 literes, az IS meg kisebb afrikai orszagok eves GDP-jet kepes elnyelni egy tankolasnal.

Cifu: ez persze jogos, de ilyen szempontbol is egyre rosszabb az irany. Egyreszt ugye az, hogy a kozvetlen befecskendezeses, modern benzinesek is eregetnek kormot. Masreszt pedig nyilvan tobb szallo port bocsat ki egy 1.7 tonnas balna 245-os gumikon, mint egy 15 eves, atlag meretu auto. Nyilvan a hibridek/villanyosok itt hatalmas elonyben vannak.
Vilagosan latszik is a problema: a hibridek igazabol egy kategoriaban vannak az aktualis benzinesekkel/dizelekkel, mikozben szallo por szempontjabol kevesebbet szennyeznek.
Mikozben az euro6 "kornyezetkimelo" motorokat masfel tonna folotti dogokbe rakjuk, aztan 300-asnal kisebb tarcsa es 225-nel kisebb gumi mar csak a Fiat 500-on van joforman.
De a kipufogogazokon javitottunk egy kicsit. Talan.
Szomoru, de kettot leptunk hatra, mikozben egyet elore.

Same rules apply!

(#152475) Integrale válasza Qru (#152473) üzenetére


Integrale
veterán

Gyakran mosom, csak nincs látszatja, kigurulok a mosóból, és retkes. Nyáron viszont sokáig tiszta/tisztább.

"Bad reklám is reklám too"

(#152476) Qru válasza i-sti (#152468) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, már átálltak a GPF-es verzióra csak olyat tudsz rendelni. EGR biztos, hogy van benne az már az Euro3-hoz is kellett. A DMF-t nem tudom fejből de Suzuki topikban biztos tudják (vagy a milyen autót vegyekben).
A kititlás nehéz kérdés, ennyire a jövőbe látva megmondani erős vállalás lenne szvsz. De nem hiszem, hogy kitiltanák még akkor őket.

EQM: A Fűnyíróé pici, 42 liter, Bubié 64 liter (igazából csak 63,9 liter a gyárilag megadott), Kormié 70 literes volt. Skormi-é meg 66 literes, AdBlue tartálya az nem tudom hány literes de tippre olyan 10 körül lehet.

#nincsbennetarcsi

(#152477) Dluinet válasza sutszi (#152438) üzenetére


Dluinet
nagyúr


sutszi
Osztrák autópálya matricát online kell venni, és céges vásárlást beikszelni, akkor már aznapra is megkapod , csak nem kapod meg a 14 napos vásárlás lemondási időt, amit a magánszemélyeknek kötelező biztosítani.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#152478) Tsebacsi válasza Dluinet (#152477) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ezt jó tudni! :R

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#152479) BigBlackDog válasza Qru (#152476) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én úgy tudom, hogy EGR sincs, legalábbis voltak ilyen pletykák...

(#152480) Qru válasza BigBlackDog (#152479) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az jó! Mondjuk kíváncsi lennék, hogy akkor hogy tudja az euro6-ot. De biztos van rá vmi okos megoldás. :K

#nincsbennetarcsi

(#152481) Qru


Qru
MODERÁTOR

BRFK-s civil rendőrök akcióban Vol. 2.: [link]

Remélem hamar rájönnek, hogy az értelmetlen traffipaxolással szemben ez tényelg javítja a közlekedési biztonságot és a morált.

#nincsbennetarcsi

(#152482) tboldi válasza Qru (#152476) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nincs EGR a Boosterjetben, szerintem a szelepvezérléssel van megoldva, mint egyes Honda Type R-eknél.

i-sti: DMF továbbra sincs, viszont a GPF kérdéses, annyi minden elhangzott már. :D
Az egyliteresben biztosan van, de az egynégyest passzolom.
Amúgy tavasszal elvileg jön a hibridesített változat, az eddigi motorokat meg kivezetik.

[ Szerkesztve ]

(#152483) Redneck válasza Qru (#152481) üzenetére


Redneck
veterán

Szerintem is ezt kéne nyomniuk, de egész évben. Az ilyeneket kell kivenni elsősorban, mert ezek szoktak a legtöbbször másokat is kellemetlen helyzetbe hajszolni. Szerintem a traffizás is kell, de csak ésszel, és következetes táblázással. :B

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#152484) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

K&H kérés nélkül küldte a zöldkártyát a kötelező biztosításhoz. Nice :)

(#152485) Qru válasza tboldi (#152482) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ügyes és nem is drága megoldás, mert eleve redelkezésre áll a motorban a VVT. Kár, hogy Bubi még nem tud ilyet, csak van egy normál meg egy eco mód (a korai Toyota vvt van benne, nem az újabb vvt-i). 2800 rpm alatt 80 km/h-ig csak kicsit nyitnak. Kivéve ha a motorterhelés átlépi az 59%-ot, mert akkor nagyot nyitnak a szelepek.

Az Euro 6c-t az 1.4T is csak GPF-el tudja, ha jól tudom.

#nincsbennetarcsi

(#152486) tboldi válasza Qru (#152485) üzenetére


tboldi
nagyúr

Közben megtaláltam a hírt, amit olvastam az új hibridekkel kapcsolatban.
[link]

(#152487) Qru válasza tboldi (#152486) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Swift Sport, havernak az van (SX4 1.6i után elég nagy előrelépés motorerőben). Elég jót lép az 1.4T-vel, bár azt mondja 200-nál már nem érzi biztonságosnak.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#152488) MasterMark válasza flegga92 (#152451) üzenetére


MasterMark
titán

Itthon se tudják használni a többsávos körforgalmat. Igaz, itthon szabályozva sincs úgy ahogy kellene.

Külsőben csak akkor kéne menj, ha épp lemész a kijáraton, így a belsőből kivágás értelmezhetetlen, hiszen ha nem mész ki, akkor miért mész a külsőben?

Ugyanez van a soroksári Auchannál a kétsávos korforgalomban. Megy körbe az okos a külső sávban mindenkit feltartva úgy hogy gyakorlatilag csinál egy teljes kört.
Teljes sötétség.

Switch Tax

(#152489) Qru válasza MasterMark (#152488) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Múltkro az érdi 2 sávos körforgalomban (éjjel, esőben) én is elvesztettem a fonalat. Aztán végül mentem toronyiránt. :D Mondjuk senki nem vt a körforgóban rajtam kívül...

#nincsbennetarcsi

(#152490) EQMontoya válasza Qru (#152481) üzenetére


EQMontoya
veterán

Es lathatoan eleg gyorsan van is municio az ilyen videokhoz, szoval reszemrol is +1.

Ma is lattam egy 1gen TT-s f...tarisznyat, aki ugy ment at kulso savban a Bartokon a piroson, hogy en - latva, hogy piros lesz - normalisan, nem eroset fekezve mar megalltam a lampanal. Szoval masodpercek ota piros volt, ez az Isten barma meg kb 50-nel atment.

Same rules apply!

(#152491) gzbotii válasza i-sti (#152468) üzenetére


gzbotii
veterán

EGR ne lenne :F

Szerk.: közben írtatok, hogy nincs. Meglepő, anno a '95os Corsamban is volt már :DDD

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#152492) MasterMark válasza Qru (#152489) üzenetére


MasterMark
titán

Ott azt hiszem meg van csinálva tereléssel, hogy minenki a fenti elvet kövesse. Vagyis belülre vezet ha nem az elsőn mész ki, és a sávok "kivágnak" minden lejárat előtt.

(#152481): A második bevágásnál mi volt a gond?

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#152493) Qru válasza EQMontoya (#152490) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Es mennyi ilyen van... Múltkor én is ha lendületesen indulok simán telibeverem a piroson keresztbe átjövőt. :(

MasterMark: Pont az kavart meg, alig látszottak a felfestések, aztán rájöttem, hogy én nem ott akakrok kimenni ahova vezet a sáv. :D Most már legalább tudom, hogy mi van.

A BMW-s? szerintem ő ez lesz: "egy gépkocsivezetőt pedig elő kellett állítani, mert felmerült az egyedi azonosító jellel visszaélés gyanúja"
Vagy az a baj, hogy átlépte a felezőt indexelés nélkül?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#152494) EQMontoya válasza MasterMark (#152492) üzenetére


EQMontoya
veterán

Atment a piroson.

Same rules apply!

(#152495) MasterMark válasza EQMontoya (#152494) üzenetére


MasterMark
titán

Melyik piroson, hát zöld volt. A piros az a lekanyarodó sáv volt egyel előrébb.

Qru: Pedig nem olyan bonyolutl, belülre mész ha többet mész mint egy kijárat. Így nem tartod fel aki bejönni, meg téged se tart fel aki épp kimegy.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#152496) Qru válasza MasterMark (#152495) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Most már így oké, de elsőre sötétben esőben nem jött át. :D Bár mondjuk én telezöldnél sem merek visszafordulni. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#152497) Redneck válasza MasterMark (#152495) üzenetére


Redneck
veterán

Azt én sem értem. Kikerülte a balra kanyarodót , mert rájött hogy a következő lehetőségnél akar balra menni. A lámpa zöld volt. Max annyi hogy úgy váltott sávot, hogy nem indexelt.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#152498) MasterMark válasza Redneck (#152497) üzenetére


MasterMark
titán

De nem is kezdtek el villogni rá kékkel.

Switch Tax

(#152499) Reggie0 válasza Qru (#152481) üzenetére


Reggie0
félisten

Ja, de nincs benne annyi penz, meg dolgozni is kell, nem csak kamerazni.

Amugy en tamogatom ezt a tevekenyseget, szerintem is erre van szukseg inkabb.

(#152497) Redneck: Szerintem az is gond, hogy fel meterrol tolta az elotte haladot.

[ Szerkesztve ]

(#152500) Redneck válasza Reggie0 (#152499) üzenetére


Redneck
veterán

Jogos, de BMW abban plusz mágnes van elől. :DD

MasterMark:
Mikor megáll mögötte tükröződik a villogó, csak a belsőt nem kapcsolták fel.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.