Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
a tetszőleges 15 éves kabrió is luxusautó, aztán amikor mondom, hogy felébe' se volt, mint a corsád/vitarád/astád/octáviád, akkor fagynak lefele a mosolyok és jön, hogy "töééééényleg? há' aszittem ez nagyon drága autó" az a vicc, hogy simmmán 5+ millásnak nézik a leszervizelve-átírva 2,5M autót...
Tsebacsi: tapasztalat szerint a kezdeti időkben történő megfelelő kondicionálás segít megelőzni ezeket, de ez a 99%-nál elmarad. de ez nagyon off
[ Szerkesztve ]