Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#12652) roberto211 válasza parandroid (#12641) üzenetére
roberto211
őstag
Azt en elismerem ,hogy jóval nagyobb tömegű illetve méretű autóban nagyobb az esély.
Nyilván ma is számít ugye meg ma is van szerepe annak , hogy mekkora auto ütközik mekkora autoval de nem annyira mint régen. Az általad felsorolt "rasegitesek" miatt. Nyilván egy kis autoval nem szívesen ütköznék egy suv-al(meg amúgy sem
) szemben en sem.
Erre értettem. Hogy ma már a kis autókat is megtudják csinálni biztonságosra vagy sedaneokat míg régebben nem annyira. 90-es években peldaul.
De amúgy ez nagyon szerencsétlen baleset volt mivel a thalianak jóval több esélye volt a BMW vel szemben s megis ez tortent :S
Illetve gondolom a sebességkülönbség se volt kevés.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max