Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12601) Elemental válasza bitpork (#12598) üzenetére


Elemental
addikt

Vehettünk volna bele 200k-ért gyárit, de sajnáltam érte :B Feltehettem volna az ablakra is a tappancsos telefontartóval, de zavar a sok holttér :) Évente 2-3 alkalommal megjárja ez is.

(#12602) bitpork válasza Elemental (#12601) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Kár h kicsit bénán oldották meg a mercikben az a kijelzőt :( Mert amúgy szép kis gépek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12603) Qru válasza Elemental (#12601) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jogos, az enyémbe csak 120k lett volna de még annyit sem voltam hajlandó kiadni érte ugyanezért. Mondjuk az enyémben normálisan elfér a teló a pohártartóban, nem kell így mókolni.

mod:

bitpork: Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt. :(

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#12604) Elemental válasza bitpork (#12602) üzenetére


Elemental
addikt

Jójaz. Van támasztéka a telónak :D

(#12605) szőröscica válasza bitpork (#12602) üzenetére


szőröscica
addikt

De már a cls-ben meg a gle-ben is ilyen kínai tablet van :(

(#12606) bitpork válasza szőröscica (#12605) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezért mondom h sajnálatos, de mondhattam volna ciki-t is :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12607) SzlobiG válasza Elemental (#12597) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szép megoldás. :D

(#12608) -v- válasza bitpork (#12606) üzenetére


-v-
addikt

Kurva ciki, komolyan hogy néznek ki ezek az odatámasztott tabletek, én nem tudom ezt ki találta ki ...

(#12609) bitpork válasza -v- (#12608) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

És nem picipézé! Ráadásul bármelyik mai telefon körberöhögi minden tulajdonságát tekintve. Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12610) Elemental válasza szőröscica (#12605) üzenetére


Elemental
addikt

Nekem tetszik az összkép :B Gyors konfigoltam is 25 milláért egy cls-t :) Jobb felsőben lehet belső nézetre váltani.

(#12611) Elemental válasza Elemental (#12610) üzenetére


Elemental
addikt

Nektek mit nyit meg a linkre? Nekem valamiért a b-t :F Pedig cls-t másoltam be.

(#12612) bitpork válasza Elemental (#12611) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

B class :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12613) Elemental válasza bitpork (#12612) üzenetére


Elemental
addikt

Pedig a címsorba is cls-t ír, nem értem.

(#12614) parandroid válasza Qru (#12603) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

"Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt."

Szegény hármas Mazda is kívülről annyira gyönyörű, hogy majd' összefosom magam tőle, de szerencsére beletették abba is ezt az otromba tabletet a műszerfalból kiálló tartóra, így már rögtön nem instant get. Ha lehetne konfigurálni, hogy az utolsó facelift előtti hármas Mazda beltere, és az utolsó külső dizájnja, akkor készen is lenne a (számomra) tökéletes autó.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#12615) bitpork válasza parandroid (#12614) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Soha nem lesz olyan, nehogy már valakinek tökéletesen megfeleljen. :N

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12616) fi:zi'k válasza parandroid (#12614) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Én a 6-os "mozijától" kapok agyf@szt: mélyen van, kicsi és ronda is.
Amúgy +1.

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#12617) szőröscica válasza Elemental (#12610) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem fenyeget a veszély, hogy vegyek egy új CLS-t, gyönyörű a beltere, de a tablet az siralmas, egyszerűen nem tudnám elviselni, ha minden nap ezt kellene bámulnom.

(#12618) parandroid válasza fi:zi'k (#12616) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Mondjuk az ötösnek a belterével én szinte 100%-ig elégedett vagyok. Na jó, egy kulcs nélküli indítás, meg egy start-stop gomb (és rendszer) még elfért volna benne, de ezt is csak azóta tudom, amióta a Miniben hozzászoktam. De úgy műszerezettségre, összerakottságra, felépítésre és ergonmómiára tekintettel nekem tökéletes. És még tetszik is. Mondjuk a naviért elkértek plusz 600 EUR-t, de ebben az árban benne volt a komolyabb zene és a tolatókamera is, szóval összességében az is megérte.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#12619) feka007


feka007
nagyúr

(#12620) SzlobiG válasza feka007 (#12619) üzenetére


SzlobiG
félisten

Már reggel hallottam itt történt közel, nem sok maradt a Tháliaból. :(

(#12621) F_Zolee válasza feka007 (#12619) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ezt a szakaszt ismerem. Valaki ordas nagyot vétett(kresz nem ismerete).

(#12622) tomcsi23 válasza Qru (#12592) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ilyen könnyű ez a porke?!

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#12623) Qru válasza feka007 (#12619) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Milyen tiszta a bmw légszűrője! Tuti nem rég volt cserélve.

mod:

tomcsi23: Jaja, képzelheted, hogy mehet... :U

peterkeT: Hát igen, azt a 3-asban is eltolták.

Ma elmentem megnézni a Mazzag cx3-at. Nem rossz de azért látszik, hogy a 2-esre épül, elég kicsi.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#12624) Burt1793 válasza fi:zi'k (#12616) üzenetére


Burt1793
veterán

A faceliftes 6osnak már ugyanolyan táblamozija van, mint a 3-asnak, de nem lóg ki annyira és nem is néz ki olyan rosszul. A mercikben nekem a szellőző rostélyok sem tetszenek. Szerencsére az E és S osztályok nem így néznek ki. Külsőben meg az idegesít, hogy a C és S összekeverhető tükörből nézve, C elől nem húzódom le, de egy S elől muszáj. ;]

(#12625) runner 125 válasza Qru (#12594) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ilyen külsővel ennek kitaposták a szemét. :)

Akkor már egy szép gyári kék színű, matricáktól mentes STI.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#12626) Qru válasza runner 125 (#12625) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát ez arra is van. :D Delegalább a motor rendbe van téve.

#nincsbennetarcsi

(#12627) VegyesTamás válasza rbalint88 (#12599) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

hát nemtudom, 65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni) csak egyes embereknek le kell szokni arról, hogy kiállok a másik autó mögül u.a sebességgel, és akkor nyomjuk, néha visszaváltás nélkül, mert miaz...ezek az emberek általába nem 120as skodával, ladával, waresszal, trabival stb vel kezdték,és azt sem tudják,milyen az, hogy lendületből...

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#12628) Snoop-y válasza runner 125 (#12625) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ez mondjuk egy pont egyben levo auto. Nemreg lett nagyszervizelve Niesz ferinel...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#12629) Burt1793


Burt1793
veterán

Ma majdnem egy csúnya baleset tanúja voltam. M7-es Bp felé, Fehérvár után, 3 sávon szakasz.
Egy régi swiftes csóka kb 125-tel ment a legbelső sávban, én utolértem 130-cal, de nem ment lejjebb, pedig sokszor üresek voltak a jobb oldali sávok (kb 2 km-en keresztül követtem, de már előtte is ott ment...). Mivel tele volt biciklikkel és emberekkel az autó, levettem 120-ra a tempomatot és kiálltam jobbra. Ekkor jelent meg egy B7-es paszuly, kicsit gyorsan. Amikor a suzi mögé ért közvetlenül, dudált és feltolta a refit, kicsit szlalomozgatott, de nem érdekelte a swiftest a mutatvány. A passatos megunta, kirántotta a kormányt jobbra, hogy megelőzze, de hirtelen jött egy astrás mögötte, aki látva a jelentet, nem lassított, jobbról előzött is volna rögtön. A passatos miatt két sávot sorolt jobbra, igen ám, de pont volt egy felhajtó és egy autó a gyorsító sávból átment a jobb legszélsőbe, így az astrás gyerek kiment a gyorsító sávba. Mindezt mindenki gyorsan és hirtelen mozdulatokkal tette, szép látvány volt... szerencsére mindketten tapasztaltak voltak, így nem lett gond.

(#12630) rbalint88 válasza VegyesTamás (#12627) üzenetére


rbalint88
addikt

"tudtam sokszor meglepit okozni" -> ezt ne, kérlek, a hitelességed megőrzése érdekében. :B
100-200 lóerő közötti autóim voltak, eddig mindegyiknél vissza kellett általában váltani előzéshez. legalábbis a v6tdi se harap nagyon 6.-ban 90-ről, meg az 1.8T se 5.-ben :) az 535i-ben meg már csak a hangja miatt is :B úgy vagyok vele, hogy jobb minél hamarabb letudni az előzést, úgyhogy max póver.

Burt1973: szóval rutinos faszok voltak.

[ Szerkesztve ]

(#12631) roberto211 válasza VegyesTamás (#12627) üzenetére


roberto211
őstag

"65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni)"

Ez olyan volt mint mikor egy lány ismerősöm (csak facen ismerem élőbe nem )azzal menozott facen, a sok madár meg be is vette h odab*szta 180nál az a6 ost az 1.5 ös ladajaval. :DDD :)) Nem tudom milyenek a regi ládák/zsigulik (tudom neked samara van) de városba meg itt Érden látok 1-2 darabot aki csak erőlködni akar de peregni-pörögni mar nem nagyon tud :D Mondjuk erre ott van a VFTS de hat....

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12632) AMD Power válasza feka007 (#12619) üzenetére


AMD Power
titán

Renault Thalia 910–1,090 kg

BMW 5 Series (E39) 1570 kg - 2005 kg

Sajnos ennyi. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12633) szőröscica válasza AMD Power (#12632) üzenetére


szőröscica
addikt

Ez egy E36-os volt.

(#12634) roberto211 válasza AMD Power (#12632) üzenetére


roberto211
őstag

Ezt a kilogramm-biztonság összefüggést(személyautóknál) lehetőleg azert máshol ne hangoztasd. :R
Elmúltak mar a 90-es évek.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12635) AMD Power válasza roberto211 (#12634) üzenetére


AMD Power
titán

Mind a kettő a 90-es évek gyümölcse volt. :P

joamilestoné :R

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12636) roberto211 válasza AMD Power (#12635) üzenetére


roberto211
őstag

Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne.

Amúgy nem tudom hogy sulhetett igy el a baleset valószínűleg nagyon nagy szerencsétlenségben keveredett a Renault sofőrje mert azert egy e36 nal jóval biztonságosabb a thalia. E 36 2 vagy 2,5 csillagos nem tudom. Renault meg mindig jó volt biztonságba.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12637) AMD Power válasza roberto211 (#12636) üzenetére


AMD Power
titán

Érdekes igen. Mert amúgy ugye ez a BMW a NCAP teszten finoman szólva is szaru* szerepelt. A Thalia/Clio II meg 4*.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12638) roberto211 válasza AMD Power (#12637) üzenetére


roberto211
őstag

Akkor tévedtem. Másfél csillag. :DDD

Mondjuk ha a renaultos ment kb 60-80 al BMW s meg beleszáguldott jóval többel akkor igy érthető valamennyire.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12639) -v- válasza tomcsi23 (#12622) üzenetére


-v-
addikt

Legalábbis ennyit hazudnak, szerintem hozzá lehet adni ott még 100-150 kilót :C

(#12640) F_Zolee válasza roberto211 (#12636) üzenetére


F_Zolee
veterán

Azon a részen valamelyiknek elsőbbsége volt és nem igazán tartotta be az egyik.

(#12641) parandroid válasza roberto211 (#12636) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

"Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne."

A fizika az még mindig fizika. Nyilván lehet nagy szilárdságú acéllal rásegíteni a dolgokra, meg karbonnal, meg gyűrődő cellákkal, de amikor a kétszer akkora tömeg találkozik a feleakkora tömeggel, annak a kisebb tömegű testre nézve elég súlyos következménye lesz (na jó, valójában nem a tömeg számít, hanem a mozgási energia, de abban meg az van benne vastagon) - nyilván remek dolog a passzív biztonsági felszerelések tömkelege, de azért akármennyire modern és biztonságos autó egy 1-es BMW például, nyilván azért szívesebben ülnél egy X5-ösben, ha már tutira csattanás lesz.

Amúgy valószínű, hogy a BMW oldalról, vagy félig oldalról kapta el a Thaliat, azért onnét eleve nem olyan védett egy autó, másrészt gyanítom, hogy a BMW jóval nagyobb sebességgel érkezett, mint a talán eléje kikanyarodó, talán az utolsó pillanatban még állóra is fékező Renault, szóval képzelheted a mozgási energia viszonyokat... :(

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#12642) bitpork válasza parandroid (#12641) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezt itt soha nem fogják elfogadni mar en is probalkoztam vele. :N

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12643) rbalint88 válasza bitpork (#12642) üzenetére


rbalint88
addikt

hátha ettől elhiszik: 4* audi q7 vs 5* fiat 500

(#12644) szőröscica válasza rbalint88 (#12643) üzenetére


szőröscica
addikt

Ja, nem árt tisztában lenni azzal, hogy az NCAP frontális ütközés tesztnél azt vizsgálják, hogy egy ugyanolyan autóval történő ütközés során hogyan viselkedik az autó. Magyarul a kis fűnyíró kis fűnyíróval, a tank suv meg tank suvval.

(#12645) bitpork válasza rbalint88 (#12643) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

En nagyon le lettem oltva amikor azt talaltam mondani hogy egy nagyobb targy kevesbe erzi meg ha beleronyol egy kisebbe.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12646) rbalint88 válasza bitpork (#12645) üzenetére


rbalint88
addikt

hát, pedig ez eléggé messze van a fizika doktori szinttől, hogy be lehessen látni józan paraszti ésszel is. :)

visszatérve pár szó erejéig a tálya vs e36 esetre, azért szép dolog, hogy a renault 4*-ot kapott az euro ncap-en, de bennem azért van egy olyan gyanú, hogy erősen a tesztkörülményekre lett optimalizálva a törésbiztonsága, a való életben közel nem bír annyit, mint amennyit a tesztek alapján várna az ember.
van ugye a modus vs régi volvo törésteszt, amiben bemutatják, hogy mennyire kurvajó az új autó, de az is egy sztenderd félátfedéses karambol, nem valami random crash, ahol nincs minden milliméterre beállítva. azt már csak halkan teszem hozzá, hogy szerintem nem teljesen fair dolog összehasonlítani egy ki tudja volt-e törve, abból hogy volt visszajavítva, mennyire rozsdás 15-20 éves autót egy újjal, aminél sokkal jobban kiszűrhetőek ezek a dolgok.

(#12647) Burt1793 válasza parandroid (#12641) üzenetére


Burt1793
veterán

Ha összeütközik két autó, akkor ugyanannyi energiát veszt el az egyik, mint amennyit kap a másik (nagyjából). Ha a BMW is negyed felületén kapta az ütést, akkor a thalia is (persze az keskenyebb... :D). De igen, igazad van, szerintem mindenki X5-ösben akar ütközni, de ez egyértelmű. Láttam hasonló baleseteket, X5-ös kontra valami régi autó, kanyarban. Csaj sminkelt az X5-ösben, áttért a másik oldalra. Az X5-össel fel tudtak állni a trailerre, hűtővize folyt el kb, a másik autó szarrá tört, helikopterrel vitték el a tulajt. :((

(#12648) -v- válasza parandroid (#12641) üzenetére


-v-
addikt

Ott mentünk el mellette, majdnem teljesen frontális volt, thaliálnak talán picit jobbról.
Bmw-n hülyegyerek kipufogó volt stb. :U

[ Szerkesztve ]

(#12649) Burt1793 válasza -v- (#12648) üzenetére


Burt1793
veterán

Lehet, hogy már törött volt a bmw korábban...

(#12650) -v- válasza AMD Power (#12632) üzenetére


-v-
addikt

E36-os 3-mas volt

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.