Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Elemental
addikt
Vehettünk volna bele 200k-ért gyárit, de sajnáltam érte Feltehettem volna az ablakra is a tappancsos telefontartóval, de zavar a sok holttér Évente 2-3 alkalommal megjárja ez is.
Kár h kicsit bénán oldották meg a mercikben az a kijelzőt Mert amúgy szép kis gépek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Jogos, az enyémbe csak 120k lett volna de még annyit sem voltam hajlandó kiadni érte ugyanezért. Mondjuk az enyémben normálisan elfér a teló a pohártartóban, nem kell így mókolni.
mod:
bitpork: Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Elemental
addikt
Jójaz. Van támasztéka a telónak
szőröscica
addikt
De már a cls-ben meg a gle-ben is ilyen kínai tablet van
Ezért mondom h sajnálatos, de mondhattam volna ciki-t is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Szép megoldás.
-v-
addikt
Kurva ciki, komolyan hogy néznek ki ezek az odatámasztott tabletek, én nem tudom ezt ki találta ki ...
És nem picipézé! Ráadásul bármelyik mai telefon körberöhögi minden tulajdonságát tekintve. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Elemental
addikt
Nekem tetszik az összkép Gyors konfigoltam is 25 milláért egy cls-t Jobb felsőben lehet belső nézetre váltani.
Elemental
addikt
Nektek mit nyit meg a linkre? Nekem valamiért a b-t Pedig cls-t másoltam be.
B class
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Elemental
addikt
Pedig a címsorba is cls-t ír, nem értem.
"Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt."
Szegény hármas Mazda is kívülről annyira gyönyörű, hogy majd' összefosom magam tőle, de szerencsére beletették abba is ezt az otromba tabletet a műszerfalból kiálló tartóra, így már rögtön nem instant get. Ha lehetne konfigurálni, hogy az utolsó facelift előtti hármas Mazda beltere, és az utolsó külső dizájnja, akkor készen is lenne a (számomra) tökéletes autó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Soha nem lesz olyan, nehogy már valakinek tökéletesen megfeleljen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
fi:zi'k
nagyúr
Én a 6-os "mozijától" kapok agyf@szt: mélyen van, kicsi és ronda is.
Amúgy +1.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
szőröscica
addikt
Nem fenyeget a veszély, hogy vegyek egy új CLS-t, gyönyörű a beltere, de a tablet az siralmas, egyszerűen nem tudnám elviselni, ha minden nap ezt kellene bámulnom.
Mondjuk az ötösnek a belterével én szinte 100%-ig elégedett vagyok. Na jó, egy kulcs nélküli indítás, meg egy start-stop gomb (és rendszer) még elfért volna benne, de ezt is csak azóta tudom, amióta a Miniben hozzászoktam. De úgy műszerezettségre, összerakottságra, felépítésre és ergonmómiára tekintettel nekem tökéletes. És még tetszik is. Mondjuk a naviért elkértek plusz 600 EUR-t, de ebben az árban benne volt a komolyabb zene és a tolatókamera is, szóval összességében az is megérte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
SzlobiG
félisten
Már reggel hallottam itt történt közel, nem sok maradt a Tháliaból.
F_Zolee
veterán
Ezt a szakaszt ismerem. Valaki ordas nagyot vétett(kresz nem ismerete).
tomcsi23
veterán
Ilyen könnyű ez a porke?!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Qru
MODERÁTOR
Milyen tiszta a bmw légszűrője! Tuti nem rég volt cserélve.
mod:
tomcsi23: Jaja, képzelheted, hogy mehet...
peterkeT: Hát igen, azt a 3-asban is eltolták.
Ma elmentem megnézni a Mazzag cx3-at. Nem rossz de azért látszik, hogy a 2-esre épül, elég kicsi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Burt1793
veterán
A faceliftes 6osnak már ugyanolyan táblamozija van, mint a 3-asnak, de nem lóg ki annyira és nem is néz ki olyan rosszul. A mercikben nekem a szellőző rostélyok sem tetszenek. Szerencsére az E és S osztályok nem így néznek ki. Külsőben meg az idegesít, hogy a C és S összekeverhető tükörből nézve, C elől nem húzódom le, de egy S elől muszáj.
runner 125
nagyúr
Ilyen külsővel ennek kitaposták a szemét.
Akkor már egy szép gyári kék színű, matricáktól mentes STI.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Hát ez arra is van. Delegalább a motor rendbe van téve.
#nincsbennetarcsi
VegyesTamás
senior tag
hát nemtudom, 65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni) csak egyes embereknek le kell szokni arról, hogy kiállok a másik autó mögül u.a sebességgel, és akkor nyomjuk, néha visszaváltás nélkül, mert miaz...ezek az emberek általába nem 120as skodával, ladával, waresszal, trabival stb vel kezdték,és azt sem tudják,milyen az, hogy lendületből...
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Snoop-y
veterán
Ez mondjuk egy pont egyben levo auto. Nemreg lett nagyszervizelve Niesz ferinel...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Burt1793
veterán
Ma majdnem egy csúnya baleset tanúja voltam. M7-es Bp felé, Fehérvár után, 3 sávon szakasz.
Egy régi swiftes csóka kb 125-tel ment a legbelső sávban, én utolértem 130-cal, de nem ment lejjebb, pedig sokszor üresek voltak a jobb oldali sávok (kb 2 km-en keresztül követtem, de már előtte is ott ment...). Mivel tele volt biciklikkel és emberekkel az autó, levettem 120-ra a tempomatot és kiálltam jobbra. Ekkor jelent meg egy B7-es paszuly, kicsit gyorsan. Amikor a suzi mögé ért közvetlenül, dudált és feltolta a refit, kicsit szlalomozgatott, de nem érdekelte a swiftest a mutatvány. A passatos megunta, kirántotta a kormányt jobbra, hogy megelőzze, de hirtelen jött egy astrás mögötte, aki látva a jelentet, nem lassított, jobbról előzött is volna rögtön. A passatos miatt két sávot sorolt jobbra, igen ám, de pont volt egy felhajtó és egy autó a gyorsító sávból átment a jobb legszélsőbe, így az astrás gyerek kiment a gyorsító sávba. Mindezt mindenki gyorsan és hirtelen mozdulatokkal tette, szép látvány volt... szerencsére mindketten tapasztaltak voltak, így nem lett gond.
rbalint88
addikt
"tudtam sokszor meglepit okozni" -> ezt ne, kérlek, a hitelességed megőrzése érdekében.
100-200 lóerő közötti autóim voltak, eddig mindegyiknél vissza kellett általában váltani előzéshez. legalábbis a v6tdi se harap nagyon 6.-ban 90-ről, meg az 1.8T se 5.-ben az 535i-ben meg már csak a hangja miatt is úgy vagyok vele, hogy jobb minél hamarabb letudni az előzést, úgyhogy max póver.
Burt1973: szóval rutinos faszok voltak.
[ Szerkesztve ]
(#12631) roberto211 válasza VegyesTamás (#12627) üzenetére
roberto211
őstag
"65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni)"
Ez olyan volt mint mikor egy lány ismerősöm (csak facen ismerem élőbe nem )azzal menozott facen, a sok madár meg be is vette h odab*szta 180nál az a6 ost az 1.5 ös ladajaval. Nem tudom milyenek a regi ládák/zsigulik (tudom neked samara van) de városba meg itt Érden látok 1-2 darabot aki csak erőlködni akar de peregni-pörögni mar nem nagyon tud Mondjuk erre ott van a VFTS de hat....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
AMD Power
titán
Renault Thalia 910–1,090 kg
BMW 5 Series (E39) 1570 kg - 2005 kg
Sajnos ennyi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
szőröscica
addikt
Ez egy E36-os volt.
roberto211
őstag
Ezt a kilogramm-biztonság összefüggést(személyautóknál) lehetőleg azert máshol ne hangoztasd.
Elmúltak mar a 90-es évek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
AMD Power
titán
Mind a kettő a 90-es évek gyümölcse volt.
joamilestoné
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
roberto211
őstag
Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne.
Amúgy nem tudom hogy sulhetett igy el a baleset valószínűleg nagyon nagy szerencsétlenségben keveredett a Renault sofőrje mert azert egy e36 nal jóval biztonságosabb a thalia. E 36 2 vagy 2,5 csillagos nem tudom. Renault meg mindig jó volt biztonságba.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
AMD Power
titán
Érdekes igen. Mert amúgy ugye ez a BMW a NCAP teszten finoman szólva is szaru* szerepelt. A Thalia/Clio II meg 4*.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
roberto211
őstag
Akkor tévedtem. Másfél csillag.
Mondjuk ha a renaultos ment kb 60-80 al BMW s meg beleszáguldott jóval többel akkor igy érthető valamennyire.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-v-
addikt
Legalábbis ennyit hazudnak, szerintem hozzá lehet adni ott még 100-150 kilót
F_Zolee
veterán
Azon a részen valamelyiknek elsőbbsége volt és nem igazán tartotta be az egyik.
(#12641) parandroid válasza roberto211 (#12636) üzenetére
"Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne."
A fizika az még mindig fizika. Nyilván lehet nagy szilárdságú acéllal rásegíteni a dolgokra, meg karbonnal, meg gyűrődő cellákkal, de amikor a kétszer akkora tömeg találkozik a feleakkora tömeggel, annak a kisebb tömegű testre nézve elég súlyos következménye lesz (na jó, valójában nem a tömeg számít, hanem a mozgási energia, de abban meg az van benne vastagon) - nyilván remek dolog a passzív biztonsági felszerelések tömkelege, de azért akármennyire modern és biztonságos autó egy 1-es BMW például, nyilván azért szívesebben ülnél egy X5-ösben, ha már tutira csattanás lesz.
Amúgy valószínű, hogy a BMW oldalról, vagy félig oldalról kapta el a Thaliat, azért onnét eleve nem olyan védett egy autó, másrészt gyanítom, hogy a BMW jóval nagyobb sebességgel érkezett, mint a talán eléje kikanyarodó, talán az utolsó pillanatban még állóra is fékező Renault, szóval képzelheted a mozgási energia viszonyokat...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Ezt itt soha nem fogják elfogadni mar en is probalkoztam vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
hátha ettől elhiszik: 4* audi q7 vs 5* fiat 500
szőröscica
addikt
Ja, nem árt tisztában lenni azzal, hogy az NCAP frontális ütközés tesztnél azt vizsgálják, hogy egy ugyanolyan autóval történő ütközés során hogyan viselkedik az autó. Magyarul a kis fűnyíró kis fűnyíróval, a tank suv meg tank suvval.
En nagyon le lettem oltva amikor azt talaltam mondani hogy egy nagyobb targy kevesbe erzi meg ha beleronyol egy kisebbe.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
hát, pedig ez eléggé messze van a fizika doktori szinttől, hogy be lehessen látni józan paraszti ésszel is.
visszatérve pár szó erejéig a tálya vs e36 esetre, azért szép dolog, hogy a renault 4*-ot kapott az euro ncap-en, de bennem azért van egy olyan gyanú, hogy erősen a tesztkörülményekre lett optimalizálva a törésbiztonsága, a való életben közel nem bír annyit, mint amennyit a tesztek alapján várna az ember.
van ugye a modus vs régi volvo törésteszt, amiben bemutatják, hogy mennyire kurvajó az új autó, de az is egy sztenderd félátfedéses karambol, nem valami random crash, ahol nincs minden milliméterre beállítva. azt már csak halkan teszem hozzá, hogy szerintem nem teljesen fair dolog összehasonlítani egy ki tudja volt-e törve, abból hogy volt visszajavítva, mennyire rozsdás 15-20 éves autót egy újjal, aminél sokkal jobban kiszűrhetőek ezek a dolgok.
Burt1793
veterán
Ha összeütközik két autó, akkor ugyanannyi energiát veszt el az egyik, mint amennyit kap a másik (nagyjából). Ha a BMW is negyed felületén kapta az ütést, akkor a thalia is (persze az keskenyebb... ). De igen, igazad van, szerintem mindenki X5-ösben akar ütközni, de ez egyértelmű. Láttam hasonló baleseteket, X5-ös kontra valami régi autó, kanyarban. Csaj sminkelt az X5-ösben, áttért a másik oldalra. Az X5-össel fel tudtak állni a trailerre, hűtővize folyt el kb, a másik autó szarrá tört, helikopterrel vitték el a tulajt.
-v-
addikt
Ott mentünk el mellette, majdnem teljesen frontális volt, thaliálnak talán picit jobbról.
Bmw-n hülyegyerek kipufogó volt stb.
[ Szerkesztve ]
Burt1793
veterán
Lehet, hogy már törött volt a bmw korábban...