Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12651) roti86 válasza Burt1793 (#12649) üzenetére


roti86
őstag

Nem thaliát akartál írni a bmw helyett? Lehetett a bmw is törött, de itt a thalia húzta a rövidebbet.

(#12652) roberto211 válasza parandroid (#12641) üzenetére


roberto211
őstag

Azt en elismerem ,hogy jóval nagyobb tömegű illetve méretű autóban nagyobb az esély.
Nyilván ma is számít ugye meg ma is van szerepe annak , hogy mekkora auto ütközik mekkora autoval de nem annyira mint régen. Az általad felsorolt "rasegitesek" miatt. Nyilván egy kis autoval nem szívesen ütköznék egy suv-al(meg amúgy sem
) szemben en sem.

Erre értettem. Hogy ma már a kis autókat is megtudják csinálni biztonságosra vagy sedaneokat míg régebben nem annyira. 90-es években peldaul.

De amúgy ez nagyon szerencsétlen baleset volt mivel a thalianak jóval több esélye volt a BMW vel szemben s megis ez tortent :S

Illetve gondolom a sebességkülönbség se volt kevés.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12653) roti86


roti86
őstag

Volt még két halálos baleset. Tiszaúj, Kecskemét. Valaki mondta korábban, hogy általában mindig hétvégén vannak a nagyobb balesetek, ez most is beigazolódni látszik :(

[ Szerkesztve ]

(#12654) roberto211 válasza roti86 (#12653) üzenetére


roberto211
őstag

Uhh. :(

És ez egy II es Punto volt aminek elvileg jó ugye a törése.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12655) batai15


batai15
félisten

Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy kuton 2x vonták le az árát a tankolasnak? Elsőnek valami hibával újra kelett csinálni a tranzakciót. Utána jó volt. Aszonynak jött az SMS 2x fizetésről. Persze ezt utána vettük észre hogy eljottunk onnan. A netes bank felületen is néztük és valóban 2x lett le vonva. Mit lehet ilyenkor tenni? SMS meg van illetve ki tudjuk nyomtatni az e bank számla történetét is.

(#12656) AMD Power válasza parandroid (#12641) üzenetére


AMD Power
titán

Engem az ilyen és ehhez hasonló írásaim miatt már annyiszor lehordtak ,hogy többet nem megyek bele. Én is utáltam a fizikát ez tény. De nekem senki ne mondja ,hogy mind1 ,hogy az az autó amiben ülsz 800kg vagy 1200kg mikor a kettő találkozik.

(#12657) roberto211 válasza AMD Power (#12656) üzenetére


roberto211
őstag

Ja... Csak ma mar új autók közül nem nagyon látok 800kilósat ;)

Régen még valóban ez a "törvény " volt h nagyobb erősebb..valamennyivel.

Nyilván ma is. Pld sedan /kis auto vs SUV eleg egyértelmű.

De sedan vs sedan v kisautó vs kisautónal(mai) lehet h az 1000kilós kisautónal jobban kiszállsz mint az 1200kilosból ha pld az 1000kilós jobb teszteket ert el mint a masik. Sedannal is szerintem ugyanez a helyzet.

Suv vs kisautó/sedane helyzetnél valóban mas a helyzet de a sulytobblet sem +200-300kg. ;)

Mondjuk láttam en mar kis smartot is lepattanni egy nagy kocsiról meg kiskoromban :D

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12658) parandroid válasza roberto211 (#12652) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

"Erre értettem. Hogy ma már a kis autókat is megtudják csinálni biztonságosra vagy sedaneokat míg régebben nem annyira. 90-es években peldaul."

Teljesen mindegy, kis autó, kis gyűrődési zóna. Ahogy nálam jóval okosabbak szokták mondani: nem a sebesség öl meg, hanem a sebesség hirtelen hiánya. Konkrétan mindegy, hogy mennyire biztonságos egy autó, amikor a másodperc törtrésze alatt elveszíti a mozgási energiáját, akkor azt a belső szerveid nem fogják tudni követni, és ők mennek még egy darabig tovább. Van az a gyűrődési zóna, ami elég lehet ahhoz, hogy ezt a hatást fokozza, de minél kisebb az autó, annál kevesebb tered van ezeket elhelyezni - amikor az utascella szinte az autó egészét kiteszi, akkor egyszerűen nem marad hely az ütközés valamennyire rugalmassá tételéhez.

"De sedan vs sedan v kisautó vs kisautónal(mai) lehet h az 1000kilós kisautónal jobban kiszállsz mint az 1200kilosból ha pld az 1000kilós jobb teszteket ert el mint a masik."

A teszt önmagában nem sokat ér, kicsit más szögből érkezik a másik autó, és már borul is a papírforma, minden egyes ütközi szögre meg nem lehet felkészülni.

"Mondjuk láttam en mar kis smartot is lepattanni egy nagy kocsiról meg kiskoromban."

Elvileg azért annyi gyűrődő zónát még egy smartba is bele tudnak zsúfolni, hogy nagyon ne pattogjon, szóval ott megint valami lehetetlen szögű ütközésről lehetett szó.

"Ja... Csak ma mar új autók közül nem nagyon látok 800kilósat."

Egy modern, újan kapható szupermini kategóriás autó (Aygo-108-C1, i10-Picanto, Up-Citygo) most is 800 kg körül van, egy kisautó (Polo, 208, Corsa, i20, stb) kb 1000-1100 kg, egy kompakt már sok esetben közelíti az 1400-1500-at is (Astra, Golf), a középkategória pedig már fölötte is van az 1500 kg-nak (Mondeo, Passat, Insignia). És akkor még az egyterűekről és a SUV-okról még nem is beszéltünk.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#12659) fi:zi'k válasza parandroid (#12658) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Van az a gyűrődési zóna, ami elég lehet ahhoz, hogy ezt a hatást fokozza csökkentse.. :B

[ Szerkesztve ]

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#12660) Snoop-y


Snoop-y
veterán

Volt anno smart es M class teszt. A smart 5* -os volt de nem lettem volna benne mikor a kozel 2 tonnas M class letarolta. A tomeg igenis szamit. plusz minel nagyobb egy auto annal tobb hely van a gyurodesi zonanak igy nem a koponyadnak kell lassitania teljes egeszeben az agyadat...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#12661) TaaT


TaaT
veterán

Ütközésnél minden számít, még az autók magassága is (2egyforma autónál is), hiszen amelyik autó maga alá gyűri a másikat az "nyer".

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#12662) SzlobiG válasza roberto211 (#12636) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ezt kár vitatni a thalia egy karton doboz az e36-hoz képest ami meg is látszott a képen, akármennyi csillagot kap ncap teszten.

Meg lehet nézni a regi klasszikus swift baleseteket is rommá törtek állandóan ha egy komolyabb autóval találkoztak.

(#12663) VegyesTamás válasza rbalint88 (#12630) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

ezt nem akartam betenni ide, de tessék...csak a hitelességem megőrzése érdekében. Nem azt mondtam, hogy félmérföldön legyorsulom az A8 4.2 Quattrot, hanem azt, hogy szoktam meglepit okozni...a meglepi nem lóerő függvénye.

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#12664) F_Zolee válasza batai15 (#12655) üzenetére


F_Zolee
veterán

Az a tuti ha mindkét helyen jelzed.

(#12665) tomcsi23 válasza VegyesTamás (#12663) üzenetére


tomcsi23
veterán

A múltkor engem is meglepett egy punto, akkorát durrogot mellettem, hogy frankón megijedtem, pedig az összes ablak fel volt húzva. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#12666) batai15 válasza F_Zolee (#12664) üzenetére


batai15
félisten

felhívtam őket. elméletileg vissza kell kapjam automatikusan.

(#12667) tomiii. válasza VegyesTamás (#12663) üzenetére


tomiii.
aktív tag

hát őszintén szólva szerintem ezek az autók max egymás között okoznak meglepetéseket, ezekkel az 1.2, 1.4 meg ilyen kis kávédarálókkal én sose értettem miért jó bármit is csinálni(mármint ami nem normális használat és nem a formula 1-es autókról van szó :D ).
Én a 2 literes motort is szégyellem(turbóval már okés is lenne ez a lökettérfogat), de mikor mondják, hogy milyet lépett az 1.2-es Clio... :W

Ne viccelgessünk :D

(#12668) -v- válasza tomiii. (#12667) üzenetére


-v-
addikt

Én a 2 literes motort is szégyellem

Hát igen, szívóból valahol 3-3.5 liter tájékán indul, ami már érdemben tud is valamit csinálni ...

(#12669) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

http://toochee.reblog.hu/klasszikus-autok-modern-utodai

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12670) VegyesTamás válasza tomiii. (#12667) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

te sem nem érted miről beszélek, holott ugyanebben a cipőben jártok a nagyok között nemde?

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#12671) tomiii. válasza VegyesTamás (#12670) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Mi csak azért használjuk ezt, mert kis pénzért ez van és ennyiért jó, de hogy első adandó alkalommal cserélném, ha tehetném, az is tuti. Ezért is akartunk 2.9-et, de ahhoz nincs váltó, ezért kéne valami 3.5-4.0 BMW V8, 200 ló felett lehet elkezdeni már jól autózni és akkor nem bohóckodnánk ezzel a kis motorral, ezért nem tudom elképzelni a még ennél is kisebb motorokat. :Y

(#12672) j.bravo válasza bitpork (#12669) üzenetére


j.bravo
addikt

Bevallom, nem értem, hogy kerül oda a batmobile :D. Amúgy jópofa. Miért a régiek (mármint a 20. század második feléből valók) tetszenek jobban, "nem is értem"... :)

Whatever.

(#12673) bitpork válasza j.bravo (#12672) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ugye? Akkor valahogy egyediebbek voltak.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12674) VegyesTamás válasza tomiii. (#12671) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

na látjátok ezért szerettem (volna) a régi időket amikor még Ladával meg trabival meg hasonló kat. autókkal rallyztak (most nem a driftrőlvan szó) mert akkor nem egy köpenyes emberen múlt minden, meg a lőerőn meg a stb...hanem a technikán, meg az ügyességen. Persze akkor is mókolgattak...de nem úgy mint most. Azt nem tudom elfogadni, hogy egyes embereknek (100ló alatt nem autó stb) ilyen lenéző a hozzáállása, holott volt NEM EGYSZER villogtam le a piliscsaba kopár pilisvörösvár szakaszon, mercit, bmw-t 4esgolfot, kormolós golfot meg még mittomén miket...mert ugyanezzel a hozzáállással még megelőztek a kapaszkódóba jobbról, pedig szándékosan mentem be korán a belsőbe amikor még távol voltak, mert, tudtam, hogy befosnak a kanyartól... és már csak azért is mentem rájuk cikáztam villogtam, dudáltam (melyik mennyire ba*ta fel az agyam a pofátlanságának a mértékével) hogy legyen már egy kínos pár percük, hogy egy "nemautó 65lovas csakegy lada" tolja le őket...

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#12675) rbalint88 válasza VegyesTamás (#12670) üzenetére


rbalint88
addikt

Jó, átfogalmazom. Szerintem komolytalan 65-70 lóerős teljesítménnyel "meglepetés okozásáról" beszélni. Azt nem mondom, hogy nem lehet jót autózni vele - főleg kanyarokban - ,de tudjuk helyükön kezelni a dolgokat. Meglepetést egy kb 150 lóerős Szamárral tudnál okozni, ami az alacsony önsúly miatt megfogna pár olyan autót, ami nagyobb önbizalomra ad okot, pl TT, 325i, 328i, stb. Nekem volt gyári 180 lovas Golf GTI-m, két kb ugyanilyen erős Passatom és egy picivel erősebb 535i-m, mégse mondom azt, hogy meglepetést tudtam volna okozni, csak jól mentek, ennyi. A BMW-t imádták, ritka madár volt, szép hanggal és nem irritálóan drága autó, így nem keltett visszatetszést sem. De egy tajkoltTDI otthagyta volna, benne a nagy koromban. Az inkább meglepetésautó, még ha nem is a szimpatikusabb fajtából ;)

(#12676) VegyesTamás válasza rbalint88 (#12675) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

hát nem az hogy inkább kanyarokban hanem csak kanyarokban, ebben igazad van :) mondjuk a 130 sem állt távol tőle, é sugye országúton az bőven sok, pályán meg nem kínoztam (najó egyszer 160 meg nemrég stabil 150 de ennyire még nem siettem) de nem ott kezdtem el jaszkarizni... és ami az igazsághoz hozzátartozik...autószerelő voltam közel 1 évig, sok kocsit vittem vittünk vizsgázni..és a samara karbis üzemanyagellátó rendszeréhez képest 1.6 75-90 ló-ig ezek az e.gázpedálok, (meg a sima nem e-s computervezérelt ugye k mindegyik már) olyan csalódást okoztak, hogy az elképesztő...amikor el akartam indulni és az ember egy 80-90ló tólmár elvárná, hogy érezhetően úzzon..hát nem...mert amíg a compi számól, karbin nyílik a duplatorok, levegő megy be és a megfelelő mennyíségű benzin vele együtt ls jobban érezni...legalább az elején. Persze amikor a 2.8 TDi furgon, vagy az Alfa 147 1.9 JTD chippelve, vagy a Subaru Impreza az ugye össze nem hasonlítható...csak nem akkorsem lehet papírrepcsinek tartani egy ilyen kocsit sem.

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#12677) tomiii. válasza VegyesTamás (#12674) üzenetére


tomiii.
aktív tag

"a régi időket amikor még Ladával meg trabival meg hasonló kat. autókkal rallyztak"

Csak azért azokkal rallyztak, mert nem volt más, nem azért, mert olyan jók voltak :D Itt is mondják, hogy Lada az igazi, mert se szervó, se semmi, meg kell vele küzdeni, de egy jó autóval nem küzdeni kell, hanem kezes és a minél jobb idő eredményt segít elérni( ha rallyról van ugye szó) Aztán milliókat költenek az üzemórás 150-170 lovas motorokra (technikailag le a kalappal, de ezek az emberek mondják, hogy : csak a lada az igazi, minden más szar, ladánál nincs jobb+ Mondják azt, hogy imádjuk ezt a vacakot, ezért csináljuk, a szerelem ilyen.

"NEM EGYSZER villogtam le a piliscsaba kopár pilisvörösvár szakaszon, mercit, bmw-t 4esgolfot, kormolós golfot"

szerintem kár azon pörögni, hogy tipikus "hülyegyerekek" hogy mennek az ember előtt, egy WRX STI-t is meg lehet előzni egy Fiat Pandával, nem releváns az összehasonlítás.

Szóval csatlakozom az előttem szóló kollégához, tudjuk helyén kezelni az autókat. Sem egy sima punto, se egy samara, se egy Favorit nem lesz versenyautó és brutál izomgép egy jó sofőrtől. Lehet velük jókat autózni, de tudjuk a helyes kategóriába sorolni SZVSZ.

(#12678) Snoop-y válasza tomiii. (#12677) üzenetére


Snoop-y
veterán

Engem meg is szoktak. Lampanal foleg mert en nem rajtolgatok ;]
Multkor egy focus RS felkaparta az aszfaltot mellettem mert azt hitte verseny lesz.
Meglepo szerintem csak ugy tud lenni egy auto ha nem ismerik illetve sokkal nagyobb teljesitmenu mint gyarilag. Az STI-vel max olyanoknak tudok meglepit okozni akik total nem ismerik mert amugy meg nagyjabol tudjak az emberek mire kepes.
Leginkabb jatekbol szoktak hergelni mert valaki szereti a hangjat stb. Illetve a varosban neha osszeakadok a HVCS kategoriaval akik inkabb bemennek az arokba is csak hogy megelozzenek ( Cupra,GTI,OMP Astra,Corsa etc )
A 325 lovas Nissanommal viszont okoztam nagyon kellemetlen meglepeteseket ( gyarilag 169 )

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#12679) Qru válasza Snoop-y (#12678) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ilyenekkel én is összefutok. Tnap megy előttem egy TDI fókszvágen 80-al csalinkázik. Index ki elkezdem előzni, melléérek erre rálép a gázra. Az ilyennek csak gratulálni tudok. :W

#nincsbennetarcsi

(#12680) roberto211 válasza Qru (#12679) üzenetére


roberto211
őstag

Subaruval mentél ?

Ha igen azzal eleg lett volna kicsit jobban ralepni gázra es mar tükörbe láttad volna :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12681) MunezXBK válasza roberto211 (#12680) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ne legyél benne olyan biztos. ;)

(#12682) Qru válasza roberto211 (#12680) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Relatíve közel volt a következő körforgó így hármas padlón mentem ki mögüle de meglepett, hogy jön velem... Húztam egy negyediket és 140-nél feladta de érted ha pl a Jazz-el vagyok akkor kénytelen lettem volna visszasorolni mögé.
Tök balesetveszélyes az ilyen. Idióták. :(((

#nincsbennetarcsi

(#12683) SzlobiG válasza MunezXBK (#12681) üzenetére


SzlobiG
félisten

De nem ám azokat az 1.9TDI-ket lazán 200 ló fölé lehet húzni.

Amúgy tényleg parasztság, ha ilyenkor elkezdi nyomni vki veszélyhelyzetet teremtve.

(#12684) Snoop-y válasza Qru (#12679) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ezt sose ertettem. Ha engem eloznek rendes uton akkor lehet az egy kis polszki is akkor sem szopatom maximum megelozom kesobb ha nagyon zavar.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#12685) tomcsi23 válasza Qru (#12682) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nettó paraszt az ilyen, de elég sokan reagálnak így, pedig balesetveszélyes.
Mindig ráeszmélek, hogy a lehető leghatékonyabb sebességben kell az előzést megkezdeni. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#12686) MunezXBK válasza tomcsi23 (#12685) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tartalék nélkül? :))

(#12687) roberto211 válasza MunezXBK (#12681) üzenetére


roberto211
őstag

99,9% biztos vagyok benne ;)
Fogadnék rá ha úgy lenne.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12688) tomcsi23 válasza MunezXBK (#12686) üzenetére


tomcsi23
veterán

*a lehetőségekhez mérten. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#12689) MunezXBK válasza roberto211 (#12687) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Sok pénzt ne tegyél rá. Szívóbenya vs. TDI.

(#12690) Burt1793 válasza tomcsi23 (#12685) üzenetére


Burt1793
veterán

Azt ne felejtsd el, hogy ugye egyenesekben lehet előzni és az átlag tapasztalatlan vezető az egyeneselben gyorsabban mer menni, nem feltétlenül az előző embert akarják szivatni. Persze ez a tdi-s biztos nem ilyen volt.

(#12691) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/29/volvo_xc_90_d5_225_le_2015/

Vályi "nemtudokmagyarulkiejtenisemmit" Pista túlspilázta a remegő kezével a középkonzol gyakását.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#12692) tboy93 válasza roberto211 (#12687) üzenetére


tboy93
nagyúr

1.6 szivo subirol van szo, nem wrx sti :))

(#12693) Qru válasza Snoop-y (#12684) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Másik kedvenc mikor megyek szépen 90-el, jön a csávó megelőz és beáll elém 85-ös tempóra. :W

mod:

roberto211: Ez azért bőven nem versenyautó. Haver is kérdezgette múltkor, hogy hú akkor ez brembó fékes, mondom nem nem ez polgári változat.

tomcsi23: Ezért szoktam országúton 3-asban előzni (meg azért mert amúgy nem gyorsul). ;] Fordulaton ott már egész jó hangja van, kérdezd csak meg Mágust, ő megzavarta múltkor a járgányt.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#12694) roberto211 válasza MunezXBK (#12689) üzenetére


roberto211
őstag

Nem értem az összefüggést h ezzel mit akartál mondani h "szivobenya vs tdi" de oke. :)
Nem egy 1.4 90lo szivobenzinrol beszelunk.

Civic Type-R is szivobenzin akkor azt is lenyomja a tdi ? Ugyannn... :D
Amúgy meg azt se tudjuk milyen tdi volt csak annyit tudunk h tdi.

Tboy: 1.6? Ha jol tudom neki nem 1.6 os Subaru van de majd megerősít Qru ha igy van :D

Qru: Milyen tdi volt ? 1.9,2.0? Nem versenyautó de azert nem is egy lomha dög :D

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#12695) Qru válasza roberto211 (#12694) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az nem volt ráírva csak, hogy TDI de vmi combosabb, mert egy Tranyó volt. Azok üresen simán hozzák egy jobb autó gyorsulását.

#nincsbennetarcsi

(#12696) tomcsi23 válasza Burt1793 (#12690) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem felejtem el, de sok ilyen van, akinek mindaddig megfelel a (csiga) tempó, amíg mögötte vagy, viszont a mellette elhaladó felqrja pici agyát, és nehogymámegelőzzön mód on lesz nála.

Qru: mondott valamit, ja. ;] főleg az állórajt tetszett.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#12697) fi:zi'k válasza Qru (#12693) üzenetére


fi:zi'k
nagyúr

Múltkor M0-án előztem egy teherautót, mögöttem egy új Octavia érkezik kb 140-150-nel, éppen csak nem villogott le. Kihúzódtam, haladok 115-tel, beáll mögém, 1 km múlva kb 116-tal megelőz, majd beáll 105-110 közé. :F

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#12698) tomiii. válasza Snoop-y (#12678) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Igen, igen, tapasztaltam :DDD

[ Szerkesztve ]

(#12699) -v- válasza tomcsi23 (#12685) üzenetére


-v-
addikt

Én sokszor visszasorolok, szépen könyökölök hatodikba utolérem, lusta vagyok váltogatni, elkezdem előzni, hirtelen meglesz ott is a gázpedál aztán visszamegyek mögé :D végül is nekem mindegy, lényeg h lehet haladni

[ Szerkesztve ]

(#12700) -v- válasza MunezXBK (#12689) üzenetére


-v-
addikt

Szívóbenya vs. TDI.

Ennek max. 60km/h alatt van jelentősége ;)

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.