Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gézengúz
addikt
Okés, azt aláírom, hogy a kapacitásvesztés miatt melegszik az akksi, telefonra tök igaz. Na de itt indítás után (indítási folyamat mennyi? 2sec?) egyből töltés van, nincs további kapacitásvesztés!
Elektromos autó is tök okés, hiszen ott folyamatos a kapacitásvesztés.
Erről jut eszembe, akkor északon mi a helyzet, ahol az elektromos autók folyamatosan fagyban vannak töltve? Persze tudom azok Li-Ion cellásak.
[ Szerkesztve ]