Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [Mr. Y:] Curve kártyával vigyázz tankolásnál!
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zoo8800
veterán
Ez nekem is fura egy kicsit.
A crossovert és a SUV-ot kellene lehatárolni egymástól, nekem eléggé összeolvad a két kategória.
rip and tear, until it is done
tboldi
nagyúr
12,5 centivel rövidebb a Vitara, és ez a belső térben is érződik.
SX4 S-Cross - 4300 mm
Vitara - 4175 mm
Hát nem tudom, ültem már Juke-ban, még a Jazzem is tágasabbnak hat.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Az S-Cross a nagyobb a hátsó sor lábterében és csomagtartóban is. És hosszban is (4300 mm vs 4175 mm). És tudomásom szerint pozicionálás szempontjából is az S-Cross az aktuális teteje a Suzuki jelenlegi (itthoni) kínálatának.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Össze vissza írogatsz....
Qru
MODERÁTOR
Amíg volt Grand Vitara addig így is volt de már nem.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Hol tudnek sarvedoiv aljara, illetve a hatso ajto sarkara kerulo csunya, atlatszo foliat venni?
"Bad reklám is reklám too"
w333
félisten
Hmmm ... ezt nem tudtam, régen a Vitara volt a teteje !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
SzlobiG
félisten
Mér régóta megakartam kérdezni, miért van minden mondatod végén felkiáltó jel és egy szóköz előtte?
3M kavicsvédő fóliát használnak a gyárak.
Ha marad egy 2x2 cm-es darab belőle, arra örömmel jelentkezem.
w333
félisten
Nem tudom, ez valami berögződés lehet itt a fórumon, de nem szándékos
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
stickermajom
addikt
Azóta se jutottam el lefóliáztatni a fényszóróimat, meg a hátsó lökhárító tetejét.
Johnny_vT
senior tag
Csak OFF-ban merem leírni. Tegnapi égés: vánszorgunk a dugóban, esőben. T*köm már nagyon tele van, mert mindenhonnan IS elkések. Piros lámpánál én vagyok az első, gondoltam zöldre kicsit elrúgom neki, az jót szokott tenni az idegeimnek. Vált a lámpa, megindulok, mellettem egy Octavia II-es papa szintén kilő. Addig észre se vettem, hogy van körülöttem bárki. Úgy meglepődtem mi a franc van, hogy félreváltottam és elsőre nem vette be a kettest. Utána elhúztam, nem is az a baj, hanem, hogy a következő pirosnál kezdődött az araszolás újra és a papper volt mögöttem. Azért gyorsult akkorát, mert be akart jönni elém a sávelhúzás miatt. Szar érzés az ilyen
Tanulság Yoda szavaival: tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! Ha lepadlózva indulok, akkor nem rá figyeltem volna és nem zavart volna meg a felbukkanása
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
w333
félisten
Egyre több a versenyző az utakon, nagyon sok ilyen esetet látok hogy elrúgják neki aztán a piros lámpánál stop ! majd én mire odaérek vált a lámpa én sávot váltok ahol nincs senki és 5 sebességben 80-90km/h -al elhúzok mellette
Nem azért nem rúgom el neki mert nem akarom, hanem azért mert az 1.4i nem egy versenyautó, na de majd egyszer csak meglesz az 1.9TDi
Szerk.
Tegnap egy bácsi az i3 -al próbálkozott, végig mögöttem jött az Árpád hídon keresztül mentem 80-90km/h között óra szerint, aztán nagyon durván elhúzott mellettem, kicsit nevettem mert tudtam ez a mutatvány neki -50km hatótávot jelentett, de legalább megmutatta mit tud !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Magnum_
nagyúr
pic(video) or didnt happen
szerkesztésedre: kicsit nevettem mert tudtam ez a mutatvány neki -50km hatótávot jelentett, de legalább megmutatta mit tud ! 1: nem lennék biztos abban, hogy egy gyorsítás az i3-nál 50km minuszt jelentene a range-ben. de teljesen mindegy, beáll a garázsába és rápattintja a töltőre 38Ft/kw áron. 2: ezek szerint nem próbálkozott, ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
barnam_
nagyúr
Tipikusan a Váci út ilyen, hogy ha tartod a 70-80 km/h-t, akkor szépen át lehet menni a zöldeken megállás nélkül.
w333
félisten
Pontosan
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
stickermajom
addikt
Hazafelé a Teller Ede is ilyen. 70 tempomat a külsőben végig, amíg a sok versenyző elindul-megáll-elindul a lámpák miatt, aztán a végén eléjük kerülök ahol elfogy a sáv, mert lendületből érkezem.. Ráadásul a külsőben nincsenek csatornafedelek sem.
szőröscica
addikt
máyköl
veterán
"kicsit nevettem mert tudtam ez a mutatvány neki -50km hatótávot jelentett, de legalább megmutatta mit tud !"
ne nevettess... tipikus fogalmatlanság az elektromos autókkal kapcsolatban.
ráadásul városban bármikor sz@rrá veri a Leont.
a vitara a kisebb és az s cross a nagyobb, ja látom írták már, a grand vitara volt a nagyobb régen
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Johnny_vT
senior tag
Nem értem a válaszod. Nem vagyok versenyző.
Ha az ezzel párhuzamos autópálya teljes forgalmát ráterelik a főútra egy baleset miatt, akkor nincs hova elhúznod a másik sávban. Pont ez volt a baj, ami miatt türelmetlen lettem. Egy évig jártam ezen az úton munkába, a rekordom 10,5 kilométer zöldhullám 20 lámpán keresztül a délutáni csúcsban.
Ehhez képest most stop-and-go volt, pedig direkt a jó haladás reményében választottam az útvonalat. Nem volt itt semmiféle versenyzés, egyszerűen csak mindketten gyorsba akartunk elindulni különböző okokból.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
MunezXBK
nagyúr
Nekem sikerült, pedig nem extrák alapján kerestem.
Elektrosokk
addikt
[link] ez mekkora
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Es tenyleg igaza volt a mesternek.
Doki16
addikt
7-es Golfban ritka a használtpiacon a highline. Én amikor keresgettem konkrétan egy példányt találtam mindössze az országban. Sok kereskedő trükközik azzal, hogy a Trendline nála Comfortline. Meg SzlobiG a kisebb 1.4 TSi-ből keresett.
Viszont a Te golfod nagyon tetszik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
(#119180) sugarforce válasza Elektrosokk (#119176) üzenetére
sugarforce
őstag
"how do you migrate a database without downtime?" Hát ilyen körülmények között leginkább sehogy
Na, szét lett kapva a motor, mégsem ugrott meg a lánc. Viszont atomra meg van nyúlva és a láncfeszítő patron is szar volt. Főtengely szimering, olajteknő és szelepfedél tömítés, full vezérlés és olajcsere első körben. Érdekesség, a X hónapos 5w30 Motul 8100 szín fekete takonyként volt jelen a motorban Együtt cseréltük haverral nyáron, megbízható helyről jött bontatlanul (dexos2-es volt direkt).
Olajcserék nálam:
2016.10.25., 84.050 km, Total 9000 5w40
2017.06.21., 93.558 km, Total 9000 5w40
2018.07.06., 104.381 km, Motul 8100 X-clean Fe 5W30
(Most van benne kb 108.500 km)
Előző tulaj nem tudom mit és milyen intervallummal töltött bele.
Folyt. köv.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Én sem, ha ez vígasztal.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
2018.07.06., 104.381 km, Motul 8100 X-clean Fe 5W30
Az X-Clean nem dízelekbe való? Bár a különbséget én sem tudom, csak mintha ez rémlene...
"... 100% szintetikus kenőanyag a maximális védelem és üzemanyag-takarékossági szempontok együttes kielégítésére. A legkorszerűbb benzin vagy dieselüzemű, szívó vagy turbófeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű, EURO IV vagy V emissziós normáket teljesítő autókhoz. Szabvány: API SN/CF; ACEA C2/C3. Megfelel : MB 229.51, VW 502 00- 505 01, FIAT 955535-S1, GM-OPEL dexos2 ..."
Elvileg jó bele.
Qru
MODERÁTOR
Elsősorban DPF-es dízelekbe való de benzinesbe is jó. A Motul olajkeresője nekem is ezt hozza Bubi-nál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Van az ugy, hogy nem adja ki...
Same rules apply!
Jaffa75
őstag
Kedves Qru, húzz be egy voksot légyszi az Aircrossra.. Nem szép, és francia, szóval tuti ez nyeri...
Alig látni téged, ritkán írsz ide, de egy francia autóra szavazol... Hát én most csalódtam Benned
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
máyköl
veterán
Óccó rétegvastagság mérővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? [link]
mekker
őstag
Mégis lesz Mito-utód: [link]
Plusz lesz új európai 500e-szerűség.
Ezek (drágább B-suv, villanyautók) a témák tipikusan olyan wtf dolgok voltak, ahol érthetetlen nyilatkozatok születtek Marchionne alatt. Szóval eddig pozitívak a hírek az új vezetéstől (+volt a Magnetis tranzakció és a Maseratival is szeretnének valamit kezdeni).
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
Integrale
veterán
TC nincs otthon a témában. Ez nem MiTo utód, hanem egy C szegmensbe illő SUV, tehát inkább szabadidő Giulietta.
Ami számomra érthetetlen, hogy miért nem a Jeep Cherokee val lesz közös, az egy modernebb (Giulietta adta) padlólemez. Stelvionál így is lehetne kisebb, nem az ős Fiat GM padlólemezre épülne, amire biztosan kap majd kritikát. Motorok szintén passzolnának bele, összkerék ahhoz is ki van fejlesztve.
Nagyrészt minden adott a nagyobb piaci jelenléthez. A Giulietta platformja már most képes hibrid hajtásrendszer fogadására, Amerikában van is modell ami ilyet kínál (Chrysler Pacifica).
Kicsi, D Suv Maseratit már rég piacra kellett volna dobni, Stelvio alapjai adottak, de nem, csak jövőre jön.
1.3-as turbót megkaphatná a Giulia, és LED lámpákat is, hiszen házon belül már van (500x, és a Maseratik), függetlenül attól, hogy a Giulia nagyobbik csomagú Xenon lámpája az amcsik szerint jobb, mint sok LED, de ez most húzó feature.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Jaffa75
őstag
csak read only üzemmódban vagyok, de olvaslak Titeket!! ...
A fogyasztásom nem szeretném megosztani, mert a CRV nem eszik még 7,5-et sem , az olaj meg az izzó kérdések kevéssé vonzóak számomra!
Az Aircross nem volt véletlen, csak Qruval szavaztunk arra, így ha bejön, a dobogó tuti!
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
nem szeretném megosztani, mert a CRV nem eszik még 7,5-et sem
Jobb is, mert ez nagyon sok.
rip and tear, until it is done
molnarpeter
nagyúr
Ő a család anyagi érdekeit képviselte inkább, a reális keretek között elég szépen termelt nekik.
Jaffa75
őstag
nekem nem, amikor belevágok 600+ doboz csokit, meg még egy kollégát és lesuhanunk vele nagy kényelemben Kaposvárra! Van bringám, ha spórolni szeretnék...
A nap kérdése, ha nincs tompított (valszeg kapcsoló ment tönkre), akkor helyzetjelzővel vagy távolságival menjek haza délután 5-kor?
BKV
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Valahogy el kell juttatni szerelőhöz ami vagy rohadt korán (sötétben) vagy késő délután (sötétben) jöhet szóba
molnarpeter
nagyúr
Csati vezetéket nem tudod átkötni, hogy tompított égjen refi helyett?