Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bbubby00
őstag
Én mostanában a civicet csak kesztyűben vezetem. Nagyon izzadós a tenyerem, kézkrémet nemhasználok 25éve Csak az alugomb vizes kézzel nagyon csúszik, és tempósabb kocsikázásnál van, hogy kiugrik a kezemből.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Richard!
addikt
Bontott az esélytelen. Itt kint amúgy sem divat bontani az autókat.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-v-
addikt
Nemtom, azt írják kapirgál 60ig
Amúgy a rendes futóműnek mi köze van a gyorsuláshoz
[ Szerkesztve ]
bbubby00
őstag
Voltam kint ma reggel az EuroRingen. Nemhoztam a kamerához madzagot, így majd csak estére csinálok egy beszámolót videóval, full amatőrként elsőnek.
Előre annyit írnék, hogy jó kis adrenalin, még egy hely, ahol nyomhatod tövig
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
stickermajom
addikt
Hello!
Lurdyban jártatok már klímatöltésen? Ajánlható? Elvileg be vannak jelentve mint klímagáz vásárlásra jogosult cég, ebből a szempontból nem sufni. Esetleg itt a IX. kerület környékén van valami ajánlható szerviz erre?
Üdv
molnarpeter
nagyúr
Biztos Eco gumik. Valami komolyabb szettel biztosan nagyobbat lépne, a TFSI esetén ez már valószínű adott
EQMontoya
veterán
TFSI-k gyorsulási adata amúgy is némi kozmetika gyanúját kelti, az erő/tömeg arányokhoz képest már-már hihetetlen adatokról van szó.
Esélyesen beleszámít az is, hogy igencsak jól választanak hozzá gumit.
Same rules apply!
-v-
addikt
Ja, fölösleges ezekre a számokra annyira ráfeszülni, amúgy is azt írnak oda, amit akarnak, fogyasztás, tömeg óta tudjuk, de gyorsulásnál is erősen kérdéses ja, mennyire hitelesek ezek a számok... a lényeget pont elmondják, szarul nem megy na meg amúgy is, oda kell állni az A3 mellé, nyomni egy padlót, aztán az A3 lemarad, ennyi
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Remek, megint ez a téma. Mi annyira hihetetlen abban a 7.1-ben? 0 fokban télivel, megkérdőjelezhető váltásokkal. Vagy itt van automatával. Youtube A3 0-100 és lesz még végtelen ilyen találat. Gondolom mindegyik kizsírozott szakadékban hátszéllel tudja ezt. A nehezebb és dízel Giulia is pont ugyanezt tudja 180 lóval.
(#76708) [vilike]: Aha, csak az Amperánál 30-cal a kényelmes autópályás utazótempó alatt vége a dalnak. Egyébként ha nem a fürdőszoba az etalon a formatervezésnél és költenek futóműre is (ha már festékre nem tellett 12,5 millióért...), akkor lehet, hogy jobban fog menni.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
A "ha koltenek futomure, jobban fog menni" reszt meg mindig nem ertem
Mindegy, akkor is villany kell.
A belsoegesu motor szar.
#94529552
törölt tag
Már elnézést, de fanatikus az te vagy, mert mindent fikázol itt ami nem japán, csak meg kell nézni a hsz-eidet.
De ezektől biztos nagyon happy vagy, és a kulturált fórumozást sajnos nem ismered. Ebből egyest érdemelsz, és ez egyáltalán nem vicc. A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.
brumi1024
veterán
Valahol csúnyán elvész az egyértelmű technikai fölénye a motornak és nem hiszem, hogy a gumin, az A3-ra sem top tier gumik kerülnek alapból.
Egyetértek, villany kell, de nem ez. Model 3, vagy full elektromos 3-as, ez szerintem túlárazott.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.
Azért ha kifröcsögted magad (és kidobtad a zsepit), nézz meg őket. Többet hozzátennem sem érdemes.
Brumi: azért az gyanús, hogy közel azonos súly/lóerő arányokkal sokszor egy másodperccel jobb 0-100-as idők vannak, mint mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti (akár turbós!) autóknál. A fizikát nem lehet meghágni, tehát valami okosság lesz még valahol. A futóműben nyilván nem, mert az első kerekes felépítésnek ugye megvannak a korlátai. A váltóban már inkább, a mai automaták brutál gyorsak ilyen helyzetben, és esélyesen úgy is áttételezik őket, hogy a 0-100-as sprint szempont. Úgyis sok fokozat van, belefér. Az is esélyes, hogy a gumik bőven fejlődtek, és simán több erőt tudnak vele átvinni az útra.
Gondolj bele, a linkelt Audi 1250kg/180 ló kombóval ad kb. egy másodpercet a nagyon hasonló arányú MX5 NC-nek (1100kg/160 ló). Oké, a turbósnak jobb nyomatékgörbéje van, de egy másodperc egy másik univerzum, ez rohadt nagy különbség. Főleg, hogy indulásnál még az RWD van előnyben.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Jó, akkor model 3 kell
lenko
aktív tag
Hogy jön ide az új autó? Mindegy is...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
brumi1024
veterán
Nem olyan gyanús, mert a súly és lóerő csak két nagyon apró része egy elég komplex fizikai rendszernek. A merevebb kasztni (kevesebb energia vész el a váz pillanatnyi deformálására), a futómű, a motor szélesebb ideális erőátadó tartománya, a gumik összetétele, az alaktényező, stb. Még azt sem lehet mondani, hogy egy 15 évvel ezelőtti RWD-nek olyan nagy előnye lenne egy FWD-vel szemben, mert 15+n évvel ezelőtt teljesen reménytelen volt olyan komplex rendszereket modellezni, amit ma egy okostelefonnal megoldasz.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Hagyd, leragadt a csucsteljesitmeny adatnal, ez az info nem szokott neki bemenni.
Orosz is megmondta, a mernok hallgatok nem ertenek a fizikahoz
brumi1024
veterán
Kedvenc előadásaim. Félidőben HÖK és hallgatók szidása, másik felében az aktuális vezetésé.
Ugyan már, ne szidjátok! Csak meg akarja tanítani Nektek, hogyan kell "halat fogni".
Tudom...nagy a szám. Valószínűleg sírva jönnék ki az előadásáról...
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
EQMontoya
veterán
És sok dologban igaza volt.
Pumma: fröcsögök én japánra is, ettől ne félj.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Skillet
addikt
Szokásos
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Elektrosokk
addikt
Gondoltam miattad benézek ide újra, hátha hiányzom. Meg talán 2,5 v6 alfát is megyünk nézni ma.
Nem sokminden változott.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
EQMontoya
veterán
Meg talán 2,5 v6 alfát is megyünk nézni ma.
Képet, hangot kérünk!
Same rules apply!
K Norbi
addikt
Mintha mónika show menne itt.. Kegyetlenek vagytok..
szilva01
őstag
Magnum_
nagyúr
nagyon ráérhet
I humbly and respectfully decline™
Snoop-y
veterán
Es meg szar is...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
mdani01
aktív tag
Egy gyongyszem ismet..[link]
iPhone 6S SpaceGray
EQMontoya
veterán
Szerintem ez inkább kamu, bár poénnak nem rossz.
Same rules apply!
szőröscica
addikt
Aki igy lefikazza a kocsit, megis mit var, hogyan adja majd el?
a8l
aktív tag
Valóban jól gyorsulnak 100-ig a mai tfsi audik. Én alá tudom támasztani az a8 4.0tfsi esetében, nemhogy a gyári adatot hanem annál jobbat is hoz. A titok ennél a váltóban is rejlik, nagyon jó a ZF8HP.
Többször is mértem Racelogic kütyüvel.
Ha csak simán lepadlózom akkor 4,5s hozza a gyári adatot, viszont van egy rejtett rajt mód, padló fék erősen, és padló gáz, ilyenkor kicsit durvábban vált de 4.2s alatt van 100-on, rs7-ben, s8-ban is próbáltam mindenhol hasonló javulás van időben.
Rs7 gyárilag tudja a 3,5s-t ami nagyon jó egy több mint 2 tonnás autótól.
10-15éve még nem voltak ilyen gyorsulási adatok 400Le körül 6s alatt gyorsultak valamivel.
D2 face a8 még 6.9s-et gyorsult 310Le-vel, D3 meg 6,5s körül 335LE-vel , most meg bő 4s 420Le-vel.
A gyári GTR amikor megjelent akkor 4s körül tudtam gyorsulni rajt nélkül.(persze utána levittem 2,4s-ig)
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
"10-15éve még nem voltak ilyen gyorsulási adatok 400Le körül 6s alatt gyorsultak valamivel."
Ezt cafolnom kell ne is haragudj:
A prodrive STI-m 4,6 alatt volt 100-on 305 loval 405Nm
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
mdani01
aktív tag
Valószínű poénosra akarta venni a hirdetést.
(#76731) joamilestoné: Ilyen szöveggel szerintem sehogy..
iPhone 6S SpaceGray
-v-
addikt
Poenosnak mondjuk max. a legelso ilyen volt az, azota idorol idore felbukkannak ilyenek, viccesnek mar nem vicces, nem eredeti, hirdetesnek szar.
Skacok, ma tulajdonosa lettem egy 2003as 525i-nek (E39). Sztori es 21mpx kepek kesobb, el vagyok havazva kicsit es jon a szabi is. Eddig tetszik.
brumi1024
veterán
Gratula!
EQMontoya
veterán
Gratula, sok balesetmentest!
Same rules apply!
rii
nagyúr
sziasztok
meg tudná valaki kérem mondani, h a Fina miatt az alsó rakpart mikorttól lesz lezárva?
Jórus linkelt múltkor egy oldalt, csak kva sok a munka, .... meg jobban bízok más ember szavában mint h most én hogy értelmezem azt az oldalt, mert eléggé összetett ...
... ha valaki esetleg ki tudna segíteni info-val h mi várható lezárások terén a Batty-nál az alsó rakparton ......
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
Elektrosokk
addikt
Sajna végül passzoltuk a dolgot mára egyéb körülmények és némi elbizonytalanodás miatt. (nem a típusban)
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Jól hangzik, grat!
Merga mellé, vagy helyett?
Snoop-y
veterán
Sok balesetmentest es megtobb oromot a gepsarkannyal !
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Speeedfire
nagyúr
Drakulálok!
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
EQMontoya
veterán
Egyik cimborámnak van egy 159 kombija, nagyon szép az az autó. Egy finom v6-tal biztos, hogy mosolyt csal a user arcára.
Nehéznek nehéz, szóval nem fogja azzal sem felszedni a betont, de attól még jó.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
hacki87
senior tag
Csak ovatosan.
rii
nagyúr
Lezárják a Budai alsó rakpartot az Üstökös utca és a Halász utca között:
07.21-én 22 órától 31-én 6 óráig,
az M0-s felől jőve akkor a batty-nal kell csak feljönni azon a héten?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
szőröscica
addikt
Zsir, gyulnek a normalis autok a topikban. Gratula!
radi8tor
MODERÁTOR
Majd a Waze megmutatja. Nem használsz Waze-t?
⭐ Stella
rii
nagyúr
nem ... nincs is olyan telefonom .... borzasztóan idegenkedem tőle ... meg most 20-30ezrem sincs rá ....
persze lehet h akkor IJ.
(#76750) radi8tor:
zsíros! köszönöm!
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg