Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Torsen quattronál (Q7) pont nem érdekel az RWD.
EQMontoya: Zeperfes idők, a 350Z adatai reálisnak tűnnek, már csak a részletességükből adódóan, míg a Q7-nél a 4-ből 3 dízelt próbáltam (272, 370 (e-tron), 435 PS), és a próba során nem a fogyasztásmérés volt a cél. Nyilván 100 felett lemarad, meg nem is ugyanarra való a két autó, csak arra akartam utalni, hogy a 350Z-nél azért nem nehéz találni gyorsabb autót.
A szituációra: nem helyeslem, nem is ítélem el, viszont ez az önjelölt rendőrösdit annál inkább. Az ilyen mentalitású emberek, ha ennek megfelelően vezetnek sokkal több balesetveszélyes szituációt generálnak (70-es táblánál 60-nal oktatja a "közveszélyes ámokfutó" óra szerint 80-nal haladót), és most pozitív feedbacket is kapott.
[ Szerkesztve ]