Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Vannak esetek, amikor valoban meg lehet tenni jo esellyel minden gubanc nelkül....viszont en eddig mindig csak olyan peldat lattam, hogy ha csipszes volt a kocsi, akkor annak több baja jött elö, mint a nem csipszeseknek altalaban (elöbb feküdt ki a turbo, hamarabb jöttek elö olyan bajok, amik a masikaknal kevesbe, vagy annal a km nel meg nem stb)
Nekem pl ezert szimpi a bmw nek a 25d motorja, ami ugye kb 1:1 ben megegyezik a 30d vel, csak valamivel (talan 50 loval kevesebb a kraft). Igy ha ütve vagva van is talan jobban birja, mint a 30d....nem biztos ez, de igy gondolom.