Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz Declare #35212 üzenetére

    "Szoktam nezegetni bmws videokat :B (meg azert van is böseggel belölük az autobahnon, akikkel lehet "versenyezgetni") az 525d az 200 fölöt azert mar csak kuszik, az 530d az azert meg megy....de ez nem azt csinalta....ez 200-210 (ora szerint) ,amikor en lendületböl erkeztem meg melle (nem eppen hogy), utanna ö ugy rugta el magat es tünt el, hogy az felelmetes."

    525d-t elég gyakran vezetek, azért mondtam, hogy tud az meglepetéseket okozni a kétliteres mivolta ellenére, de persze, 200 felett érezhetően jobban megy a 30d. Innen eldönteni már nem lehet. :)

    "525d-535d mindegyiknek ugyan olyan dupla kipufogoja van, az 545d nek van ket oldali ha jol emlekszem"

    Nincs olyan, hogy F10 545d, és nem, nem ugyanolyan a kipufogójuk, legalábbis a 2013 végi facelift óta biztosan nem. :) Tudom, elég sokszor végiglépkedtem a konfigurátoron, és elég sokat meg is néztünk, amikor kerestünk. :)

    (#35213) Integrale: Az F30-nak egyetlen LCI (avagy facelift) változata volt, amit kívülről leginkább az új, nem teljes kör Angel Eye-ról lehet felismerni. Ott a 20d és a 20i is duplakipufogós, a facelift előtt szimpla volt. A facelift óta lett még a 330i két literes, és akkor jelent meg a 340i, a legkisebb 3 literes benzines.

    535d nincs egyoldali duplával tudomásom szerint Európában, az usákoknál van, de ott félre van az egész számozva és az valójában egy európai 530d (teljesítményadatokból kiderül).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés