Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
6030D
Ármester
Leködölik az ajtó szélét.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
tboldi
nagyúr
Lehet, hogy színazonos volt, de fakóbb, fene tudja. Mindenesetre biztosan fényezve volt, 310 mikront mutat a mérő.
brumi1024
veterán
Automatában az N arra van, hogy kipróbáld, hogy megfelelő hangot ad-e az autó a fordulatszám skála teljes szélességén.
tboldi
nagyúr
Ezek után inkább ne nyúljanak hozzá.
molnarpeter
nagyúr
Bontott, de már korábbi karrierjében fújt elem? lehet nem is az ő munkájuk az eltérő szín.
molnarpeter
nagyúr
Neutral drop esetleg?
Qru
MODERÁTOR
Nekem eddig 2 hasznalt automat is fujtak es mindig szinhelyes lett. Biztos csak az itteni fenyezo alulinformalt es nem tudja, hogy nem lenne szabad szinhelyesnek lennie a javitott elemnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Mercikben biztosan nem engedi vegig elszaladni mar az elso gen CLK is korlatozta, pedig a 4.3 V8-at szivesen rugdostuk volna 3000 fole
Qru
MODERÁTOR
Passat sem engedte uresben elforgatni a vegeig. Ki kellett kapcsolni az esp-t akkor engedte.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Nem hinném, a csavarok is frissen fényezettek, illetve fel is számlázták.
Üdv. Cascos javítás mennyire időigényes? Hol bukok időt, mire a kötelező bizti oldala lezárul?
Én szívem szerint ma beadnám már, de csak árajánlatot tudok kérni.
Mivel tudok gyorsítani mindent? Tegnap bejelentettem a biztosító/casco felé mindent, de nem hívtak, pedig még nem volt du 4.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Mennyire nagy a kár? Biztos megéri cascóra csináltatni?
Pár éves Vitarát aminek csak a látható sérülések alkatrész ára 298.000ft? Ma kiderül, de 5-600k-ra tippelem.
Csak gyári cuccokkal rakom össze ledokumentálva. Csak a lökhárító tartó 105.000ft.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
dj79
senior tag
Kivéve toyota hibridek, ezért nem tudtak co-t mérni a műszakin.
De mivel unatkoztam, szívesen elmentem ismét elmagyarázni nekik a szervízmód bekapcsolását
K Norbi
addikt
Hát van kis eltérés..
Szerintem hagyd kint nyáron a napon.
Meg mosd meg párszor.
És majd meglátod.
Én nem foglalkoznék vele egyenlőre.
Hátha javulna.
grizlisandor
addikt
Nem értek hozzá, de nekem is úgy tűnik, hogy mintha fényezés után elmaradt volna a polír. Mikor szólt a fényező, hogy mehetek a kocsiért, akkor polírozta át a fényezett részt és ha jól emlékszem, ez azért kell polírozni az fényezett részt, hogy ne üssön el ennyire a régi fényezéstől.
athomi
veterán
Ezt mondta apámnak is a fényező mikor ugyanígy félrefényezték az egyik elemet, hogy majd javulni fog, összekopik, de a konyhaszekrénynél a bútorasztalos is ezt mondta anyámnak.
Sose lett jobb egyik se...
Aztán évekkel később apám autóján a félrefújt elemet egy másik autós felszántotta, a következő fényező meg szépen lefújta.
[ Szerkesztve ]
"majd javulni fog, összekopik"
Azt a kóklert ...
Szerintem a biztosítónak is lesz ehhez pár szava, de ne legyen igazam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
F_Zolee
veterán
Legjobb duma, hogy hagyd békén sokáig magyarul és ne gyere vissza.
Már a szakihoz.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem időigényesebb mint ha kötelezőre csináltatod meg. Annyi, hogy így a te bónuszod megy le kettőt nem az okozóé. Erősen kérdéses, hogy megéri-e. Ha csak 1-2 éves az autó akkor kötelező esetén sincs avultatás + nincs önrész mint a casconál.
Gyorsítani ott tudsz, ha már van kiutalt kárszakértő akkor vele egyeztetsz a szemle helyéről és idejéről (ha beviszed lábon a kocsit a biztosítóhoz akkor gyorsabb általában) de ez függ az adott szakértő terheltségétől. Leadni leadhatod most is a kocsit a szervizben, mert oda is ki tud menni a szakértő, csak ugye amíg nincs leszemlézve addig nem kezdhetnek neki a javításnak.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Bázzeg ezért félek megcsináltatni a sajátom, egy ilyen produkcióért bántani tudnám a fényezőmestert
rip and tear, until it is done
Nekem eddig 2x fényeztek autót, mind a 2 alkalommal a Gustavsson Carosserien keresztül és mindig jó lett. Nagyon sokat számít ki csinálja...
Snoop-y
veterán
Komuveseknel a ferde falra szoktak mondani:
Majd a vakolat kihozza
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Aztán vakolás után még mindig ferde, de: "Majd a festő kihozza."
ngaba
aktív tag
Majd a szekrény eltakarja. (Aranyosi Péter)
3L1T3
addikt
Még a végén elhiszem, hogy azért kerül egy autó annyiba amennyibe, mert valóban ennyire költséges az egész. Oh wait...
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
a kis autók gyártása ugyanannyiba kerül, mint a nagyoké, csak olcsóbban adják kevesebb haszonnal
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
MC Pite
veterán
Ó-ó, ezt így elhoztad?
Kék Pikacsumat így fényezték, harmadjára is szar lett (közben eladtam, de megcsináltattam volna).
Barna Picassot elsőre így fényezték, a 10k előlegen túl nem fizettem egy fillért sem. (Asszony hozta el, kiküldetésen voltam mikor kész lett. Visszamentem, megkérdeztem a fényezőt, hogy neki tetszik-e. Azt mondta neki sem...)
Utána (másutt) kétszer tökéltesre fényezték a barnát, majd a C3at (2x) és a Meganet is. Pl C3nál is már eltért a gyári színtől, de korrigálta(a fesrékboltos), én már csak jól fényezve vettem át az autót.
Ha itt nem tudják nornálisra fújni, szerencsére sok műhely meg tudja csinálni, csak plusz 40-60-x ezer Ft.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Most jön. Fél óra és itt van.
Jaja voltam itt, ott. Benéztek ide oda, 5-600.k elsőre bontás nélkül szemre.
A biztosítóm még nem jelzett semmit.
Velük valaki dolgozott már? [kép]
Másik a suzuki Vác, aztán a suzuki világ Budaörs. Sztem az egyik csinálja majd. Első kettőnél voltam ma. Olyan normálisak. Nem tudom hogyan dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Jó akkor gyorsak. Bár most a covid miatt kevesebb a baleset, nem annyira leterheltek.
Nincs tapasztalatom velük, kérdezz be a Suzuki topikba.
#nincsbennetarcsi
3L1T3
addikt
Kétlem, hogy ugyan annyiba kerülne amikor anyagból is kevesebb kell hozzá?!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
gooool
őstag
Sziasztok!
Igaz megkésve, de itt vagyok, hogy megírjam a faceliftes Hyundai i30-ról a beszámolómat.
Az autót tegnap leadtam és átvette a helyét egy komolyabb új Focus, így végképp megérett a hozzászólásom.
Nos a másfél hónap alatt 7.900 km-t töltöttünk együtt itt a jó alföldi utakon a vassal, ami egy kombi 1,6CRDI volt, már a FL-es, de full fapad edisün.
A megjelenése nagyon korrekt (bár sajnálom, hogy az elejéhez nem igazították hozzá a seggét, mert az így elég lehangoló...), bár a dísztárcsás kerekek azért nem túl mutatósak, illetve a rajta feszítő Hankook Eco gumik gyalázatosnak nevezhetőek leginkább, tapadása egy picit is forszírozott kanyarban már konvergál a nullához, kikapcsolt ESP-vel meg tekeri összevissza a nyomaték (nekem is csak mondták... ).
A motorral elégedett voltam, jól húz, szépen épül fel az erő, a váltó is rendben van, bár olykor akadósan vette a negyediket, de elnézem neki. A fogyasztás parádés 4,5 literre jött ki ezen időszak alatt, ebben minden is volt, araszolás minimális, utazás és nem ritkán 140-160-as sietés annál több. Viszont a motorhang az kritikán aluli...olyan szinten kerregős, undorító dízel benyomását keltette bizonyos fordulatokon és pedálállásnál bent ülve is, hogy azt hittem alágyújtok.
A nappali menetfény nagyon szexi, a kanyarfény is ügyes, ez sima halogén projektoros volt, de nem volt rossza lámpa egyáltalán, az automata vezérlése is jól működött.
A beltér minősége rendben van, kényelmesek az ülések az én 176 centimnek és 80 kilómnak, hosszú az ülőlap és meglepően mélyen lehet benne ülni. A kezelőszervek elhelyezkedése is jó. Ellenben szégyen, hogy már 6.000 km után zörgött a műszerfal és innen-onnan jöttek apró zörejek rosszabb úton.
Kormányzása kicsit már a mű kategória, a futómű jó ezekre az utakra, viszont a menetzaja az nagyon zavaró, ez lehet a gumik miatt is fokozott, de rossz burkolaton vagy úthibán áthajtva baromi kellemetlen mély frekvencián szól az egész, ami a beltérbe beszűrődik belőle.
A vezetéssegédek közül a sávtartó alapból aktív, így azt minden induláskor lőttem ki, ahogy a S-S funkciót is, letesztelve a sávtartó ahol megy, ott bent tartja a helyén az autót, de rángatva, tehát kívülről részeg vagy telefont nyomkodó sofőr benyomását kelti.
Az utoléréses segéd és jelzőrendszer nem szívbajos, jelez, de nem túlzottan aggódós, amit én örömmel fogadtam.
A hátsó üléssor is kényelmes, lábtér megfelelő, a csomagtartó kellemes meglepetés a sok alsó rekesszel és igényes a borítása is ahhoz képest (bár, mint írtam, az anyagminőség rendben van az egész autóban).
A csak vezető oldalon és csak lefelé automata ablaktól hülyét kaptam...ultragáz 2021-ben.
A manuális klíma megy, több szót nem érdemel, a központi médiaegységet meg nem vesézném ki, mert ilyen alap fost ember nem rendelne bele úgyse.
Ja igen, tud magyarul az óracsoport és a médiarendszer is, ez piros pont.
Én tudom ajánlani, mert bírta a nyúzást, pedig nem kíméltem sokszor, jó megjelenésű, korrekt autó, ami még árban sem egy nagyon elszállt cucc, de azért pár extrát válasszatok bele, hogy jó társ tudjon lenni a mindennapokban.
A Focusban minden is van a LED-en és napfénytetőn kívül, így az hozza az elvárásaim, a futómű nagyon baba, szépen támaszt a kanyarban, a kormány is élettel telibb, fogyasztás hasonlóan alakul, ellenben halkabb a futása és a motorhangja is kellemesebb. DE...a beltéri anyagok minősége az kritikán aluli...ennyi pénzért égne a pofám, hogy ezt adom a vásárlóknak, na de mivel céges, így el van nézve neki.
Remélem mindenre kitértem, ha még akadna kérdés akkor szívesen válaszolok!
Üdv, Balázs
MC Pite
veterán
Milyenk az ülések a két autóban? Ezek még nem voltak meg, érdekelnek.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
gooool
őstag
Írtam róla röviden középtájon, hogy kényelmes a Hyundai ülése, picit hosszított az ülőlap, így jól támaszt, nem mellesleg tényleg mélyre le tudod rakni magad, ami meglepő volt.
A Focusé hátlapnál oldalt jobban fog, van deréktámasz, ami azért nagy plusz pont, viszont nem lehet elég mélyre letenni. Anyós oldalon bár nem ülök, de nekem az már hokedli kategória magasságban. Viszont akik ott foglalnak helyet azok üdvözlik ezt, mert könnyebb ki és beszállni.
Nagyon óva intettek, hogy kényelmetlen lesz a Fóka, szerintem jó, bár én elég konvekcióméret vagyok magasságban, végtagok hosszában, széltében már nehezebb, mert a hátam és a combom se túl nádszál, egy szűkebb ülőlapú vagy sportosabb ülésben hamar fészkelődni kezdek, mert nem fér el a családi ékszer.
Itt egyiknél sem volt ilyen probléma eddig, a Hunyadiban a középkonzol elkeskenyedik térdnél, így van hely, viszont azért támasztani is tudsz, a Fókánál meg végre nincs az a bazi nagy középkonzol, amitől egy alagútban ültél kb...így abban is lehet picikét terpeszkedni
Üdv, Balázs
Gabesz87
addikt
Ha már ülés téma: az normális, hogy a Passat GTE bőr-alcantara ülése kb. 1,5-2 óra után már kényelemtlen, kemény nekem, és megfájdul a hátsóm? A Megane 4-em plüss ülésével ilyen soha nem volt. Ok, tudom, hogy a franciák mindig adtak a kényelemre, csak azért hosszútávon ez aggasztó, és nem ezt vártam volna
BigBlackDog
veterán
Nálam a Golfban lévő ergoActive csodaülés sem tűnik annyira nagy eresztésnek, szóval simán el tudom képzelni, hogy Passatban sem jobb. Mondjuk hosszabb távon sem szörnyű annyira, viszont rövid úton is van, amikor már fészkelődök. A hátsóm ebben nem fáj, de szerintem puhább is az ülés, mint ami a Leonban, vagy a Poloban volt.
Viszont megkockáztatom, hogy rövid távon a Thalia ülése kevésbé hagy "nyomot" rajtam.
A különböző méretű cipők is pont azért vannak egy árban, mert a kicsit nehezebb megcsinálni, hiába kevesebb az anyag szükséglete.
Kisebb alkatrészek, nehezebb, precíziós megmunkálás.
Pont ugyanannyi alkatrész, ugyanannyi művelet, logisztika és gép szükségesa kis autóhoz, mint a nagyhoz. Ráadásul kis autóban szűkebb helyekre kell illeszteni mindent.
Maga a felhasznált nyersanyag fillérekben tér el.
Tehát a munkát kell megfizetni, nem az anyagot.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Qru
MODERÁTOR
Passat B6-ban nekem jó volt a félbőr ülés, igaz az combtámaszos volt. A tiédben nincs?
Az új Superb alapülése kb 2-300 km-ig oké, aztán elkezdek fészkelődni. Bubi ülése kényelmes abban 5-600 km sem gond (egészen fotelszerű benne az ülés), a Jazz-é kb 3-400 km-ig oké nekem.
#nincsbennetarcsi
Gabesz87
addikt
Van kihúzható combtámaszom, de igazából nem sok előnyét látom, hiába van kihúzva, nem igen támaszt. Lehetséges, hogy játszani kéne még az üléspozícióval mondjuk. Csak hát a feleségem után, aki 158cm, és mindig baromira a kormányra húzza magát (mindig mondom neki, hogy botrányos, ahogy vezet, mármint a pozíció), elég nehéz újra jól belőni az ülést. A memória nagyon hiányzik.
rbalint88
addikt
Mi erre azt vezettuk be, hogy mindenki megjegyzi a sajat poziciojat, elejetol v vegetol hany kattanas, ugy eleg hamar megvan. Mondjuk nekem egyszeru a Priusban, legalul, leghatul Magassagot tudom hova lovi be, hossziranyban meg egyszerubben visszatalal a helyere, mint ha en tologatnam az ulest neki valahova.
Egyebkent a memorias ules hasznos az ilyen tobb useres csaladi autoknal. En azt nem ertem, amikor villanyules van memoria nelkul. Csak hosszabb ideig tart az allitgatas, erdemi elony nelkul.
Gabesz87
addikt
Hát igen, az a van de minek kategória. Szerencsére nekem csak a háttámla dőlésszög állítás elektromos (meg a deréktámasz), a többi manuális.
Azért nem annyira nagy probléma, mivel nem sűrűn vezet a párom. Elég jól felszerelt a GTE-m, de ez az egy hiányzik belőle (meg a tükörbehajtás; azt sajna elfelejtették be X-elni rendelésnél).
Qru
MODERÁTOR
B6-ban rendes motorosan állítható volt. Havernak volt az E92-ben ilyen kihúzható hááát az kb semmit nem ért. Hosszú a lábam ezért a térdem magasan van, így pont nem támasztja meg a lábam ahol kéne.
Memória hasznos ha többen vezetnek. A sajátomat csak én vezetem ott nincs gond ezzel szerencsére.
#nincsbennetarcsi
Gabesz87
addikt
Na hát pont ez a helyzet nálam is: 187cm vagyok, hosszú a lábam, térdem fent, így kb. én is úgy érzem, ez a kihúzhatós támasz halottnak a csók.
köszönöm, hogy kifejtetted
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
brumi1024
veterán
Es #199158 rbalint88: egeszen gyakori egyebkent, VAG pl szereti meg az RS Audiknal is (meglepo modon a Golf 8 R-ben viszont nincs ilyen limiter). A Hungaroringen vicces meg, amikor odaallit a delikvens az RS Audival, hangerot mernenek es szabadkozik, hogy hat o nem tudja 4 ezren tartani a fordulatot, csak ha utanafutnak.
Qru
MODERÁTOR
Egyedül akkor volt jó, ha kb fullra hátra toltam az ülést akkor ki tudtam nyújtani a lábam előre és megtámasztotta a combom. Viszont ilyen poziban meg nem lehet vezetni (legalábbis nekem nem megy).
#nincsbennetarcsi
"...a kihúzhatós támasz halottnak a csók" - nem az ha állítható az ülőlap dőlésszöge! Én 194 cm magas vagyok és ezzel a funkcióval be tudom úgy állítani az ülést (full felemelve az ülőlap elejét), h a combtámasz érjen is valamit. Az ülésekről általában: én nagyon érzékeny vagyok erre, és soha nem tudom előre, h vajon az új autóm üléseivel mekkora szerencsém lesz. Kicsit olyan ez mint a lottó. Az eddigi legjobb ülés számomra egy közepesen felszerelt A3-ban volt. Sima (nem sport) ülés deréktámasszal, Miskolcon beültem kicsit sajgó derékkal és mire Amszterdamba értem teljesen elmúlt minden panaszom. Az utóbbi időben a legkényelmetlenebb ülés amiben ültem egy négyes BMW kabrióban volt, pedig az a legfullosabb ülés volt amit ahhoz az autóhoz rendelni lehetett. Nekem szűk volt. Az előző Audimban RS ülések voltak masszás funkcióval, de abban is voltak panaszaim 2-3 óra után. A jelenlegi alap M-es BMW ülésekkel egyelőre meg vagyok elégedve - aminek nem kicsit örülök egyébként.
[ Szerkesztve ]