Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Gurulj el, megcsinálom.
Hol van itthon szép és hosszú szerpentin?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tboldi
nagyúr
Nekem meg most megint befog a fékem, a bal első. Lehet, hogy azért, mert hetekig állt? 🤔
2 éve jártam már így ugyanezzel, akkor csak átmozgatták a győri Hondáék, nem cseréltek semmit, hát eddig tartott. Én épp akkor mankóztam a velőűrszeg kivétele után, nem tudtam volna hozzányúlni, kénytelen voltam mást választani.
tboldi
nagyúr
Ilyen fékkel?
Milyen váltó van benne?
Volt 3 Vectra C-m, mind F40-nel szerelt, soha semmi bajuk, kapták rendesen az ívet. Azt kell gondolnom, a szar váltókat az olaszoknak tartogatta a GM.
OK, de mi a helyzet a szellőztetéssel? Klíma és fűtés nélkül többet fogyasztana mint a HiFi?
bitpor: A menetfény is megdobja a fogyasztást?! Az komoly. Milyen autó pontosan?
#198752: Én a Bükkben ismerek pár jó minőségű hegyi utat. Miskolc-Ómassa, Miskolc-Hollóstető, Hollóstető-Eger, illetve Hollóstető-Bükkszetkereszt. Mondjuk ezek nem igazán látványos szakaszok, viszont annál élvezetesebbek.
Kickass: Tegnap este kicsit nézelődtem én is, egy S4 Cabriolet (2003-2004) később jó vétel lehet szerintem. Nekem amúgy is tetszik az az autó (alapvetően Audi fan vagyok), plusz ha már hobbiautó akkor legyen kabrió. Illetve az SL500-akat néztem még (2001-2006), de gyanúsan sok van fent a Hahun, illetve az ára is gyanúsan "jó". Mondjuk én csak évi kb 1000 kilométert mennék egy ilyen autóval, így szerintem ha találnék egy jó állapotút akkor annak minimális lenne a fenntartási költsége. Illetve a várható értéknövekedés miatt ígéretes befektetésként is tekinthetnék rá.
zsoika: Jól "tippelte" az autó, 51,6km lett a vége. Ebben már volt fűtés és ülésfűtés is. Az app szerint 15% maradt az akkuban - de ezután már nem tudtam tisztán elektromos módba kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nekem kivetelesen olcsobb lett 5k/ev-el.
#nincsbennetarcsi
Nem néztem ki ekkora hatótávolságot belőle. 👍
A ventilátor teljes fokozaton kb. 200W.
(DRL-t nagyon max. 50W-ra tippelem.)
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Mégvalami!
2,5 év és 73e km utan, kiégett egy Night Breaker Laser.
Más nincs a szarjaimmal.
"Bad reklám is reklám too"
Peter.70
őstag
Akkor már az Eger - Felsőtárkány - Lillafüred - Miskolc se maradjon ki
Qru
MODERÁTOR
DRL fogyi attol fugg, hogy ledes vagy halogen. Halogen eseten realis az 50W.
#nincsbennetarcsi
AMD Power
titán
Megnézem,hogy az enyémben nem e ilyenek vannak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Qru
MODERÁTOR
Nincs, a Matrat is hamar megjarod, attol nagyobb hegy meg nincs itthon.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Nekem egészen pontosan 2302 Ft-tal lett olcsóbb B03-ról 4-re ugorva (Union tavaly és idén is).
45692 Ft vs. 43390 Ft
A WagonR meg cirka 1000-rel lett drágább 10-es bónuszban.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk ez a hatótáv csalóka egy kicsit. Miskolcon élek, jól ismerem az összes jelzőlámpa "ritmusát", illetve ebben volt valamennyi országút is. Plusz eléggé visszafogottan vezettem a teszt kedvéért. Szval így annyira nem meglepő.
"A ventilátor teljes fokozaton kb. 200W" - ez több mint amire én gondoltam.
Peter.70: Hollóstető - Eger ugyanaz! Csak azért írtam a miskolci szakaszt külön, mert így bele lehet tenni pár rövid kitérőt.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Látom, a Miskolc - Hollóstetőre koncentráltam
Még a Volvo PHEV-vel 40 km volt a csúcsom hasonló körülmények között. Igaz abban volt akkor 190+ ezer km.
200 W csúcsra járatva - valahol olvastam. De gondolj bele, egy normál porszívó még a 2019-ben bevezetett 900 W-os teljesítménykorlát előtt kb. 1200-1600 W-ot tudott. Ez annak a 1 hatoda-nyolcada.
Te se hasznalod allday az tuti nekem szerintem ilyen 15e km-t ha birnak...
@Boldi, a foncsor legalább OK, LHD?
Sárvédő színe passzol?
A lámpára írtam. Matrix led. Ha csak menetfény az kevésbé bár az is dinamikus - amikor lassítok és kanyarkor kanyarkövető funkció aktiválódik automatán h jobban lásson a nép. 2016 q7 hybrid
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tboldi
nagyúr
A foncsor viszonylag jónak tűnik, de mintha az is mattabb lenne egy icipicit. Vagy csak a búrán keresztül látom annak.
Majd lefotózom.
Azt, hogy LHD, azt meg nem is néztem még.
Igen, passzol a sárvédő színe.
szerk.: Most hirtelen csak ez az egy képem van, ezt anyumnak küldtem, hogy mutassam neki, hogy hazakerült.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Jó minőségű út is kell?
Kedvenc szakaszom! Bringával és autóval is. Nem tudom, h hányszor mehettem arra, de valószínűleg 500 feletti számról beszélhetünk. Hollóstetőn legalább ötven házibulit tartottam anno... A záró partin majdnem százan voltunk.
focvis: Igen, azért sokat számít az akkumulátor kora és állapota is. Szval a 40 kilométer is nagyon szép teljesítmény.
bitpork: Sry, félreértettem. Q7-ből 2016-ban már létezett PHEV verzió? Ez nekem új - pedig elég jól ismerem az Audikat. Bár a Q7 kicsit radar alatt van nekem.
tboldi: Ezen a képen teljesen OK!
[ Szerkesztve ]
Az kevésbé lényeges. Egy murvás földút is több mint tökéletes ha Hans elfér rajta.
MOD
(#198773) bulikavagyok: igen
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Közben már megtaláltam én is! Nagyon jó autó lehet.
Fotóról hibátlan. 👍
Integrale
veterán
Vàrosban nem, de sokat nem megyek városban. (Soroksárról Újpestre is a nulláson megyek) Országúton, pályán stb viszont megy mindig.
Viszont még csak egy égett ki, kivancsi vagyok, hogy a màsik mikor adja meg magát.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
tboldi
nagyúr
Vagy csak jó az iPhone beauty effektje.
Hat nekem elegge hullanak. Civicben is fogyott, accordban is. Felesegem corsajaban viszont valami osram cool blue vagy mi a szar van, az nagyon birja, cserebe a fenye is retek.
Integrale
veterán
Nekem ezek vannak tompitottban es a reflektorban is, nyilvan utobbiak keveset mennek.
Meglepôen jól bírják, Bravoban is nyáron lesz két éve, hogy bekerültek, évente 30-40e km-t megy az auto, meg nem egtek ki, pedig anyukam beinditja es a sarkon mar kapcsolja a lampat, en varos tablahoz erek (es nem is megyek tovabb onnan) akkor lekapcsolom.
"Bad reklám is reklám too"
Megdöbbentő előrejelzés látott napvilágot: érdekel, mikor veszik át az elektromos autók az uralmat?
SPOILER : "...már 2026-ban bekövetkezhet az, hogy több elektromos autót adnak el a világban, mint belsőégésű motorral szereltet. "
BigBlackDog
veterán
(#198783) stickermajom válasza bulikavagyok (#198781) üzenetére
stickermajom
addikt
Persze, addig torzítják a piacot és tiltanak, amíg be nem következik. Mi ebben a megdöbbentő?
(#198784) BigBlackDog válasza bulikavagyok (#198781) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Szerintem itthon, az 1.9 PD TDi-k (és SDi-k) világában azért sokáig nem fog ez összejönni.
[ Szerkesztve ]
En beinditom, felkapcsolom, legyen akarmennyi az ido meg legyek akarhol.
tboldi
nagyúr
Nem láttam eltérést. A lámpa viszont csak képen tűnik egyformának, majd holnap megpróbálom lefotózni közelebbről.
Ma nem értem rá, ajtót szereltünk apummal, hulladékanyagból akarunk tárolót csinálni mamámnak a rokijárgányhoz. Ez egy szálloda étterménél volt, ezen keresztül jöttek-mentek a pincérek a konyhából és -ba, csak már megrágta az időjárás a garázsunk mögött.
[ Szerkesztve ]
(#198787) bulikavagyok válasza stickermajom (#198783) üzenetére
Jaja, eléggé gáz ez a nagy "erőlködés". Igazából csak az a megdöbbentő, h milyen hamar bekövetkezhet.
BigBlackDog: De itt most az új autó eladásokról van szó. Ha igaz ez a feltételezés, és 26-ban már az elektromos autó lesz a nyerő, a hazai autópark 80-90%-ban még akkor is belsőégésű motorú autókból fog állni. Vagy arra gondolsz, h itthon lassabb lesz az átállás?
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
Az autógyártókat sem kell félteni, épp most lobbizzák erőteljesen, hogy az Euro7 mégse legyen akkora szigor számukra. Sőt, igazából az ő tervezetük alapján a legtöbb Eur6d motor megfelel az euro7 normának.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
(#198789) BigBlackDog válasza bulikavagyok (#198787) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Jogos, de inkább arra gondoltam, hogy lassabb lesz az átállás.
Új autók szekerét szerintem nagyrészt a céges vásárlók tolják. Ők mondjuk jó eséllyel szó nélkül belemennek a villanyos autóba, kivéve ha tényleg sokat kell mennie a fehér, 1.6 TDi Oktáv sofőrjének. Viszont, szerintem, ha új kínálatból eltűnnek a belső égésű motorral szerelt típusok, akkor azért a potenciális magánszemély újautó vásárlók közül is sokan letesznek az új és drága autóról, inkább valami költséghatékonyabb használt megoldás után néznek.
Más részről, megérzésem szerint, az itthoni autóhasználok akár 70-80 %-ának is tökéletes lenne a villanyos a közlekedési szokásait alapul véve. Ha tudná hol tölteni (pl. paneltelepen annyira nem egyszerű). Az ár mellett tippem szerint ez utóbbi probléma is lassítani fogja itthon a folyamatot.
Értelemszerűen, ha annyira megdrágulnak a belső égésű motorral szerelt újautók, hogy a villanyossal egy árban lesznek, akkor nem igazán fog "akadályt" jelenteni a villanyautók magas ára.
[ Szerkesztve ]
muszaj mindig kiemelni a feheret? nembaj, az o4-nel mar amugyis az a csunya kek az alapszin
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
BigBlackDog
veterán
Nem, elnézést, javítottam.
Én drukkolok nekik!
BigBlackDog: Jaja, itthon szerintem is jellemzőbb a céges vásárlás. De azt nem gondolnám, h az átállással tovább fog csökkenni a magánszemély vásárlók aránya. Egyébként szerintem 4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között - szval emiatt nem gondolnám, h kevesebb magánszemély akar majd új autót venni. A hazai töltő infrastruktúra fejlesztése kulcsfontosságú lesz ebben a kérdésben. És egyelőre én is úgy látom, h ez komolyan lassítja majd itthon az átállás folyamatát.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nagyon lassú lesz az tuti, így is öreg az autópark itthon de ez még jobban visszaveti majd az átlagkort.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
“4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között”
Jah, valoszinu hozzadragul majd a belsoegesu a villanyoshoz
hm ezt bevállalnám szívesen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
BigBlackDog
veterán
Végül is valahogy át kell szoktatni az embereket a zőcségekre.
Qru
MODERÁTOR
A harmadik tank gázolajat nyomom végig bekapcsolt S/S-al. A fogyi talán csökkent némelyest de az olajcseréig megtehető távot le is vette 4 ezer km-el.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Te fékezel?
Ez sajnos nincs kizárva.
Még az előzőhöz: Egyébként én úgy készülök, h akkor fogok végleg elektromos autóra váltani ha megoldják a gyártók, h egy "kúton" 5 perc alatt belepumpáljak az autómba 3-400 kilométerre elég naftát. Ha ez magvalósul, akkor már nem is lesz szükség olyan sok töltőhelyre.
[ Szerkesztve ]
ehhez mondjuk a mostani 50 kW-os gyorstoltok helyett 800-900 kW-osak kellenenek, na az nem tudom meg tud-e egyaltalan fizikailag valosulni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"