Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hozzászólások
Integrale
veterán
Futóműbeállítás jó hátul?
Elvittem két éve beállítani, felemelték az autót, első kerék alá berakták a zsámolyokat, négy kerékre a műszert, megforgatták a kerekeket, aztán le a földre. Na ezzel el is lett cseszve az egész, mert ha leengedés után nem gurítod előre hátra az autót, akkor nem fognak normál szögben állni a hátsó kerekei, mert kicsit maga alá fordul a kerék. [kép] [kép]
Pályán elképesztően idegessé vált az autó, instabil lett a hátulja.
Aztán egy helyen jól belőtték, azóta jó, ma felkerültek reggel az új Pirellik, kapott egy futómű állítást, hátha csökken a fogyasztás.
"Bad reklám is reklám too"