Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Nem, nem. Ez az asszonyé (kvázisaját).
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Öcséméknek is van egy, ők is szeretik, ráadásul kicsit pimpelt változat, 16"/45, eleje ül... Nekem nagyon francia a bele, meg az egész autó, de a kedvencem, hogy indulásnál csinál a sofőrről diagnosztikát. Beülök, kiírja, hogy sérv, ok, megvan még, mehetünk.
Pályázást is meglepően jól bírja (*50-60).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
gzbotii
veterán
...és akkor ez kb az európai Raptor.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
akkor megsem mazda6 lesz?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
BigBlackDog
veterán
Most, hogy így aktívabban is használjuk a Thaliát, elgondolkoztunk a dolgon. Ma lesz tankolás, aztán meglátjuk mennyi a fogyi. Attól sok minden függ.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Szóval szerinted az új, LED-es féklámpák fénye nem erősebb, mint a klasszikus, izzós megoldásé?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
gzbotii
veterán
"az esti kávé közben, a Spritmonitort böngészve"
Tudsz te élni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-v-
addikt
Jah durva este. Én csak reggel szoktam .. spritmonitort böngészni.
BigBlackDog
veterán
Csak Maci kávé volt, nyugi. Elég a Spritmonitor is estére, kávéval már hajnalig nem tudnék aludni.
Azért érzed a sorrendet Civic -> S60 -> Leon -> Polo -> Tália színház
Nemár...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
A Skordéban ha az autohold aktív (már ha működik éppen), akkor is világít a féklámpa. Biztos örülnek a mögöttem állók dugóban/lámpánál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Meg vehet 60 loeros twingot
Everybody lies.
-v-
addikt
Tényleg nincs amúgy. Nem csodálom azt hallani róla kelletlen, és döglött 5e alatt, valami furcsaság van ott a nyomatékgörbén 2500-tól fellelkesülne de aztán újra beszorulnak a dolgok [link]
Focusnak volt ugyanilyen a gyári map, rohadtul utáltam .. [link] elkezded nyomni, "megindul" aztán így azt érzed mégsem, nem akarja. Ha nem lenne itt ez a behorpadás se lenne egy erőgép, de ez szubjektív érzésre is sokat elvesz.
Ahogy olvasom amúgy gt86-nál a remap se oldja meg, érdekes, ott valami hardveresen ilyen karakterisztika, focusnál legalább csipsszel lehetett orvosolni.
Itt leömlőt írják [link]
Ahogy nézem új mx5-ből a 160 meg 184 lovas is állva hagyja [link] [link]
Na majd talán az új 2.4-es motor most jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
N-be kirakosgatni meg nem fogom, mert feleslegesen kopik a mechatronika. Bezzeg a Passatban nem világított a féklámpa ha az authold fokta a kocsit. Igaz abban működött is rendesen ez a feature.
A Skoda nem hagyja hogy elbambulj, mert időnként elengedi a kocsit hiába fogja elvileg az autohold.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Peter.70
őstag
Aztán ha tetszik a renault, akkot clió vagy tvingó lesz a következő
MC Pite
veterán
"Automata váltós autót amúgy sem ajánlott üresbe rakni, ott is sebesség és fék a megoldás."
Én pont úgy tudom, hogy nem túl jó egyik (főleg a hidrodinamikus) rendszernek sem ha D-ben állsz a féken...
szerk: A hidrodinamikus tuti nem szereti a D-ben hosszan féken állást.
A duplakulungosok nem tudom mit csinálnak ilyenkor, gondolom csak szétemelik a kuplungot(?).
"Más kérdés, hogy az olajkavarásnak elég rossz a hatásfoka: amikor hatalmas a nyomatékmódosítás, akkor a legrosszabb. Ráadásul amikor a motor és vele együtt a szivattyúkerék forog, mindig átvisz egy kis nyomatékot, ha kell, ha nem. Ilyenkor az automata váltós autó tehát szép lassan megy előre, vagyis ahhoz, hogy álló helyzetben maradjon (bekapcsolt fokozattal), végig nyomni kell a féket, ami eszméletlen üzemanyag-pazarlás, ezért találták ki azt a trükköt, hogy némelyik automatika ilyenkor suttyomban üresbe teszi magát."
Qru: mint a vezetéssegéd, nem hagyja hogy ellustulj
Jut eszembe, a féklámpa az egy dolog. A másik amit szeretek, az index.
Hazafelé egyik kereszteződésnél 2. vagy 3. zöldre érünk át. Imádom, mikor -főleg egy lámpáit magasabban hordó, esetleg g*ci erős ledes- eközben végig villognak állás közben. Én lusta vagyok, csak kanyarodási szándékot jelzek, mielőtt fordulnánk, kicsit lenyomom, 3at villan, nem csinálok fényshowt. Eközben úgyis minden egyéb irányt fog a lámpa, és csak arrafelé lehet menni abból a sávból.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Amúgy kitapasztaltam ezt az anomáliát, ha a hillholder aktív és akkor kapcsolom be az autoholdot akkor azt figyelmen kívül hagyja. Tehát amikor a hillholder old hiába aktív az autohold elkezd kúszni a kocsi.
Indexelni én is rövden szoktam, mert idegsít a kattogása. Többnyire csak a komfortindexet használom amúgy is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Az utóbbi ~20 évben gyártott automatáknak az a jó, ha D-ben hagyod és nyomod a féket, ilyenkor magától elengedi, nem feszül a hajtás. A kapcsolgatás koptatja. A kezelési utasítás is ezeket írja.
Jók ezek az asszintensek. Mindig röhögök a VW TRoc-os munkatársamon amikor parkol. Tolat, nézi a tükröt, jönnek hátulról, de látszik hogy megállnak és elengedik, biztos ami biztos azért az autó nyom egy full satut. Parkolóhelyünk elég meredek, ott is vicces az automata kézifék + automata váltó kombó ahogy próbál még 30cm-t előre állni és bólogat közben. Egyszer be fog jönni az ablakon keresztül az irodába az fix
sagesz93
addikt
Év autója 7es lista?
le is adom az első szavazatot az új fiat 500-ra (de úgyis az ID3 fog nyerni
Qru
MODERÁTOR
Sok rosszat tudok mondani a Skodáról de ezek az asszitensek jól működnek benne. Nem csak, hogy nem vezet neki a szalagkorlátnak de nem is fékez feleslegesen. Talán az elmúlt 1 év alatt 1x ha feleslegesen fékezett...
#nincsbennetarcsi
7Sony7
addikt
Már bánom, hogy bem fotóztam le. Pont tegnap este volt előttem egy féklámpán taposó merci, majd kifolyt a szemem. Én meg azért használom a kéziféket, hogy a mögöttem lévő ne vakuljon...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
[link] -> 7:15-től.
gzbotii
veterán
Én is az új 500-ra szavazok.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
gzbotii
veterán
Túlérzékeny vagy, fogadd el. Este nem menj ki az útra, mert az csak a férfiaknak való.
Irónia OFF.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
"Auto hold" témához: a DSG-s Golfban nem szerettem, gyakran kikapcsoltam mert induláskor kicsit rántott / ragadt. Be lehet állítani 3 fokozatban gyári cuccal és VCDS-sel is. A (régi-új) manuálisban nem ránt, vagy jól lőtték be gyárilag, vagy valaki jól beállította azóta; már nem emlékszem milyen volt anno. Így most használom, teljesen OK.
Valaki biztos piszkálta VCDS-sel, mert nem bimmbammol a biztonsági öv miatt, ill. a coming-home (nem használom) nem a xenont b@ssza fel, hanem a ledes ködlámpát. A szerviz-ciklust is átállították fix 15 ezerre a korábbi rugalmas helyett. Az övet,szervizt majd visszaállítom, ha valaki - pl. Doki - megmondja, hol kell.
Múlt évi modellt vezettem, 0 km-es volt.... ha az új is olyan, akkor nagyon nem voksolok mellette. 20-30km-re oké, de utána már kényelmetlen. Nem megy az 1l-es mildhibrid.
Női, városi modellnek még elmegy, ahhoz viszont én drágának találom.
(persze természetesen izlésről nincs értelme vitát nyitni)
szerk.
#napifogyi
Pécsi út, 2x tankoltam.
8,94, majd 9,46
Azért most a hidegben észrevehető, hogy kb. fél literrel többet fogyaszt.
Egy éves elmúlt, és még nincs benne 13k km...
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
ID.3-ra egy voks, de csak azért mert képesek és megszavazzák
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Nekem a start-stopot kapcsolhatná ki vki (bár a 2020-as modellekben úgy tudom már vcds-el sem lehet). Mondjuk ha el is felejtem induláskor akkor az első leállításkor úgyis kikapcsolom. Pont ma reggel is elfelejtettem induláskor és 78 fokos volt az olaj amikor először leállította a lámpánál.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Ez teljesen elektromos lesz, tesztek eddig dicsérték a dinamikát. Haza ára a kisebb akksis modellnek 8 millió. Divatos, városi, elővárosi autónak nem rossz, árban sem, ha mindenképpen villanyos kell.
"Bad reklám is reklám too"
Sz@rabb merítés nem volt? Nem Neked szól.
Bakker, egyik se kéne.
Esetleg a Defender ára kéne. Ha muszáj szavazni, arra adom a voksom. De szerintem is az ID.3 nyeri. Vagy a Citrom C4, amiről azt se tudtam, hogy létezik.
Doki16
addikt
Elvileg itt tudod majd visszaállítani. Én nagyon nem támogatom a kikapcsolását, örülök, hogy te vissza akarod kapcsolni.
A szerviz intervallum meg itt van. [link]
Viszont a coming home jó lenne nekem is a nappali fényre menne. Szeretném a funkciót, de a xenont, nem kínzom ezzel napi sokszor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Danke Sör!
stickermajom
addikt
"ill. a coming-home (nem használom) nem a xenont b@ssza fel, hanem a ledes ködlámpát"
Az jó. E46-ban a leaving home-ot lőttem át, hogy ködlámpát használjon a xenon helyett (nem volt coming home). Most a K-nál be van kapcsolva, LED-nek úgyis mindegy, meg amúgy is szeretem ezeket a parasztvakításokat. [link]
EQMontoya
veterán
Id3 szerintem nem érdemli meg. Egyszerűen túl drága. Európában gyártva, vámok nélkül sem tud ár/hatotav arányban jobb lenni, mint a Leaf vagy a Tesla.
Csak utóbbi teljesítményben sokkal komolyabb cserébe.
Szoval ugy 15%-ot kellene faragni az árából szerintem, hogy versenyképes legyen.
Azzal egyetértek, hogy béna a lista nagyon.
En ebből a Yarist választanám, mondván, örüljünk annak, hogy van meg értelmes kisautó az EU-ban, ha mar a saját gyártóink nem csinálnak.
Same rules apply!
Mit mond erre a német informatikus?
...
..
.
Bit-eső!
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
goldnarmz
aktív tag
Focus 3.5 is ugyanezt csinálja. K**** idegesítő.
Úgy kell imádkozni, hogy na, most vajon megfogja vagy sem?
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Ha az ID.3 drága, az megvan, hogy az új Yaris 5.000.000 Forintról indul?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
EQMontoya
veterán
Meg, de a Swift is annyi lassan. Szar a forint, ez van. Polo, Mazda2 sem olcsóbb.
Az id3 azert drága, mert helyben gyártva sem tudott jobb ár/hatotav arányt felmutatni, mint a Model3
Same rules apply!
BigBlackDog
veterán
Mondjuk az ID3-ra szerintem jóval nagyobb kedvezményt ad az importőr, mint egy Leafre, vagy Teslara. Legalábbis a VW árazási szokásaiból kiindulva. Mondjuk saját tapasztalat nincs, biztosat nem tudok.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Nem a forinton múlik ez csak, új Clio 4.4, C3 meg 4.2.
Toyota meg minden, de azért ezek nagyobb autók.
Suzuki.hu szerint a Swift 4.2 millióról indul. Az 20% különbség.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Idei év autója: VW ID.3
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
Integrale
veterán
Én az 500-ra adok egy szavazatot.
Második tipp a C4.
"Bad reklám is reklám too"
CactuS
Arcképgyáros
Az a kisebbik gond, hogy drága. Az autó belső ergonómiája, beleértve a szoftvert egy hulladék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
6030D
Ármester
Azt vissza lehet nézni, hogy belenyúltak VCDS-s(z)el? Ha igen, akkor gondolom gari idő alatt nem érdemes.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
rbalint88
addikt
Jaja, raadasul az meg azert fajoan kopasz, egy rendes 6,8M (hybrid comfort tech).Egy yaris!!!! Eleg szar az idei lista valoban. Cupra formentor kene (cegesnek, azert dragallom, ha meg kellene venni), defi ara kene. Egye fene egy 500-assal megdobhatnak varosi csoszogosnak. Id3 elleneben siman tesla model 3 vagy y kellene, sajat penzen foleg. C4 csak szimplan jajjdecsunya
EQMontoya
veterán
Ha lehet belole alkudni 10%-ot, akkor oke. De elek a gyanuperrel, hogy nem annyira, mint egy Golfnal.
CactuS: yep, azon is van meg mit reszelni...
rbalint88: Cupra Formentor? Na, ha valami, azt tuti nem. Csinaljunk egy jo nagy suvot, aztan tegyunk bele eros motort. Elmenyautozni nem fogsz tudni vele, mert nehez es magas, de legalabb garantaltan sokat fogyaszt. Persze arra kivalo, hogy az autopalya belso savbol ki lehet tolni vele a remult Yarisokat, de szerintem ez jelenleg a leginkabb celtalanul taho kategoria az egesz autoiparban, nagyon bassza a szemem.
Egyebkent extra adot fizettetnek mindenre:
-250 lo folott
-1.5 tonna folott
-150cm magassag folott
De ugy, hogy ezek szorzokent szamitanak. Ha az egyik folott vagy, +20%.
Ha ketto folott, akkor 2x +20%, azaz 44%. Es igy tovabb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
Én majd megint azt választom, amire senki nem tippel, de majd csak a szavazás vége felé.
.........................
Megjött a toronycsapágy, hamarosan megyek érte.