Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Tárcsa ütés az jellemzően ilyen, csak nagyobb tempónál és nagyobb fékezésnél jön elő, pedál és kormányrázással, valamikor már a kaszni, műszerfal elemeit is megrezegteti, idővel egyre kisebb sebességnél is csinálja majd. Amíg enyhe nem jelent fékteljesítmény csökkenést, ha már ki akar esni a műszerfal is akkor már azért valamennyi van.
Ennyi futással simán lehet, hogy félrekopott vagy elérte a minimum vastagságot és már a normál melegedéstől deformálódott, úgyhogy nem aggódnék miatta, a cserével megoldódik, majd mondani kell a szerelőnek a jelenséget, hogy nézzen rá, főleg ha a csapágy nem a tárcsával együtt van.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080