Hirdetés
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Scarabeus #172979 üzenetére
Ismerős autójában a légtömegmérő okozott rángatást. Ha lenne hibajelzés a műszerfalon, azt ki lehetne villogtatni diagnosztikai eszköz nélkül is, vagy esetleg fb csoportokban körül lehetne nézni, hátha van valakinek megfelelő eszköze a környékeden. Selejtezni? Azt kéne még, hogy lenne úgy meg a millió km?
Lambda hiba a fogyasztáson is meg szokott látszani, abban volt mérhető változás? Olajat nem eszi?
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Zoli-bácsi #172993 üzenetére
Az normális működés, hogy a gyerták megtisztítást követően 1 nap után tiszta kormosak?
A trafó nem hiszem hogy hibás lenne, mert közvetlen csere után úgy suhant, mint újkorában, aztán 1 nap után jött vissza a rángatás.
-
Scarabeus
aktív tag
válasz
Zoli-bácsi #172990 üzenetére
Mint leírtam, az új trafó és a gyerták cseréje megtörtént.
-
válasz
Zoli-bácsi #172990 üzenetére
Rohadt drága hozzá a trafó, nem kéne azt cserélni anélkül, hogy ismerten hibás lenne. Gyertyakábel meg nincs benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
6030D #172973 üzenetére
Kecsó mellé kellett lejönni, erről beszélek: 6.1 bc szerint
És nem kell AdBlue-val szarakodnod meg ilyenek. Én meg pancsolhatom a bele az ammóniás lópisit.
Viszont mióta átállítottam sport módba a radaros tempomatot sokkal jobb. Nem vár olyan sokat a visszagyorsítással, nem fékez túl korán sem mint eddig.
A végén még megkedvelem... -
grizlisandor
veterán
válasz
Scarabeus #172979 üzenetére
Opel topik, biztos tudnak segíteni, sok GAstra tulaj is van.
-
Szoszo94
őstag
válasz
ivana #172930 üzenetére
ESC off, fék+gáz és finoman megindulni előre, forgó kerekekkel.
brumi1024: 210km/h-ig nekem is 3/3.2bar (elöl/hátul), fölötte 3.2/3.4
Váltó: nálam is akad kapcsoló, PWR/Normál/Snow, utóbbinál kettesből indul. Egyébként PRND+S, az S állás a kormányváltós kapcsolgatós mód. Ezt szerpentinezéshez használom, hosszabb kanyaroknál a pwr módban is képes felváltani - pedig egyébként egész sokáig tartja a fordulatot és nyomatékcsúcsra váltogat olyankor vissza fékezésnél. Ja meg keresztbe menni is jobb a manual mód, az automata már viccelt meg drift közben felváltással
Fogyi 11.8 lett, ebben benne van a fertőszentmiklósi drag is.
-
oliwire
őstag
válasz
Scarabeus #172982 üzenetére
szívesen! Ha jól emlékszem, 2 is van benne, egy elől a motortérben, egy meg hátul a kipufogórésznél. Legalábbis így emlékszek rá, 4 éve volt egy 1.4-es G Astrám, de a motorkódra már nem emlékszek.
Szerk.:
A motortéri szerintem könnyebben megoldható, de a hátsót nem kellett bütykölni rajta, így annak a nehézségét nem tudom megmondani.
Ez talán segíthet, nem néztem végig, csak bele-bele tekergettem, de hasznosnak találom: [link] -
Scarabeus
aktív tag
válasz
oliwire #172980 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem tudom, mivel 2000res a kocsi és csak OBD II volt kéznél, ebayen meg OBD 1et sehogy se találok így nem tudtunk ránézni. De rendben, megnézzük mindenképpen. Köszi a segítséget.
A lambdaszondát hol találjuk? Magunknak kitudjuk cserélni? Ugyanis a gyújtótrafó 4 csavar, 5 perc volt, ezért 20 ezret egy szerelőnek nem szívesen adnánk ki. :)
-
Scarabeus
aktív tag
Sziasztok! Opel Astra G, 1.6 benzin (XEL motorkód), 2000-res. (380 ezer km, csak gondolom páran ezután azt mondjátok majd, hogy az egész autót selejtezni kéne..) Az a helyzet, hogy gyorsuláskor az autó rángat, van hogy nagyobbakat, van hogy kisebbeket. Főleg a 2-es de méginkább 3-as sebességben 40 km/h környékén. Ha felér 50-re majd utána 60-70nél nem produkálja annyira, de néha itt is.
Gyújtótrafócsere történt tegnap bontott összetört Astrából, hazafelé a 25kmen érezhetően sokat javult, majd ma már ismét olyan, mint a csere előtt. Ezelőtt pedig 4 gyertyacsere történt.
Valakinek valami ötlete miért csinálja, rossz irányban tapogatózunk? Mi lehet a megoldás?
-
Coyot
őstag
Én csak a saját és ismerősi tapasztalatból indulok ki. A 20 éves szaromba 300k km-nél cseréltem először kéttömegűt. Ez alapban kiszolgált 2 tulajt 15 év alatt. Akinek van köreimben DPF-es autója 250k km felett járnak a gyári DPF-el. Ez csak annak szopóág aki így veszi meg ezeket az autókat (vagy 500k ról 130-ra visszatekerve ugye).
Nem kamionból kell tankolni a c*gány csávótól a nagyfalu szélén és akkor egyik üzemanyaggal sem lehet probléma.
Az hogy a románok ott mit csináltak a gázolajjal gondolom megint egyedi probléma, mivel rájuk is vonatkozik feltételezem a sok előírás ezzel kapcsolatban.
Utoljára dízel üzemanyag érzékenység a nagysikerú első szériás 1,5dCi Clionknál volt - a gyárilag rosszul választott üzemanyagszűrő miatt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #172975 üzenetére
Persze a benzines is bonyolultabb lett de akkor is sokkal kevésbé nyírja DMF-t, sokkal kevésbé kormol, így a GPF is sokkal hosszabb élettartamú és egyáltalán nincs SCR... Sokkal kevésbé érzékeny a benzines a rosszabb üzemanyag minőségre. Ismerős a Samsungnál melózik, van üzemük Romániában is. Ott ki van adva, hogy Romániában nem tankolhatnak gázolajat mert sorra bemattoltak tőle a céges KIA-k.
-
válasz
#89309696 #172951 üzenetére
Régen legalább nem rohadvány nehéz malomkereket raktak az autókra.
Gondolkodtam, hogy a lanciara kéne 15-ös alufelni, aztán rájöttem, hogy amilyen szarok az utak sokkal jobb a gyári 14-es (185/60-as gumi kell rá).
Ja igen úgy tűnik a szerkezet nem igazán szereti az E10-et, a teletank 100-as benzintől elmúlt a motorhiba visszajelzős probléma.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #172956 üzenetére
A Skodában meg PRNDSM van. Bár M-be csak a motorfék miatt szoktam áthúzni (erős lejtőn M1-ben jövök le mert amúgy D-ben felvált 2-esbe).
-
rbalint88
addikt
válasz
barnam_ #172944 üzenetére
Bizony, szomszednak volt Porsche 968, az is 2-bol indult alapbol, pedig csak 4 gangos. Csak nagy gyorsulasnal hasznalta az egyest. Ehhez kepest a Volvo geartronic mindig egyesbol indul, pedig hat gangon jatszhat. Gondolom meg lehet fogni kb egy litert a fogyasztason azzal, hogy nem keveri annyira az olajat, anno a passatom is 1.8T tiptronic komboval 14litereket evett Bp-i hasznalatban
mondjuk ez most megy az audinak is kezivel, csak ez nehezebb 400kiloval, erezni is varosban, hogy nincs kedve mindig lenduletbe hozni ezt a nagy testet
-
brumi1024
veterán
válasz
3L1T3 #172952 üzenetére
Attól függ mit nézünk. 100-ig jobb a Tesla, negyedmérföldön már nem. Kanyargós útra/pályára meg szintén nem kérdés melyiket vinném.
-
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #172946 üzenetére
az a normál, de mostanában a gyártók bevetnek mindent, hogy kisebb legyen a fogyasztás/co2 kibocsátás:
pl.:eco gumi 2,5-2,8 bárra fújva
defektjavító készlet, pótkerék helyett (-10-15kg)
kisebb tank 50 helyett 35 literes (-10-15kg) stb
a felsoroltakkal ingyen nyernek 20-30kg-ot és 2-3dl-t -
#89309696
törölt tag
válasz
AMD Power #172946 üzenetére
A 2.2 a gumiszerelős ökölszabály, mindent annyira fújnak, mert az átlag kocsik 99%-a elgurulgat annyin.
Illetve a csóróbb régi autók nyomása szokott ez lenni, a 13/14 colos felnin a ballonosabb 175/185-60/65/70 gumik az ezer kiló környéki kocsikon. De még a Swifté is ennyi.
A könyvében lesz benne vagy ha fiatalabb akkor a B oszlopon, esetleg tanksapkán. Vagy tippelgetni lehet súly, kerékméret, súlyeloszlás alapján vagy neten kalkulátor is megmondja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest