Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Kb erre szamitottam, lehet erdemes lenne beruhazni valami legalabb kozepkat telire (egy elkottazott fekezesen behozza az arat). Nagyjabol azt mutatja a kollektiv tapasztalat, hogy ekkora tomegu auton mar nem mukodik igazan jol a negyevszakos. Mondjuk azert a vredestein quatrac proval mernek kockaztatni egyebkent az alfan abszolut nem volt gond a negyevszakossal havas fekezesnel, igaz az csak ~1300-1400kg
maykol: mondjuk onnan kb eleg meglokni, aztan nehany erintobol lecsuszik a deli palyaudvarig