Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Ha egyenes és nem gurul az autó akkor elég a P, de inkább P+kézi mindig. Ha kézis a kézifék akkor egyenesben nem kell meghúzni annyira, ha lejt akkor lehet erősebben. Ha gombos akkor meg mindegy.
A nagyon finomkodós az, ha kézit húzol, N hogy ne kússzon (ha nem kúszós akkor maradhat D-ben is) és elengeded a féket, hogy a kézire terheljen az autó, majd fék megint és utána rakod P-be, leállítod. Megcsinálni egyszerűbb, főleg ha rászokik a láb.
Én nem vagyok híve az ilyen simogatósdinak, simán kézi, 1-es vagy P és megyek dolgomra. Tudom, hogy feszíti kicsit, mivel a rugózás enged az autón, de ha valami ennyit nem visel el ami 100 lóerőkre van méretezve akkor annak a présgépben a helye egy roncstelepen.
[ Szerkesztve ]