Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
* xenon. a xeon az az intel szerverprocesszora
Amúgy fain.
CactuS
Arcképgyáros
Tompítottnak azért ez elég keménynek tűnik, de pofásnak pofás.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Gsx-rr
veterán
Nem a valtassal van baj az ugyanugy megy mint a sima automatanal. 2 ben indul 2000 alatt nem nagyon valt fel es ha csoszogsz 10 el a dugoban mintha a motor dadogna de ez a hajtas miatt van csusztatja a kuplungot
EQMontoya
veterán
Pedig gyári, és az izzó is normál Osram, semmi okositas nincs.
rbalint: jogos, xeon amugy több van itthon
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Kormiban is puhán vált a DSG csak néha tököl (bár az a tatter vezetési stílus miatt van).
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Lámpa csatira is mérj rá esetleg. Kontakt spray nem árt, ha van kéznél
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Mondtam már, hogy add oda 1 hétre.
Richard!
addikt
Mi lett a zaudi sorsa?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
MunezXBK
nagyúr
Hétfőn/kedden kiderül.
Jaja, szvsz pont ezért nincs a8-ban vagy touaregben dsg. Egyreszt ha a 2.5 tonna all a kuplungon az ciki, masreszt abba a luxusba nem fer bele a remeges vagy a donteskeptelenseg a valto reszerol. Ok, egy Panamera is jofajta luxus, de Porsche. Kell a gyors valtas.
[ Szerkesztve ]
Vanni van, "adták" a kötelező szervizhez, csak nincs még tapasztalatom vele - szerencsére - hogy valóban kijönnek-e, ha úgy van. Meg aztán a Fókában még egy pótkerék sincs, azt a trutyit meg nem akarom belenyomni a kerékbe, szal érted, és mégis ~4.000 km út.
CactuS: nem kisbusz, kis Fóka. Nem is annyira a csereautó a fontos, mert több autóval megyünk, ha nagyobb a gond, átülök, aztán hazafelé felszedjük a szervizből, hanem, hogy kijönnek-e mondjuk és elvisznek egy gumishoz pl, ha telefonálok.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
MunezXBK
nagyúr
De a Porscheban is DSG van, PDK néven.
Vagy én nem értek valamit
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Lehet , Toyota kellet volna , és akkor eszedbe sem jut , hogy lerohadsz valahol
Amúgy nekem is defektjavító van az autómban , és én sem nyomnám bele a gumiba a trutyit .
A Toyotánál megkérdeztem : defektre is assistance ! Sőt , ha kifogy véletlenül a benzin , akkor is jön az assistance .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Magnum_
nagyúr
Nekem van potkerek, trutyi, meg gumikukac is.
Es 10-es kulcs is + obd
I humbly and respectfully decline™
Akárcsak egy marketing manűröktől megfosztott DSG-s Audi kombi TSI-ben. (= Audi avant tfsi s-tronic).
pècsimunkás
addikt
Én meg arra gondoltam veszek egy mankó kereket .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#30610944
törölt tag
Sziasztok,
Ti mit használtok annak érdekében, hogy ne párásodjon az ablak belül? Nem egy autót használtam már de a mostanim az nagyon párásodik.
Egy 2018-as Mazda 2-est használok. Egyedül csak akkor múlik el ha az AC-t bekapcsolom vagy lenyitom az ablakot.
Esetleg más ötlet ezek helyett?
sutszi
veterán
Neked milyen OBD-d van?
Kéne valami kis egyszerű (relatíve olcsó) ODB-s cucc, amivel Mazdából tudok olvasni... Csak, ha van valami, akkor ne kelljen olvasó miatt rohangálni.
LiVeGa : Nekem akkor párásodik ha belső levegő keringetés megy hosszabb ideig... tedd át külsőre. Illetve ha elkezd párásodik akkor az irányt állítsd a szélvédőre... Nekem nem feltétlenül kell AC-t is kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
szabonagyur
félisten
Ez a megoldás rá, pára mindig is volt és lesz is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
molnarpeter
nagyúr
10x13 kulcs, kedvenc. Golfban gyárilag volt, többi jármű és gép kedvéért vettem másik ötöt
stickermajom
addikt
A szellőzést. Azért nézd meg nem ázik-e be a pollen szűrő.
Nem nedves esetleg a pollenszűrő?
Amit én tennék:
- pollenszűrő ellenőrzése, igény szerint cseréje,
- meleg időben (most is az van) kiszárítani a szellőzőrendszert,
- klímát nem kapcsolni tavaszig (csak 2 hetente 1x egy hosszabb út során 5-5 percre, annak érdekében, hogy ne száradjanak ki a tömítések, utána normál fűtéssel mindig kiszárítani a szellőzőrendszert.
BigBlackDog
veterán
+1 dolog; megnézém a helyedben, hogy az első lábtér szőnyegei alatt nincs-e nedvesség, víz (pl. beázás, vagy fűtőradiátor lyukadás miatt).
pit stop
addikt
Nálam a Mitsu ha ablakra fújok akkor automatikusan bekapcsolja a klímát, szóval amit írsz nem mindig járható.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
stickermajom
addikt
Amúgy rohadjon meg a K, mióta bejelentkeztem szervizbe megint nem rinyál a lámpákra..
A "szélvédő max párátlanítás" gomb minden autóban bekapcsolja a klímát. Két dolgot tehetsz: 1. nem ezt a gombot használod; 2. egyből utána kinyomod az AC gombot.
pit stop
addikt
Nem digit klíma, és ha szélvédőre fújás részben vagy egészben be van állítva, akkor klíma kapcsol automatán (ha a klíma kapcsoló off-ban van akkor is).
Japán logika
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
#30610944
törölt tag
Megnéztem nedvesség, beázás sehol sincs de nem is igen lehetne mivel új az autó. Belső légkeringés mindig is ki volt kapcsolva, sosem használom. Az ablakra állítottam a ventilátorokat de úgy is párásodik ha csak simán fújom rá a hideget vagy meleget. Amint benyomom a klímát vagy az ablak fűtést egyből elmúlik. Novemberben megy első szervizre az autó. Lehet majd mondom nekik vizsgálják ki. Fura ez nekem.
Lassan én se [link]
Richard!
addikt
MINI JCW vs. BMW M5 Nerpel (LapTiming ep. 89): [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
#89309696
törölt tag
A DSG-t is meg lehet úgy csinálni szerintem, több lamellás, erősebb kivitelezésű olajban fürdős, hűtött verzió elbír 2.5 tonnát csúsztatva, a buta váltás szoftver kérdése, csak gondolom árban akkor már érdemes rendes automatát belerakni mint ennyit vesződni vele. Meg amúgy is a bolygóműves az egyetlen normális automata, van egy szint aminél nem megengedhető a DSG hülyesége. Ez egy alternatív automata váltó, gyermekbetegségekkel. Van 1-2 előnye, meg minden más hátránya. Viszont jobb hatásfokú, kisebb, könnyebb, olcsóbb.
A hibrid mondjuk a megmentője lehet, ha a villanymotor kiváltja a kuplungcsúsztatós hülyeséget, a lassú visszaváltások közben is tud a villany hajtani, esetleg szoftveresen pocsékolóbbra írható, mert a villanymotoron lehet spórolni károsanyagot, akkor felveheti a versenyt a rendes automatával is. Csak ehhez a váltó után kell rakni a villanymotort, azt meg nem sok gyártó szereti, mert a motor után rakott magasabb fordulatú villanymotor kisebb súlyú és jobb hatásfokú.
Qru
MODERÁTOR
Nézz utána,hogy befér-e, nehogy így járj: [link]
Focvis: Nem minden autóban, nekem is kapcsolja a klímát automatice ha csak szélvédőre állítom a szellőztetést és nem tudod kikapcsolni a klímát olyankor.
Amúgy van mester trükk a párásodásra: szilikonos macskaalom zokniba, és az megköti a párát. Valamelyik autós blogon olvastam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
Kíváncsi lennék egy tesztpályán 4 ilyen mankókerékkel hogyan viselkednének az autóink.
Magnum_
nagyúr
#30610944
törölt tag
Na azt a macskaalmos dolgot kiprobalóm.
Mert neked fel kell készülni, bmw-d van
Focvis: nem kell párátlanítás max, simán csak szélvédőre kapcsolva benyomja a klímát, amúgy kia hyundaiban ki lehet kapcsolni ezt a funkciót, tipoban még nem jöttem rá
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
tboldi
nagyúr
Magnum_
nagyúr
Varjavarjavarja. Engem az Ampera csoport nevelt. A bmw csoport gyaloggalopp
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
Miért jó kikapcsolni a klímát? Érezhetően szárítja a levegőt, sokkal gyorsabban párátlanít.
tboldi: Nem voltak a helyzet magaslatán, ebben a Miniben nem duplakuplungos van. A gyári gumi tényleg erősen cserés.
[ Szerkesztve ]
Múltkor teszteltek egy lexust, a srácnak szerszámos bőrönd volt a csoniban és azt mondta, hogy német prémiumok voltak eddig, csak megunta, hogy 3 autót tartson, hogy egy mindig üzemképes legyen
Lexus gs 450 h
brumi1024 igen, pont ez miatt kapcsol be párátlanításhoz
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
EQMontoya
veterán
Nincs veletlenul belso keringetesre kapcsolva a szellozes? Az hatarozottan noveli a parasodasi hajlamot.
brumi1024: oke, de folyamatosan megy a klimahutod, es varosban zugni is fog. Ha pl. le akarod huzni az ablakot, szerintem eleg idegesito.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
#89309696
törölt tag
Ha simán átnyomom csak ablakra akkor rátolja a klímát is és nem kapcsolható ki? Ilyet még nem is láttam. A céges Mazda az csak a külön dedikált ablakpárátlanító gombnál csinálja ezt, amúgy nem. A Golf bekapcsolja a klímát is, utána ha megnyomom a klíma gombot akkor kikapcsolja és marad az ablakon a sima levegő, viszont minden alkalommal arra az 1 secre beröffen a klíma majd ki. Ezek a fícsőrök inkább cikik, mint okosak...
Én hülyét is kapnék, ha a kocsim nem engedne sima levegővel ablakra fújatni. Asszem ott már daraboltam volna az elektronikából. Pedig én önvezető fan vagyok, de ha ilyen alap dolgokat nem enged az autó meg, akkor ott hamar a fejsze állna bele.
Magnum_
nagyúr
Jo-jo, rohanok japant venni ☝️
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Csak a pályán múlik.
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
Itt nem tapadnia kell, hanem vésni a havat.
175/ széles lehet ez? Képről még annyinak sem néz ki.
Csak ha muszáj, akkor használom.
Egy nagy-nagy baktériumtelepet vízionálok a párologtatón a folytonos klíma használattól.
Azért a lekérdezésnek is vannak hiányosságai, mondjuk itt egy fotó pont tisztázza, de mi ez, hogy valaki hasra ütött aztán beírt 150 ekm-t vagy mi
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
EQMontoya
veterán
Szerintem nekem most van eleg az egesz topikra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Sokkal vékonyabb, ez inkább a 110-hez van közel. A Jazz-en a manakókerék pl 115 széles kb az a méret lehet így ránézésre.
#nincsbennetarcsi