Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jaffa75
őstag
egy hagyományos TSI motornál az 1L/1000 km teljesen normális olajfogyasztásból .
Egyes vélemények szerint az sem teljesen mindegy, hogy egy dízelmotornál a gyűrű éppen elfordult-e valamelyest... A Hondánál volt hogy 4000 km-en semmit nem fogyott, az olajcsere óta 4500-on elkért 4 decit. Sok motornál van szabványos (és elfogadott) olajfogyasztás, és itt nem is elsődlegesen a DPF-es olajhígulásból való dolgokra gondolok.
Az hogy a Tied nem eszi, annak örülök, sokba fájna bármelyik dízelnél ha elkezdené enni az olajat!