Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Igen, 8. Ez még a régebbi, 8 szelepes L13A1 i-DSI, de már a ride-by-wire verzió.
Az összes gyertya ilyen volt, és legalább egyszer volt cserélve, mert francia NGK-k voltak bent az eredeti japánok helyett (az autó is ott készült, J-vel kezdődik a VIN). Papírforma szerint 40k km-enként kell, az előző tulaj 118k-nél cseréltette, de mint kiderült, csak kiszámlázták neki, a csere nem történt meg. Most 127k van benne, 9k km alatt azért nem lesz ilyen. Mindegy, most kapott 8 újat.
Érdekes módon menni nem ment rosszul (nyilván önmagához képest), érzésre megvolt mind a 83 ló.
[ Szerkesztve ]