Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#102501) Speeedfire válasza focvis (#102499) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

A performance csomagos igen, a sima 250. Nade a ctr 310le (+ sperr), az rs meg 350 (+4x4).
Ár/értékben viszont még mindig bajnok szerintem.

[ Szerkesztve ]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#102502) Declare válasza Land (#102500) üzenetére


Declare
őstag

nő a súly az autóban egyre inkább gyengül.

Igen :U hat ez a szivo motor es a nyomatek. Persze megy azert az is ha forgatod mint az allat...de eppen ezert nem szeretnek en sem igazabol szivo autot magamnak. A turbosnak az a fajta kenyelme, hogy ralepsz a gazra es megugrik, az nagyon jo. Mert faxa persez, hogy a szivo benzin az igazi, mert versenypalyan az adagolhato szepen a kanyarba es azzal tud az igazi faxagyerek vezetni, de varosban ha be akarsz ugrani valahova, vagy elözeskor gyorsan at kell lepni valakit, plane többlet sullyal, akkor pont az kell, amit a turbos ad. Gyorsan megugrik, megcsinalod a manövert aztan elvaltod. Szvsz :))

(#102503) focvis válasza Speeedfire (#102501) üzenetére


focvis
veterán

Hát igen, a Type-R / RS az egy polccal feljebb van árban és powerben is. Marad a Focus ST mint közvetlen konkurens, ill. kis jóindulattal a gyengébb motorteljesítményű GTI (Octi 3 RS-t teszteltek már, 49,6-ot ment).

Az i30 N végül mennyi lett? Nem találom. Amúgy szép autó.

[ Szerkesztve ]

(#102504) Land válasza Declare (#102502) üzenetére


Land
veterán

Pontosan ezért szeretnék turbóst. A 159-es 5 fővel telepakolt csomagtartóval sem volt löttyedt pöts.
Évi 12-15k km-t megyünk. 2-3 éves autókat néztem bőven 50k km alatti futással. 150k kmt-t kb 5-6 év alatt érnénk el, amely futás után kezdődhetnek a bajok egy turbós autónál (turbó, kettős tömegű, ilyen olyan bajok). Ezért szeretnék utána járni mi várható egy mai TSI-től, T-GDI-től, Boosterjettől, új Opel motoroktól... Ha jól sikerült konstrukciók, akkor már nagy baj nem lehet. Vigyázni fogok rá.

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#102505) szőröscica válasza Declare (#102502) üzenetére


szőröscica
addikt

Jo oreg 525i. Hu de, nagyon nem hianyzik az a doglott tehen.

(#102506) Speeedfire válasza focvis (#102503) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

48.8-as idővel Janié lett a jobb. Csabi meleg gumival még rosszabbat ment.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#102507) Declare válasza Land (#102504) üzenetére


Declare
őstag

Annyi a baj, hogy azert a turbosok mindig kenyesebbek lesznek. Ha egy nem törödöm gazdaja volt, siman kaphat olyat egy auto, hogy szivsz vele. Meg ez a km sem szent iras. Az en astramnak a legnagyobb baja 5 evesen 140 k km el jött elö. Most 300k km van mar benne majdnem, 10 eves es azota amiota nalam van (pont a hiba utan adtak el) igazabol egy EGR csere volt meg egy xenon trafo csere es mas semmi :)

Amugy meg a kettöstömegü egy benzinesnel nem igen okozhat gondot szvsz. Az a dizel rezonancia miatt problemas. Azon kivül meg most legroszabb esetben elszall a turbo....100k körül felujitjak 2-300k bol ujat rakatsz bele....miköben 5 millioert nezegetsz autot, ez azert nem egy dramai worth-case-scenario :)

(#102505) joamilestoné raadasul ugye az automata is volt

[ Szerkesztve ]

(#102508) Snoop-y válasza Declare (#102502) üzenetére


Snoop-y
veterán

Nem, amirol beszelsz az a suly/loero arany.

Ezert van az hogy vilike hiaba ul 270le-s volvoban nem gyorsul 6 sec alatt 100-ra mert ulnek meg mellette 40-en plusz a verda onmagaban 17 tonna...

Az STI-m is "gyengult" ha 5-en ultunk benne...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#102509) tboldi válasza Land (#102504) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Boosterjetekben nincs se DMF, se EGR. :K
Viszont ősztől lesz részecskeszűrő. :(

szerk.: Mondjuk állítólag benzinesen nem olyan gáz, mert a magasabb hőmérsékletű kipufogógáz miatt folyamatosan tud regenerálni. Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, utána kellene néznem.

[ Szerkesztve ]

(#102510) hülyegyerek válasza Declare (#102498) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Ezzel csak az a gond, hogy g165-öt már nem fog kapni. Készleten sosem tartottak belőle, rendelni meg az új széria miatt már nem lehet.
Amúgy szögre ugyanaz a g120 és a g165, egyedül az ecu más bennük. Azt meg lehet orvosolni utólag is csipsszel.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#102511) Tsebacsi válasza Peter.70 (#102482) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Én szerettem volna a Fókába, de csak csomagban volt csupa olyan plusz vezetést "segítő" bizbasszal hogy inkább letettem róla. Ha tudod kérni bele, menjen. A sávtartó hülyeség, csak pingpongozik. Az adaptív tempomat meg lehetőséget ad a hülyének hogy eléd vágjanak pályán. Tábla felismerés minek. Több izé meg nem jut eszembe. Ja a városi vészfék vagy mi. Ha szereted, hogy gyakran a seggedbe rongyol valaki :D

Ez a TSI cikk durva volt, még keresem az állam...

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#102512) Land válasza hülyegyerek (#102510) üzenetére


Land
veterán

Minden alkatrész megegyezik a 2 féle motoros verzióban? Ha igen, akkor adózási okok miatt van lefojtva a 120as? Milyen turbóst vezettél, amihez képest nem nyomatékszegény?

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#102513) Peter.70 válasza Tsebacsi (#102511) üzenetére


Peter.70
őstag

Japán autóknál ezek csomagban vannak :D

(#102514) Tsebacsi válasza Peter.70 (#102513) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A Ford is sok mindent csomagban ad. Csak gondoltam leírom szerintem mi az ami hulladék, de vezetést segítő innovációnak van eladva. ;)

Más: Help! Néztem olajat, dél óta áll az autó sík felületen, nivo pálca minimum része sötét olajos (szöveg is takarva van olajjal) szóval olyan mintha minimum fölött lenne éppen. Érdemes lehet rátölteni? Vagy még nem folyt le minden a hengerfalakról?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#102515) Cicero válasza Tsebacsi (#102514) üzenetére


Cicero
őstag

Tölts utána. Legalább 2 dL-t.

(#102516) focvis válasza Tsebacsi (#102514) üzenetére


focvis
veterán

Motorleállítást követő 5 perc után már reális szintet mutat a pálca.

(#102517) Peter.70 válasza Tsebacsi (#102514) üzenetére


Peter.70
őstag

Szerintem dél óta már le kellett folynia, de hogy hogy keveset mutat? Csipegetné az olajat? :F

[ Szerkesztve ]

(#102518) szőröscica válasza Peter.70 (#102517) üzenetére


szőröscica
addikt

Ezt eredmenyezi a sok piros lampatol S-ben rajtolgatas az eUp-ok ellen. ;]

(#102519) Qru válasza gzbotii (#102491) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az még jobb lett volna... Mire kiér a pályarendőr már nem élek. :(

Valahol a 730. km-nél már eléggé fáradt voltam és benéztem.

#nincsbennetarcsi

(#102520) tboldi


tboldi
nagyúr

Nyálcsorgatás ON.

(#102521) EQMontoya válasza tboldi (#102520) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jöhetne, bár esélyesen inkább az S2000 kéne. :)

A hangja nagyon vaddisznó, az tuti.

Same rules apply!

(#102522) tboldi válasza EQMontoya (#102521) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ebben talán jobban elférnék, mint egy S2000-ben. :D De az is nagy kedvenc. :K

Azt a sötétkék győri S2K-t, amit korábban linkeltem, már elvitték egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#102523) Snoop-y válasza EQMontoya (#102521) üzenetére


Snoop-y
veterán

Meg a Z51 mocinak is brutal jo hangja van (hofeherkeben is jol szol)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#102524) brumi1024 válasza Tsebacsi (#102511) üzenetére


brumi1024
veterán

Adaptív tempomattal és sávtartóval részben értek egyet: ha csak be van vágva az autóba, mint valami, ami jól néz ki az extralistán (sok helyen ez van), akkor pingpongozik és tényleg vacak. De ha jól meg van csinálva akkor szerintem hasznos. Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. ;] Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant.

(#102525) Qru válasza Land (#102492) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ott van a cikk végén, hogy már kovácsolt alu hajtókart használnak, sőt az (olcsóbb gyártási költségű) öntött ki is lett vonva, így ez a javítási mód a régieknél is.

Egyébként ugyanettől szenvedtek egyes Subaru motorok is, csak azzal kapcsolatban nem csinált a TC ekkora boszorkányüldözést.

#nincsbennetarcsi

(#102526) Speeedfire válasza Qru (#102525) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Najó, de az japán. Arról nem lehet negatív dolgokat leírni. Ott csak akkor ér meglepetés, miután megvetted. ;]
VAG-nál legalább minden negatív le van írva.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#102527) EQMontoya válasza Qru (#102525) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azért elég közismert, hogy a 2.5 turbo szar.

Az erőmérős videóban is volt erről szó.
A boxer diesel problémáit is leírták.
Szóval szerintem itt nem jogos a kritika.

A VW problémának persze felénk nagyobb a visszhangja, mert sokkal több fogyott belőle.

Same rules apply!

(#102528) gzbotii válasza brumi1024 (#102524) üzenetére


gzbotii
veterán

"Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. ;] Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant."

Tipikus BMW. Irányjelzőt is automatikusan tiltja ilyenkor az ECU? ;]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#102529) Magnum_ válasza szőröscica (#102518) üzenetére


Magnum_
nagyúr

:DDD

I humbly and respectfully decline™

(#102530) Qru válasza Speeedfire (#102526) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha a haverjuk Subaruval (is) foglalkozna biztos nem csak ezt nyomnák h de szar a TSI. Mert ez így minden csak nem objektív újságírás. Leginkább a havernak üzletfél felhajtás...

#nincsbennetarcsi

(#102531) focvis válasza Qru (#102530) üzenetére


focvis
veterán

Kicsit legalább visszavett: "A végére egy jó tanács: nem kell menekülni, ha 1.4 TSI motorral szerelt autót látnak, de legyen elég a 90 kilowattos (122 LE)." (más kérdés, hogy mi itt ezt már eddig is tudtuk.)

De ez is megtévesztő lehet a kevésbé tájékozott olvasónak, mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós, sőt vezérműlánc sincs.

[ Szerkesztve ]

(#102532) hülyegyerek válasza Land (#102512) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Igen, főleg az adózás meg a biztosítás miatt csináltak egy gyengébb verziót.
A Suzuki-féle 1.4t-hez, meg pont a Hyundaihoz képest érzem erősebbnek, a Honda turbósa teljesen más dimenzió.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#102533) Qru válasza EQMontoya (#102527) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ja, megemlítik egy teszt során (PD TDI OBK) meg egy videóban amit jóval kevesebben néznek meg mint egy címlapos írást (jó a csehektőkl átvett 20 rossz motorban is benne van de az nem a TC érdeme) aminek direkt hatásvadász címet adnak. És hány ilyen cikket lehoztak a TSI kapcsán?
Aztán kiderül, hogy csak a kettős feltöltésű motorok érintettek igazából amit amúgy is csak rövid ideig gyártottak. Arról nem is beszélve, hogy a csapból is ez folyik. Persze TSI-nek sok konstrukciós betegsége van köpködöm én is eleget (nem ok nélkül) de szvsz ez nettó boszorkányüldözés amit csinálnak.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#102534) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Üdv
Ha érezhetően gyengélkedik a turbom,a dizel puntomban,akkor valószinű a változó geometria tömődött el? Tisztitattni,v cserélni érdemes?
ilyen árakon találtam hozzá,új-utángyártottat.. Ha ez egyáltalán az ami nekem kell.
A lényeg,h 4-5-6 fokozastban 1800-tól 2200 ig elég lomha.. nincs a turbonak ereje...

[ Szerkesztve ]

(#102535) BigBlackDog válasza focvis (#102531) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Akkor én már TSI-t sohasemveszek! ;]

"...mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós..."

Hasznos infó, eddig minden 122 lovasnál erősebbről lemondtam. :R

(#102536) EQMontoya válasza Qru (#102533) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem érzem ennyire vészesnek a helyzetet, a Toyota ZZ mocik kapcsán is lehozták a cikket, mikor írtam Nekik levelet, hogy nem kellene annyira ajánlgatni őket (az olajevős széria, 2005-ig), most az 1.33-ról is kiderült ugye egy nagyon hasonló hiba (azért mega elismerés a Toyotának, kétszer lépni ugyanabba a szarba...), szóval nem csak a VW ekézése folyik itt azért.

Az mondjuk elég szomorú ettől függetlenül, hogy a nagy német ipar alig gyártott az elmúlt 10-15 évben olyan motort, ami nem hemzseg a konstrukciós hibáktól (láncszakadó és/vagy olajzabáló BMW-k, TSI-k mindenféle problémái (1.2-vel és 2.0-val is volt baj bőven), Prince, stb).
Még a végén kiderül, hogy megint a Merci gyártja a legértelmesebb konstrukciókat.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#102537) bitpork válasza EQMontoya (#102536) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ezt már nem egyszer átbeszéltük. Tartós német kell? Ott az SDI meg az örvénykamrás TDI. Bármit mellé lehet állítani. Minden ami hegyezett az más kategória - és muszáj megemlékezni a jófajta a szarokbelemegyez mentalitásról. Láttad mit linkeltem minap. A német kocsikkal ez hatványozottan van.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#102538) Sixkiller6


Sixkiller6
őstag

üdv, szeretett 2004es Toyota Camrymban meghalt a motor (2AZ-FE), cserélni kell. ritka kocsi, ritka motor, de sikerült találni Hollandiában tisztességes áron

Kérdés: számít az, hogy milyen autóból származik (Rav4, Previa, bármi ami nem Camry)? vagy csak a motorkód (2AZ-FE) számít? köszi

- no es importante -

(#102539) Snoop-y válasza EQMontoya (#102536) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ezert akarok majd szivo V8-at akkora mocival amit csak ki tudok fizetni :D
Orokelet +1 nap ;)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#102540) kisza25 válasza focvis (#102503) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az én 1,25 szívó i20-am 3 tizeddel ment csak rosszabat, mondtam én, hogy jól mozog helyben 100-ig:D

[ Szerkesztve ]

2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,

(#102541) Integrale válasza Sixkiller6 (#102538) üzenetére


Integrale
veterán

Kizart, hiszen japan, az sosenem romlik el. Benzint nezted mar?

Tudtommal eleg a motorkod!

"Bad reklám is reklám too"

(#102542) Sixkiller6 válasza Integrale (#102541) üzenetére


Sixkiller6
őstag

víz került az égéstérbe, instant kuka, nem éri meg megbontani, pedig olaj volt benne. szerelők is csak pislogtak

nagyon remélem, h elég a motorkód, ha másnem (mondjuk a csövezés más egy kicsit), akkor majd a régi motorról áthekkelik

- no es importante -

(#102543) Gergőke88


Gergőke88
addikt

Nyálcsorgatás ON
Hétvégi DTM futamon voltak kirakva.

[ Szerkesztve ]

(#102544) molnarpeter válasza Qru (#102525) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

"módosított, kovácsolt dugattyúk rendelhetők gyári forrásból"

(#102545) EQMontoya válasza Sixkiller6 (#102542) üzenetére


EQMontoya
veterán

Elég a motorkód, max bakok, felfogatási pontok vannak nagyon picit máshol, de az megoldható probléma.

Hogy került víz az égéstérbe?

There have been complaints of this engine "burning oil" in North America with the issue starting after 45k miles, though mostly after 60k-75k miles. Piston ring design has been identified as a problem.

Haha, úgy látszik, nem csak a "kicsi" motoroknál cseszték ezt el.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#102546) tboldi válasza Gergőke88 (#102543) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hé! Ne lopd a szövegem! ;]

(#102547) Sixkiller6 válasza EQMontoya (#102545) üzenetére


Sixkiller6
őstag

nem tudni pontosan, egyszerűen nem éri meg megbontani, hogy kiderüljön, több lenne a munkadíj, mint a motorcsere, pláne hogy nagyon nagy eséllyel nem is lenne javítható. az esetleges javítás meg megint csak többe lenne, mint a motorcsere.

igen, én is olvastam az olajégetés problémát. tény h nálam évente volt olajcsere, ami elég stabilan 14-15000 km-t jelent

- no es importante -

(#102548) molnarpeter válasza Sixkiller6 (#102547) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A hűtőfolyadék folyt be, vagy hydrolock?

(#102549) Sixkiller6 válasza molnarpeter (#102548) üzenetére


Sixkiller6
őstag

passz, de én hűtőfolyadéknak értettem

- no es importante -

(#102550) Qru válasza molnarpeter (#102544) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ugyanezt írtam le csak körülírva.

Btw a Subaru nem adott ki javított dugót a motorjához. Vagy megvetted heroin áron az utólagos "aftermarket" kovácsoltat vagy kicserélték egy ugyanolyan szar gyári mint ami benne vt. :D

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.