Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Speeedfire
nagyúr
A performance csomagos igen, a sima 250. Nade a ctr 310le (+ sperr), az rs meg 350 (+4x4).
Ár/értékben viszont még mindig bajnok szerintem.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Declare
őstag
nő a súly az autóban egyre inkább gyengül.
Igen hat ez a szivo motor es a nyomatek. Persze megy azert az is ha forgatod mint az allat...de eppen ezert nem szeretnek en sem igazabol szivo autot magamnak. A turbosnak az a fajta kenyelme, hogy ralepsz a gazra es megugrik, az nagyon jo. Mert faxa persez, hogy a szivo benzin az igazi, mert versenypalyan az adagolhato szepen a kanyarba es azzal tud az igazi faxagyerek vezetni, de varosban ha be akarsz ugrani valahova, vagy elözeskor gyorsan at kell lepni valakit, plane többlet sullyal, akkor pont az kell, amit a turbos ad. Gyorsan megugrik, megcsinalod a manövert aztan elvaltod. Szvsz
Hát igen, a Type-R / RS az egy polccal feljebb van árban és powerben is. Marad a Focus ST mint közvetlen konkurens, ill. kis jóindulattal a gyengébb motorteljesítményű GTI (Octi 3 RS-t teszteltek már, 49,6-ot ment).
Az i30 N végül mennyi lett? Nem találom. Amúgy szép autó.
[ Szerkesztve ]
Land
veterán
Pontosan ezért szeretnék turbóst. A 159-es 5 fővel telepakolt csomagtartóval sem volt löttyedt pöts.
Évi 12-15k km-t megyünk. 2-3 éves autókat néztem bőven 50k km alatti futással. 150k kmt-t kb 5-6 év alatt érnénk el, amely futás után kezdődhetnek a bajok egy turbós autónál (turbó, kettős tömegű, ilyen olyan bajok). Ezért szeretnék utána járni mi várható egy mai TSI-től, T-GDI-től, Boosterjettől, új Opel motoroktól... Ha jól sikerült konstrukciók, akkor már nagy baj nem lehet. Vigyázni fogok rá.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
szőröscica
addikt
Jo oreg 525i. Hu de, nagyon nem hianyzik az a doglott tehen.
Speeedfire
nagyúr
48.8-as idővel Janié lett a jobb. Csabi meleg gumival még rosszabbat ment.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Declare
őstag
Annyi a baj, hogy azert a turbosok mindig kenyesebbek lesznek. Ha egy nem törödöm gazdaja volt, siman kaphat olyat egy auto, hogy szivsz vele. Meg ez a km sem szent iras. Az en astramnak a legnagyobb baja 5 evesen 140 k km el jött elö. Most 300k km van mar benne majdnem, 10 eves es azota amiota nalam van (pont a hiba utan adtak el) igazabol egy EGR csere volt meg egy xenon trafo csere es mas semmi
Amugy meg a kettöstömegü egy benzinesnel nem igen okozhat gondot szvsz. Az a dizel rezonancia miatt problemas. Azon kivül meg most legroszabb esetben elszall a turbo....100k körül felujitjak 2-300k bol ujat rakatsz bele....miköben 5 millioert nezegetsz autot, ez azert nem egy dramai worth-case-scenario
(#102505) joamilestoné raadasul ugye az automata is volt
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Nem, amirol beszelsz az a suly/loero arany.
Ezert van az hogy vilike hiaba ul 270le-s volvoban nem gyorsul 6 sec alatt 100-ra mert ulnek meg mellette 40-en plusz a verda onmagaban 17 tonna...
Az STI-m is "gyengult" ha 5-en ultunk benne...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
tboldi
nagyúr
A Boosterjetekben nincs se DMF, se EGR.
Viszont ősztől lesz részecskeszűrő.
szerk.: Mondjuk állítólag benzinesen nem olyan gáz, mert a magasabb hőmérsékletű kipufogógáz miatt folyamatosan tud regenerálni. Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, utána kellene néznem.
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
Ezzel csak az a gond, hogy g165-öt már nem fog kapni. Készleten sosem tartottak belőle, rendelni meg az új széria miatt már nem lehet.
Amúgy szögre ugyanaz a g120 és a g165, egyedül az ecu más bennük. Azt meg lehet orvosolni utólag is csipsszel.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Én szerettem volna a Fókába, de csak csomagban volt csupa olyan plusz vezetést "segítő" bizbasszal hogy inkább letettem róla. Ha tudod kérni bele, menjen. A sávtartó hülyeség, csak pingpongozik. Az adaptív tempomat meg lehetőséget ad a hülyének hogy eléd vágjanak pályán. Tábla felismerés minek. Több izé meg nem jut eszembe. Ja a városi vészfék vagy mi. Ha szereted, hogy gyakran a seggedbe rongyol valaki
Ez a TSI cikk durva volt, még keresem az állam...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Land
veterán
Minden alkatrész megegyezik a 2 féle motoros verzióban? Ha igen, akkor adózási okok miatt van lefojtva a 120as? Milyen turbóst vezettél, amihez képest nem nyomatékszegény?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Peter.70
őstag
Japán autóknál ezek csomagban vannak
A Ford is sok mindent csomagban ad. Csak gondoltam leírom szerintem mi az ami hulladék, de vezetést segítő innovációnak van eladva.
Más: Help! Néztem olajat, dél óta áll az autó sík felületen, nivo pálca minimum része sötét olajos (szöveg is takarva van olajjal) szóval olyan mintha minimum fölött lenne éppen. Érdemes lehet rátölteni? Vagy még nem folyt le minden a hengerfalakról?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Cicero
őstag
Tölts utána. Legalább 2 dL-t.
Motorleállítást követő 5 perc után már reális szintet mutat a pálca.
Peter.70
őstag
Szerintem dél óta már le kellett folynia, de hogy hogy keveset mutat? Csipegetné az olajat?
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Ezt eredmenyezi a sok piros lampatol S-ben rajtolgatas az eUp-ok ellen.
Qru
MODERÁTOR
Az még jobb lett volna... Mire kiér a pályarendőr már nem élek.
Valahol a 730. km-nél már eléggé fáradt voltam és benéztem.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Jöhetne, bár esélyesen inkább az S2000 kéne.
A hangja nagyon vaddisznó, az tuti.
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
Ebben talán jobban elférnék, mint egy S2000-ben. De az is nagy kedvenc.
Azt a sötétkék győri S2K-t, amit korábban linkeltem, már elvitték egyébként.
[ Szerkesztve ]
Snoop-y
veterán
Meg a Z51 mocinak is brutal jo hangja van (hofeherkeben is jol szol)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
brumi1024
veterán
Adaptív tempomattal és sávtartóval részben értek egyet: ha csak be van vágva az autóba, mint valami, ami jól néz ki az extralistán (sok helyen ez van), akkor pingpongozik és tényleg vacak. De ha jól meg van csinálva akkor szerintem hasznos. Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant.
Qru
MODERÁTOR
Ott van a cikk végén, hogy már kovácsolt alu hajtókart használnak, sőt az (olcsóbb gyártási költségű) öntött ki is lett vonva, így ez a javítási mód a régieknél is.
Egyébként ugyanettől szenvedtek egyes Subaru motorok is, csak azzal kapcsolatban nem csinált a TC ekkora boszorkányüldözést.
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Najó, de az japán. Arról nem lehet negatív dolgokat leírni. Ott csak akkor ér meglepetés, miután megvetted.
VAG-nál legalább minden negatív le van írva.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
EQMontoya
veterán
Azért elég közismert, hogy a 2.5 turbo szar.
Az erőmérős videóban is volt erről szó.
A boxer diesel problémáit is leírták.
Szóval szerintem itt nem jogos a kritika.
A VW problémának persze felénk nagyobb a visszhangja, mert sokkal több fogyott belőle.
Same rules apply!
gzbotii
veterán
"Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant."
Tipikus BMW. Irányjelzőt is automatikusan tiltja ilyenkor az ECU?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Ha a haverjuk Subaruval (is) foglalkozna biztos nem csak ezt nyomnák h de szar a TSI. Mert ez így minden csak nem objektív újságírás. Leginkább a havernak üzletfél felhajtás...
#nincsbennetarcsi
Kicsit legalább visszavett: "A végére egy jó tanács: nem kell menekülni, ha 1.4 TSI motorral szerelt autót látnak, de legyen elég a 90 kilowattos (122 LE)." (más kérdés, hogy mi itt ezt már eddig is tudtuk.)
De ez is megtévesztő lehet a kevésbé tájékozott olvasónak, mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós, sőt vezérműlánc sincs.
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
Igen, főleg az adózás meg a biztosítás miatt csináltak egy gyengébb verziót.
A Suzuki-féle 1.4t-hez, meg pont a Hyundaihoz képest érzem erősebbnek, a Honda turbósa teljesen más dimenzió.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Qru
MODERÁTOR
Ja, megemlítik egy teszt során (PD TDI OBK) meg egy videóban amit jóval kevesebben néznek meg mint egy címlapos írást (jó a csehektőkl átvett 20 rossz motorban is benne van de az nem a TC érdeme) aminek direkt hatásvadász címet adnak. És hány ilyen cikket lehoztak a TSI kapcsán?
Aztán kiderül, hogy csak a kettős feltöltésű motorok érintettek igazából amit amúgy is csak rövid ideig gyártottak. Arról nem is beszélve, hogy a csapból is ez folyik. Persze TSI-nek sok konstrukciós betegsége van köpködöm én is eleget (nem ok nélkül) de szvsz ez nettó boszorkányüldözés amit csinálnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Remekelek28
őstag
Üdv
Ha érezhetően gyengélkedik a turbom,a dizel puntomban,akkor valószinű a változó geometria tömődött el? Tisztitattni,v cserélni érdemes?
ilyen árakon találtam hozzá,új-utángyártottat.. Ha ez egyáltalán az ami nekem kell.
A lényeg,h 4-5-6 fokozastban 1800-tól 2200 ig elég lomha.. nincs a turbonak ereje...
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Akkor én már TSI-t sohasemveszek!
"...mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós..."
Hasznos infó, eddig minden 122 lovasnál erősebbről lemondtam.
EQMontoya
veterán
Nem érzem ennyire vészesnek a helyzetet, a Toyota ZZ mocik kapcsán is lehozták a cikket, mikor írtam Nekik levelet, hogy nem kellene annyira ajánlgatni őket (az olajevős széria, 2005-ig), most az 1.33-ról is kiderült ugye egy nagyon hasonló hiba (azért mega elismerés a Toyotának, kétszer lépni ugyanabba a szarba...), szóval nem csak a VW ekézése folyik itt azért.
Az mondjuk elég szomorú ettől függetlenül, hogy a nagy német ipar alig gyártott az elmúlt 10-15 évben olyan motort, ami nem hemzseg a konstrukciós hibáktól (láncszakadó és/vagy olajzabáló BMW-k, TSI-k mindenféle problémái (1.2-vel és 2.0-val is volt baj bőven), Prince, stb).
Még a végén kiderül, hogy megint a Merci gyártja a legértelmesebb konstrukciókat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Ezt már nem egyszer átbeszéltük. Tartós német kell? Ott az SDI meg az örvénykamrás TDI. Bármit mellé lehet állítani. Minden ami hegyezett az más kategória - és muszáj megemlékezni a jófajta a szarokbelemegyez mentalitásról. Láttad mit linkeltem minap. A német kocsikkal ez hatványozottan van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Sixkiller6
őstag
üdv, szeretett 2004es Toyota Camrymban meghalt a motor (2AZ-FE), cserélni kell. ritka kocsi, ritka motor, de sikerült találni Hollandiában tisztességes áron
Kérdés: számít az, hogy milyen autóból származik (Rav4, Previa, bármi ami nem Camry)? vagy csak a motorkód (2AZ-FE) számít? köszi
- no es importante -
Snoop-y
veterán
Ezert akarok majd szivo V8-at akkora mocival amit csak ki tudok fizetni
Orokelet +1 nap
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Az én 1,25 szívó i20-am 3 tizeddel ment csak rosszabat, mondtam én, hogy jól mozog helyben 100-ig
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Integrale
veterán
Kizart, hiszen japan, az sosenem romlik el. Benzint nezted mar?
Tudtommal eleg a motorkod!
"Bad reklám is reklám too"
Sixkiller6
őstag
víz került az égéstérbe, instant kuka, nem éri meg megbontani, pedig olaj volt benne. szerelők is csak pislogtak
nagyon remélem, h elég a motorkód, ha másnem (mondjuk a csövezés más egy kicsit), akkor majd a régi motorról áthekkelik
- no es importante -
Gergőke88
addikt
molnarpeter
nagyúr
"módosított, kovácsolt dugattyúk rendelhetők gyári forrásból"
EQMontoya
veterán
Elég a motorkód, max bakok, felfogatási pontok vannak nagyon picit máshol, de az megoldható probléma.
Hogy került víz az égéstérbe?
There have been complaints of this engine "burning oil" in North America with the issue starting after 45k miles, though mostly after 60k-75k miles. Piston ring design has been identified as a problem.
Haha, úgy látszik, nem csak a "kicsi" motoroknál cseszték ezt el.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
Hé! Ne lopd a szövegem!
Sixkiller6
őstag
nem tudni pontosan, egyszerűen nem éri meg megbontani, hogy kiderüljön, több lenne a munkadíj, mint a motorcsere, pláne hogy nagyon nagy eséllyel nem is lenne javítható. az esetleges javítás meg megint csak többe lenne, mint a motorcsere.
igen, én is olvastam az olajégetés problémát. tény h nálam évente volt olajcsere, ami elég stabilan 14-15000 km-t jelent
- no es importante -
(#102548) molnarpeter válasza Sixkiller6 (#102547) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A hűtőfolyadék folyt be, vagy hydrolock?
(#102549) Sixkiller6 válasza molnarpeter (#102548) üzenetére
Sixkiller6
őstag
passz, de én hűtőfolyadéknak értettem
- no es importante -
Qru
MODERÁTOR
Ugyanezt írtam le csak körülírva.
Btw a Subaru nem adott ki javított dugót a motorjához. Vagy megvetted heroin áron az utólagos "aftermarket" kovácsoltat vagy kicserélték egy ugyanolyan szar gyári mint ami benne vt.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Logitech K811 bluetooth vezetéknélküli billentyűzet Mac-hez, háttérvilágitással, angol nyelvű
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- Asus X54SA notebook 15.6" HD Pentium 4GB RAM 240GB Kingston SSD magyar bill., DVD-olvasó
- Eladó MSI G2412 Full HD, 1ms, 170HZ, IPS