Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Autopalyan elütött özzel volt mar valakinek dolga? (karrendezes, közut, vadasztarsasag stb temakörben?)
Qru
MODERÁTOR
Azért mert az energiahatékonyságra mennek, így a jó alaktényező kiemelten fontos. Ezért hasonlítanak ilyen mélytengeri állatokra és a felnik is botrány randák pont ezért. A légies felnik mind rontják a légellenállást ugyanis.
mod:
kisza25: Fogunk még palagázzal járni, ne félj.
Ez az elektromos mizéria hamar le fog csengeni, mert tévút. Az elég ritka kőolajkészleten alapuló közlekedést sikerül(t) áthelyezniük egy még ritkább fellelhetőségű ritkaföldfém alapú közlekedésre... Bravó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Az autópálya kezelőt keresd meg, mert a vadkerítés miatt övék a felelősség ilyenkor ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
Ez az elektromos mizéria hamar le fog csengeni, mert tévút. Az elég ritka kőolajkészleten alapuló közlekedést sikerül(t) áthelyezniük egy még ritkább fellelhetőségű ritkaföldfém alapú közlekedésre... Bravó.
I humbly and respectfully decline™
Cicero
őstag
Az elég ritka kőolajkészleten alapuló közlekedést sikerül(t) áthelyezniük egy még ritkább fellelhetőségű ritkaföldfém alapú közlekedésre.
Ezt többször le kéne írni.
Úgy látom összehozzuk
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Speeedfire
nagyúr
És ezért cserébe mindent feláldoznak? Némi kompromisszumot vállalhatnának. Nem tudom, hogy hány %-ot nyernek így.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Integrale
veterán
A kozegellenallas nem mentseg. Mar korabban is irtam auto formaju autokat, (CLA, C,E, A4, Giulia, Tesla) amik jobbak vagy ugyan azt az erteket tudjak, mint egy ilyen melytengeri hal esztetikajaval vetekedo hibrid.
"Bad reklám is reklám too"
Declare
őstag
Pont ezen megy az agyalas, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani a közutnak....a kár nem drámai, meg szerencsere minden tök jol es egyszerüen javithato...viszont a bal lampa, kiment, hütö is megserült igy csere, plussz az ütközes miatt eldurrogtak az övfeszitök is....bal lampa 250k huf, övfeszitök 100k körül, hütö ujabb 100k plussz ugye lökharito, ez az amaz es ott vagyunk hogy papiron gazdasagi totalkar. (auto ertekenek 60-70 % tol van, vagy valahogy igy).
Szoval most a kerdes, hogy megjavittatni es a javitas tenyleges költseget kellene karigenynek benyujtani, vagy a szakertö altal kihozott joval nagyobb karösszeget kellene benyujtani, esetleg azt, ahogy a biztosito szamol GTK esetene (auto bekerülesi erteke - roncs ertek) ?
Erre van esetleg ötlet, tipp, tapasztalat, akarmi?
ok és, ha pont egy csatlakozót kap el? na mindegy, biztos megtudnák oldani ezt is, valakinek nem volt érdeke, hogy ez terjedjen el, pedig, ha teljes folyamatot nézünk, még ezek a legkörnyezet kímélőbbek és nem is kellene nagyon belenyúlni a mai motorparkba, tehát ilyen szempontból is költséghatékony
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Magnum_
nagyúr
okos lehetett az amperás.
Az az autó kb kuka.
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Ha a kerítés sérült akkor az autópálya kezelő sara (legyen fotó bizonyítékként) ha nem akkor a vadásztársaságé (hiszen autópályán nincs kint a vadveszély tábla). Szóval hozható a dolog ne félj.
mod:
Mind a kettő társaságnak van biztosítás ha jól tudom és az rendezi a károd. De azt inkább a biztosítás topikban tenném fel ott sztem nagyobb sansszal kapsz választ.
Integrale: Vagy ha még régebbre nyúlunk vissza ott az Opel Calibra... Annak is elég jó Cw értéke van.
Speeedfire: Felni sokat tud fogni a mélytengeri külalak meg azért is van mert nem az európai ízlés szerint tervezett autó.
kisza25: Érdekek. Látod az E85-öt is kinyírták hamar pedig még az is jobb megoldás mint a gázolaj vagy a benzin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
Sajna nem ilyen egyszerü azert, ahogy a neten neztem.
- Vadveszelyes tabla kint van, de a baleset közvetlenül egy csomopont utan törtent, ami ugye feloldja a tablat.
- Az öz a csomopontnal jutott be, ami ugye hermetikusan nem vedhetö meg a vadtol.
- Vadasztarsasagoknak nincs felelöseg biztositasuk es azzal ervelnek, hogy a vad önallo elöleny, jön-megy. Ha terelövadaszta vagy ilyesmi van, akkor van egyertelmü felelösegük.
Szoval lesz ezzel még móka, a kerdesem igazabol tovabbra is az, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani? A tenyleges javitasrol szolo szamlat, a szakertö altal eurotaxos arakkal kihozott kar összeget, vagy a GTK eseten a biztosito altal szamolt összeget (auto serüles nelküli erteke - roncs ertek)? Erre kellene a tipp, mert ez a riblika üres már csak a kárbejelentön
szőröscica
addikt
Szerintem sem ez lesz a megvaltas, de mig nem talaljak ki, hogy mi lesz a jovo uzemanyaga es hogyan taroljuk, addig en nem latok jobb alternativat a lokalis emisszio csokkentesere, es altalanosan alacsony fogyasztasu egyeni kozlekedesre. Mert talan jobb azert 3.5 kwh-nyi aramot belepumpalni 33km ingazas utan az akkuba, amit reszben atomeromuben, reszben megujulo forrasbol allitottak elo, mint ugyanezen tavon 3-4 liter uzemanyagot elpofekelni a varosban.
Qru
MODERÁTOR
Ez ám a pech...
A tényleges költségről terjesztenék elő kárigényt, tejeljenek. Attól még megcsináltathatod a kocsit ha akarod, így még akár pluszban is jöhetsz ki a végre. Haver a Vento-ját törte meg, gtk lett és a végén +120k-val jött ki a buliból.
A hátránya az a dolognak, hogy ha kifizetik a kocsid gtk-ra soha többet nem fizetnek rá. Tehát ha akár már másnap beléd jönnek 0 aza nulla kártérítést kapsz.
mod:
joamilestoné: Teljes mértékben egyetértek veled. A hosszabb távú megoldás más lesz de ideiglenesen jelenleg nincs jobb alternatíva a lokális kibocsátás szempontjából.
Az persze más kérdés, hogy ez a lokális kibocsátás csökkentés kb olyan mintha a koszt a szőnyeg alá söpörnénk... Mert az akku előállítás nem éppen környezetbarát dolog plusz az áram nagy része sem zöldáram.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Cicero
őstag
Üzemanyagcellást tudnék elképzelni. A hozzá való hidrogént pedig negyedik generációs atomerőművekben termolízissel állítanák elő.
BigBlackDog
veterán
"...gtk-ra soha többet nem fizetnek rá"
Ez nem csak a TK-nál van (gondolom nem, mivel van tapasztalatod a témában azért)? Ott ugye érthető, mert nem lehet visszaállítani a jármű eredeti állapotát. De GTK-nál csak nem gazdaságos, szóval elvileg vissza lehet hozni a gyári állapotot.
Speeedfire
nagyúr
A felnire azt mondom oké, azt lehet cserélni. De akkor kinek csinálják? Ázsia?
joamilestoné: Ez max lokális emisszióra jó jelenleg, meg spórolás hosszú távon. Rövid távon csak nagy kiadás.
Jelentős azért még mindig a szén alapú eneriga. 62% az atom és a megújuló. De nem mondanám, hogy az atom is annyira környezetbarát.
"2015-ben a termelt villamos energia 52%-a származott hasadóanyagokból, 19%-a szénből, míg 17%-a földgázból. A megújuló energiából és hulladékból előállított energia részaránya a villamosenergia-termelésen belül elérte a 10%-ot."
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Magnum_
nagyúr
Pedig az sem utolso szempont, hogy a villanyauto csokkentene a varosi zajokat.
I humbly and respectfully decline™
Declare
őstag
Oke, köszi
Ezt a soha többet nem fizetnek ra dolgot nem igazan ertem Ki nem fizet, mire? Ha belem jönnek, akkor a masik auto kötelezöje fizet. Ha en belemegyek valamibe, akkor az en cascom. Itt viszont most nem biztositokrol beszelünk, hanem magyar közut meg vadasztarsasagrol. Ha en megcsinaltatom a kocsit, ugyan ugy fizetem a kötelezöt, cascot, mindent tovabb.
Az hogy az auto erteke 10 evesen nyilvan töredeke az uj ertekenek, viszont az eredeti alkatreszek ara, amivel a szakertö szamol az tovabbra is ugyan olyan, hogy 1 db bal lampa 250k....igy persze gyorsan kijön, hogy GTK, de attol még baromsag lenne bezuzni az auto
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezért kapod meg a lehetőséget, hogy helyre állítsd a kapott pénzből (TK-nál nem kapsz lóvét amíg ki nem vonattad a forgalomból ugye).
Visszaélésre adna lehetőséget ha nem így lenne. Minden másnap GTK-ra vágnák a kocsit, a biztosító meg fizetne ami nem buli nekik. Szóval ha gtk és kifizetik akkor kifizették az egész autót, így nem élhetsz többet kárigénnyel a biztosító felé.
Saint: Halkabb lenne a a város a igaz.
mod:
Declare: Az már a másik gondolatmenet volt a Vento-s haver okán csek nem választottam szét. Rád nem él, hiszen nem a gfb terhére rendezik hanem más felelősség biztosításának a terhére.
Speeedfire: Aha, Ázsia és Távol-Kelet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
"csokkentene a varosi zajokat"
Attól még a sok retard ugyan úgy fogja nyomni a dudát.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy. Korábban talán ezt a cikket olvastam a témában. Ha jól értem eszerint, csak a cascos GTK után nem fizet újra, kötelezős GTK után még van élet.
na már listázva van az új 2018 i20, nekem speciel nem tetszik amit változtattak rajta, de legalább 250eFt magasabb az induló ára az i20 fresh-hez képest (3,4M vs 3,65M), mondjuk alapból van benne 7" Apple Carplay és Android Auto
pdf
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Declare
őstag
Jaaa ugy vilagos, oke! De ugye akkor a casco is megszünik es nem fizeted tovabb.
Köszi
EQMontoya
veterán
Ez elég logikus is. Gazdasági totálkáros autót helyreállíthatsz, ha kötődsz hozzá, Maximum veszteséged lesz a helyreállításon, ezt nem tiltja semmi.
Same rules apply!
seadrone
őstag
fasza, úgy lesz
remélem a legdrágább!
Nem azt hozná ki az EU vagy ki, hogy zajosítani kell a villanyautókat a vakok és gyengénlátók miatt? Innentől ez az egész hangtalanul suhanok dolog is kútba esik...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
de, de az az a zaj nem olyan hangos és zavaró lenne - elvileg - mint a dízelek kerregése a váci úton.
kiváncsi vagyok, egyébként végigviszik-e ezt a fehér zaj kibocsátást.
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Igen.
#nincsbennetarcsi
adalbert1
veterán
Engem az Infopark bevonása a fizetős övezetbe jobban zavar. Igaz, én a mélygarázsban állok lent, de iszonyatos tömegnyomor van, és itt egyáltalán nem életszerű az az indok, hogy a lakók miatt, mert csak az egyetemre és az Infoparkba jövők állnak itt, lakóház a közelben sincs... Aki meg nagyobb távolságról jár, ami még bkv-val kényelmesen, emberi idő alatt letudható (vagy akár vidékről), az ezután is autóval fog jönni, szóval az én szememben ez sima sarcolás, bármilyen hozzáadott érték biztosítása nélkül.
EQMontoya
veterán
+1, arról nem is beszélve, hogy az infopark közlekedése kritikán aluli.
Ott van az 1-es vili a borzasztóan elbaszott helyen és módon kialakított megállóval, a másik oldalon meg elég messze a 4-6, és annyi. Nem csoda, hogy mindenki kocsival jár.
Same rules apply!
seadrone
őstag
az 1-es és 4-6 tök jó az infóparkba
de tényleg elég sokan állnak a céges parkolókban, meg ugye bent is a várakozni tilos és tűzoltó felvonulási útvonal tábláknál is
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Tök jó?
A probléma az, hogy az infopark közepe bármelyiktől negyed óra gyalog. Ami - legyünk őszinték - gáz, ez egy full belvárosi rész.
Egyrészt negyed óra alatt kb. beérek kocsival, másrészt a tököm se akar negyed órát gyalogolni se a magyar nyárban (ami most már Május közepétől Szeptember közepéig tart), mert leizzadok, se esőben/takonyban, úgyhogy én is kocsival járnék, pedig közel lakom.
Same rules apply!
proof88
addikt
a tököm se akar negyed órát gyalogolni se a magyar nyárban
Akkor gondolom te is simán otthagyod azt a céget, ahol nem lehet normális menzához jutni anélkül hogy sétálnál néhány percet érte.
seadrone
őstag
attol függ hogy honnan mész és hogy melyik épületbe.
nekem egyelőre bkv, de már kezd zavarni a sok ember, egyre büdösebbek leszünk, nincs hozzá sok kedvem.
ha a benzin drárább lesz és kevesebb kocsi lesz az úton, lehet az lesz, ha nem, akkor bringa vagy motor, ezeket váltva egész változatos lehet a commute to work
Cicero
őstag
Barátnőm a 18. kerből jár a MOME-re, eddig még így-úgy bejutott tömegközlekedéssel (M3 a corvinig + 4-6), de sokszor volt, hogy autóval ment és letette az infóparknál - mivel beljebb az egyetemnél (Z épület, rakpart vagy Bertalan Lajos u.) szinte lehetetlen helyet találni. Neki a 15+ perc sétával is megérte. Ha elkezdik csinálni az M3 Kőbánya felöli részét 1-1,5 óra lesz a bejutás.
Abszolút a pénzre mennek és ezzel rengeteg emberrel kiszúrnak. A kényszerből az autósok által kitaposott sártengerek helyére kéne rendes parkolókat csinálni, esetleg az ottani cégekkel és intézményekkel bevezetni valami parkolókártyás dolgot, amit mindenki alanyi jogon megkapna.
EQMontoya
veterán
De, nap közben ki szoktunk járni kajálni, viszont nem akarok izzadtan beérni reggel az irodába.
Same rules apply!
BigBlackDog
veterán
Őőő, lehet, hogy másról beszélünk, de nekem az Infóparkban lévő 1-es villamos megállójától a 4-6-os villamos megállója van 15 perc sétára úgy, hogy nem izzadok le.
seadrone
őstag
"alanyi jogon megkapna" - ez aranyos.
új parkolóövezetek lesznek, mi ezzel a baj?
kevesebb autó az utakon, tisztább levegő, lesz miből fejleszteni a bkv-t (haha)
EQMontoya
veterán
Genetika kérdése, nekem 33 fokban, napon elég hármat lépni, és izzadok.
Ezért (is) van klímás MX5-öm.
Same rules apply!
Cicero
őstag
értsd. ott dolgozóknak, BME, ELTE hallgatóknak járna.
ha meg már az agymenésemnél tartok: azt a szerencsétlen V2 épületet meg vele együtt a goldman györgy teret miért nem lehet ledózerolni és egy emeletes-mélygarázsos parkolót építeni az egyetem számára?
seadrone
őstag
$
EQMontoya
veterán
Értelmes beruházások mellett hogy maradna pénz stadionra meg kisvasútra?
Same rules apply!
Declare
őstag
nemertem, hogy függ össze az autoval....az autoban nem lepsz egyet sem
Snoop-y
veterán
Nem hat ,hiszen eppen csak bele tud ulni ezert nem is izzad benne. Ha a kulso homerseklet eleri az izzadaskuszobot akkor meg bekapcsolja a klimat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Declare
őstag
Amugy amig nem ültem kabrioban, nem tudtam elkepzelni, hogy lehet egy kabrio meleg, ha nyitva van a tetö brutal
Amugy amennyire regen kabrio ellenes voltam, azota azert valtozom....van azert ott feeling de a vaszontetö tovabbra sem jön be.
Egy bakancslistas pont nekem, hogy menni valami faja bmw kabrioval egy kanyart, le a tengerpartra, megallva egyszer valahol svajcban (pont utbaesik innen lefele), aztan Fr. riviera, majd tovabb a tengerparton Spanyolorszag es mivel kabrio elmenyautot venni es fenntartani en nem tudok, ezert nem is lenne baromsag, kiberelni mondjuk itt Hamburgban es a tura vegen leadni mondjuk Madrid/Barcelonaban majd repcsivel szepen kenyelmesen hazahuzni nem hiszem, hogy olyan veszesen draga lenne egy ilyen autoberles
Nálam bakancslistás egy Pécs-Orfű-Pécs etap egy HF Integraleval.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
mekker
őstag
Ha fix frekisáv lenne, azt könnyebb lehetne kiszűrni a beltérből. Ha meg fehér zaj, az meg nem hiszen, hogy zavaró.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
EQMontoya
veterán
Hogy hogy lehet meleg? Hát, ülsz egy belül alapvetően sötét színű fémdobozban, és tűz rád a nap.
Igazából az csak egy következmény, hogy meleged van, a nagyobb probléma, hogy egy hosszabb úton leégsz. Pl. barátnőm fehérebb bőrű, mint én, volt, hogy kérte, hogy csapjuk fel a tetőt, mert félt, hogy leég.
Ilyen esetben, ha nincs klímád, akkor kb. baszhatod, mert fentről fűt a tetőn keresztül a nap, előlről a motor, oldalról meg a váltó/kardán páros, aztán have fun.
Same rules apply!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD