Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#216201) molnarpeter válasza atos19881101 (#216195) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nem lehet nyelestengely csapágy hangja?
bul07
nagyúr
Én az olcsóbbak közül veszek mindig
Én nem vagyok hajlandó 8-10e Ft-ot kiadni 1db lapátért
Mindenfajta márkából próbáltam(DENCKERMANN, MAXGEAR, Aerotech Multi-Flat,) de egy év után nem is az hogy csíkoztak hanem ami rosszabb ilyen fátyol réteget hagytak ami éjszaka a legrosszabb megtörik rajta a szembejövő fény
Ezeknek legtöbbje nem került 2000Ft-ba darabja
2022 őszén vettem Hella lapátokat, és ma napig az van rajta,egy helyen húz egy kisebb csíkot de az is az én hibám mert ép pár csepp után porosan töröltem egyet és akkor lett ott hibája
Amúgy már megvettem a következő szettet 2023-rom közepén, mert ritkán rendelek szervizanyagot és sok a szállítás díja
Több fórumba is feljött a neve Bosoko, mint jó olcsó
Bár így hogy a Hella ennyire jól bírja lehet hibát követtem el hogy nem megint Hellát vettem tartaléknak
Nem tudom neked milyen méret kell de legegyszerűbb ha megméred, mérőszalaggal mondjuk
Ha van kedved próbát tenni olcsóbbal akkor
Hella ilyen nálam [link], [link]
Ezt még nem próbáltam de azért linkelem
Bosoko-ból ezt vettem [link], [link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
gyimger
őstag
Sziasztok!
Autószerelős témából:
Az mi a nyű lehet, hogy hideg indításkor az autó pöccre indul, de pár másodperccel később elkezd fuldokolni, főleg világítás felkapcsolásakor lefullad? Ha túljut a világításon, akkor is legkésőbb sebességbe rakáskor, de leáll, kinyomott kuplunggal is.
Vadonat új akksi van benne, semmit nem javított a helyzeten. És ez nem is olyan dolog, amit egy szerelő előtt produkálni tudok, mert tényleg csak a napi első indításnál vettem észre, de azon se csodálkoznék, ha idővel gyakoribb lenne a probléma.
Van erre valami ötlet vagy praktika?
2001 Seat Ibiza 1.4-ről van szó.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
BigBlackDog
veterán
Jól hangzik. Wifihez kér jelszót? Triviálisabb jelszóval (pl. csupa nulla, 1234, stb.) próbálkoztál?
Esetleg úgy próbáltad a CarPlayt, hogy telefonon, Bluetooth menüben keresed meg a kocsit és ott indítod el a párosítást? Ha jól rémlik, ilyenkor felajánlja (legalábbis a Golf), hogy akarok-e CarPlayt is.
atos19881101
senior tag
Tuti.
peti
Passz. Szerelő szerint is kéttömegű.. ha a csapágy lenne, akkor az máskor is szólna nem?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
426os
őstag
Golf 7 GTI-n, R-en ki hogyan oldotta meg az első rendszámtábla kérdést, amennyiben a gyáritól eltérő rögzítési módon rögzítette a rendszámot?
Tegnap raktam volna fel a kedvenc Plexiclick tartómat, de némi kihívással szembesültem, így ideiglenesen egy barkácsáruházas tartó került fel (Osztrákiában ugye más méretű a rendszám, így a német keretet nem tudom használni).
A probléma, hogy az R-line lökösön van egy műanyag tartó és arra van felszerelve a klasszikus rendszámkeret (illusztráció). Ez szép és jó, működik, de nekem a pőre rendszám, keret nélküli tartóval jobban bejön.
A taró maga az (műanyag)szegecselve van. Ezt le tudom szedni, de marad utána 5db 8mm-es furat. Új furatokat nem szívesen fúrnék az új tartó rögzítéséhez.
Van egy ötletem, de érdekelne, hogy aki volt hasonló cipőben az hogyan oldotta meg a dolgot esztétikusan, stabilan, roncsolásmentesen
.
(#216207) molnarpeter válasza atos19881101 (#216205) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A videóból csak azt tudtam leszűrni, hogy van/nincs hang és hogy mikor, csak egy dolog amit ellenőrizni lehet Nyelestengely csapágy pont azt tudja, hogy nem szól, amikor szét van oldva a kuplung. Golfnál is van hasonlóan hang, de az ugye egytömegű, kevesebb zajkeltő lehetőség.
[ Szerkesztve ]
(#216208) atos19881101 válasza molnarpeter (#216207) üzenetére
atos19881101
senior tag
Csak nekem nem mindig csinálja. Tegnap is csak indítás után csinálta pár percig. Utána elhallgatott. De van a szomszédomban egy váltós, rákérdezek. Köszi a tippet!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
Ki néz be a rendszám mögé? (Mondjuk amennyi keretet cseréltem, kb kiégtem tőle 😅)
Gazdaságos és egyben jó megoldásként javaslom a lapátgumi cseréjét, pici kézügyességet igényel, de megugorható. Ez pont a Bosch Aerotwin gumija: https://vi.aliexpress.com/item/32965020953.html, kicsit vadászni kell, én postával 3,12 $-ért rendeltem.
1,5 éve tesztelem, vezető oldalon Bosch, anyóson a kínai gumis van, nem látok különbséget, mindkettő oké.
Azt a fényes műanyag tartót ki tudod cserélni újra - nekem már kellett cserélni, egy városi kocc során sérült, kb. 30 euro. Létezik belőle kisebb, USA szabvány méretű is. Ugyanakkor szerelheted a rendszámot közvetlenül a lökhárítóra, a fényes műanyagot kihagyva, ilyenkor ívesen rögzíted.
(#216212) molnarpeter válasza atos19881101 (#216208) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nekünk úgy random, hogy kuplungolok egyet (de marad üresben) és elhallgat, kuplungolok megint, akkor visszajön
Ismerős cserélt nemrég LuK lendkereket, 570 ezer km-nél (egytömegűre).
Tehát ezt megrendelem, kicserélem a gyári kopottat erre és "örülök", hogy relatív olcsón megúsztam?
Amikor azt írod, hogy némi kézügyességet igényel, akkor mire gondolsz?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Igen.
Ez tűnik a legjobb módszernek: https://www.youtube.com/watch?v=QR1GccvA6XQ, így csináltam.
Köszi, megrendeltem. Eggyel nagyobbat vettem, így a hulladékból jut bőven a hátsó ablaktörlőbe is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
426os
őstag
Én attól a műanyagtól szabadulnék, nincs baja, nem kell új. Arra, gondoltam, hogy az eredeti lyukakba hasonlóan, műanyag "csavarozható" szegeccsel rögzítem a plexiclick-et, csak így nagyon a szélére kerülnek majd. Meg kellene támasztani középen is a rendszámot ez esetben. Na majd kitalálom.
.
(#216217) atos19881101 válasza molnarpeter (#216212) üzenetére
atos19881101
senior tag
És mi a tapasztalat vele? Egyáltalán van egy tömegű 2.0cr-hez?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#216218) molnarpeter válasza atos19881101 (#216217) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Off jármű, gyárilag is létezett egytömegűvel (1CD-FTV). Valeo kiváltó szett ment bele, kormányon érezni, hogy jár a motor. 2.0 CR TDI esetén tudtommal nem ajánlott, az 1.9 PD-hez volt legutoljára elfogadott, 5-ös váltóval. Persze működhet, csak nincs tapasztalatom.
Mágus2
Közösségépítő
Arra kell ügyelni, hogy középre kerüljön a hajtómű. Ha nem volt törve a kocsi, akkor egyszerű helyre igazítani, vannak segéd furatok a tartókon és a bakokon, azoknak kellene nagyjából szinkronban lenni...
Lehet méricskélni is, de én nem szoktam, a segédfuratok alapján nálam mindig jó lett.
A váltó oldalon is van. Amikor lefogatod a taróhoz a szilent fülét, lehetőleg párhuzamos legyen a tartóval, nem egy oldalra kifordítva.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Golf hajónapló...annyi olajat fogyaszt, mint benzint... Kerestem egy donort, amit felújítok és csak kicserélem. Nem tudom hetekre letenni a golfot emiatt. Még húzza a belét a régivel is.
Mielőtt szétszedem a régit, csinálok egy videót a gyorsulásról meg a végsebességről, csak, hogy lássátok, mi az, ami már nem elég jó nekem...
[ Szerkesztve ]
4264adam
veterán
Sziasztok!
2019 Octavia 1.5 TSI-hez keresném a "5Q0121407M" cikkszámú kiegyenlítő tartályt + fedelet.
Cserélem a G13-at G12 EVO-ra.
A Metzger márkát nagyon lesavazták a facebook csportban pedig az van 8k-ért fedéllel, más márkát nem találtam. Maximum márkakereskedés de őt inkább köszönöm kerülném mert nem tudom milyen áron megy náluk.
[ Szerkesztve ]
Még egy gondolat!
A lapátgumi grafittal van bevonva:
1. Hogy ne nyikorogjon, ugráljon a lapát.
2. Emiatt nem szabad a lapátgumit nagyon takarítani, hogy ne töröld le róla a "fekete dzsuvát", ami maga a grafit, autómosáskor elég óvatosan áttörölni a szivaccsal. Csak semmi alapos dörgölés ronggyal, papírral!
3. Amikor berakod a gumit a lapátba, koszos = grafitos lesz a kezed, ne lepődj meg.
BigBlackDog
veterán
Ez a Febi nem az lenne?
Corsa02
őstag
15.500 volt 2 hónappal ez előtt, egy ismerősnek vittem gyárit, Porsche Győrtől.
2019.26. héten lett bevezetve a G12 Evo, tuti a tiedben még G13 van?
The Truth Is Out There --->
426os
őstag
[link]
A pk sokat dobna az árán sajnos.
.
bul07
nagyúr
Febi(7900Ft) vagy kicsit drágábban MAHLE(8850Ft) esetleg
[link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Corsa02
őstag
Mindig tanul az ember, ezt nem tudtam
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
4264adam
veterán
Szia!
Én azt a tanácsot kaptam, hogy ebből gyárit vegyek. G13 -> G12 evo során nem cseréltem a fedelet, jó még a régi.
Itt egy gyári: [link] + posta költség. Egyúttal a gyári G12 evot is meg tudod itt venni, meg más egyebet is, és csak 1 postaktg-et fizetsz, kb. 2-3 munkanap.
4264adam
veterán
Én is azt kaptam hogy gyári bár őszintén megmondva nem vagyok benne biztos , illetve hogy lehet nekem már silicat mentes de még G13. Lehet már nem kell tartályt cserélni csak mosni.
Hétfőn meglátjuk akkor megyek megvenni és hozni a kocsit, kedden átírás és hétfő este rendelem az anyagokat.
[ Szerkesztve ]
4264adam
veterán
Mahle tetszik és a kovács autónál is van, fedél kell hozzá vagy a gyári használható?
atos19881101
senior tag
A jó kis 1.6? Gyűrűzni kell ha jól tudom.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Közben nézegetem a felniket és találtam rátaláltam a Borbet BY felnire titan polished matt színben. Ez szerintem jól nézne ki a szürke golf 8 variant alatt. Szerintetek? Egyelőre még csak gondolkozok, meg érdeklődök, hogy ez egyáltalán jó lenne-e méretben: 8x18 5x112 ET44 Titan Polished Matt 57,1? Meg a gyári csavarok ehhez jók lennének? Sajnos gyárilag Nexen Nfera Sport SU2 gumikkal jön, aminek nagyon nem örülök, így azt lehet mindenképp cserélném és akkor már 18-as kereket néznék, meg most a Goodyear promócióban jó áron lehetne venni Asymmetric 6-ot.
[ Szerkesztve ]
pictigjis
senior tag
mennyire megbízható ez a plexiclick? őszintén szólva hónapok óta itt van egy szett a fiókban, de még nem volt érkezésem felrakni az arteonra. méricskélni is kéne egy csomót, hogy pont jó helyen legyen (főleg hátul), de mikor rászántam volna magam, mindig az jutott eszembe, hogy de biztos jól fog tartani? ezzel el is ment a lendület szikrája. nem szívesen hagynám el egyik táblát sem (egyedi rendszám)
Gyári méret: 225/40ZR18 és 7.5Jx18 ET51 [link]
Golf R-hez van 19-es, az 235/35ZR19 és 8Jx19 ET50, annál a 8x18 ET44 esetén 6 mm-rel jön kijjebb a felni, és így vélhetően elfér még.
Polished = "diamond cut" vagy "szálhúzott". A sót nem szereti. Ha sérül, macerásabb javítani.
426os
őstag
Teljesen. Másik autón tavaly január óta van fent egy szett átlátszó, kicsit több, mint 20e km-t mentem vele azóta, ebből sokat pályán. Felrakás utáni első napokban sűrűn ránéztem, aztán hetenként, aztán el is felejtettem. Azóta is stabilan áll. Én szeretem, mert tényleg szinte láthatatlan és tök jól tisztán lehet tartani a rendszám környékét.
.
Köszi!
pictigjis
senior tag
na, úgyis itt a tavasz, egyszer rászánom magam szerintem is jobban nézne ki a rendszám keret nélkül, már csak a bátorság kell!
Nem értettem miért olyan koszos a gumi felülete, amikor megtöröltem… azért mert letöröltem a grafitot
Köszi, megint tanultam valamit
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
TrollBalint
addikt
Köszi meg is néztem (nagy nehezen, mert a céges gépen nem akarta behozni az oldalt )
Bosch-t már más is ajánlotta úgy hogy szerintem akkor az lesz.
Köszi neked is Viktor677 (valeo-ról nem annyira hallottam jót más kollégától, a Continentalt meg nem illene vennem ) Amúgy igen, a hátsó a gyatrább, elől még csak-csak, de úgy voltam vele, akkor már legyen az is kicserélve.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Mágus2
Közösségépítő
Inkább vettem hozzá egy másikat, mert az enyémen szerintem már a gyűrűzés sem segít.
MunezXBK
nagyúr
Mi a baj a Nexennel?
Nem ismerem igazából, de adhattak volna még Michelin-t, Goodyear-t, vagy Bridgestone-t. Utóbbiakat jobbnak gondolom, bár nem tudom pontosan milyen típusokat adnak. Bármelyiket szívesebben elfogadtam volna. Nem azért kéne mondjuk Asymmetric 6, mert mindig gyorsan vezetek, az 1.5 tsi 150 lóval nem is arra való, de szeretek gyorsan kanyarodni, sokat megyek pályán, ahol nagy sebességnél akár nedves úton én jobban bízok a nevesebb márkákban. Meg ennyi pénzért beleférhetett volna...
gyulaszu
senior tag
Arra a korábbi kérdésemre nem láttam reakciót.
Most pedig azt kérdezném, hogy ennek az Octavianak mennyi a reális értékvesztése, ha egy év alatt tettem bele 25 ezer kilométert? Most érem el nemsokára a 100 ezret.
gyulaszu
MunezXBK
nagyúr
Nexenem van és használom is, nem okozott még csalódást.
Szóval ne fikázd le addig, amíg nem próbáltad.
Nem fikáztam, a többinek jobban örültem volna, pedig azokat sem használtam még.
mod: meg a 18-as felni jobban állna a kocsin és az mindenképp nyári lenne. De ez még csak elmélkedés szinten van.
[ Szerkesztve ]
imyourfriend
őstag
Ismertebb gyártókat pl Hankook Continental vagy ahogy írod Goodyear részesítek én is előnyben, bár az ár annyira nem számottevő mert ritkábban veszi az ember nálam pozitívum Hankook Finnországban található teszt centere bár úgy tudom Michelin is tesztel ott.
atos19881101
senior tag
Meg kell fúrni aztán nagyobb dugattyút bele.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
MEg egy morzsaporszívót turbó helyett ugye?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
Pörögnek a jobbnál jobb ötletek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
molnarpeter
nagyúr
Nagyon köszönöm! Még megnézem a kartervédőt, jó lenne azt is feljebb hozni, minden mm hasmagasság számít.
rellif
senior tag
Sziasztok!
Annyiszor volt már szó a G13 hűtőfolyadék cseréről,de számomra továbbra sem egyértelmű,hogy a tartályt is cserélni kell ha G12 evo-ra váltok?
Amúgy az Alza-n most "akciós" a G12 evo 9690Ft
Szia!
Ha nincs benne szilikátos zsák, vagy ki tudod szedni a zsákot, akkor nem muszáj cserélni a tartályt. (Én pl. esztétikai okokból cseréltem csak, ki tudtam szedni a zsákot egyben.)
rellif
senior tag
Köszönöm,akkor egy gonddal kevesebb.
Mágus2
Közösségépítő
Low cost a projekt, nem akarok 400 lovat bele, elég 399.
atos19881101
senior tag
Nemhogy pattintanál bele egy 1.8T-t.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Akkor már inkább a leon 2.8v-jét és tényleg egy turbót rá.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
(#216258) molnarpeter válasza molnarpeter (#203409) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Újabb bejegyzés az SDI hajónaplóban Megvan a kartervédő, gondoltam foglalkozom a klímával, amíg nincs felrakva alulra a lemez. Kompresszornál kuplung oldva volt állandóan - diag szerint minden OK és bekapcsolva, rámértem a mágnestekercsre, szakadás, juhú. Na volt is itthon 1 pontosan ilyen és 1 kicsit eltérő kompresszor, egyiken megvolt a tekercs, mérés alapján stimmelt az ellenállás (2.8-4.4 Ohm között). Szíjtárcsán a kopó réteg láthatóan hiányos volt, kompresszorok egyikén az is használhatónak tűnt. Csapágy már fáradt volt mindkettőben (egyik csak kézzel érezhetően, másik hallhatóan is finoman kattogott), így az is csere. Na össze is raktuk, 4°C külső hőmérsékletet látva mondom úgysem kapcsol be... Másnap próba, hát semmi nem változott... Teszt jelleggel adtam akkuról feszt a tekercsnek, de jó forró lett az ujjam alatt a vezeték. Ezt követően 211 Ohm ellenállást mértem, juhú Szóval megint csere, de már a nyomólapban sem bízom, sok a rozsda, nem/nehezen mozog, csapágy meg akkor lehet megy a levesbe, de már harmadszorra szerelni nem akarok.
Ja, és közben volt egy vargabetű, méregetés közben úgy tűnt, hogy a kuplung tekercsnek a venti vezérlő modul sem ad áramot. Na erre vettünk egy bontottat, azzal ugyanúgy egy alacsony feszültség mérhető multiméterrel, teszt lámpa nem világít... Na itt csak túltoltam a biciklit, egyszerűen a vezérlő modul saját magát védi, és nem ad áramot, ha tartományon kívül esik az ellenállás. Feltételezem, hogy a használt csere tekerccsel is emiatt nem akart működni, pedig próba után, a direkt 12V teszt előtt 3.8 Ohmot mértem ugyanúgy - vagy a nyomólap volt beállva, de már mindegy.
While the Fan Control Module (J293) is dumb as dirt, it does monitor amp draw of the A/C Clutch (N25). If the draw is out of factory design (open or short circuit), the Fan Control Module (J293) can cut power to the A/C Clutch (N25). [link]
Sanden SD7 javítási leírás pdf a gyártó oldalán: [link]
TDI Club klíma rendszer hibakereséshez nagyon jó összefoglaló pdf: [link]
+1 !!!!
(A V5 is jó lenne, csak műszakin feltűnőbb.)
Mágus2
Közösségépítő
Ha kevés a gáz benne, akkor sem kapcsolja a kuplungot. Az rendben van?
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Úgy néztem, VCDS írná, ha kevés a nyomás, vagy rosszul gondolom? Emiatt külön még nem ellenőriztem Ha megvan a kuplung, és nem forog úgy sem, akkor folytatom ezen a vonalon. Köszi a tippet!
A kuplung csatlakozón eddig széthúzva kerestem a feszültséget, szóval az a része jogos, hogy már emiatt sem szabad áramnak ott lenni 😅
Mágus2
Közösségépítő
Digi klímánál beírja a klíma vezérlőbe a nyomás kapcsolót hibásnak ha alacsony a nyomás. Manuális klímánál nem vagyok benne biztos hogy bármit is írna.
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Holnap megyek Octavia vadászatra, a Milyen autót vegyek csopiba fel is tettem a kérdést, de azért gondoltam nálatok is rákérdezek.
röviden, 3as oktáviát néztem ki a 17es facelift utánit, a topik összefoglaló alapján 1.4 tsi vagy 1.6 cr tdi motorral.
flottás első tulajból sok van, azokra pályázok, max ilyen 150k km-el 4.5 m környékéig.
dsg?
Mit gondoltok, stabil elképzelés, vagy adjak esélyt az 1.0, 1.2 TSI-k nek is?
előre is köszönöm az észrevételeket
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
imyourfriend
őstag
Szia,
Mi a felhasználási mód, milyen távokra szeretnéd használni és évente mennyi futásteljesítménnyel számolsz?
Shin Chen
tag
Első körben napi 25(város)-50(autópálya) km ingázás, azon felül hétvégente kirándulni 200+ km.
Néha szoktam csak úgy országúton kocsikázni ilyen 70-100km-es köröket.
Második körben viszont lehet munkára, pakolósnak, ilyesmi, város max közút.
Család viszonylag szétszórtan van, 250km-es rádiuszban.
Éves futásnak olyan 10.000km-t számolok
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
rbalint88
addikt
1.4tsi inkabb sztem
426os
őstag
G7 Variantba tapasztalat alapján tudtok ajánlani olyan jó minőségű csomagtértálcát, ami a padló alsó állásában passzol a helyére? Szereztem gyárit, de az sajnos csak a felső poziban jó
Látok pár (Rezaw, carcarpit) opciót, de biztosra mennék
[ Szerkesztve ]
.
daniel2121
senior tag
Inkább 1,5tsi-t szerintem.
imyourfriend
őstag
2015-ös 1.6 cr tdi-t hajtok amikor vettem ~60km-re jártam dolgozni arra tökéletes volt, most közelebb van munka cirka 15km ide már lehet jobb lenne a benzin.. viszont meg vagyok elégedve vele, nyáron járok túrázni 200+km oda és vissza is így marad a dízel 25ezer km után is. Szeretem a karakterisztikáját, apunak van egy Karoq abban a 2.0 cr tdi fürgébb, de az 1.6 is bőven vállalható. DPF miatt néha meg kell nyújtanom az utat +5-10km amíg regenerál, ez a legkevesebb.
Ma autópályán, szemerkélő esőben alaposabban figyeltem az ablaktörlőket. 1,5 évesek. A vezető oldalán a Bosch tökéletes, az aliexpresses viszont kicsit csíkoz már, annyira nem vészes, de ha a vezető oldalon lenne ilyen, őszre lecserélném. Maszatolni még nem maszatol.
(#216271) grizlisandor válasza imyourfriend (#216269) üzenetére
grizlisandor
addikt
"DPF miatt néha meg kell nyújtanom az utat +5-10km amíg regenerál, ez a legkevesebb."
Persze, akkor a legjobb, mikor a célállomás előtt nemsokkal kezd neki, ahová időre mész!
Qru
MODERÁTOR
Oo regi szep udok, amikor a Passat a 970 km-es hazaut utan a kapuban kezdett neki a regen-nek...
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Climatronic van benne
atos19881101
senior tag
Olyankor kell leállítani a francba.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/