Hirdetés

2020. május 31., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-05-17 22:02:35

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180901) mate317


mate317
(tag)

Sziasztok,

a másik topicban nem kaptam választ, beírom ide is:
https://mobilarena.hu/tema/loerok_harca_autos_topik/hsz_167442-167442.html

Köszi ha valakinek van ötlete.

(#180902) J&P válasza Reggie0 (#180890) üzenetére


J&P
(csendes tag)

Igen, üzemmeleg. Nincs részecskeszűrő, a turbó meg ritkán letiltott, de mióta hármasban 20 kilóméteren át úgy 3400-3800 fordulaton jól megkergettem nincs gond vele.

Ok, és köszi a tanácsot. Tudomásom szerint a pd elemekhez nem volt nyúlva.

(#180903) grizlisandor válasza MunezXBK (#180900) üzenetére


grizlisandor
(őstag)

Nálam turbósítani kellene először. :DDD

(#180901) mate317:
Guminyomás rendben van?
Nálam miután felkerült a nyári szett, furán viselkedett az autó. Megnéztem a guminyomást, hát volt itt minden, miután beállítottam rendesen, rendben volt.
Laikusként én a lengéscsillapítókra gondolok, hogy elfáradtak.
"minden más jónak tűnik ami a futóművet illeti" ez azt jelenti, hogy fel lett emelve az autó és át lettek mozgatva a szilentek és nincs beszakadva/elfáradva egyik se?

ASRock B450M PRO4-F, AMD RYZEN 5 1600AF, 2x8GB Crucial Ballistix DDR4 3200MHz, ASUS DUAL-RX580-O8G, Fractal Design Meshify C Mini, Seasonic Core GC 650W; Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU; Google Pixel 3a

(#180904) MunezXBK válasza grizlisandor (#180903) üzenetére


MunezXBK
(nagyúr)

Az is van. :D

(#180905) simonjoe


simonjoe
(aktív tag)

Sziasztok!
Szerintetek vissza lehet íratni a gyári eredeti csaló szoftot? :F
Egy barátom 2011-es Touran-ja 2-300km-enként regenerál. Megnéztem a DPF szűrőt olajhamu tömeg csak 100ml, szóval tartalék van még benne. Közben megtaláltam a visszahívásról készült jegyzőkönyvet, h megtörtén a software átírás. No, ezt kellene visszaírni. Vagy ez már döglött ló? Azon gondolkodtam, h a csipszes cégek az eredeti szoftokat lementik, talán ott lehetne kereskedni.

Joe

(#180906) Csaby25


Csaby25
(senior tag)

Sziasztok!
CONTITECH CT909K6: [link] vezérműt hány km után ajánlott cserélni?
Octavia mk1 2002, 1.8T AUM hatchback...
Köszi!

[ Szerkesztve ]

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#180907) molnarpeter válasza simonjoe (#180905) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Lehetséges. Viszont ha már egyszer jó a DPF, minek? 🤷‍♂️ Pénz, utánajárás az is, gondolom reálisan nem lesz nála amúgy sem 10 év múlva.

[ Szerkesztve ]

(#180908) molnarpeter válasza Csaby25 (#180906) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

180k/5 év a gyári előírás, ha minden igaz. Kor valószínű előbb eljön, mint a km :) vagy írhatsz egy mailt a Conti supportnak, mit javasolnak.

[ Szerkesztve ]

(#180909) Csaby25 válasza molnarpeter (#180908) üzenetére


Csaby25
(senior tag)

Köszi, ezt a 180k/5 évet én is olvastam, de gondolom a gyárira írja ami gondolom jobb minőségű... A Contitech oldalán azt írja, hogy az autógyártó által megszabott csereperiódust kell betartanai, abban az esetben ha nincs ilyen, akkor max 120k km vagy 7 év.

[ Szerkesztve ]

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#180910) simonjoe válasza molnarpeter (#180907) üzenetére


simonjoe
(aktív tag)

Talán tartósabb lesz az autó? :F Meg zavarja, h alig megy vele és már regenerál. Nemtom meddig lesz nála. Futunk még egy kört biztos találunk valakit aki visszaírja neki.

Joe

(#180911) Csaby25


Csaby25
(senior tag)

Volkswagen Polo Mk5 - ből van ajánlott (tartós) motor ?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#180912) Qru válasza simonjoe (#180905) üzenetére


Qru
(MODERÁTOR)

Tuningos cégeknél akik sok VW-t írnak ott meglesz az eredeti szoft. Rigóék vagy ahol a TC erőmérő forog ott is sok VW megfordult már.

(#180913) molnarpeter válasza Csaby25 (#180909) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Volt egy INA szett, aminél bizonytalan voltam, akkor én is írtam egy mailt a Schaeffer Magyarországnak, és pár napon belül meg is írták az infót :R

[ Szerkesztve ]

(#180914) molnarpeter válasza Csaby25 (#180911) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

1.4 16V korrekt egyszerű motor. Elvileg van 1.6 motor is, de az talán európai piacon nem volt elérhető. Dízel 1.6 TDI, de ott nem vagyok benne biztos, hogy jó injektorok vannak, benzines kevésbé kockázatos.

[ Szerkesztve ]

(#180915) molnarpeter válasza simonjoe (#180910) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Dobtam egy lehetőséget privátban :R

(#180916) K Norbi válasza molnarpeter (#180908) üzenetére


K Norbi
(addikt)

5 év az pocséklás...
10 év :K

(#180917) molnarpeter válasza K Norbi (#180916) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Nemt'om, nekünk dízelen most ultralong-longlife szíj van, az is csak 150k/8 év. Új kocsik szoktak már nagyjából 200k/10 év vezérléssel lenni, meg ott az 1.4 TSI élettartam szíjjal... Érdekes téma amúgy :D

[ Szerkesztve ]

(#180918) MunezXBK válasza K Norbi (#180916) üzenetére


MunezXBK
(nagyúr)

Szvsz nagyobb pocsékolás, ha elszakad. :U

(#180919) robertka


robertka
(tag)

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy egy Audi a4 b7 Ben aksit cseréltünk de a ki és betétel között eltelt kb fél óra. Az immobilizer kettő gyorsat pittyen és a kocsi nem indul az önindító forgat de nem indul be. Mi lehet a probléma, ilyenkor újra kell tanítani valahogy az indításgátló? Köszönöm szépen.

(#180920) MunezXBK válasza robertka (#180919) üzenetére


MunezXBK
(nagyúr)

Inkább a kulcsot.

(#180921) robertka válasza MunezXBK (#180920) üzenetére


robertka
(tag)

Ezt valahogyan otthoni körülmények között meg tudom csinálni?

(#180922) Mágus2 válasza robertka (#180919) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Zárd be a távirányítóval, nyisd ki és indulnia kell.

(#180923) Reggie0 válasza robertka (#180919) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Most mar nem segit rajtad, de talan a kovetkezo alkalommal: Ezert szoktak a csere idejere egy kis akksira atkotni(meg a levetel elott) es akkor nem kell a feszkimaradas mellekhatasait kezelni.

(#180924) robertka válasza Reggie0 (#180923) üzenetére


robertka
(tag)

Köszönöm, legközelebb így csináljuk. Most viszont rázártam és nyitottam a kocsira de nem indul, olyan mintha majd nem elkapná de nem indul be. Levettem megint a sarukat 15 percre de változatlan a helyzet.
Jobban megnéztük és a gyári immo az nem ad hibát viszont van benne egy utólagosan beépített nfc chip éprzékelő a kézifék alatt illetve egy microkapcsoló a vezető oldali ülés bal elejénél de sajnos erről semmit és ez adja az eddig nem megszokott hangot.
Ilyennel találkozott már valaki esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#180925) DJ. Ru$y válasza robertka (#180924) üzenetére


DJ. Ru$y
(nagyúr)

Egyedi, és valószínűleg bekapcsolt az önvédelem, hogy áramtalanítás után se tudjon elindul az autó lopás esetén.

Keresek külföldi vagy régebbi/ritka Hell energiaitalos dobozokat gyűjteménybe! | Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#180926) Reggie0 válasza robertka (#180924) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Nezzetek meg mit blokkol. Ha nincsen CAN-re kotve az NFC-s cucc, akkor uzemanyagszivattyut tilt vagy egy valahol elrejtett magnesszelepet kapcsol. Ha meg van, akkor kosd ki a CAN-rol.

(#180927) Reggie0


Reggie0
(nagyúr)

Audis kerdes: A4 B8-nal az MMI-nek van olyan tipikus hibaja, ami miatt veletlenszeruen kikapcsol, kesleltetve kapcsol be vagy ujraindul?

(#180928) robertka válasza Reggie0 (#180926) üzenetére


robertka
(tag)

Köszönöm, nagy nehezen vissza bontottam a belső biztosíték táblát, és meg van a típus Caesar CT-313 elvileg 3 dolgot blokkol, 6 ér kábel megy keresztül a tűz falon. A gyári leírás, jelöletlen fekete kábelek hogy megnehezítsék a lopást :))

(#180929) Reggie0 válasza robertka (#180928) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Na akkor jol megusztad. Van olyan riaszto, ami a tapkabelen keresztul kommunikal a beavatkozo egyseggel es nem latsz kabelt menni sehova, ott aztan keresheted, hogy hol es mennyi extra eszkoz van benne :)

(#180930) molnarpeter válasza robertka (#180928) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Kis kulcstartó lifegők és szervizkulcs nincs meg hozzá?

(#180931) robertka válasza molnarpeter (#180930) üzenetére


robertka
(tag)

A két kis kulcs tartó NFC az meg van de a szervíz kártya kulcs az sajnos nincs, felhívtuk az előző tulajt azt mondta ezt még Németben tette bele az első tulaj...

(#180932) molnarpeter válasza robertka (#180931) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Próbáld rázva mozgatni az érzékelője körül mindkettőt :F A szerviz kulcs olyan, mint egy pendrive, csak 75% méretben :D cégnél ilyenek voltak egy ideig.

(#180933) Reggie0 válasza robertka (#180931) üzenetére


Reggie0
(nagyúr)

Szerintem dobd ki az egeszet es vegyel bele egy blue16-ot motorterzarral.

(#180934) robertka válasza Reggie0 (#180933) üzenetére


robertka
(tag)

Köszönöm mindenkinek kikötöttem, a csatlakozó 3 pár vezetéket amivel megszakitott valamit meg össze kötöttem és így indul.

(#180935) gringoka


gringoka
(tag)

Sziasztok.
Találtam szakembert aki átmosással csinálja dsg váltó olajcserét, viszont nem gyári olajat tenne bele. Azt mondta sok év tapasztalata alapján tudja milyen olaj kell bele ami jobb mint a gyári.
Szerintetek ragaszkodjak a gyári olajhoz? Vagy bízzam rá

(#180936) Drughi


Drughi
(őstag)

A 2013-2014-ben gyártott 1.2 TSI motorok milyenek? Jobb, mint az első generációs 2010 környékiek?

"Eeny, meeny, miny, moe"

(#180937) molnarpeter válasza molnarpeter (#180805) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Golf digitklíma saga folytatódik :D kis támasztó lemez meg lett hajlítva, szépen a helyén van. Volt egy próbaút, sajnos még mindig fűt, még LO állásban is, mindeközben a csappantyút mozgató kar szépen jár. Mit csináljak? :F Climatronic hibatároló üres, flap motor basic setting megvolt, tank negyedig van ;]

Ötleteim: terelőlap 180°-kal elfordult belül és úgy sikerült rátenni a kart; állító motor hibás (akkor miért mozog minden szépen, és működik hibakód nélkül?), itt gondolok fogaskerék vagy pozíció potméter gondra; esetleg terelőlap törhetett el belül :F

Ja, és az olajozott venti mit csinál? Természetesen továbbra is nyekken néha :DDD

[ Szerkesztve ]

(#180938) Attix82 válasza molnarpeter (#180937) üzenetére


Attix82
(őstag)

Egyáltalán a motortérben a klímacső (nagyobb átmérőjű cső) hideg ha bekapcsolod a klímát?

(#180939) macilaci78 válasza MunezXBK (#180891) üzenetére


macilaci78
(Korrektor)

Feleségem légúti panaszoktól szenved, nálunk is csak vidéki utakon van bekapcsolva a klíma. Még ha egyedül városozok egy órát, akkor is nagy melegnek kell lennie, hogy benyomjam.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#180940) molnarpeter válasza Attix82 (#180938) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Kompresszor nem ment, Econ módban volt végig :R korábbi tapasztalatok alapján még akkor is fűtött, ha az egész climatronic off állásban volt (olyankor inkább a műszerfal közepe volt nagyon meleg és menetszél miatt jött némi forró levegő a rácsokon).

Azon gondolkodtam még, hogy talán majd a hátsó lábhoz menő csatornát lekapom, hátha úgy rá tudok nézni a kérdéses csappantyúra. Eszembe jutott, hátha belső hőmérséklet csal, de néztem a szenzorok értékeit, jónak tűntek. Csak egy elvi kérdés, itt ugye csak a V68 temperature flap állítja a levegő hőmérsékletet, nincs csap? :R

(#180941) macilaci78 válasza gringoka (#180935) üzenetére


macilaci78
(Korrektor)

Ragaszkodj. Sok év tapasztalatát sok próbálkozás adja.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#180942) vicces válasza gringoka (#180935) üzenetére


vicces
(addikt)

Azért mondta ezt neked, mert erre az olajra van a legjobb kedvezménye. Lebeszélheted vele, hogy mégis a gyárit rakja bele. Azt fogod hallani, amit hallani akarsz. A számlán csak annyi lesz, hogy váltóolaj és kapod ami neki anyagilag a legjobb. Én hagynám a francba ezt a műhelyt.

17 éve itt.. :)

(#180943) gergo07


gergo07
(senior tag)

Üdv.

Nem akarom ismét ki írni ide a kérdésemet, egy másik csoportban már ki írtam, be linkelem. Sajnos tanácstalan vagyok, hátha tudtok segíteni.. Be linkelem : [link]

Köszönöm :R

Gergő

A nyugalom fő titka, hogy nyugodtnak kell lenni! :) -- gergo07

(#180944) KaiotEch


KaiotEch
(veterán)

Sziasztok. Szevizhelpet szeretnék kérni. Egy ismerősnek van egy Fabia 1 1.4mpi-je, és furcsa probléma merült fel. Nagyon furcsa hangot lehet hallni a motortér felől, ha padlóig nyomom a gázt 2500-3000 majd 4000-5000rpm között(érdekes, hogy 3000-4000 között kihagy). Olyan, mintha "elektromos zaj(tekercs)" lenne. Ha finoman játszok a gázpedállal akkor nem csinálja. 3 hónapja cserélve lett a generátor, de ezt a hangot csak olyan 2 hete kezdte el csinálni. Sajnos nem tudom telóval felvenni, hogy jól kivehető legyen. Esetleg a flexibilis cső rezonál lenne? Valakinek ötlete? Nagyon köszönöm előre is!

"Ha akarok venni egy terméket az alzánál (JBL GO 2) ami 9.990 Ft, akkor ehhez még kell vennem valamit, hogy 12.000 Ft legyen?" by oszy || Adottságaim miatt meghívtak egy p0rnófilmbe szerepelni. Én vagyok a férj, aki elmegy otthonról.

(#180945) Mágus2 válasza gergo07 (#180943) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

5w 40 jobb ennek a motornak pályán, abból van 505.01. Az általad linkelt olaj 507 00, ami jó a pd-be, de a DPF-esbe való. Neked nincs részecske szűrő, ezért nem erőltetném az 5w 30-at.

(#180946) gergo07 válasza Mágus2 (#180945) üzenetére


gergo07
(senior tag)

Üdv.

Köszi. Ez az olaj jó lenne bele ? [link]

Vagy esetleg te milyet ajánlanál bele?

[ Szerkesztve ]

A nyugalom fő titka, hogy nyugodtnak kell lenni! :) -- gergo07

(#180947) Mágus2 válasza gergo07 (#180946) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Ez nem jó, nem tudja az 505.01 normát.

(#180948) gergo07 válasza Mágus2 (#180947) üzenetére


gergo07
(senior tag)

Értem, köszi. Akkor te mit ajánlanál? :DD

A nyugalom fő titka, hogy nyugodtnak kell lenni! :) -- gergo07

(#180949) Mágus2 válasza gergo07 (#180948) üzenetére


Mágus2
(Közösségépítő)

Valami márkas olajat, ami tudja a fent említett specifikációt. Shell olajat nem használok. Mobil1, Motul, Total....

(#180950) gergo07 válasza Mágus2 (#180949) üzenetére


gergo07
(senior tag)

Értem. Azzal nem lesz baja, hogy eddig Shell volt benne, most pedig más megy bele?
Esetleg érdemes venni bele egy Castrol vagy Motul olajat, majd azt 2500 km után le cserélni akár Liqiu Molyra? Vagy tök felesleges? Úgymond a motort atmosni, erre gondoltam.

Amúgy ez jó lenne bele? Elég jó áron van. [link]

A nyugalom fő titka, hogy nyugodtnak kell lenni! :) -- gergo07

(#180951) DJ. Ru$y válasza Mágus2 (#180945) üzenetére


DJ. Ru$y
(nagyúr)

Ha már olaj. Szerinted baj Mágus, hogy 5W40 lett rakva az 1.8T (BFB) motorba? Márkára Castrol, eddig 5W30 volt benne, de azt mondta a szerelőm, hogy 11,5k után szép volt viszonylag az olaj, de feketés, szerinte nem bírta a magas terhelést, ezért lett az 5W40 bele. Következőre legyen inkább az 5W30 Castrol? :R

Illetve mindenki mástól is kérdezném, aki használ féktisztítót milyen márkát és honnan szerzitek be jó áron? Érdemes venni nagy kiszerelésűt és mondjuk beleönteni egy ilyenbe? :R

Keresek külföldi vagy régebbi/ritka Hell energiaitalos dobozokat gyűjteménybe! | Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#180952) mindfreak


mindfreak
(őstag)

Sziasztok,

Hátha találkozott valaki hasonlóval... 1.8 TSI motornál mi okozhatja, hogy első indítás után, amikor motor átlépi a 2000-es fordulatszámot "bólint" egyet az autó. Olyan érzés, mintha elmenne az erő, majd megugrana.
Csak az indítást követő első kigyorsításkor csinálja, utána már nem. Ha meleg a motor és úgy indítom, akkor sem.

(#180953) MoP_FX 57 válasza DJ. Ru$y (#180951) üzenetére


MoP_FX 57
(őstag)

Én a Kauffernél veszem a Mannolt, nagyságrendileg 1 Ft/ml áron. Nekem bevált.

(#180954) Atomgeszi


Atomgeszi
(veterán)

Hali!
1968 ccm 140 Le CR TDI 7-es Passat, DSG váltóval mikre kell figyelni?

Úgy ámblokk :R

[ Szerkesztve ]

(#180955) Doki16 válasza Atomgeszi (#180954) üzenetére


Doki16
(addikt)

CFFB-t érdemes venni. DSG állóhelyzetben ne rántson ha sebességbe rakod és meglegyen a 60k-s olajcsere. Menet közben sem szabad rántania. DPF-et géppel érdemes kiolvasni, mert lehet drága lesz a csere, főleg a csalószoft upgrade miatt hamarabb halhat a DPF. Nagyon jobban nem látsz bele, csak az általános dolgokra figyelj mint minden más kocsinál. Alapvetően egy jó megbízható konstrukció. Ha HAHU-t nézel inkább okosítsd ki magad a felszereltségekről már ránézésre mert nagyon sok a kamu.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.