Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Oktaan #204767 üzenetére
szerintem a magyar utakat ismerve a 28-as külső nem lesz túl kényelmes (főleg ha eddig 40-45 mm-es külső volt rajta), de ez súlyfüggő is, én trekkingen 35 mm alá nem mennék (pedig 70 kiló alatt vagyok)
attól is függ, hogy mennyire kell a defektvédelem, ill. télen sárban/hóban is tekersz-e.
ha igen, akkor a schwalbe marathon gt 365 nekem bevált, de nem egy könnyű gumi: [link]ha nem, és tartós gumi kell, akkor marathon almotion, az kicsit könnyebb és aszfalton jobban gurul (érts kisebb a veszteség, könnyebb tekerni azonos sebességnél).
pirelliből általános használatra cinturato velo 35 mm-es, contiból teszt alapján a Grand Prix Urban jól gurul és nem "országúti szélességű"rá lehet dobni még egy 35-40 mm-es semislick gravel gumit is. (panaracer gravelking semislick, continental terra speed)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Khelben
nagyúr
válasz Oktaan #204767 üzenetére
Trekkingen ne menj 32 alá. A súly annyira nem fog számítani, elég nehéz önmagában a bicikli is (nekem is volt 2019-es Cliff 90). Ha olyan vagy mint én és legnagyobb ellenséged a defekt, akkor Schwalbe Marathon sorozatból valamit, pl. Greenguard-ot vagy Continental Ride Tour-t néznék rá, utóbbi olcsóbb. Schwalbe Marathon Greenguardba 12k km-t toltam tavaly, alig látszott rajta kopás és egyetlen defektem se volt vele, pedig 100+ kilómmal nyúztam erdőben meg köves ösvényeken is.
-
Hínár929
tag
válasz Oktaan #204767 üzenetére
Szia,
21 mm a felni belső szélessége, gyári ajánlások szerint 35-ös a legkeskenyebb külső amit biztonságosan fel lehet tenni. -
zsocy
őstag
válasz Oktaan #204773 üzenetére
Schwalbe Marathon kellene neked, az egy jó gördülési ellenállású gumi, plusz még tartós is. Trekkingre ilyesmi való, amúgy sem a szélesség a lényeg hanem a gördülési ellenállás.
Azt a gyári gumit én is hamar ledobtam a Cliff90-emről, utána 37-es Conti Cyclocross speed gumi volt rajta, most meg éppen szükségmontivá alakítom át, így 47-es Smart Samek kerültek fel, mert ez volt a max ami elfért. Egyikkel sem gurult sem jobban sem rosszabbul. Ha tekertem ment, ha lazáztam kevésbé :) -
parandroid
félisten
válasz Oktaan #204905 üzenetére
A 35 mm nem a maximum, hanem a minimum szerintem…
Amúgy ajánlottak egy csomó konkrét típust is, nézd meg őket, amelyik éppen akciós, azt vedd. Minél mintásabb, annál jobb lesz terepen, minél simább, annál jobban gurul aszfalton. Nem kell ezt túlbonyolítani.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kenguru99
senior tag
válasz Oktaan #204905 üzenetére
Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni belőle akkor még véletlenül se tegyél rá marathont. Nehéz, nehezen gördül. 32-es hajtogatós (sport)gumit rakjál fel. Azok könnyűek és könnyen is gördülnek. És ne foglakozz a netes táblázatokkal. Hibátlan a 32-es a 21-es felnire.
"For 28 mm wide tires, moving up to 19-20C rims would hit the sweet spot." -
őstag
válasz Oktaan #223841 üzenetére
Strava-t nem tudom, de a Garmin legtöbb cucca tudja a live track funkciót, ha nálad van a teló...
Én látom, ha az "Asszony" fut, mutatja az útvonalat, tempót, HR-adatokat
Megnéztem, strava-n ilyen live segment-t hoz a kereső, de szerintem nem ezt keresed................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Oktaan #225657 üzenetére
Jók lesznek, de nem elég a kazetta leszedő, kell egy ilyen, vagy ilyen is...vagy egy lánc és egy vízpumpa fogó.
#225661
lsebestyen...
az rég volt, azóta van multikulti.#225666
Alg...nem politizálni akarok, de azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy azok a tolvajok sem igazán bécsiek...vagy osztrákok, for that matter. Feláldozzuk lassan már anyánkat is ennek a trendi és beteg humanizmusnak oltárán.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
addikt
-
addikt
válasz Oktaan #270888 üzenetére
Külön kell rendelni, és igen, 142 mm-ről 135-re csökken a beépítési méret. Sajna viszont rosszul emlékeztem, én eladtam a sajátjaimat, már nincsenek meg.
Tüzi: ez meg minek? BT füleseken van vezérlés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
válasz Oktaan #271008 üzenetére
Hát, nekem ezek voltak:
HWGXXX0006383S és HWGXXX00S3801S. De a legjobb, ha a DT Swiss támogatás oldaláról indulsz, beírod hajszálpontosan a kerekeid anyagszámát, és ahhoz kidobja a megfelelő adaptert a Conversion fül alatt.Féktárcsákat cserélhetsz, vagy veszel hozzá adaptert.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
válasz Oktaan #271015 üzenetére
Ne is mondd. Én megrendeltem a QR kupakokat, majd pár hétre rá a 9/10-es átütő csavaros kupakokat az átütő csavarokkal együtt, mert, ha már nem lehet rendes átütőtengelyes, akkor a lúd legyen kövér De nem is merem összeadni, csak ez mennyi volt, és akkor még mennyit szórakoztam egyéb kiegészítőkkel.
Kerekeket meg azért vettem másikakat, mert az eredetiek kónuszosak voltak. Azokon nyertem összeségében 0,5 kg-t, a tubelessesítéssel, külső cserékkel meg 1kg-t összesen. Szóval azért nem volt mindegy a 1,5 kg mínusz.
Hidd el, kell az neked A belépő szintű hátsó kereket is már LN ratchetes aggyal adják. Kevesebb üresjárat, 0,05ms-mal gyorsabb összekapcsolás, földöntúli Shangri-La racsnihang, 5km/h-val gyorsabb is leszel átlagban. Úgy kell markolni a fékeket, hogy megálljanak, mert magától pörögnek, szóval itt a Fekete Péntek, kosárba vele!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
válasz Oktaan #271008 üzenetére
Előre az biztos nem lesz jó, az DT 180-hoz való. Nem tudom, milyen aggyal szerelik a kinézett kerekeket, de mintha DT 370 rémlene. Az első agyhoz ez [link] biztos jó, de ennél írja is, hogy 350/370-el kompatibilis. Nekem a DT 350-hez jó volt.
Nem tudom, hátul milyen ( hány sebességes ) hub van, nekem ez [link] kellett a DT 350 11 sebességes ratchet systemes agyhoz. Ha abból indulunk ki, hogy elöl a 350-hez való jó a 370-hez is, akkor elképzelhető, hogy a hátsó 370-hez is jó lesz az, ami a 350-hez jó. -
chubby2o6
senior tag
válasz Oktaan #271026 üzenetére
Nem ratchet-es, mint a 350, de ettől függetlenül jó lesz hozzá az átalakító.
A hátsó agyból egy fogóval ki tudod majd húzni a végsapkákat, de az elsőhöz csinálj valami "szerszámot". Én egy kb. tízcentis, 13-14 mm átmérőjű csövet csiszoltam körbe akkorára, hogy pont belemenjen a tengely helyére olyan 2 cm mélyen. Ezzel már feszítve-húzva könnyen ki lehetett szedni, a fogóval esélyem sem volt. -
Tin
veterán
válasz Oktaan #272298 üzenetére
Elég, de ha a 830-at 240€-ért árulják, akkor nehogy már ne azt vedd...
Itt meg 250€, ezek szállítanak Magyarországra, most látom hogy az előző nem.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Oktaan #272304 üzenetére
Nem rossz ajánlat, de nem is best buy. 200 eur körül szokott lenni Edge 530, 50 eur teljesen normális ár a HRM Dual övért, a szenzorok meg akció nélkül is olyan 30 eur darabja (együtt gyakran olcsóbb, most épp a kettő együtt 45). Szóval így csomagban sokat nem engedtek belőle. Edge 830 olyan 300 eur körül szokott lenni manapság, szóval ott nagyobb a kedvezmény, jóval, és egy potensebb, okosabb cucc. Én is azt venném inkább, meg hozzá a linkelt szenzor szettet.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
senior tag
válasz Oktaan #272304 üzenetére
Én se akartam érintőképernyőset, navira amúgy is elég sz@rok ezek a kütyük, ha nincs beállítva útvonal (legalábbis terepen, aszfaltra meg nem való bringa )
Nekem volt 530-am, gariztatni kellett, de inkább ráfizettem és 540-t kértem helyette.
Utólag azt mondom, ha az edzéstervezés fontos, akkor megéri inkább az 540/840, a 30-as szériához nem fogják kiadni az új fícsöröket.
BTW az 540-nél elvileg tudsz okostelefonról pl. címet bepötyögni, hiába nem érintős, [itt írja az esőcsináló srác.] Szintén ő (is) említi, hogy a 830 érintőképernyő egy rakás sz@r esőben...
-
MC Pite
veterán
válasz Oktaan #273368 üzenetére
Nekem alis van, de vagy fekete szigszalaggal, vagy kábelkötegelővel azért biztosítsd. Nekem utóbbi volt logikus, de a szigszalag is jól véd, nem eszi a nap a gyári gumit, és a kosztolnis véd. Ha nem fekete a hajtókar, akkor kötegelő.
Fall-N: Drágább egy fully, de egy rendes montinál nem nagy a difi. Tizenpár éve mentünk környékbeli arcokkal tekerni egyet a Gerecsében (azóta sem sikerült a környéklről ennyi embert összeszedni), akkor pl 6/7 fully volt az arány. És pár időnként dobogón álló ember kivételével jellemzőbb felénk (akikkel tényleg az erdőben futok össze) a fully szvsz.
HEAHEA:
Nálam Trek 3500(?) volt az első mtb 2006ban, túl sok pénzt locsoltam rá upgradekre, majd 2007ben építettem inkább félig használtból egy Scott G Zero összelóst (120 Recon Air 110mm Manitou Swinger Air 4 Way SPV hátul).
2011től egy Kross Crime 3 lett fokozatosan könnyítve, majd 19ben vettem a '14es Spark 740et.Aszfalton Landrover fullmerev crossbringa, majd Sprint Whisper újonnan (kb 2012ben 67 ezerért), de az outi fék, 53as tányér miatt kész lett nejem Courierja, lecseréltem én is egy DT-re az enyémet. És tavaly ezt egy Giant Fastroad 2 váltotta, fél évesen, harmadik tulajként, javítottam sokáig a korábbi balfaszkodásokat (nulla fék, rossz váltás, állandóan becaúszó D shape nyeregcső). Ez utóbbit már szeretem is az aszfaltosok közül
Érdekes, van egy cimbi, akikkel hasonló erősek vagyunk, ő aszfalton van jobban elemében és mintha ő lenne erősebb, és meg terepen. Bringákban nincs sok különbség, inkább csak a sw
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
nagyúr
válasz Oktaan #273595 üzenetére
köszi a linkeket. igen a kupakszettet itt is 3 hónapra írják, ezt külön beszerzem valahogy.
@Mindenki: köszi a segítséget!
megrendelni[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Oktaan #274237 üzenetére
megjöttek a kereekek nekem is, a kupakot máshonnan rendeltem, és az egy hete héderel a szállítónál, mert a zemberek képtelenek kiszedni a szarjaikat az automatákból.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
válasz Oktaan #275336 üzenetére
Milyen pumpád van? Érdemes venni egy normálisabbat. Nem kell nagy összegekre gondolni, nekem egy 1800 forintos lidlis kézipumpám van, mezzsebben elfér, de adtak hozza vázhoz konzolt is. Van benne kivehető flexibilis cső, enélkül nem vennék minipumpát, mert a szelep fogja bánni. 4 bart bele tudok nyomni erőlködés nélkül (de szerintem menne az 5 is), az 1 bar nyomás semmire nem elég, szerintem még montin sem. Vagy tubeless.
szerk.: ja a folt is jó ötlet, igen. Az nálam is van, nyeregtáskában elfér.[ Szerkesztve ]
-
Oktaan
csendes tag
válasz Oktaan #275615 üzenetére
Na megvan a hiba. A tömítőgyűrűt rossz helyre raktam, ezért szorult a kazetta. Meg amikor visszarakom a kazettát, nem kell izomból megnyomni, csak épp a halk kattanásig, különben a tömítés megintcsak beszorítja. Most megint fasza, és legalább ma is mozogtam valamit.
...
-
addikt
válasz Oktaan #276665 üzenetére
nekem van két RideNow, nincs velük ilyen hiba
#276647 Because ez a 2-Piece cuccok továbbfejlesztése lehet, csak nem a hajtás oldalon van bele préselve a tengely, hanem a non-driveside oldalon, és azzal a kézi előfeszítővel egyszerűbb is dolgozni, illetve a csomagolás is kisebb lesz. U6010-től már van HollowTec II (és megmarad a négyszög tengely is, U4000 és U4010 mind négyszöges)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Oktaan #282856 üzenetére
Szerintem aliról nem érdemes cipőt rendelni, amennyiért mennek a jó minőségű cipők, annyiért kapsz Shimanot vagy Girot is. Amúgy Boodun jó, tőlük van kesztyűm és cipőm is, Santic jó, állítólag a Darevie is jó, Sidebike cipőket is dicsérik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HEAHEA
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- DUNE médialejátszók topicja
- Büszke apukák és anyukák topikja
- PlayStation 5 Pro teszt
- Milyen NAS-t vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest