Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok gondolkodom már egy ideje új fékek vásárlásán. Futárként dolgozom
Jelenleg egy Sram Guide T-hasznalok picit kotyogos a bal kar de tökéletesen működik 14000km után is.
Magura mdpr tárcsáim vannakA következő fékeken gondolkodtam:
- 4 dugattyús XT
- Code RSC használtan
-Magure MT5e - ezt remekül be lehetne szerelni az ebikeomban de félek nem fogja bírni a napi 6-8 óra strapálást. -
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #250584 üzenetére
A csapágy 45°-os letörése (vagy 30°) a csésze felé kell essen. A zsírzás meg nem vallás kérdés, valahová nem szabad, valahová meg felesleges. A váz és a csésze közé nem szabad, mert mozogni fog az erők hatására és kilazul, de úgy, hogy közben szétkopik a csapágy fészke a fejcsőben. Integrált csapágyazásnál természetesen kell, de ott nincs beütőcsésze a váz és a csapágy között. Egyedül amit kerülnék az az alu félintegrált váz és az acél olcsó beütőcsésze alkalmazása. Ott ha elkezd rozsdásodni a csésze akkor be tud rohadni, viszont zsírozni kéne. Ha meg zsírozva van akkor szetcsészi a vázat, főleg hogy jóval keményebb az acél.
A felesleges kategória az a kazetta és fogaskoszorú közé például. Azon kívül, hogy a koszt gyűjti semmi előnye nincs. Ott nem mozog el a sor a kazettán, hanem fix. Egyedül vékonyan a zárógyűrűt szoktam zsírozni, hogy ne gyógyuljon össze az agytesttel, mert olcsóbb sorokhoz acél lockring jár sajnos.
-
mauimagic
senior tag
válasz jjeahh #250594 üzenetére
Ha karbon lenne ennyiért, akkor egy konténernyit rendelnék
Karbon fullyt adtam el, szerintem össztelósban inkább parasztvakítás a műanyag váz, meg persze ott az 500g körüli súlykülönbség is
De ebben az árkategóriában én nem láttam karbon gépet, ha tudsz linket dobni, megköszönömVicc, hogy egy 2800 Eurós alu fully is kompromisszumos, a kerékszett ebben pl. 2300g, "nagy márkák" meg simán Judyval adják ennyiért a bringákat...
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Friczy #250595 üzenetére
na és akkor még ehhez adjuk hozzá a kedvezőtlen időjárási körülményeket ,egy erősebb eső hazavág egy telefont, egy kerékpáros computer nagy eséllyel túléli, elég jól vízvédettek, és a tűző napon sem gyilkolja őket úgy. Nem ajánlott kint hagyni telefont nyáron főleg nem a nap nagyon hamar legyilkolja, fel is forrósódik, és igy be iz zárja az appokat aztán volt rögzitás navigáliás-nincs navi...
de most ha az ember akar mondjuk egy egész napos túrát, azt bajosan bír végig bármilyen telefon, power bankkal meg vesződni ,azzal inkább a telefont töltöm amivel fotózok, stb..
de a rögzítés is valószinüleg pontosabb, a telefonok általában nem képesek az 1 másodpercenkénti rögzítésre, mig ezek a computerekben van ilyen beállítási lehetőség, sőt talán több sávos a műhold egységük egyszerre talán 2 hálózaton is fent tudnak lenni pl.gps+galileo,stb.. ha jól rémlik[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Ixion77 #250520 üzenetére
Nem rossz az, ha folyamatosan be van kapcsolva a kijelző, és csak rá kell pillantani ahhoz, hogy lásd, mi van előtted, mennyi távolság után kell valahova befordulni, stb. Persze ha csak útvonalrögzítésre akarod használni a cuccot, akkor tök mindegy, akkor egy zsebben lévő telefon vagy egy GPS-képes óra is elegendő. Én viszont navigálni is szoktam, ott esetenként roppant zavaró, hogy nyúlkálni kell a készülékhez, hogy mutasson is valamit.
-
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #250590 üzenetére
Használj Edge-t. Szépen működik és a google keresőt is lehet alapként használni benne.
Egyébiránt tegnap este vagy min. 1 órán keresztül nem volt prohardver...
Az üzenet amit kiírt tegnap az Edge is police féle volt, ami félreérthető, ha pl nem működik az oldal, mert karbantartás van.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
mauimagic
senior tag
Pár napom van még tökölni, ahogy a bikeinn visszaigazolja az eladott bringám átvételét, vennem kell egy új gépet...
2500-3000EUR körüli XC-maraton fully kéne max 120/120 úttal.OIZ H10 -t néztem.
Van még valami best buy? -
Hasaggymeg
Topikgazda
Teljesen témán kívüli, de nektek nem vacakol a Chrome mostanában? Hol ide, hol meg máshova nem enged be, egyszerűen nem tudom elfogadni az adatvédelmi szabályzatokat mert nem tűnik el az erre felugró ablak!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #250586 üzenetére
ezek egy részét értem, de előbb fogatnék fel féktárcsát három csavarral, mint hogy ne rakjak bele lötyit a gumiba. Legalább egy keveset. (mondjuk az meg már tudom milyen, egyszer hagytam beszáradni, épp még csordogált valami a külsőben, de Wombath megmentett)
Szóval amíg nincs nullára fűrészelve a villanyak, lehomokszórva a vázról a festék (ja, akkor nem látszanak a márkajelzések - bocs), kiutálva az Ahead kupak, minden csavar titánra cserélve, meg húzott küllőre, nyeregről bőr lenyúzva, addig nem tudom, miért ezen grammoznak.ja, és mi az a mud blocking foam?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A Zember azt gondolná, hogy a belsőmentesség elsődleges célja a felütéses és egyéb defektek miatti pozíció vesztés kiküszöbölése, erre meg megy itt a grammbuzulás... Nálam a tyúkbelesítés + néhány grammot jelentett.😆😆😆 ...Belsős. [kép] vs. tejes [kép]...ráadásul a belsők Decathlonos, tehát nem éppen súlybajnokok voltak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Rohir #250566 üzenetére
Ennyiért sajnos tényleg csak használtat érdemes nézni, azokból is Decathlonos trekkinget. Vagy ILYET. 185 centi magassághoz az L-es vázat ajánlják.
Szóval nézegess használtan, de igazából mindegy mit, nagy csodára nem kell számítani.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #250583 üzenetére
Azzal a szélességgel xc felhasználás mellett szerintem neked már mindegy a mintázat, mert kb. mintázat nélkül is tapadna. A grammániáról és a tej kispórlásáról több cikk is van, pl:
"Removing Rotor Bolts"
"Removing dust caps on headsets"
"Mud blocking foam"
"No sealant in tyres"Link: [link] . Profi szinten nincsenek határok . Ezeknek gyakran a gumijuk is teljesen egyedi agyonkönnyített szövet, ami sosem kerül a boltok polcaira.
Csokicsibesz: gyakran az első helyezettek között másodpercek vannak, szal minden gramm számít. Ugyanakkor én is máshonnan faragnám le, de ők tudják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #250581 üzenetére
világos, ha haladásra optimalizálnék, és száraz időre, akkor a Rocket Ron overkill volna, így viszont anniyra zseniálisnak tartom, hogy azzal megyek mindig és mindenhol. Oké, nem is vagyok érzékeny erre szerintem, vagy már nem tudom..
arra én is kíváncsi lennék, tényleg hiányzik-e a tej, vagy mi volt bennük, amikor defekteltek. Még versenyen sem érzem reális döntésnek kihagyni a tejet, ha az megfoghatta volna... VB után a célban hallottunk már olyat, hogy "meglett volna, ha nincs az az 50 gramm a gumikban" ?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250573 üzenetére
Nem lehet elrontani. A sorrend:
Alsó csapágy:
- Központosító gyűrű a villa nyakára, a kúp felfelé néz
- Kormány csapágya, a letörés felfelé néz, a sík fele a központosító gyűrű felé
- Beütős csésze a vázba (tilos zsír a váz és a csésze közé!!!)
Felső csapágy:
- beütős csésze a vázba (szintén tilos zsír a váz és a csésze közé !!!)
- ipari csapágy, a letörés lefelé néz (mindig a csésze felé kell) a sík fele felfelé
- központosító gyűrű (vágott)
- porvédő felső csésze
- távtartó gyűrű(k)
- kormányszár
- top cap + csavar
Zsír mindenhová mehet közé, egyedül ahol írtam oda tilos (mozogni fog a csésze és kinyúlik a fejcső a vázban). A stucni ahová kerül oda sem szabad zsírt tenni.
Ami még alapvető, hogy nem szabad a stucnit/szár oldalsó csavarjait meghúzni, a felső kupaknál kell összehúzni a csapágyat, de pont annyira, hogy ne kotyogjon, illetve ne szoruljon. Ilyenkor célszerű a villát alulról fogni a nyaknál és mozgatni, hogy kotyog-e. Ha jónak gondolod, akkor kell ráfékezve előre-hátra mozgatni. Párszor oda is lehet ütögetni a padlóhoz. Ha csörög, akkor még laza. Ha felemeled a biciklit és nem fordul el a villa oldalra, akkor biztos túl szoros. Ha jól összehúztad, akkor mehet a két oldalsó csavar is.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #250579 üzenetére
"nem tudom ezek az apró, mintabéli eltérések valójában mennyire is különbözőek terepen menettulajdonságokban"
Ha érzékeny vagy rá NAGYON különbözőek. Ha nem vagy érzékeny erre, akkor kb használhatsz bármilyen márkájú bármilyen mintázatú gumit, nagy különbséget nem fogsz érezni. Szerintem.
"kiemelkedő tapadását hátul viszont érzékelni véltem"
Tapad a Schwalbe, hátul és fékezéskor főleg, ráadásul a Racing R/R agresszívebb is, mint a riválisai. Az új Racing szett mondjuk pont, hogy szakít a Schwalbe blokkszerű hagyományával és végre picit nyáriasabb, szárazabb mintázatnak tűnik. Pont ezért fura nekem, hogy ezzel a prototípussal megint visszatértek a saras mintázathoz, ami ezekkel a gyors xc gumikkal annyira nem talál. Oké, néha vannak versenyek, ahol elered az eső és kell az ilyen gumi, de erre ott van pl. a Rocket Ron . Amikor ezeket a gyors gumikat az ember használja, az 95%-ban nyár és száraz terep, nem?
"jut eszembe, csodálkoztam, hogy a tyúkbelesítés ellenére még mindig több defekt is volt a világbajnokságon. "
Mert bevett szokás kispórolni a tejet a gumikból grammánia miatt. Ráadásul nem mindegyik tej működik jól és a versenyzők gyakran azt használják, mit a szponzor ad, nem azt, ami tényleg működik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz gordonfreemN #250577 üzenetére
park tool video, ott nézik, hogy kotyog-e a rendszer: [link]
én úgy szoktam ellenőrizni, hogy kézzel ráfogok a villanyakra, miközben behúzom a féket. azért jó ha ilyenkor fel van fújva rendesen a gumi, mert az is lapul ilyenkor.
+ amikor először meghúzom a felső kupakot, rá szoktam nehezedni a villára teljes testsúllyal.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #250577 üzenetére
Kissé játékos, én is csináltam...vagyis bal kézzel fogod az első féket jobb kezeddel pedig előre-hátra mozgatod a bringát úgy a homlokcsőtől fogva, hogy a kormánycsapágy-homlokcső találkozásnál tartva közben érzékeled kezeddel az esetleges kotyogást. A másik, hogy mikor esetleg túlhúztad és vissza kell engedd mintegy szét kell "rángatni" újra a hézagolást mert a szorító gyűrű gyakran beszorul és szorosan tartja a csavar lazítása után is majd mikor kimozdul már hirtelen újra túl nagy a kottyanás....tehát célszerűbb inkább szorítgatni nagyon apránként és rángatni míg nulla a kotyogás, mintsem szorítani-lazítani-szorítani-lazítani...
#250578
jjeahh...nem tudom ezek az apró, mintabéli eltérések valójában mennyire is különbözőek terepen menettulajdonságokban, a Racing Ralph kiemelkedő tapadását hátul viszont érzékelni véltem én is. Mondjuk mintázata is elég egyedi... [link] ...jut eszembe, csodálkoztam, hogy a tyúkbelesítés ellenére még mindig több defekt is volt a világbajnokságon.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Azt hittem a Schwalbe a Racing Ralph/Ray gumikkal végre elindul a nyílszerű mintázatok irányába, de nem, még mindíg ragaszkodnak a klasszikus egyforma blokksorokhoz. Szerintem ez eléggé rétegigény, mert az ilyen mintázatok szvsz inkább enyhén vizes-saras terepen jók, szárazon sodródik, ahogy itt írják is. Oké, de van értelme ennyi sarazós modellnek? Mintha az egész márka erre épülne. Szvsz a nyári gyors gumik javát legalább nem ártana száraz terepre tervezni, mert nyáron azért nagyrészt az ember száraz terepen teker.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #250574 üzenetére
Igen,ahogy mondod, ez nekem is eszembe jutott már mikor feljöttem a bunkerból. De ezt hogy szűrjem ki? Valahogy a fejcső és villanyak egymáshoz képeste elmozdulását kellene figyelnem.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz balazs1022 #250489 üzenetére
Ez brutál király lett, le a kalappal.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz prannk #250559 üzenetére
Ha már elmész 229-ig akkor inkább ez 219-ért. [link]
#250573gordonfreemN ...mennyire húzod? Azt csak alig kell meghúzni, éppen a kotyogás tűnjön el...közben látom, jól csinálod, ott lesz valahol a határon a jó hézagolás. Amúgy rángatva előre-hátra csalóka lehet mert mozoghatnak a fékbetétek amit kotyogásnak vélsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
Elakadtam.
Első teló csere következett ma (megjött az acor ahead 1 és 1/8, ipari külső kormány csapágy). Elakadtam, mert ha meghúzom a kp csavart, amikor már nem kottyan, akkor már szorul a kormány.
Mutatok képeket, hogy a felső csapágyat hogy raktam össze és ez alapján az alsónak is jónak kell lenni
[kép]Tehát alul a villanyakra megy a kp gyűrű, majd erre jön a csapágy (azon oldalával, ahol a belsö gyürűn a letörés van) majd a csapágyház. Itt a fejcső kővetkezik majd ismét a csapágyház, csapágy itt a belső gyűrűn lévő letörés felfele néz, hogy a következő kp gyűrű belecsússzon. Majd ezen egy néhány tizedes hézagoló majd a csapágyat lezáró gumigyűrüs izé. Erre tettem két hézagolót, hogy a villanyak a stücniben lejjebb legyen kb 3mm-rel.
Esetleg ötletetek van mi lehet a baj?
Töltök fel egy videót is ha az segít.[link]
Hangerőre vigyázz sajnos a kulcsot párszor letettem a kamera mellé és az elég hangos, máskülönben meg nem hallani a kotyogást.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz Rohir #250566 üzenetére
ennyiért csak használt bringa jöhet szóba.
alapdolgok: lakat, világítás és sárvédő, egy alap multitool (vagy imbuszkulcskészlet + csavarhúzó, régebbi biciklikhez villáskulcs is szükséges lehet) + csomagtartó ha hurcolni is akarsz valamit és nem hátizsákban. + pumpa és gumileszedő ha egy esetleges defekt után te akarsz belsőt cserélni.
ne rakd offba a hsz-t.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
Ringman
nagyúr
válasz Lacerta #250568 üzenetére
jó, de te 2 napi hideg élelemmel indulsz el, meg olyan lámpával, ami másfél hétig tud világítani.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
gergo5991
őstag
orbea oiz h20 ilyen árért mennyire jó vétel? a scott hardtail amit pár napja linkeltem az csak egy 100assal olcsóbb, igaz az 0km-es ebben meg már van azért, gondolom
állitása szerint keveset futott, "karcmentes" bár a sár alatt ki tudja mi lakozik
fogaskereken a fogak kb élettartamuk felét tuti már elkopták, emellett még névreszóló cseh zászlót is látok a mintát, valszeg profi verseny bicajként használták előtte[ Szerkesztve ]
-
Rohir
tag
Üdv!
Pesti új lakosként biciklit szeretnék vásárolni a nyári hónapokra.
Tini korom óta (15-20+ éve) nincs kerékpárom, ez alatt nagy ritkán anyám csepel bicaját használtam még vidéki kisvárosban. Azóta nem igazán foglalkoztam a témával, nem tudom mi a módi már meg inkább rolleres irányba hajlottam a buszon/vonaton szállíthatósága végett.
185 centi vagyok, kb. 75 kg. Egy 2. emeleti lakásban élek amiben nincs lift, a környék olyan, hogy utcán nem hagynám. Nem mindennapi használatra lenne, így ha rendeltetés szerűen van használva akkor ne nagyon kelljen vele foglalkozni pumpáláson, tisztításon, kenésen kívül. Haladás szempontjából annyi a lényeg, hogy könnyedén haladjak vele, nem kell szupergyorsnak lennem.
Tudnátok segíteni mi lenne az ideális választás, ill. pesti használathoz milyen alap tartozékokat kéne beszereznem?
Sajnos a keret rá mindenestül kb. 100 000 forint lenne az elkövetkezendő hónapokban (mást is be kell még szereznem). Azért OFF mert látom nem nagyon foglalkoztok ilyenekkel itt szóval figyelmen kívül lehet hagyni. -
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #250562 üzenetére
Neeem, betáraztam anno a muglimarcsából
Nem volt előtte szilikon markolatom, de bejött, viszont nem tudtam, mennyire lesz tartós. Ezt a második párat ráadásul olcsóbban vettem, mint az elsőt, és adtak rá muglikedvezményt is. -
MPowerPH
félisten
válasz bardi #250549 üzenetére
Ebben igazad van.
Anno a Spark -om mondjuk ossztelos volt, de 10kg, teljesen lockolhato taggal. Jol maszott, de lefele ezeken a nagyobb lejtokon majdnem szetesett. Bele sem merek gondolni, egy hardtail milyen lehet. Valszeg mar megpusztultam volna... Persze, tuti jo veluk maszni, de most mar ugy vagyok vele, inkabb egy sweet spot, mint egy olyan gep, ami csak egy felhasznalasra jo. Gondolom ezert mondja mindenki az ossztelost.
Ellenben ha szamit a penz, es alacsony a keret, en is biztosan a hardtail fele mennek. Ugyan azert a penzert jobb felszereltsegut kapsz, sot, valszeg egy alu fully aran kijon egy karbon hardtail.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kro
tag
válasz Fall-N #250540 üzenetére
Valahogy én is így gondolom. Az én bringám is 14kg körül mozog, de én 190/96 kg vagyok.
Nem csoda, hogy meg akarok halni az emelkedőkön (lehet rossz hobbyt találtam magamnak).
Előbb magamból próbálok faragni amennyit tudok, rajtam több a felesleg, mint a bicón. Bár nem tudom mennyit könnyítene egy 10kiló körüli géppel mászni.
Aztán majd később mehet a grammozgatás talán. -
zsocy
őstag
válasz jjeahh #250554 üzenetére
Az volt a tervem hogy aláfújok kompresszorral, felfelé is úgy ment, gondoltam lefelé is segít majd.Telenyomom alkohollal is akkor. Kormányváltást tervezek, de ezeket a marcsákat továbbvinném.
Mondjuk az enyém nem a muglis, hanem a rendes profi verzió, az lehet nem is szakadós -
prannk
őstag
válasz Hasaggymeg #250550 üzenetére
-
chubby2o6
senior tag
válasz zsocy #250552 üzenetére
Az úgy kezdődött, hogy féket cseréltem. Ez nem lett volna gond, mert mindkét fékkar bilincse ( eddigi/új ) "átharapja" a kormányt, nem kell leszedni a markolatot. Viszont telót is cseréltem, és akkor már úgy gondoltam, a lock kar is legyen az újé. ( Eddig az RS Recon telóhoz egy Marzo lock kart használtam, de a Judyhoz ki akartam próbálni a sajátját.) Az új kar is harapós bilincsű, de a Marzo nem, le kellett vegyem a markolatot. Így sikerült .
#250553DopeBob Nem, nem a franciakulccsal szedtem le . A fékcsövet vágni kellett, az ahhoz kellett, az volt a satum A gumikalapács a tüske beütéséhez kellett (volna), de nem vált be, egy sima kalapács lett a nyerő.
#250550Hasaggymeg De, ez a muglis, de nem azért szakadt, és van belőle mááááásik
#250554jjeahh Fecskendővel spricceltem alá mindkét oldalról alkoholt, ronggyal megfogva húztam, nem jött. Spricceltem alá még több alkoholt, már folyt rá a lábamra , de csak nem jött. Próbáltam csavarni, és ekkor egy kicsit beszakadt a vége. Na, itt gurult el a gyógyszer... Az eredmény a képen
#250557Fall-N Villacsere, fék/fékkar csere, plusz egy be nem tervezett markolat csere.Ha csak amiatt vannak alatta a hézagolók, akkor nyilván vágni kell belőle.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Ez elvileg 1×10 sebességes, a Shimano BR-MT200 fékek elvileg nem túl jók, és ha jól látom a hátsó kerék QR-os. Ezek azért nem túl acélos komponensek.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #250551 üzenetére
Bár nekem a lilás színnel nem lenne bajom (a kerék viszont nem tetszik, mindig a baromi nehéz, kínai 3 küllős karbon kerekek jutnak róla eszembe), de jobb lenne valami komolyabb színben. Például fehérben már jobban mutatna.
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #250547 üzenetére
Jaj
#250552 zsocy: nehéz leszedni, de óvatosan lassan le lehet húzni. Próbálj alkoholt önteni alá, fogj rá ronggyal és picit csavargasd miközben húzod. Én számtalanszor leszedtem már.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #250542 üzenetére
Ezek még szépek voltak szemeimnek.
...tiszta bazári amit linkeltél.
...mintha a Bangoodon árulnák.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz prannk #250548 üzenetére
1-1link felszereltséggel és árral, hogy ne nekünk kelljen böngészni?
#250547chubby2o6...nem erre mondtuk, hogy muglis csomagolású?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
válasz MPowerPH #250537 üzenetére
Persze, biztosan jobb könnyebb bringával mászni. De mindenféle rosszindulat nélkül, aki ide jön azzal a kérdéssel, hogy mit vegyen, szerintem nem a KOM-okra hajt, főleg nem felfelé. Tudom én vagyok a hülye, de nekem semmit nem vesz el az, hogy felfelé 30/50-nel csordogálok. Sokkal többet ér az, hogy hátul is rugózik és kényelmes.
'92 Honda VFR 750
-
prannk
őstag
Üdv.
Decathlonos rockrider jobb vagy az intersportos genessis?Rockrider st 540
Genessis impact comp 29 -
stickermajom
addikt
válasz Fall-N #250529 üzenetére
Használtál már NX-et? Egy fél szezont azzal nyomtam le tavaly, pontos volt, működött. Egyedül a barom bowden elvezetés miatti nyúlással szívtam, de az a váz hibája volt. És nem kirándulgattam, hanem kapta az ívet.. Még, hogy microshift..
Továbbra sem az a kérdés mi ér mennyit, hanem hogy mit lehet kapni a piacon. Az eredetileg linkeltnél sokkal jobb azonos árszinten. Mutass jobb fullyt ennyiért.
-
gergo5991
őstag
én csak annyit tudok hozzáfűzni hogy az mtbiker.sk mostmár mo-ra is fókuszál ezekszerint a .hu-s domainel, SK-ban az 1ik legnagyobb médium, eredetileg használt bicajokat hirdettek fórumtagok ott, fórum volt, most meg már mindent is árulnak, még mthiker oldaluk is van ahol túracuccokat.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #250538 üzenetére
- Lector LC: a normális támvillás
- Lector SF: hajlított támvillás, nekem ez tetszik!
- Lector FS: fullyFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #250539 üzenetére
Na bammeg, azt nem is láttam. ...ez durva 2023-ban egy 5800 eurós kerékpárnál! Ezek nem normálisak! ...lehet tömör az a puccos láncvilla.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #250537 üzenetére
A bringa súlya is számít, de sokkal többet ha van túlsúly. Elvégre a kerékpáros súlya sokkal többet nyom, mint a bicikli. Ha nincs (már) plusz akkor lehet faragni a bicikliből is. Ettől függetlenül mindenki arra törekszik, hogy a bűvös 10 kg
alattkörül legyen a bicikli tömege. -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #250538 üzenetére
Az a váltó kábel rögzítés is fergeteges megoldás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #250535 üzenetére
Ez mondjuk tényleg jó hülyén néz ki, ráadásul mindjárt hátrafelé áll az a stucni!...ezt még szoknom kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #250517 üzenetére
Pedig igaza van am... Jo, nem mindegy, hogy milyen tempoval, milyen elannal akarsz az emelkedoknek menni. Lehet a hatso 52 -esen 32 -es elso tanyerral is csordogalni.
En azert az atlagnal edzettebbnek tartom magam, de a Jeffsy eloszor nekem is elvette a kedvemet az egesztol. Azota szeretem, hogy a DH kulsok lekerultek, meg a dog nehez DT felnik.
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
Suntour paraleogramma elvű nyeregcsövét ajánlják, a sima rugós kukába való. Más egy fully ettől függetlenül, a nyeregcső a legjobb esetben is maximum 20 mm rugóútat tud kimozogni.
Ez pont olyan, mint a karbon villa vagy normális első teleszkóp esete. Valamennyi komfortot ad, viszont nem annyira bolond biztos, mint egy fully a nagy rugóutas csillapításával. Azaz lassabb vele lemenni, jobb technikai tudás kell mellé. Valakinek ez kell, valaki meg jobban szereti ha ő irányít és technikázni is kell. Valaki merev karbon villával versenyez kemény terepen, valami el sem tudná képzelni teló nélkül. Ezt neked kell eldönteni, mire fogod leginkább használni.
Hasaggymeg: Én szeretném a SRAM váltót GX-től felfelé, csak az áraik. A MicroSHIFT meg elég népszerű USA-ban, rengeteg tartós teszt van, és úgy látszik bevált technika viszonylag olcsón.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Csokicsibesz #250527 üzenetére
Nekem még a szép régi van. Amúgy ha rajta ülsz nem látod a csúnyát se, csak ha nagyon akarod.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #250520 üzenetére
Ez olyan mintha letakarnám a műszerfaladat az autóban mert hát te vezetni akarsz és nem azt nézni éppen mennyivel repesztesz, vagy nem pörgeted-e túl a motort, esetleg mennyi üzemanyag maradt a tankban meg talán éppen jó úton jársz-e, vagy eltévedtél. Várost nézni, vagy elmenni az első fagyizóig strandpapucsban telefon sem kell, de ha kissé teljesítményorientáltabban tekersz, esetleg megtervezed utad és még haza sem tolni akarod már egy hosszabb menet után, akkor esetleg már nézni fogod a kijelzőt is időnként.
#250529Fall-N...hát ha választanom kellene még mindig inkább NX kellene mint egy Microshift...ami mondjuk áraikon is látszik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vesa
veterán
válasz Ringman #250530 üzenetére
Igen, ez volt a belépő, eredeti kérdésem itt. Sajnos lövésem nincs az ilyen nyergekről. Néztem már teszteket, dehát tudod hogy van ez. Nekem is össztelós van, arról tudom, hogy jó, de tény, hogy egy merev hátsós vállalható minőségű bringa fele ennyiből kijönne. Csak nem tudom, hogy ez a nyereg képes-e egyáltalán bámire? Ráadásul ebből is van már mindenféle (pl. rugós, elasztomeres stb.), és mindegyik máshova jobb.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Ringman
nagyúr
válasz Fall-N #250531 üzenetére
én mondjuk vettem egy 20 mm-es mozgásúttal rendelkező eesilket, az már fully gravelnél? cserébe jobban felpumpálom a keskenyebb külsőt.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #250530 üzenetére
Dehogy jó, mindenhová fully kell, látod én is már le lettem hurrogva. Gyűjtök is pénzt és veszek gyorsan egyet... Ja nem.
Szerk.: Amúgy régen én is azt hittem fully kell nekem a városba a rossz utak miatt, ma még már élvezem, ha hátul nem csillapítja semmi a hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
lehet egy elöl teleszkóp + normális csillapított nyeregcső kombináció is opció lehetne. (de én nem mtb-ozom) [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #250515 üzenetére
Nem jön semmilyen kör, nem is ajánlottam semmit. De ennyi pénzt nem ér a Decathlonos bicikli az biztos. És igen, baromi nehéz. Elszálltak az árak, de azért elég pofátlanok a gyártók. NX SRAM helyett akkor raktak volna másik gyártótól váltót. Egy Deore szett olcsóbb és jobb. De sajnos az NX-nél még a MicroSHIFT is jobb.
Lacerta: Mennyi?? Én meg telót akarok váltani, hogy ne 14 kg körüli legyen a biciklim. 😁
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ixion77 #250519 üzenetére
Ha 110 ezerért veszel telefont, akkor mi gátol meg h 100-ért vegyél egy Garmint?
Amire biztosan tudsz csatlakoztatni érzékelőket.Igazából ez célszerszám. A samsung s10-m többet merül tekerés alatt, mint a Garminom. Pedig a head uniton megy a gps rögzítés, a pulzus görbe rajzolás, pedálfordulat + watt rögzítés is van.
Az S10 úgy csontra merül ha kap netet...Zoliwrc: néztem az új Lectort de az a hátsó támvilla nagyon csúnya lett. A Ghost ára is felment ám, egy normális bringa kb 2.000-2.500 EUR. A forintos árát felesleges nézni, mert játékpénz.
-
Lacerta
aktív tag
válasz flash- #250500 üzenetére
A gyártók által személyre szabott Androidok csinálnak fura dolgokat, de többnyire elő lehet túrni a szükséges beállításokat, ha máshogy nem, hát a fejleszői menüben vagy rootolva appból.
Én alapból egy sima olcsó mezei computert használok, csak terepen használom a telefont is mellé. És viszek power bankot, bár a teló elvisz még zene mellett is egy erdei tekerést. -
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Ixion77 #250519 üzenetére
Nem próbáltam őket, de nem tűnik valószínűnek, hogy bármelyiknek is lenne 20+ órás üzemideje folyamatosan bekapcsolt kijelzővel. Én például szeretem, ha menet közben lenézek, akkor látom a térképet vagy a pulzusomat, vagy a megtett km-t. Ha ehhez gombokat kell nyomogatni meg képernyőt simogatni, az nem tetszene. Tudom, nem vagyunk egyformák, van olyan, egyébként nagyon komolyan edző és erős cimborám, aki még időnként a telefonjára pillantva SEM nézi az adatokat. Nem is lenne mit, mert mindenféle érzékelő meg egyéb cucc nélkül teker... komolyan, mint az állatok
-
-
Vesa
veterán
válasz Zoliwrc #250521 üzenetére
Ezeket lehet kapni jelenleg...ez van, mindennek IS elszállt az ára.
Modjuk azt sem értem, mi a fene kerül egy rugóstagon 150 ezerbe, annyiért már autóba veszek lengéscsillapítót. Szóval a gyártók is elszálltak, még ha a K&F-et is hozzáveszem, akkor is irreálisan vastagon fog a cerka.Persze, lehetne építeni is, vagy használtan venni, de előbbihez érteni kell -és idő, amiből pl. nekem nincs-, a másiknál meg szintén horror árak vannak és még a kockázat is ott van, hogy valami repedt vázas hulladékba fut az ember. Szóval nagyrészt kényszerpálya van.
A tudomány a valóság költészete!
-
Ixion77
addikt
válasz Hasaggymeg #250484 üzenetére
"Mutasd azt a vízálló, ütésálló okostelefont mely bírja 10 órán keresztül működő képernyővel a napon is"
Te most biciklizni akarsz, vagy kijelzőt bámulni 10 órán keresztül?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz Wombath #250485 üzenetére
"Melyik kis méretű, de strapabíró és vízálló telefon bír ki egy napot bekapcsolt, a napon is látható kijelzővel?"
Én úgy tippelem, hogy akár pl. egy Nokia XR20 is simán alkalmas a feladatra. De olyan egzotikumok is vannak, mint pl. a DOOGEE S96 GT. Én persze smucig lévén nem vennék semmit, hanem elfekvőben levő régebbi telefont használjak ilyen célra, így nem kerül semmibe.
Az én esetemben ez az asszony volt LG G3 telefonja lett volna, amiben richtig pont a GPS nem működik... Miután kapott másikat és visszakerült hozzám derült ki, hogy újkora óta rossz volt (típushiba), csak ő sose használta, így nem vette észre... Pedig az még cserélhető akkus is, így addig bírja ameddig csak akarom.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
addikt
válasz flash- #250486 üzenetére
"egy Androidos okostelefont még egy strava is megfektet, hiába kapcsolsz ki minden akkukimélő funkciót, szépen elkdüldi aludni a stravát a halál fszára"
Akkor a Stravával van a gond. Én túrázáskor szoktam használni a Locus map útvonalrögzítő funkcióját, és gond nélkül rögzíti az egész napos túrát. Igaz, nem tartom folyamatosan bekapcsolva a kijelzőt, mert minek. De rögzíteni a háttérben, alvó telefonon is rögzít, és ki is bír egy egész napot.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Vesa
veterán
válasz stickermajom #250508 üzenetére
Ezeket a Decathlonos bicókat általában nem dícsérik. 100k-val többe kerül, de igazad van, a felszereltsége jobb valamivel. De akkor már 50k-val drágábban nem éri meg jobban ez a Giant?
A tudomány a valóság költészete!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ettől én is fosnék...mármint a bringától. Az a legxarabb mikor valaminek kinéz a bringa de nagyon nem az amit mutatni igyexik. stickermajom Rockriderje sem váltja meg a világot, de 100x inkább az mint ez.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
Vicc hogy miket árulnak 6-700 ezerért, hulladék, és 14-15kg . Egy életre megutálod a montizást , azzal felfelé menni...
-
Speedy007
őstag
válasz ZolkoW #250506 üzenetére
Nekem bejön az állítható. Igaz geometriában ég és föld különbség a kettő kerékpár de az MTB-n így már utólag iritál hogy "hasalni kell" mert annyira lapos és előre nyúl a gyári kormány szárja,illetve nekem görcsöl és fáj az a pont ahol a nyak és a váll találkozik így nekem megváltás az állítható kormányszár mert tudok magasítani rajta így pluszba még mert a kormány szár magassága véges illetve a kormány magassága is.
Így ezekben gondolkodok mint fejlesztés:
Acor ASM-2607, Acor AHB-2201, Acor ASM-706, Acor AHS-21003 -
Fall-N
veterán
Elég gáz, hogy ennyi pénzért SRAM NX fért bele.
-
ZolkoW
őstag
na, az enyém pár éves, hosszú ujjú, és XL-es méret. nem pró fit, csak pro team mezként árulták, de ez nem tudom, mit jelent. A mások által szépnek mondott felsőtestemen ha nem is feszül, de jó méret, ha a rövidujjúból vennék, talán mernék L-est választani, mert ennek az ujjhossza kell, és hogy rendesen látsszon a bimbi.
180 cm/ kb 76 kiló a paraméterek.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Speedy007
őstag
Van "értelme" hogy ilyet használjak? Szűk a kínálat 22.2mm-s állítható ékes/diós kormányszárból ami állítható is így meg kinyílik a kínálat az állítható fej téren. Acor ASM-706 villanyak átalakító
-
Vesa
veterán
Urak, rendelt már valaki az MtBiker.hu-ról? Megbízható hely?
Kinéztem akkor ezt a bringát, elég jó áron van, a célnak megfelelne.
Csak kicsit fázom ettől az átvevőpontos dologtól és nem ismerem a céget sem, hogy pl. ha valami nem ok, akkor a csere is működik-e olajozottan.Ha bárkinek van infója, azt szívesen venném!
A tudomány a valóság költészete!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #250499 üzenetére
Nekem a nyolcvanas években hátul 26" elől 28" volt (Erdélyben akkor háromnegyedes és egészesnek hívtuk, gondolom a 24" volt a feles ) azzal egykerekeztem...természetesen csak amolyan slick virsligumik voltak akkor, max 1,5-1,75-ösök.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
XenHai
senior tag
válasz balazs1022 #250495 üzenetére
Este rakok fel. Szerintem 135 hátul QR -es a váz. Annyi ,hogy az 51t tányéron ha hátra tekered le dobja a láncot. Az első tányér is cserélve lett 32t ről 34t -re.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Air 2s FMC RC (Fly More Combo) drón - kijelzős távirányítóval
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5 akkumulátor, koffer
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- DIVA Kerámia hajkefe új 6hó jótállással!
- Tymo Ring kerámia hajsimító fésű új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest