Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz sherlock82 #231399 üzenetére
Aztán folytatjátok a tekerést offszezonban?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sherlock82
senior tag
Ma van utoljára nyitva a balatonfenyvesi lángosos úgy hogy cimborámmal útra kelünk, és lezárjuk ezt a szezont ilyen szempontból.
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #231354 üzenetére
Volt alkalmam kicsit belelátni a karbon gyártás világába, dolgoztam ilyen helyen. Ha olcsón akarják kihozni, akkor üvegszálas szövetből építik a vázat, és a fedőréteg karbon. Jól néz ki, aztán annyi.
#231369 sebgutkopf
Egy extrém geo annak jó, aki extrém módon is csapatja, különben inkább hátráltat.
Én nem vagyok az újdonságok ellen, simán lehet, hogy bejön és pár év múlva minden komolyabb montiban lesz kormánystabilizáló, aztán, az is lehet elfelejtjük.#231391 bardi
Pont azért írtam, hogy "egyszerűsített verzió".
De a lényeg ugyan az, a kormányt hivatott stabilizálni. -
Jester01
veterán
válasz zsamiatt #231382 üzenetére
A menetrendben (elvira) más a piktogram.
A sima kerékpár jel: "Kerékpár a vonaton a jelölt helyen szállítható (korlátozott férőhely)". Ez a balatoni vonalon tipikusan Flirt motorvonatot jelent, hivatalosan 6db/kocsi.
Bekeretezett jel, esetleg fekete háttérrel: külön bringaszállító vagon.
Van olyan is hogy kerékpár és R ez azt jelenti, hogy "Kerékpárhely foglalása kötelező" Erre külön helyjegyet kell venni.Azt, hogy hol van a szerelvényben, azt csak akkor látod ha megjön a vonat.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsolti72837 #231342 üzenetére
Én szoktam 10°C körül, aztán hosszú ujjú vékony aláöltöző+kabát, utána rövid+hosszú ujjú vékony aláöltöző +kabát, végül meg rövid+hosszú ujjú vékony aláöltöző+vastag hosszú ujjú aláöltöző +kabát a leghidegebben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz zsolti72837 #231342 üzenetére
Nekem mínusz fokokban már kevés lenne
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #231344 üzenetére
A cipo volt az, de koszonom a tippet, eszembe sem jutott volna.
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz bogarfx #231390 üzenetére
Én nem fizettem áfát a rendeléskor a vázra. Az áfával növelt ár volt megadva, de nem vonták le . Lehet, azért nem kaptam meg időre, asszem ilyenkor ezt már a posta intézi, azok meg...
Másik oldalon meg izgat az is, hogy nulláról építsek én egy bringát, bár lehet hogy ez utólag nem lesz olyan sima, mint egy dream build videó
Az összeépítés már sima ügy, csak amíg megjön hozzá minden...na, az a nem egyszerű . Pláne akkor, ha olyan helyről rendeled, hogy nem tudod a postát kikerülni. Sajnos a DHL is előszeretettel passzolja le a postának a nem fizetős ( már kifizetett ) cuccok kiszállítását, onnantól kezdve meg kb. kiszámíthatatlan, hogy mikor kapod meg.[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz Runner_fxr #231344 üzenetére
Ez lengéscsillapító, ez a bringás cucc meg csak egy rugó, teljesen mást csinál a kettő.
'92 Honda VFR 750
-
bogarfx
aktív tag
válasz ZolkoW #231375 üzenetére
A legjobb az volna ha gyorsan lehetne cserélni a hátsó kereket meg mondjuk az első kereket villával együtt. Csak az nem tudom mennyire tenne jót egy váznak ha tegyük fel 2-3 hetente ki van cserélve a villa?
Az a púpos rész nekem is fura, de a Toobee által ajánlott csoportban szereplő példányon észre sem lehet venni (de a többi netes képen sem annyira látványos).
Ebből a boostos villából már szerintem 1-2 hónapja nincs a spanyol raktárban. Már figyelem egy ideje, de az os lehet pont jövő hétre meg lesz (max ha neked sürgős, érdeme megkérdezni az eladót, hátha lesz 1-2 héten belül). Nekem nem sürgős a dolog, ráér ha Kinából is küldik el, vámoltatni meg már evileg nem kell, mert az áfát kivfizeted az Alinak rendeléskor.
Én meg még gondolkozok ezen a váz vásárláson, de ha rendelek mégis egy ilyet majd jelentkezek a képekkel
Egy ideje már nézem a hirdetéseket is, de ilyen 400 ezres kategóriában nem nagyon van olyan, ami szignifikáns előrelépés lenne a mostanihoz képest. Még egy Rockrider XC500 is akár jó volna kifogni használtan ilyen áron, azon már boostos és Reba villás GX hajtással (sajnos pressfittel). Másik oldalon meg izgat az is, hogy nulláról építsek én egy bringát, bár lehet hogy ez utólag nem lesz olyan sima, mint egy dream build videó -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #231387 üzenetére
Volt egy beosztottam aki saját bringával (mostani áron~ 100e. forintos) járta az intézményeket (iskolák, óvodák, bölcsik stb.) amikor éppen kellett, aztán egyszer azzal jött nekem, hogy nincs már mivel mennie mert az erdő közepén gombászott, egy fának döntötte és... valaki elment vele. Mondom,mi vaaan?! Mondjuk ő sem a legélesebb kés volt a fiókban, az tény.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #231379 üzenetére
inkább az idő miatt... tökömnek van kedve várni, bár mostanában inkább 2 hét az 1 hónap is.. azért köszi. az a bolt valami dec23-as érkezést tippelt be, ha most rendelném . bár lehet hogy csak túl pesszimistán adják meg.
az az Og-evkin amúgy tényleg szimpi.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #231375 üzenetére
eu-s raktáras
- Vámoltatni nem kell a kínait sem, ha azért kérdezed. "Price includes VAT"
- Gariztatásnál sem szempont sajnos hol vetted. Kínába kérik visszaküldeni.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Toobee
veterán
válasz bogarfx #231373 üzenetére
Facebookon a graveles topikban van szerintem egy srác, aki épített belőle bringát és nagyon jó véleménnyel van róla. Lehet nem pont ez a váz, rá kell keresni.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz bogarfx #231373 üzenetére
a boostos villára nincs eu-s raktáras opció? akár más eladótól? amúgy nem rossz ár, vívódom (az utóbbi pár évben), hogy bevállaljak-e egy kínai-kínai karbont, vagy mondjuk angol-kínai legyen dupla áron. de ez ráadásul kisebb offsetes, jobban passzolna a vázamba. (bocs, gépen megnézem rendesen is, és gondolom találok én is, csak hátha van séróból egy bevált bolt)
válasznak pedig:
ha csak nem szeretnéd koptatni, amit nem muszáj, én maradnék a fokozatszámnál, de vennék olcsóbb kazettát napi használatra. meg láncot. a teleszkópot is megértem, valahol, de a Recon nem az a szint, amit annyira félteni kéne szvsz.. persze síkon eleve overkill picit. Fogsornál kicsit érdekes amúgy, mert én a közlekedős bringámon veszem észre jobban, ha már átugrik a lánc, az forgalomban elég életveszélyes lehet, az erdőben meg majdnem senkit nem érdekel, szóval a közlekedősről kerül át a hétvégire, ha már túl kopott, aztán kukázom csak.
Ja, épp ezért érdemes lehet mondjuk mindkét bringán azonos váltórendszert használni. Fogalmam sincs, milyenek ezek a konkrét cuccok, de szimpik, leszámítva azt a púpot a vázon a fejcső mögött :)
Közlekedni luxusnak is érzem, szerintem vihető ez terepre..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bogarfx
aktív tag
Sziasztok!
Olvasom, hogy megy itt a téma a kinai karbon vázakkal kapcsolatban
Már egy ideje játszom a gondolattal hogy épitek egy OG-EVKIN CF-054 vázra valamit. Egész jók az értékelések és Spanyolországból jön a cucc. 75 kg körüli vagyok és durva terepen nem fogok vele csapatni, szóval nem kapna nagy terhelést. Szerintetetek be lehet vállalni egy ilyen vázat? Egyébként van már tőlük egy kormányon tavasz óta, eddig semmi baja és kb 1500 km már van benne. Most egy GT alu hardtail-em van ami csak elől átütős, nem boost-os, már fejlesztettem rajta elég sok dolgot (mavic crossmax kerék, conti black chili gumik, slx fékek, xt tárcsák, xt váltókar, karbon kormány és nyeregcső, ergon nyereg és markolat, raceface flat pedál), de már nem igazán akarok rá költeni(még egy reba villa meg egy xt hajtókart azért kaphatna) és jó is volna valami új bringa, az idei már a második szezonja nálam.
Két opcióra is gondoltam mit épitenék:
1. Karbon merev villával lenne egy könnyű utcai, túrázós (szinte gravel) bringa, hajtásra 1x9 és 1x11 között valami. A GT meg maradna erdei, hegyvidéki terepre.
2. Egy rendes levegős villát kap egy 1x11-es hajtást (12-es nekem anyagilag nem érné meg), és azzal mehetek terepre, a GT meg kapna egy non-boost karbon merev villát, a hajtást átalakitanám 1x10-re, hátul valami 11-34-es kazettával.
A sztorihoz az is hozzátartozik, hogy Debrecenben nem nagyon vannak emelkedők és birngával járok mindenhova télen-nyáron. Télen sajnálom a GT-n a levegős Recon villát, meg koptatni a 11 sebességes hajtást, úgy hogy kb 2-3 sebességet használok városban. Ezért is volna jó egy merev villás cucc városba meg aszfaltos, bringautas túrákra, egy másik meg az erdőbe és mászni.
Ti mit gondoltok?
UI: asszonynak is 2 bringája van, egy Stevens trekking városba, meg egy Rockrider XC50 LTD terepre, így nekem is járna 2 bringa[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Ringman #231370 üzenetére
Tippre valami ilyesmi az olcsóbb Barbieri insert is. Nekem nagyon bevált. Jöttem már be dolgozni vele nulla nyomással, 9 km. Nem ment tönkre se a gumi, se a felni, se az insert. Mikor felütöm, akkor és van egy jellegzetes hangja. Valószínűleg össze se törtem volna az első adag Elite felnimet, ha rögtön ezt rakom bele. Csak féltem a +120 grammtól, de az én szintemen sokat nem érzek ebből.
-
Ringman
nagyúr
Tubeless inserts for less than £10 - a cheap way to upgrade your gravel bike
remélem valaki kipróbálja a topikból
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #231344 üzenetére
A mostani egyre laposabb fejcsőszögű bringák világa elég ellentmondásosan befolyásolja a stabilitást azt értem. A lapos fejcsővel nő az utánfutás, tehát ahogy a sebesség nő annál erősebb a kormányt természetes középre stabilizáló erő, ami alapján mondhatnánk, hogy ez a stabilizáló fölösleges.
Gond meg akkor van, amikor nincs tempó és a kormányt egy bizonyos szögön túl elfordítjuk, akkor a stabilizáló erő pont ellenünk hat és kifelé, vagy vissza akarja fordítani a kereket. Ezt az érzést meredek lejtőn hamarabb el lehet érni technikás részen, ahol a szögek persze változnak és az erő is csökken, de jelen van. Ezt nézve pedig valóban úgy tűnik lehet értelme.A gyakorlat alapján pedig ilyen miatt még nem estem pályán, aztán lehet ha kipróbálnám megváltozna a véleményem és tetszene.
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #231320 üzenetére
Ahogy más is szkeptikus. Próbálkoznak mindig valami újjal, aztán valami marad valami nem. Plusz súly, komplikáció és az is lehet, hogy olyan problémát old meg, ami talán fel se merül a riderben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #231308 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz , az összes bringán lévő dropper mind egyenes már évek óta és a vázakat is ehhez tervezik.
Ez valami XC vagy gravel huncutság lehet a merev vázak és nyeregcsövek világában, ahol a vázak eleve rövidebbek és talán ez tényleg szükséges plusz hely a tekeréshez. -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #231307 üzenetére
A Privateer-t is a helyén kell kezelni, nem való mindenkinek. Ahogy írják 20 EWS versenyzővel fejlesztették. Tehát a versenyzők igényei, tudása, tempóra és a verseny pályákon lévő fícsörökre van optimalizálva. Mondhatni úgy is, egy verseny gépet ha nem tudod elég gyorsan engedni lefelé (mint egy versenyző, vagy egy képzett, tapasztalt rider), akkor a kisebb tempóval a bringa egyszerűen nem fog működni, döcögni fog és egy küszködés az egész. Egy bizonyos tudás és tempó szint felett pedig pont ez a hangolás válik értékké és zseniálisan működik. Pont ahogy írod idővel és több tapasztalattal a privateer-ba bele lehet nőni. Viszont azzal is érdemes tisztában lenni, hogy enduro vonalon nagyon menni tud, de az közel sem garantálja, hogy egy bikeparkban és annak fícsörein is ez lenne a legjobb (bár ott is vannak eltérő stílusú pályák), tehát ismét felhasználás függő.
Ezért is írtam, hogy akkor választ valaki rossz bringát, ha túl, vagy alul értékeli a saját bringás tudását és felhasználását. Mindenkinek és minden tudásszintenk teljesen jó bringa nincs.
A radonra ahogy írják egy elég széles skálán kellemes gép, meg tényleg arra érdemes fókuszálni miben és hol jó, és az neked tetszik-e. -
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #231364 üzenetére
Kevés kínait forgalmaznak "rendes" boltokban EU-ban, talán azért, mert a legtöbb nem bringát árul, hanem vázat. Tudtommal Trifoxnak, Winspace-nek, Yoeleo-nak van több forgalmazója EU-ban is, Magyarországon pl. a Dani's Bike. EU raktárja az sok kínai gyártónak van, de gondolom az mindegy .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #231363 üzenetére
nem nagyon értek a szabványosítási certekhez és a qa/qc kérdéskörhöz (épületeknél ugye szinte minden egyedi, max gyártók elemeit tervezem be, de ott meg nem a tüv hanem a németeknél a DIBt. aki "pecsétel"), de szerintem amit forgalmazni mernek az eu-ban/usában arra azért (a tervezőasztalon!) vsz. jobban odafigyeltek, meg szabványosított - papíron - a gyártási folyamat.
de mintha itt a topikból Gaben92 járna üzemekben, ő szerintem többet tud segíteni.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #231359 üzenetére
1. feleljen meg a biciklikre vonatkozó iso (v. egyéb előírt) szabványnak, pl. iso 4210 - gondolom enélkül forgalomba sem lehetne hozni egy gyártónak biciklit, de ezt nem ellenőrzi, csak hogy a gyártónak van-e papírja - tehát kipipálja, hogy van-e vagy nincs (persze kínainál lehet ez sem teljesül)
Equipment used must meet all relevant ISO quality and safety requirements for bicycles (as referenced for illustration purposes in the Clarification Guide published on the UCI website) as well as any other standards applicable in the country of the event.”
itt van példaként 1-2 tajvani szabvány - angol: [link] [link]
---
kerekekre vonatkozó: ARTICLE 1.3.018 Test method : Vertical Drop Test
---
hát ez így a drop testen kívül semmi hozzáadott érték a minőségi és biztonsági követelménynek tekintetében, egy 80 ezres dekás bringára is ~ugyanez vonatkozik.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #231348 üzenetére
+1,tiszta ovis, na meg azt a csatlakozást ott a nyeregcsőnél sem volt akkora ötlet lemásolni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #231356 üzenetére
A kinai meg messze nem rossz, meg ha masolat is. Nem egy, nem ketto kinai cuccom van, ami bevalt, felaron.
Btw, bringak varhatoan nagyot fognak dragulni rovid idon belul, nem szamolva a HUF gyengulest. Kettot egybeszamolva siman 35% -al fog tobbe kerulni egy bringa.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #231356 üzenetére
UCI Approved = szinte csak geometriát vizsgálják. (mi hány fokos, milyen széles, milyen a kormány formája, etc)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #231354 üzenetére
Tudtommal pont ez a lényege az open moldnak, nem kell semmit fejleszteni, mert van ingyenes szabadon felhasználható pontos instrukció, már kész van a terv, bárki gyárthat open mold design alapján. Persze a minőség így is lehet sz*r, ha nincs QC, ha szar a kidolgozás, ha nem eredeti jó minőségű Toray karbont használnak (bár elvileg a kínai karbonnal sincs baj), szar a ragasztás, meg franc tudja. Vannak gyártók, akik elvileg alapos teszteknek vetik alá az open mold vázakat is, aztán a valóságban kitudja. Valszeg a legjobb, ha megfelel pár normális szabályzatnak, pl. én simán mernék használni bármilyen kínai vázat, ami UCI Approved, TUV Certified. De megint elmentünk a minden kínai szar irányba, közben meg a Cervelo, Canyon, vagy akár BMC vázak sorban buknak meg Hambini teszten . A Rockrider alacsony árának is valszeg az open mold design az egyik titka, nem fejlesztettek ők az égvilágon semmit, hanem szabadon felhasználható már meglévő terv szerint bérgyártatnak vázat, így a fejlesztésre valszeg nem kell egy forintot sem fizetniük. Ettől még nem törvényszerűen sz@r, csak egyszerűen nem lesz olyan a váz, mint egy egyedi saját tervezésű Specialized vagy Cannondale, nincs semmi nagy innováció, különleges esztétika, csak egy random, de bevált egyszerű váz, amit más logóval is fel lehet lelni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #231354 üzenetére
az a baj, hogy azt végfelhasználóként te sem tudod, hogy a nagy gyártó ezeket megtervezte v nem (csak kiválasztott egy kerékszettet a katalógusból), ezek olyan kis szériás termékek, hogy érdemben nem fogja független 3. félként senki sem vizsgálni, hogy hazudtak-e a marketinganyagban v. nem. (lásd még évente 5-10-20%-kal "merevebb váz", x watt megtakarítás, etc) - ráadásul a kis darabszám miatt sok esetben felhasználó visszajelzések se nagyon fellelhetők.
ehhez az is "segítség" hogy botrányos kb. minden gyártónál a dokumentáció, 3-5-10 éves biciklik geoját nem lehet hivatalosan megtalálni, ha szerencséd van, akkor valaki feltöltötte az adatokat geometrygeeksre.
de írhatnám azt is, hogy a giant nem tudja a bicikli súlyát kiizzadni adatként (valaki javasolta a német oldalt - talán Alg, hogy ott kötelező megadni a tömeget).
az is rendszeres, hogy fórumos tapasztalatok alapján tudod meg, hogy mekkora külső fér el a vázban.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #231353 üzenetére
Igen, de a lenyeg azon van, hogyan van a karbon vazon a lay up. Hol legyen eros, hol rugozzon. Ezt a kis kinai nem fogja megtervezni, mert a fejlesztes kerul a legtobbe.
Ahogy a kinai olcso(ilyen Dollar arfolyamon mar nem) karbon felnik is folyamat rotyognak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #231349 üzenetére
Ismétlem, a kínai legalább két évvel régebbi modell.
MPowerPH: open mold: [link]. A kisebb márkáknál általános bevett szokás, mert vagy így (is) tudják alacsonyan tartani az árat, vagy nincs büdzsé saját formát kifejleszteni. A múltkor is mutattam egy példát: Trifox, American Eagle 1, 2, Protek. Nem, egyik sem hamisítvány.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #231346 üzenetére
Mas a lay up, mas technologia. Ezert olcsobb. Es ezert tornek, mint a ropi.
Tegnap lemostam a bringat, hogy ma szerviz, ne sarosan vigyem mar. Neztem par vidit meg este, es lehet, hogy nem is a BB nyoszorgott. Lehetseges, hogy az SPD -ben, azon belul is a clip -en kell keresni a hibat? Cipom dzsuvas volt, bevallom, nem szoktam pucolni.... Ha megszarad, leutom rola a sarat, es annyi. A hang sokkal erosebb volt, ha huztam a pedalt, mintha tapostam volna. A clip nagyon saros volt, az egyik csavar ki is volt lazulva mindketto cipon.
Lemostam, szetszedtem, kipucoltam, kapott wd40 -et, majd szaraz olajjal leapoltam korbe, ahol a pedallal erintkezik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #231349 üzenetére
a lopós kis kínai meg jó szokás szerint a QC-n megbukó vázakat elnyomja saját néven.
hambinit nézve sajnos szinte bármi átmegy a nagy cégeknél is a qc-n
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #231304 üzenetére
Proframe-ből most jön ki az új modell, aminek már állítható a napellenzője. Szivacs miatt ne aggódj, lehet ezekhez pót szettet venni ha nagyon kéne, de egy 5 éves élettartamot simán elvisz a gyári, a sisakra úgyis rá van írva a dátum ameddig garantálják a védelmet. A háló nélküliség ebben a kategóriában teljesen általános, ez az ára a jó szellőzésnek, hogy nyitott szájjal nem praktikus veretni Viszont ride közben szinte soha se veszem le a sisakot még fölfelé nyáron se.
TLD-t vásárlást előző 2 évben is inkább külföldről volt megoldható a kedvenc német webshopjainkból. Méret próbálgatás miatt ezen terméknél inkább a hazai forrást preferáltam, nekem a 100% lett végül szintén rideshopból. Norbi rendes srác, ha van nekem tetsző cucc nála akkor őt támogatom, aztán amikor összefutunk valahol pályán akkor mutatom neki, hogy nem csak dísznek vettem.
-
parandroid
félisten
válasz jjeahh #231346 üzenetére
Gondolom kínában gyártatják a vázat, a lopós kis kínai meg jó szokás szerint a QC-n megbukó vázakat elnyomja saját néven. Vagy az üresjáratokra csinál okosban még egy műszakot, ne menjen már kárba a kapacitás. Klasszik ferdeszemű mentalitás. De legalább olcsón adják.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #231346 üzenetére
Kínaiak már akkor lemásolták mikor az első franciJa tervező még csak otthon konyhaasztalán, unalmában papírra vetette. ... de persze, mindenki lop itt már mindenkitől és lassan megérhetjük, hogy fordul a kocka és a kici kínai fog panaszkodni, hogy koppintják termékeit. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Sunpeed Rock vs Rockrider Race 900.
A kínai Sunpeed egy jóval régebbi modell, akkor most ki is másol kit? Senki senkit, a Rockrider egy enyhén módosított nyitott keretforma, magyarul: nem saját egyedi tervezés, nem kizárt, hogy más logóval is árulják, de csak a forma hasonló, a minőségben lehetnek nagy különbségek. Gyakori trükk, ha alacsonyan kell tartani az árakat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
Elnezest az esetleg hulye kerdesert de reg utaztam MAVval. Kerekpart hogy lehet szallitani? Ha letekerem a bubat siman fel tudom rakni vonatra a bringat? Azon ragodtam hogy a kormany eleg szeles a sima bejarati ajtokon is trukozni kell mennyire fer be a vasuti kocsi ajtajan?
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz stickermajom #231320 üzenetére
Motorokon évtizedek óta használnak kormánystabilizálókat. [kép]
Mondjuk egy 200kg-os motor meg a 200km/h feletti tempó más tészta mint a 15kg-os biciklivel a 60km/h. De ha ott működik, el tudom képzelni, hogy bringában sem hülyeség egy egyszerűsített verziót használni. Aztán majd az idő eldönti, hogy szükség van e rá.#231328 MPowerPH
A váltó tartó fül könnyen meg tud tréfálni. Az tud úgy recsegni amit középről hallasz. Érdemes levenni, áttörölni és bezsírozva visszatenni. -
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #231339 üzenetére
Igen, én is azt jeleztem, h 2.4"-t kamuzik be, még a kommentekben is.
A hátsó gumiból nem létezik 2.4-es.
- Csak azért furcsálom, mert semmi rosszat nem mondott a kínai vázra, sőt.... végül is lehetséges, de így együtt a két dolog már óvatosságra adhat okot..Az lenne a jó, ha úgy lenne ahogy te mondtad; kisebb kerékkel sárférőhelyesen IS beférne 2.1"-nál szélesebb külső hátra... a láncvillák közé, nem a középcsapágyhoz. De ezt nem lehet kideríteni, véltlenül pont nem mutatják....
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
zsolti72837
addikt
válasz szimpláncsak #231221 üzenetére
A kabát egy pólóra felvéve hideg?
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #231336 üzenetére
közép Európában csak az anyaországunkon ült egész nap a köd mint egy átok,
ne is mondd, majd megint (magamban) szidhatom a kivilágítatlan bicikliseket biciklizés közben.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #231336 üzenetére
"Nem bántok én senkit" a tempóm meg ilyen 132 átlag körüli pulzus lett- a szokásos.
Egy fekete kutyával a sötétben találkoztam a főúton haladva 32 vel , mind ketten megijedés, 2 mre volt tőlem az árok parton, és 1 el egy falun belül, állt az út közepén közép termet fekete kutya (az is) lassítottam és beszéltem neki barátságosan
lassan elgurultam mellette majd gyorsítottam, majd láttam szalad utánam, na akkor megálltam bringa kifordít "közénk", és megint csak beszéltem neki hívogattam..., megállt nézett egy darabig, majd fordánc és elkocogott.
Rendőrök mértek kint a főúton az éjben, a ravaszak, azona főúton sem láttam még rendőrt mérni pláne éjszaka. Na mondom visszaveszek me kiszednek a sorból[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #231288 üzenetére
ott van a videóban hogy 2.4-est rakott rá, sárnak valóban nem annyira van már hely, ez valamennyire itt látszik: [link]
ez merev villával amúgy pont jó lenne nekem alföldre sarazni, sima átütős kerékszettem amúgy is van (gyári cube/alexrims), amit nem használok. - persze nem fogom megrendelni.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ZolkoW
őstag
válasz stickermajom #231337 üzenetére
amúgy tényleg nem trollkodásból kérdezem, elképzelésem sincs.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #231335 üzenetére
... én meg azt mondom, hogy ha hazaértél és, ruhától függetlenül, megúsztad szárazon akkor bizony ma is kummantottál. ... ergo ZolkoW szavaival élve, ma sem szúrtad hátba egyik sporttársadat sem.
jjeahh... néztem napközben és közép Európában csak az anyaországunkon ült egész nap a köd mint egy átok, máshol 7ágra... Az ezerméterfölött dolgot meg hagyjuk, itt 14 m van összesen. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Na megvolt a teszt. 2 órás esti út, 13 fokban indultam.
NW Surface aláöltöző + NW Fahrenheit mez : Utolsó 30 percben szél mellény Dekás (kíváncsi voltam milyen).
Pazar. A szél mellény pont annyit fog amennyit kell (nyilván nem olyan mint a Reload kabát szélfogása, de nem is az kell), nem lobogott, pont méret.
Praktikus mert a hátsó zsebben szépen elfért.
Toltam a tempóban, teljesen komfort volt végig.
Az aláöltözővel kapcsolatban: úgy melegebb hogy közben szárazabb. Teljesen szabad mozgás érzet mintha rajtam sem lenne, sehol nem vág mégis mindenütt simul ülő pozícióban is (nagyon finom anyag).
Érdekes, mert szélvédelme (alá+mez) érzetre jobb (nem engedi úgy át hiába vékony cucc), lehet azért is mert nem nedvesedett át rajtam /gyorsabban szárad/...minden tekintetben jobb mint a dekás (de árban is...). Mikor hazajöttem és leöltöztem, a karja száraz volt, a mellkas/derék körbe rész tapintásra enyhén hideg már-már száraz, egyedül a nyak rész volt nedves (ahol a sál feküdt fel rá). (dekás nedves volt 1 órás út után mindenütt) Testem teljesen száraz.
Működik most már a "megállok cappucino ez az" - és elindulok történet. Igaz szél mellény rajtam volt, de teljesen komfort volt az egész további út hazáig (indulásnál éreztem hogy hideg van "kint", de pár perc és komfort végig). (bár ebben valszeg az is benne lehet hogy abszolút nem volt rám nedvesedve az aláöltöző). Egy biztos nem /csak/ marketing duma az anyag amiből alkották(az aláöltözőt). Elégedett vagyok, "ezt" a "rendszert" kerestem .A NW Ceramic téli zokni meg, annyit tudok mondani jobb mint az utcai - nem fázott a lábam ujja - és pont. Hazaérve, mikor lehúztam nem volt jéghideg a lábujj mint korábban, hanem test meleg volt, pedig ugyan az az átmeneti totál szellős cipő volt a lábamon mint eddig.
Még annyi hogy leöltözve a testem derék - has rész sem volt jéghideg hideg mint korábban, hanem kellemes hőmérsékleten maradt.Azt picit bánom hogy a mezt Olaszból rendeltem, ha baj lesz vele lehet még macera.
Újra megvenném e? Igen.
Nekem itt véget ért a ruházati történet.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #231332 üzenetére
Hát ja, van ilyen... sok ember viszont már nincs, lehet jókat hülyülni a sziklás ösvényeken.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #231332 üzenetére
Felénk is ilyen minden nap, annyi különbséggel, hogy 2-3 óra körül felszáll a köd és kb. 1000m fölött már reggel süt a nap.
Más: Pole Vikkelä
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #231320 üzenetére
Nekem már 2 korábbi bringámon is volt ilyen mikor a kormánycsapágy bekopott oda ahol a legtöbbet kapja az ívet, vagyis középre. Ha kissé lógatva a bringa elejét felemeltem a földről a kerekeit az eleje középre kattant be.
#231319andrisbandi...na ma felmentem én is végre megnézni azt a szép somlyói látványt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz stickermajom #231320 üzenetére
ha végignézem a videót (nem hiszem hogy megtörténik), kiderül belőle,hogy ennek mi a frász a célja? már láttam a hírt, de nekem olyan domború kanál megfordítva érzésem van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
Damn, ma elindultam melo utan egy gyors korre, recseg a kozepe.... Vissza is fordultam. Azonnal nem kezd el zenelni, kell neki fel perc, es egy bizonyos tartomany, es elkezdi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cobranco
csendes tag
Görögország, Európa egyik legszebb állama. Földrajzi elhelyezkedése és tagoltsága miatt a nyaralók egyik első számú célpontja. Együtt vannak jelen az égig érő hegyek a türkizkék tengeröblökkel, bónuszként egy komolyabb szigetvilág is bejelentkezik a képbe. Akinek ez nem volt elég, még a szinte állandóan napos idő is fokozza az élvezeteket. Tavaly tavasszal feltérképeztük Görögország déli részét, az igencsak kalandosra sikerült túráról készült monumentális filmeposz első részét ajánlanám mindenki szíves figyelmébe.
Bár a film műfaja „kerékpáros roadmovie”, itt hívom fel a figyelmet, hogy nemcsak kerékpárosoknak készült, lesz itt minden, turisztikai infók, strandtesztek, bizarr szállásajánlatok, a görög gasztronómia feneketlen bugyrába is bekukkantunk, körítésnek pedig a leírhatatlanul gyönyörű táj adja a díszletet.Első rész tartalmából: „Bemelegítésnek a közel kétezer kilométeres leutazás viszontagságai kerülnek részletezésre, hosszan és unalmasan, a műsorblokk felvételéhez a Covidot hívtuk vendégművésznek. Majd következik az éles bevetés, műszaki problémák és egyéb gondok fokozta izgalmak között a kétfős különítmény nekivág feladatnak. Célpont Görögország legtitokzatosabb hegységének, a mondavilágból ismert Tajgetosnak a meghódítása. Akiket csak az érdekel, hogy vajon Spártaiak hol dobálták le a csecsemőket, már jó helyen járnak, akiket viszont az is, hogy utazóink, hogy küzdik át magukat Európa deklaráltan egyik legszebb útvonalán, azoknak meg különösen ajánlom a megtekintést…”
Bazi nagy Görög-túra 1.rész: "Görög Alpok" /Taigetos/ 2021. /1440p/
Útvonal: Mystras-Tripi-Langada pass-Aigos Vasilios-Ladas-Nethonas kanyon-Kalamata
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
őstag
válasz szimpláncsak #231315 üzenetére
Én ilyet vettem 17 ezerért nemrég Egerszegen, de még nem próbáltam ki...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
$190 HYDRAULIC DISC BRAKE GROUPSET! L-TWOO RX RIDDEN AND TESTED. FIRST CHINESE HYRDAULIC GROUPSET.
(allcapsért bocs)Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
6030D
őstag
válasz stickermajom #231320 üzenetére
Futóbringákon évek óta gond nélkül működik a technológia
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #231319 üzenetére
Van ilyenem, de pont ez a bajom, novembertől áprilisig a világos ruhákból minden tekerés után kefélni kell a sarat. Nekem ez macera, hogy nem lehet csak simán a mosógépbe dobni őket, hanem előtte foglalkozni kell velük. Sötét ruhákban is valszeg benne maradnak a foltok, de egyáltalán nem látszanak, ezért elég nekük a mosógépes mosás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #231318 üzenetére
Vanish Folteltávolító
Ez jól kihozta eddig a fehérekből, és a színesekből is a makacs foltokat.Nedvesen, meg a szerrel kicsit megkefélem, ha nagyon koszos melegvízben.
Nagyjából öblítés, majd mosás.
A mosószerhez is adható tuningként.Erős illatú, de finom. Öblítés(ek) után is eléggé érezhető marad.
Ezt az egy hátrányát találtam, amúgy jó cucc.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #231315 üzenetére
Nem rossz, lehet bepróbálom, de mivel 99% terepre kell tavasszal ősszel sarazni, előny a sötét szín . Valahogy a világos cuccaimból nagyon nehezen jött ki eddig a sár. Valszeg a sötétből is, csak nem látszik .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz tknof1871 #231306 üzenetére
Legegyszerűbb, ha egy közeli autófényezőnél rákérdezel, adna e el pár csíkot. Lehet ingyen is van...
Hajszárítóval, vagy ha van hőlégfúvóval felrakható.Ezek bírják a strapát.
Nem sárgul be.
Bármikor leszedhető, nyom nélül.A barkácsszalagok vészmegoldásnak elmennek.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok vettem nemrégiben két DT SWiss CSW MA 1.9 kerekeket. (Felni+kérekagy+ Vadi új Continental race king 2.2. gumik) mindezt 63e forintért, szerintem jó vétel volt.
A hátsó kerékagyban sikerült csapágyakat cserélni, viszont egyikhez kellett célszerszám, úgyhogy most rendeltem aliexpress-ről dt swiss kerékagy kiszedő célszerszámot. [link]
Valakinek esetleg valami ötlete hogy az első kerékagyat hogy lehet szétszedni? -
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #231293 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat. Lehet akkor bepróbálom az szélállót.
jjeahh: Helyedben lehet kipróbálnám ezt nálatok ez most akciós és elvileg ugyanaz amit én is akarok venni, csak láthatósági színű. 31 lei-el drágább csak,mint az rc100, lehet ehhez széldzseki sem kellene lefelé menet6030D Az hagyján, hogy nem szélálló a fekete, de valami fehér szál foszlik is belőle, az már a boltban is látszódik.
Szerk: most nézem, hogy a szlovákai decathlon oldalán is akciós a láthatósági színű, akkor csak mi magyarok maradunk ki a jóból[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz tknof1871 #231306 üzenetére
ha gettó megoldás is érdekel, akkor én kétféle fóliát használok, mindegyik filléres a dedikált kerékpárfóliák árához viszonyítva, főleg fajlagosan.
Gorilla tape-ből átlátszó, ~4e egy tekercs, és van 3M-es aldis is, ez picit talán vékonyabb, és nem téphető, de mindössze egy ezres az 5 méteres guriga.
Mondjuk nem mindig kapható.
A gorillásnak cakkos a széle, de nem feltűnő az sem, és egész jól nyújthatóak is, ha íves felületre kell.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #231312 üzenetére
Ja, elvileg lehet, gyakorlatban én nem vettem észre különbséget, egyenetlen terepen sokkal többet számít a vastagabb betét a nadrágban, vagy egy hajlékonyabb nyereg. Szal lehet csak nekem fura, hogy érzékelhetetlenül kevés plusz komfortért elcseszik a geot, de a Speci csak jobban tudja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #231309 üzenetére
Nem vázcsövet, nyeregcsövet. Pl: [link] [link] stb. Akár a fent linkelt Trifox SDY20. Gyárilag az én bringámon is hátrahajló nyeregcső volt, cseréltem is egyenesre, még így is gyakran kiülök a nyereg orrára mászáskor.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz 6030D #231309 üzenetére
meg ott van a komfort kérdése is, ha van 20-25 mm-es konzol, akkor nem lesz annyira merev az alátámasztás.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #231303 üzenetére
Amúgy valaki magyarázza el, miért erőltetik gyárilag a bringákon 2022-ben is a hátrahajló nyeregcsöveket, amikor az effektív nyeregvázcső szögek egyre meredekebbek (jobban mászik a gép). Szal csak nekem furcsa, ha évről évre javítanak egy-két fokot a nyeregvázcső szögén "vért izzadva" a mérnökök, majd elcseszik egy hátrahajló nyeregcsővel? Szvsz gyárilag minden bringán egyenes nyeregcső kéne legyen és a hátrahajlónak csak opcionálisnak kéne lennie, ha esetleg kicsi a váz az usernek...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #231302 üzenetére
Fú, nem semmi mekkora tudást szedtél magadra gravityben Köszi szépen a részletes választ! Szerintem figyelgetni fogom, hátha lesz valami kis modelválltás előtti akciócska vagy karácsonyi valami. Én pont az amatőr vonalat viszem, de igazából semmi sem tart vissza attól, ha elérem a váz határait, akkor a cuccokat átpakoljam mondjuk egy Privateer 161 vázra
Tegnap csekkoltam a YouTube-on is, pont ilyen ugrálgatós, freeride vonalon voltak jó videók, én is azt szűrtem le, hogy inkább ez jön be a gépnek. Bár azért itt: DREAM BUILD MTB - Radon Swoop olyat megy a végén vele Stevie Schneider Schladmingban, hogy a fele tudással is kiegyeznék
-
tknof1871
őstag
Üdv! fólia, védőfólia, protector, kerékpárváz, kerékpárvázra
Milyet kellene használni? Honnan lehet beszerezni? arukereso.hu oldalon több kifejezést kipróbálva se találtok. Igen, és már próbáltam a neten olvasni róla csak magyarul nem sok írást találni, az angolt meg sajnos nem értem.
Rendszeres probléma, a vonaton ráteszik a kerékpárokat az enyémre. Munkahelyen kitámasztóra állítva hagyom egy félreeső helyen de így is felborítják (ez azért nem rendszeres).
Csak menjek fel az ebay-re vagy aliexpress-re és írjam be hogy bicycle frame foil vagy bicycle frame protector és vegyek egy jó értékelésűt maximum 4 000 forintért?
De van itthon duct tape. Mindig tartok mert kézzel eltépem, millió problémát megold, elutazok viszem magammal. Ragasszam azt a vázra?Gáz, de itt leblokkoltam. Nem tudom mi a jó választás.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #231170 üzenetére
Sisakból én is a TLD Stage-t céloztam meg, de sajnos rideshopnál nem volt egyáltalán készleten hiába írta az oldal, másnap meg indultam Wexl Trailsre, így maradt a Fox Proframe. Tényleg iszonyat jó a szellőzése, bár fölfelé tekerésnél én így is feltolom homlokra ezzel a szemüveg kérdést is megoldva. Hosszútávon ki kell találnom valamit erre, mert a szivacsoknak valószínűleg nem tesz jót ez a fajta használat.
Ami minimális negatívum: a MIPS nyöszörög benne. Lefelé mondjuk nem zavar (úgyis elnyomja a sikításom ), de el tudom képzelni, hogy van akinek emiatt nem jó. Illetve nem rácsozottak a szellőzők, tisztes távolságot kell tartani az előtted menőtől, ha nem akarsz dzsuvát a fogak közé. Ez utóbbi mondjuk a Troy Lee-nél is ilyen lett volna. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #231298 üzenetére
Fú, ezek a kínaiak lekörözték a kjúbot, már fél fokkal forvardabbak az enyémnél is.😬🤭
#2312976030D...ha bántják a Meridát azonnal itt teremsz. Bedobok én is egy csalit hátha megidézzük Runner-t, amúgy is rég volt itt...szerintem a pedelec használata nem is sport.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #231245 üzenetére
Vannak egymásnak ellentmondó vélemények ezekben a bemutatókban és tesztek között, ebből is látszik mennyire szubjektív műfaj. Az teljesen egyértelmű, hogy mindenki szerint egy ár/érték bajnok és ennek figyelembevételével mondanak róla végszót.
Ami közös mindben, hogy egy könnyen és jól irányítható gépnek tartják, a platform stabilitása miatt pedig elég jól lehet vele pumpálni és ebből nekem az is következik, hogy ugrálni is jó. A stabil platform következménye, hogy a small bump (apróbb egyenetlenségeken) kevésbé érzékeny a felfüggesztés, ami mekkora meglepetés, minden nem lehet egyszerre (feszesség és lágyság). A pedál bobozás kisebb mint az előző generációnál volt és valakit meglepett a mászó tudása. Persze ezt érdemes annak tudatában értelmezni, hogy a rövidebb láncvilla és a maiaktól némileg laposabb nyeregcső, jobban a hátsó tengely fölé nyúló súlypontot okoz, ami alapján egy kevésbé hatékony mászó képességet várnék, de ezek szerint a kinematikából ezt részben kompenzálják, tehát jobban mászik, mint ami a számokból következne. A pedál bobozás mértékét és a felfüggesztés érzékenységét jelentősen befolyáolja a SAG beállítás, így érdemes azzal játszani.
A geóból nekem még az jön le, hogy az M és L méretekben jobban működhet mint az XL-es, mert a nagyobbaknál csak a reach nő, de a hátulja ugyan akkora, ami az M és L esetében jobb arányokat jelent, tehát a te cél méretedben kiegyensúlyozottabb a súlypont.
A saját kar és felsőtest hosszod alapján a nyeregcső szöge ha túl hátra megy a nyereg pozi előre tolásával részben, vagy teljesen tudsz kompenzálni, itt azért nincs extrém elmaradás a trendektől kb 1-1,5 fok.Stílusra ez alapján inkább a park, trail center, kanyargós nyomok, épített pályák, akár kimondottan nagy ugrók fekszenek neki, és nyújtanak élvezetes bringázást, mint a végtelen sziklakertek, vagy csak egyenesen mindenen át veretés.Egy nagyobb súlyú rider esetében egészen máshogy viselkedhez, a te súlyod esetében inkább egy feszesebb játékosabb több pop-al rendelkező bringa várható.
A súlyelosztása alapján sehol sem említik, hogy nagyon aktív rider stílus kéne neki, így mindenki számára, kevésbé gyakorlott bringásoknak is irányítható a gép.
Ez az utolsó paraméter nem sértés, mert pont idén voltam szemtanúja, amikor egyik bringás társ a figyelmezetésem ellenére megvett egy olyan bringát, ami nagyon nagyon jó gép, de csak bizonyos tudásszint és sebesség fölött működik jól, igazából pedig a versenyzők tudják a legjobban kihasználni a képességeit, mert ők tudják úgy terhelni és a gyártó is arra tervezte, optimalizálta. Talán mondanom sem kell, hogy esik kel vele, a régi bringájával jobban ment mint az új csodaparipával, pedig mentem vele tényleg egy szuper gép (nekem nagyon tetszett), csak neki épp nem működik.Olyat szándékosan nem írok, hogy én venném vagy sem, mert más cél, másik rider, nincs értelme a saját preferenciáimat rádhúzni.
Szóval a fentiek alapján értékeld magad, a felhasználási célt, hol használnád és próbálj meg dönteni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #231300 üzenetére
Köszi! Pont ez kéne nekem még, valami ami nem téli és nem nyári. Most aláöltözőre veszek rövid mezt és a mezzsebben van egy tartalék széldzseki. Ezzel a kombóval sincs bajom, de egy hosszú melegebb mez elegánsabb. Bár lehet kompromisszumosabb is, mert ha felmelegedik az idő és le kell vetni, gondolom ez már nem fér el a mezzsebben. A múltkor pl. 23 fokban indultam, 9 fokban értem haza, de tegnap is csak egy közeli rövid körön 12 és 22 fok között volt minden. Ilyen 10-15 fok különbségeket nem lehet plusz felső nélkül megúszni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest