Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #58894 üzenetére
(#58898) Because ...hidd el csak szerencséd volt,nagy szerencséd! Ha arra gondolok,hogy én is voltam 2002 körül úgy a Duna plázában mozizni (!) ,hogy a 2 bringa kint figyelt spirálzárral (!) lezárva... Nagy könnyelműség volt!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz tknof1871 #99928 üzenetére
Egyrészt a sofőrnek jobbra is kell néznie, mert ha előznek valakit, simán telibe verik.
A másik, hogy ha a bringás figyeli az autó mozgását, és nincs meg a szemkontaktus, akkor álljon meg. Tolókocsival szar a bíróságra járni, még ha igaza is van.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz tknof1871 #99928 üzenetére
Aki csak balra néz jobb kanyarnál az hibásan közlekedik, az előző járműnek is elsőbbsége van! Ettől függetlenül ezek rohadt veszélyesek több okból is:
- az alsóbb rendű útról érkező kénytelen ráállni a kerékpárútra, hogy kilásson
- jobb kanyar a főútról, az alsóbbrendűre veszélyes mert amúgy itt a bringásnak van elsőbbsége akkor is
- ennél viszont nagyságrendekkel veszélyesebb a nagyívben balra, mert egy forgalmas főúton gyakran hirtelen kell menni. A bringa utat csak oldalra-balra hátra nézve láthatod és ott is takar a B oszlop rendesen. Itt szintén a bringásnak van elsőbbsége, de a kocsiból az egyik irányt gyakorlatilag nem lehet belátni, csak a kanyarodás egy bizonyos pontján. Ilyen esetben mindig félek kocsival, nehogy átmenjek valakin. Ha ott megyek bringával akkor meg általában elengedem a balra nagyívben jövőt, mert ritkán van rés és egyáltalán nem biztos, hogy lát.Szerintem aki ezt kitalálta annak jár az a bizonyos korbács, az ilyen vonalvezetés senkinek se jó, a bicikli sáv sokkal jobb ötlet. A letolós balesetek elég ritkák és általában kevésbé veszélyesek, mint az elsőbbség meg nem adós összemenések. Ezen utak általában kritikán aluli minőségű burkolatáról nem is beszélve.
-
samujózsi
senior tag
válasz tknof1871 #148229 üzenetére
Jajj... tegnap láttam két tükrös biciklit.
Az egyiken legalább nègy tükör volt, kettő a kormányon és egy-egy az első villa alján, a tengely közelében.
Ami közös volt a két bringásban: egyikük sem nézett bele a tükörbe... pedig nem ártott volna.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #160683 üzenetére
Szerintem ember.
(#160686) Csokicsibesz ...úgy gondolom a minden csoda 3 napig tart dolog lesz itt is,ha helyreállnak a dogok tele lesz az apróhirdetési rovat,meg a padlás ugyebár,kerékpárokkal.
ZS3NI...nézz körül a Decathlon weboldalán is,ott sem sokkal drágábbak az alap cuccok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz tknof1871 #173352 üzenetére
Kell egy filléres konzol, pár márkás 18650 akku és egy töltő is, pl. valamilyen Liitokala. Beteg amúgy már ez az 1800 lumen, anno csak 1000 lumenesek voltak és az is túlhevült maxon, kíváncsi lennék ez 1800-on meddig bírja. Ez a driver is brutál bonyolultnak tűnik, de biztos tanulható-szokható.
szerk: alternatív lencséket én próbáltam rajta, nem ajánlom, jó ahogy van, gyárilag.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
erhas01
tag
válasz tknof1871 #200537 üzenetére
Olajos folteltávolítás ruhából:
Még mielőtt a foltnak nekiállsz; a koptató részen belül, kis ujnyi helyen végezz színpróbát! Ha megszáradás után nem lesz foltos, akkor nekiállhatsz.Utra derm kéztisztító 380 Ft
Kézmeleg víz, bevizezed a felületet, nedves kézzel rádörzsölöd, csak a foltra. Habos lesz.
vízzel tisztítod. Arra figyelj ne áztasd be az egész nadrágot, az olajos lé ne szívódjon tovább szét a felületen. Inkább cserélj többször vizet. Szárítás, és előröl az egész újra.Ha csak egy csík és vagy pici folt fülpiszka vattával sok idővel, türelemmel ugyanaz az eredmény.
-
arcitec
addikt
válasz tknof1871 #214707 üzenetére
Miféle kitámasztó van azon a bringán? A Cube trekkingjei 25kg-os súlyt bírnak tartani, még megpakolva sem volt semmi gondom soha. Kérdés hova van felszerelve és miféle minőséget képvisel. Mondjuk a Cube kitámasztói speciális rögzítésűek, de van egy általánosan rögzíthető is. Szóval keress egy spéci kitámasztót.. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
tknof1871
őstag
válasz tknof1871 #214707 üzenetére
Üdv!
Még a kerékpár eldőléséről. Vajon megsérült a bal oldali váltókar? A jobb oldali váltókaron van egy kis kiálló kar. Az arra való, hogy megállítsa a váltókart, hogy ne lehessen tovább forgatni? A bal oldali váltókaron nem látok ilyet és nem tudom, mielőtt eldőlt a kerékpár volt-e azon is? Talán volt rajta és letörött?
Elöl, a pedálnál, 3 fogaskerék van (a hátsókeréken 6 fogaskerék). A kerékpár eldőlése után, a következő napon, a bal váltókarral a 3-ból a legkisebb fogaskerékre akartam tenni a láncot és leesett róla a lánc rá a hajtómű csapágyházra. Egyik kézzel hátul a láncfeszítő kart előre nyomtam, a másik kézzel meg visszatettem az első lánckerékre a láncot.
Jobb oldali váltókar ("kattogós", beugrik a megfeleő pozícióba a kar)
Bal oldali váltókar (nem "kattogós", nem ugrik be pozícióba a váltókar, jelzés se volt rajta melyik állásban melyik első lánckeréken van a lánc a 3-ból)
Nem értek a váltókhoz de szerintem ilyen láncleesés meggátoló a vázon nincs.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
ivana
Ármester
válasz tknof1871 #214900 üzenetére
Ez egy frikciós első kar, oda rakod ahova szeretnéd, váltani érzésre kell vele. Ha leesik a lánc a vágállást be kell állítani a váltón.
(#214906) TomMusic Nem igazán, alapból annak ott nem nagyon kéne mozogni soha. Egy normális agyban általában jól illesztett. Az lehet, hogy gagyi az agy és azért érzed. Vagy a normális mozgását tartod túl soknak, mert kell lennie holtjátékának a rendszer miatt.
(#214908) RexpecT Én kb. mindenhez mol liton 2ep-t használok, ezekkel a bringás zsírokkal nincs jó tapasztalatom. Loctite nem kell a váltógörgő csavarnak, nem szokott lelazulni, elég ha zsírozod a menetet.
-
addikt
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #215171 üzenetére
Nekem pont ilyen van, csak Massload néven fut, és bicajos boltban vettem.
Nem jó, de kétlábúból ez a használható.
Előbb egy kétoldalra felzáródót vettem, majd felszereléskor kiderült, hogy kb. annyira záródik fel, hogy élesebb kanyarban simán leér a földre a lábak vége. Próbáltam egy marózott trapéz alakú közbetéttel orvosolni, a szög jó lett, ellenben innentől a közepe és a lábak is nagyon lelógtak.Ez a fajta működik, de nagyon kajálja a koszt, és sok súrlódó felület van a mechanikában. Szóval eléggé kopik.
Az enyémben van kb. 12e km, már rég nem záródik olyan szép párhuzamosan a két láb, mint a videón, és menet közben nagyobb bukkanókon meg-meg is zörren ( új korában nem csinálta ). Kb. 1000 km-enként kezdettől fogva rendszeresen lelazul, mert nehéz, és nagy az erőkar, és a lengések a felső acél rögzítőlemezt folyamatosan rángatják.Ha ezekkel együtt tudsz élni, akkor jó.
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #215518 üzenetére
Az a baj, hogy úgy működik a zárás, hogy a lánc oldali lábra van egy acél görgő szerelve ( ami villámgyorsan beáll a kosztól, mindegy mit csinálsz ), a láb oldalra kifelé rugóval van megfeszítve, és a tartó alu öntvénynek a szintén lánc felőli belső oldala van kiképezve kényszerpályának. Amikor nyitod-zárod, annak feszül a láb a görgőn keresztül, és az vezeti hogy nyíljon vagy csukódjon a pozíció függvényében.
Namost mi ennek az alu vezetőpályának a tartósságáról beszélünk koszban, egy nem forgó acél görgő viszonylatában.Biztosan meg lehetne tartósra csinálni, mondjuk ha a görgő egy zárt csapágy lenne, a kényszerpályán meg lenne egy acél lemezbetét. Lehet, hogy létezik is ilyen, de az enyém nem az ( pedig nem volt olcsó, valami 8kHUF-ba fájt 5 éve ). Ha van lehetőséged jól megnézni, ezt a részét figyeld.
Rendszeres tisztítással-kenéssel biztosan lehetne hosszabbítani az élettartamát. Én évente a nagy karbatartáskor szoktam kipucolni és kenni, de az kevés neki. A görgő pl. a legkisebb portól, víztől is beáll, és onnantól eszi a pályát. Az meg - valljuk be - egy sztendernél nem reális opció, hogy heti szinten tartsd karban.
Vagy egyszerűen csak sz@rsz rá, végül is már az enyém is 5+ éves és van benne jó 12k km. Ezt a szezont még biztosan kibírja, aztán nézek egy másikat.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #215564 üzenetére
Ez szerintem sajnos tényleg ilyen, csak vagy 2x voltam, de én is így emléxem, mintha megépítés után jutott volna eszükbe, hogy "Basszus, a bringások!" Ha van ott valaki rábízhatod arra a 3 percre, menet közben 70km/h-nál csak nem fog leszállni vele senki.
bardi... (nincs szomorú integető fej) Máriusz újra súlytalannak bizonyult
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
válasz tknof1871 #215564 üzenetére
Az ülések közt szokott lenni biztonsági öv.
De ,hogy minden Flirt be raktak e az már nem biztos. Amúgy én fogni szoktam a bringát bármilyen hosszú útra megyek , mert jön egy hülye aki simán neki támassza a bringáját a tiednek. A festéket meg nem szeretem ha leverik stb.
Wc mögött szoktam megállni az ajtónál . Keresztben pont elfér a bringa a wc és a válaszfal között Ha szállnak fel akkor arrébb állok. De ritka ha egy vonalon egyszer a jobb egyszer a bal ajtó nyílik.
A kisseknél kell vigyázni mert ott elvan matricázva a dolog. Ami bringás piktogram az valójában mégsem bringás hely. Tavaly legalábbis így volt.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Maximum1
őstag
válasz tknof1871 #215564 üzenetére
Nyugi, metrózni se jobb
-
-
Ringman
nagyúr
válasz tknof1871 #215573 üzenetére
A színe se illik egy férfihoz.
2022 van!
matricát felrakni mindenre nagy macera gyűrődés nélkül, szerintem nagyobb szívás, mint diy újrafesteni.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #215567 üzenetére
De ő is panaszkodott az élettartamra és a "tervezett elavulás"-t is említette.
Én mérnök vagyok, nem hiszek a tervezett avulásban, sosem láttam még olyat.
Láttam viszont kígyóbőr cipős managereket, akik 20 eurocent vélt, vagy valós megtakarítás miatt szemrebbenés nélkül csesznek szét tök jól kitalált termékeket és folyamatokat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #216963 üzenetére
Én ezt úgy fordítanám ki, hogy ha a lábad leér a nyeregben ülve akkor az a nyereg szinte biztosan alacsonyan van. A nyeregmagasságot nem a talajhoz viszonyítva lőjük be hanem a középcsapágyhoz. Amúgy meg a talajtól kábé szinte ugyanott van minden egy kategóriába tartozó (országúti, monti stb.) kerékpár középrésze.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz tknof1871 #216991 üzenetére
"Ha a nyereg olyan magasan van, hogy megállva le tudom tenni a 2 lábam akkor a pedálok magasan vannak. Nem tudom eléggé kinyújtani a lábaim tekeréskor."
Ez pontosan így működik. Emelni kell a nyergen és akkor nem lesz magasan a pedál, és ki fogod tudni nyúljtani a lábad.Kicsit átfogalmazva amit akarsz:
"megállva le tudjam tenni a 2 lábam"
"ki tudjam nyújtani a lábam tekeréskor"Azt ugye érzed, hogy ez a kettő együtt nem működhet? Ha nyeregben ülve le akarod tenni a lábad és ezzel egyszerre nyújtott lábbal tekerni, abból az következik, hogy a pedálnak a betonba/földbe kellene süppednie alsó holtponton.
Vagy az egyik, vagy a másik, de a kettő egész konkrétan kizárja egymást.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz tknof1871 #217165 üzenetére
menetrögzítő
csavarrögzítő░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
chubby2o6
senior tag
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Ha új alkatrészekkel dolgozol, kb. ugyanannyi. Persze nem számolva azzal, hogy itt-ott van némi alkatrészhiány, szal nem biztos, hogy meg tudod venni azt, amit kinéztél, csak azt, ami éppen van, ami lehet, hogy drágább.
Ha használt alkatrészekben gondolkozol, úgy a gyári árnál olcsóbban is megúszhatod, de lehet, hogy az olcsóbb a végén drágább lesz.
Pluszban még hozzászámolhatod a szükséges szerszámok árát is, ha most nincsenek. Állvány, monoblokkhoz célszerszám, racsnihoz célszerszám, stb. Ha ezek még nincsenek meg, erre is el lehet tapsolni egy fél bringa árát.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Olcsóbbra nem fog kijönni, az biztos. Plusz a saját melód. Építeni akkor van értelme, ha az évek során felgyűlt otthon egy rakás saját alkatrészed, szóval csak 1-2 dolgot kell venni, és kész a bringa, vagy nagyon brutál drága bringákat, ha sikerül az alkatrészeket egyesével összevadászni akcióban. De azoknál egy kerékszett, egy fék, vagy egy hátsó kazetta, vagy teleszkóp önmagában többe kerül, mint amit te el mersz képzelni pénzt egy komplett biciklire. Ebben a belépő kategóriában abszolút nem éri meg (hacsak az első variáció nem játszik). Ha ennél jobbat szeretnél, akkor inkább használt gépet nézegess, de az meg kissé mindig zsákbamacska, szóval lehet, hogy szerelgetni valód is bőven lesz vele, meg vásárolgatmod is kell hozzá még.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Sajnos a legtöbb esetben sokkal drágábban jössz ki. Egyrészt a gyártók a nagy volumenű gyártás miatt olcsóbban kapják meg az alkatrészeket, másrészt sok alsó polcos cuccot nem árulnak a népszerű webshopok és a nagykerek sem (így a boltosok sem tartják). Ilyen például a Microshift fogsor, váltok stb. Perzse a Shimano Tourney TY/TX/TZ felszereltség olcsón kijön, ami még jobb is a Microshiftnél. De vázat, villát szinte nem is kapni újan. Én is alig használt vázat vettem jófogásról. Ha talál is az ember új vázat, akkor nem nagy a választék és méret sincs sok. Például nekem kicsi lett volna a 17"-os Mali, Gepida, Csepel MTB váz.
Annyi előnye van a legózott biciklinek, hogy nem kell egyszerre mindent megvenni. Én is így tettem. Meg te válogathatod össze az egészet. Például szeretik a gyártók az olcsó első váltó mellé drágább hátsó váltót tenni, holott mindkettő ajánlott ha egy kategória. Főleg az első átdobó tud vacak lenni, ha olcsó (persze ha van).
Ami nekem viszont furcsa, hogy olcsó biciklikben 1x6, 1x7 váltó van, pedig a lánc nem szereti a kerszetbe váltást.
-
addikt
-
#86978560
törölt tag
-
#86978560
törölt tag
válasz tknof1871 #219533 üzenetére
Az általad írt átlépési magasság gyakorlatilag a belső lábhossz + egy cipő talp vastagság, ez legalább 1-2 centivel kevesebb legyen.
A belső lábhosszból az elméleti nyeremagasság, ebből pedig az adott nyeregvázcső hossz illetve váz méret is meghatározható.
Pl.:
belső lábhossz = 80 cm
80 * 0.883 = 70.64 cm35 cm nyeregcső + ~3 cm a nyereg tetejéig - ~8 cm a minimális kihúzhatóság = ~30 cm
70.64 - 30 cm = ~40.64 cm a legkisebb nyregvázcső hossz.
70.64 - ~6 cm = ~64 cm a legnagyobb nyeregvázcső hossz
Tehát 40 és 64 cm között bármi lehetne, attól is függ mennyire lejt a felső cső (klasszikus országúti vs modern), és ez csak a függőleges a vízszintes távolság szintén változik a felhasználástól függően, csak úgy mint a stack és a reach is.
-
tknof1871
őstag
válasz tknof1871 #219984 üzenetére
Kezdek arrafelé hajlani, hogy vegyek egy új kerékpár. Az nem olcsó. Nem jó az egészségem. Arra vagyok kíváncsi, jól képzeltem el, ez a legjobb választás ami kielégíti a szükségleteim és árban a legolcsóbb ha új kerékpárban gondolkodok.
Semmit se értek a használtakhoz. Félek attól, hogy veszek egy használtat rejtet hibával és úgy jövök rá, hogy összetöröm magam.Arra gondoltam talán egy Trekking RIVERSIDE 120 kerékpárt kellene vennem (99 990 Ft). Felszerelni sárhányóval (2 490 Ft) és csomagtartóval (5 490 Ft). Ez eddig 107 970 Ft. + házhoz szállítás 5490 + hátra kell piros macskaszem. Végösszeg kb. 115 000 Ft. körül lesz.
(Ami már van az a kitámasztó, csengő (több is), macskaszemek a küllőre, első lámpa (akkumulátoros) hátsó villógók. Ffi vagyok de biztonságossabbnak érzek egy női vázast*.)Azért is alacsony vázasban gondolkodok, mert a csepel kempinggel évtizedek óta nem estem el, de többször megtörtént, hogy télen a jeges úton kicsúszott a kerékpár. Ilyenkor elengedtem a kormányt, hagytam eldőlni, tőlem elcsúszni a kerékpárt és kivétel nélkül sikerült talpon maradni. Oda kellett figyelni, ügyesen talpra érkezni, néhányat lépni hogy lelassuljak és a végén ott álltam, a kerékpár meg kicsit odább feküdt. Egész évben kerékpározok, hóesésben, esőben.
Fáj a derekam a hátam. Kemping kerékpáron egyenesen ülünk és az utak minősége sz.r. Ha belehajtottam egy úthibába az egy kb. pont a gerincoszlop tengelyével egybeeső irányú hirtelen erő/ütés. A nyeregből direkt a gerincbe. Hirtelen fájdalmat okozott. Most egy MTB-t használok és azon ráhajlok a váz fölé. A gerincoszlop tengelye és az úthibákból eredő ütés nem esik egy tengelybe. Úgy érzem ez kíméli a gerincem.
Jól képzelem, ha 115 000 forintot elköltök egy Trekking RIVERSIDE 120-ra nagy valószínűséggel a legalacsonyabb áron kapok egy jól használható új kerékpárt?
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
parandroid
félisten
válasz tknof1871 #219986 üzenetére
Röviden: igen. A hosszabbnak is ez lenne a lényege, csak nincs kedvem írni, de gyakorlatilag minden meglátasod helyes. A férfi váztól ne tarts, ülj rá az üzletben, és meglátod, hogy nincs különbség biztonságérzetben, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen nagy neked (de arra amúgy is, főleg, ha hátfájós vagy).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
peugeotmate
őstag
válasz tknof1871 #220087 üzenetére
Apple Airtag szvsz a legjobb megoldás pozíciókövetésre manapság, van már andropidos app (Tracker Detect) is hozzá.
[ Szerkesztve ]
meg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #223202 üzenetére
Bár én is gyakran álmodoztam ilyenről egy-egy eset kapcsán, azon kívül, hogy neked elégtétel frászt hozni egy-egy szabálytalankodóra, vagy csak esetleg éppen figyelmetlenre, nem hiszem eredményre vezetne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz tknof1871 #223202 üzenetére
Semmit nem old meg, ráadásul az a mini nagyon nem mini, egy ormótlan nagy cucc semmiképp nem raknám fel. A példákban meg olyan helyeken tutira nem bringáznék, ráadásul ott a nagy széles járda és a szűk kerékpárúton meg ott a gyalogosok jó páran.
Hol van ez, nem egy kultúr környezet. Egyébiránt lehet kapni kis akkus hangjelzőket(direkte nem dudát írok) pont annyira hangosak ami szükséges lehet egy bringára.
U.I: Megjegyzem jómagam sem szeretem ha a "hülye" autós pár méteren belül rám dudál.
A frászt hozzák..[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #223218 üzenetére
Szerintem fölösleges egy ekkora bazi nagy valami a biciklire. Én úgy vagyok vele, hogy fel tudom mérni a gyalogosok mozgásából, hogy mire számitsak. Ha nem nagyon akar elmenni az útból akkor lelassítok, ha van hely akkor kikerülöm. Ha nincs akkor megállok és szóban tessékelem alrébb.
-
jjeahh
nagyúr
válasz tknof1871 #223218 üzenetére
Egyik havercsaj vett egy egészen pici csengő méretű ilyen elektromos akksis dudát a kormányra aliexpressről és azóta sem merte feltenni, annyira hangos. Ergo szerintem amit linkeltél fölöslegesen nagy, ha az egészen pici kínaiak is képesek akkora hangerőre, hogy a frászt hozzák rám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - ÚJ drón, garanciával
- Mavic air 2
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
- DJI Mavic 3 Classic Fly More Combo FMC RC drón - 4/3" Hasselblad kamera - újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest