Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz J.C.G. #205999 üzenetére
Köszi! Pedál nélkül 9.2kg volt a régi nyereggel, ezzel még nem néztem (:
Hasaggymeg: őszi erdőről annyit, hogy ma 2 órát molyoltam a kertben mivel 2 diófánk is van, ilyenkor nem annyira őszinte a mosolyom, mint mikor a hegyről jövök lefele
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205998 üzenetére
Nekem a peremkialakítása tűnt magasabbnak, illetve másabbnak. Amolyan kampósabb is a pereme, de ez utóbbi nem zavarhat bele a fel ill levételben.
Szép bicó. Mit mutat a mérleg?
10kg alá beesett?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #205995 üzenetére
Nem elég mély a közepe ahova húz6tnád a gumi peremét levétel/felrakásnál?
Tyler... nekem ott tört el a BBB ahol annak írja medium/large... az őszi erdő meg páratlan!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Tegnapi naphoz még egy pár kép a nyeregről meg az őszi erdőről (: Akartam kérdezni, hogy jövőre szeretnék pár helyet bejárni bringával, mi az amit érdemes megnézni? Főleg erdei utak érdekelnének, hol lehet ennek utána nézni? /Telexen pl láttam egy cikket a Pilisről, az jövőre must have, csak magát az útvonalakat nem ismerem/.
Hasaggymeg: én is kb ezt a 1 hetet lőttem be, hogy kiderüljön mennyire élhető, mondom a tegnapi nap abból a szempontból nem volt releváns, hogy fájt még az ülepem a szerdai tekerés után..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
J.C.G.
aktív tag
Ha valamit megbántam az a WTB felni.
Felerőszakolni fellehet rá a Schwalbe Hurricane gumit, de menet közben levenni és visszateni... Talán túl magas lehet a pereme vagy nem tudom miért ennyire gáz. Contival még úgy ahogy elmegy a szerelése. Bezzeg a DT felnire mind a két gumi felpattan és működik ahogy kell. Így most két dolgon gondolkodom. Vagy a felnit cserélem le és adom el vagy pedig a schwalbe hurricane megy a piacra. -
MPowerPH
félisten
Azt honnan tudom, hogy a vazon, villan milyen PM felfogatas van? A villan elvileg PM 8" van, de a vazon passzolom.
Megrendelem a fekeket, amig van meg mindenbol elerheto.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz ivana #205991 üzenetére
Ezért volt jó a Kona K2 (lehet, hogy P2-nek hívták). Nagyon is erős, kifejezetten tárcsás villa. Nem sok alternatívája volt, egész jó beépítési magassággal, de nem a legkisebb súllyal. Néha használtam, amikor teleszkópra vártak a masinák. Egy belépő teleszkópnál sokkal többre tartottam. A képen egy 29er verzió látható. Ezzel rendszeresen az első tengelyen forogattam a bicaj hátulját, kinyírhatatlan.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz ZolkoW #205989 üzenetére
Jó volt teljesen. Úgy megharapta az akkoriban barátnőmnek összerakott bicajt (asszem Magellan Pyxis alapon, SD7 fékkarokkal Deore szettel), hogy csak na. Nagyon jól kontrollálható, azonnal reagáló kis gép lett a tökéletes Revelation-nel. Az elmaradhatatlan Hurricane-nel.
Egy ideig létezett Kona K2 villával is. Úgy állt meg az úton, mint a gyalogkakukk.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
ZolkoW
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #205977 üzenetére
Egyáltalán nem azt mondtam, hogy hülyeség lenne, csupán annyit, hogy villához kell mérni. nem hibbantam meg. Úgy nézek ki, mint aki meghibbant?
Nekem is az a célom, hogy minimum egy 180-ast felpakoljak, csak az nem ezen a gépen fog történni. És lehet, hogy meg sem állok a 180-nál... Ez totálisan két különböző dolog, és nem is értem, hogy lehetett a lefirkált dolgaim így értelmezni.
ZolkoW: Ezt nem tudom most eldönteni, hogy vicc, vagy tényleg utalsz valamire – fáradt vagyok –, de ilyet se mondhattam soha, mióta ismerem a hidraulikusakat. Csak a kezdeti, belépő Hayes-nél volt jobb a BB7, de annál még a cipőfék is.
Utána nekem rögtön Juicy 7-esem lett, mert akkor már sejtettem, hogy mire lesz szükégem. és javarészt mindig elég jól döntöttem alkatrészek terén. Kivéve, amikor alulterveztem valamit, de ez egyre ritkább.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
draco31
veterán
Hello!
Faternak valami noname bringája van, hagyományos kosaras középcsapágyazás. De sosem akar jó lenni, lehet a menete is sérült már.
Nézegetem a négyszögtengelyes monoblokkokat, de honnan tudjam milyen menet a jó nekem? A legtöbbnél Angol 68 mm x 1.37" látok, gondolom ez a legelterjettebb, és extrém esetben lehet csak más a menet? Illetve menetjavító szerszám van-e, nem találok.
Vagy csak vegyek meg egy ilyet, megmérve azt, hogy most mekkora a tengely, és egy hozzá való szerszámot a meghúzáshoz, és kész?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205977 üzenetére
Jobb villáknál meg6ározzák a maximális tárcsaméretet, pont. Nem a fékerő, felhasználó ujjerőssége, gumija tapadóképessége, vagy a magyar aszfalt felülete alapján, hanem a villa tűrőképessége alapján. Még jó, hogy nem jegyzik meg olajjal szennyezett betétekkel mehet a 230-as tárcsa is a teszkóbájk villájára, mert úgysem fog a fék. 🙄
Tyler...nekem egy hét körül (3-4 menet) kellett végleg eldönteni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Nahh ahogy ígértem egy rövid szösszenet az Ergon SM Pro nyeregről: először is leszögezem, hogy nem 100%-os a teszt, mivel szerdán a régi nyereggel mentem egy kanyart és a végére megint annyira fájt már a hátsóm, hogy ki kellett álljak a nyeregből, ez meg 2 nap alatt még éreztette a hatását ezen az ülésen is. Nade a lényeg, csomagból kivéve ami elsőre szembejön, hogy egész könnyű a nyereg /nem mértem meg, hivatalos oldalon 235g-t írnak rá/, nem karbonpálcás, hanem TiNox, az anyagfelhasználás is teljesen okés. Ami nekem fura volt, hogy keménynek tűnt kézzel tapintásra a párnázata az ülésnek, viszont menet közben azt vettem észre, hogy egyáltalán nem kényelmetlen /ami nagy szó az előző után/. Kamaraerdőben voltam ma, így mászni is kellett, itt is jónak érzem, hogy a mélyített kialakítás miatt egyáltalán nem volt a kényesebb testrészemnél zsibbadás. Mielőtt bejön a téli szezon még szeretnék egy hosszabbat menni /50+/, akkor esetleg még reflektálok róla, illetve jövőre tervben van 150-200km-es nap is, ott fog megmutatkozni, hogy tényleg jó e. Összességében elégedett vagyok, persze ehhez az is hozzájárult, hogy tényleg nagyon kényelmetlen ülésről váltottam..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
jjeahh
nagyúr
Enduró tandem, tandem enduró, tandemduró, limó bringa: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
senior tag
válasz MPowerPH #205966 üzenetére
Igen, csak az az info magában semmit sem ér. Maximális súly mellett milyen fékhez van az a tárcsaméret? Egy mechanikus alsópolcos csodához, ami a 100 kilós embert sose állítja meg egy 20%-os lejtőn, vagy egy code/saint fékhez, ami bármikor megállít bármilyen tempóról? Terhelés szempontjából nagyon nem mindegy.
SpaceJam: Ezt így kijelenteni, hogy a nagyobb tárcsának nincs értelme, hülyeség. Lehet a te felhasználásodhoz nincsen, de nem véletlen, hogy trail bringákra nagyobb tárcsát raknak, 4 dugós fékekkel. Amikor 20 perce mész lefelé egy köves-sziklás lejtőn, már nem feltétlen mindegy, hogy mekkora erővel kell húznod a féket.
A másik meg, hogy a nagyobb átmérő miatt kevésbé melegszik, lassabban kopik a tárcsa és betét is. De mindegy is, látom itt a többségnek nem nagyon megy az, hogy a saját felhasználási szokásain túl lásson.'92 Honda VFR 750
-
Friczy
senior tag
válasz Ringman #205917 üzenetére
Szerintem terepre azért nem használnak Rohloffot, mert a montiknak meglehetősen kis hajtóművei vannak, a Rohloff esetében limitálva van a minimáis tárcsaméret (nyilván összefüggésben azzal, hogy hátul mekkora a lánckerék). Gondolom, terepen dőnként nagyobb nyomatékok kerülnének a váltóra, mint amekkorát az elvisel.
Ha már agyváltó, akkor MTB-n a Pinion lehetne a nyerő. -
Friczy
senior tag
válasz zsocy #205887 üzenetére
Nekem biztos nem. Használok Garmint, de csak hosszabb utakon. Az ilyen rohangálós utakra nekem bőven elég a Sigma, azzal nem foglalkozom, hogy vannak olyan funkciók, amik értelmetlenek, méri a sebességet és a távot illetve napi távot, nekem ez alapvetően elég. És nem kell naponta töltögetni, mint a Garmint.
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #205939 üzenetére
Időhiányra fogom, de annyira nem is hiányzik a nyereg. Mondjuk ha nem 1,5-2 órákat aludnék, akkor tudnék reggel menni, az jó lenne, de egyelőre este van idő, meg energia, arra meg jó a futás.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
varsam
őstag
Tessék a másik oldalra is tárcsát tenni, és akkor nincs ilyen csavarodási gond: youtube
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205957 üzenetére
Pedig Thommey bejegyzése alatt a többség devecseri üzletemberekre tippelt. Közben meg a keleti konkurencia megelőzte őket.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #205961 üzenetére
Ez nem igaz. Igenis széttekerheti a villát a nagyobb tárcsa főleg, ha nagyobb sebességből állsz meg hamarabb, mint kisebb tárcsával. Semmi orrabukás nem kell ahhoz, hogy aszfalton, belehajolva iszonyat nagy erőt belerakj hátsó kerék elemelkedése nélkül. Nyilván nem a high end vagy a kifejezetten ilyen célra tervezett villáknál gond ez.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #205956 üzenetére
Egészen pontosan 0 db tárcsát égettem el eddig, a villát nem fogja jobban tekerni a nagyobb tárcsa, mert előbb buksz orra, az meg hogy nem tudod adagolni, nem a tárcsa hibája, ezzel se volt gondom soha, "meg kell tanulni fékezni".
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #205946 üzenetére
Nem olvastam vegig a felhasznalasi modot. Egyebkent az ossztomeg dont. Ha mar olyat olvasok, hogy fade, akkor ott gondok lehetnek.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #205952 üzenetére
Szerintem erre is pont úgy lehet.
#205953 venember83...vajon miért nem ér meglepetésként?! A nem székelyeknek segítségként, románok voltak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz bardi #205920 üzenetére
nekem a Shminao BR-M395 hosszú lejtőn ahol szinte folyamatosan kellett erősebbeket fékezgetni ott mindig elgyengült, illetve egy rövid de nagyon meredeken ahol csumára kellett fékezni ott meg is adta magát a betét,
A Shimano m6000 fékszett egyenlőre(2 év használat után) túra átlagos(néha intenzivebb ) felhasználással fél fémes betéttel kinyirhatatlan szóval fékrendszere is válogatja szerintem
nem kell 4 dugattyús, ez az M6000-es elől 180 as hátul 160-as tárcsával is eszeveszettül fog, picit hirtelen meghúzóm óriásit ránt a kerékpár elején(villán-kormányon) meg a fél fémes betét is bejött nagyon[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Megvannak az olasz válogatott ellopott biciklijei, legalábbis a 22-ből 21, amit még Franciaországban loptak el kb. egy hete. Sajnálom, magyar cikk nincs: [link]
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz varsam #205949 üzenetére
A modell egyértelmű volt pl. a feliratból, csak az egyes évjáratokat nem mindig egyszerű megkülönböztetni, összefolyik az egész. Köszönöm.
Ui. Feledékeny is vagyok sajnos. Továbbra is nagyon tetszik a bringa.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #205946 üzenetére
Mint írtam, kisebb erővel kell húzni a fékkart, hosszú lejtőzésnél kevésbé fárasztó. Az, hogy az xc versenyzők mivel mennek, tök irreleváns, kíváncsi vagyok hány ember használna innen boldogan maxxis aspen gumikat terepen, pedig sik versenyző azzal megy.
'92 Honda VFR 750
-
varsam
őstag
válasz venember83 #205945 üzenetére
2018-as Stumpjumper
-
addikt
válasz Hasaggymeg #205946 üzenetére
valóban, meg kell tanulni fékezni, nem nagyobb tárcsát venni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205941 üzenetére
...kérdés, hogy kell-e, hsz XC versenyzők nyomják 160/160, illetve 160/180-al, nehogy már egy országútira, vagy gravelre nagyobb kelljen...méghogy 4 dugattyús, nem Nepálban élünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz MPowerPH #205938 üzenetére
Semmi szükség rá, így is sokkal jobb, mint a V-fékem volt. Különben se lehet mindenre csak úgy atomfékeket dobálni, azt a villáknak is bírnia kell. Ráadásul pont a nagyobb súly miatt nem tehetem meg, hogy brutál fékerővel csavarom szét a vázat. Ez nem monti, ez az országúti bicajom utódja. 22-ben tervezek összerakni egy komolyabb montit, arra majd rákerül minden ilyesmi.
Addig is kikerülöm az ilyen lejtőket, és azért nem sok ilyen van Budapesten, ahol tényleg félteni kéne a tárcsát. Pl. Dobogókőről is le tudok jönni javarészt fék nélkül, ott legalább ki tudod ereszteni a 60 km/h-t. Ez a Tordai út is csak azért szopás, mert nincs semmi kifutása, és az alján muszáj nullára lassítani.
f4lcon: Igen, én is ezt akartam írni. Ahol már felüt és változik így a nyeregmagasság, ott pont, hogy a nagyobb kényelmetlenséget váltja ki – hisz pont ez a célja –, semmint hogy a magasság-változás zavarjon meg.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
bardi
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #205933 üzenetére
Mi történt, eleged lett az egészből? Amúgy én sehol sem égettem úgy tárcsát mint itt, ahol nem is olyan nagyon meredek, de vannak extrém 20+% körüli szakaszai, egy autó fér csak el mert keskeny és zsír új az aszfalt...pár perc az egész, de volt ferodó szag még úgy is, hogy ésszel használom a féket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz SpaceJam #205936 üzenetére
Ahhoz a sulyhoz lehet mar keves az a fek. Siman beruhaznek egy komolyabb 4 dugattyus szettbe, 203 -as tarcsakkal.
Bringan meg fade -em nem volt a Maguraval hosszu lejtmenet utan sem, ellenben tudom mi van akkor, amikor autoval tortenik. Azert ez bringaval sem annyira vicces.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205931 üzenetére
Félprofi félkemény bringán, ahogy a decathlon írná
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
venember83
nagyúr
-
6030D
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205908 üzenetére
Ott lakik az osszes burzsuj. Ne izgulj, itt Pecsen nincs annyi, Alfoldon meg meg ennyi sem.
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #205923 üzenetére
Nálam lesz most csillapított nyeregcső, aztán a következő lépés egy kormányszár és egy karbon kormány beszerzése. Egy picit feljebb akarom helyezni a fogáspontokat ezáltal, illetve azokat is rugalmassá tenném. Ez az integrált kormányszár bigyó iszonyat merev, ami inkább hátrány. Illetve egyenes alu kormányt már 3-at törtem, és nem szeretnék egy 4.-et. Oké, hogy ezt nem tépem, meg nem ugrálok vele, de már utálom az érzést is, hogy vigyázni kell rá.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
rétisün
veterán
válasz SpaceJam #205877 üzenetére
nem igazán fejleszteni akarok (bár egy könnyebb kerékszett esélyes ) inkább csak csúnya a túl hosszú bovden és fékcső. eddig csak egy hosszab nyeregcső lett a bringához, meg Sram Centerline tárcsák, csak mert az tetszik
még így is messze ez a bringám áll a legközelebb a gyári állapotához, az összes többin
majdnemelég sok minden cserélődött nálam ízlés szerint.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #205908 üzenetére
a geohoz nem értek, de a laikusként az agyváltó a zárt rendszer miatt jónak tűnik terepre (meg a bordásszíj is), a rázkódást nem bírná?
az effigear mimicről mi a véleményed?
sajnos a cycleaboutos cikk nincs még kint, csak a video: [link]Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205895 üzenetére
érzéssel.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
flash-
veterán
Udv
Az milyen hogy amiota a deore m591-es hátsó váltó Deore m592 shadow-ra lett cseréltetve a 3*8 as rendszeremen (elol 48/38/28,hátul 11-28 8s) azóta a váltást nem lehet tökéletesen beállitani mert hátul 10ből 6-7 szer nem valt 5ből 4esre 4ből 3ra v 3ról 2re(tehat a hátsó 19es fogaskerekről a 21esre vagy a 21es fogaskerékről a 24esre)? Nekem kell utánhúzni a váltókarral hogy váltson rendesen, és azt mondta a szerelő hogy ő sem tudja tökéletesre állítani..Na valami pro tipp hogy mi a megoldás vagy mondtok egy szerelőt aki tutira megoldja? :)
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205900 üzenetére
Egyébként meglepő, hogy mennyi drága kerékpárral találkozni a Budai-hegységben is. 2015-ben vettem ezt a bringát.
[kép]
[kép]
Mai szemmel nézve már kicsit suta, de akkor ez egy abszolút csúcs pedelec monti volt, nem igazán láttam ilyeneket a hazai terepeken. Az emberek úgy néztek rá mintha ufót látnának. Ma meg elmegyek bringázni és 1 órán belül 10 komoly eMTB-al találkozom.Ringman: Fene tudja mennyire lehet jó, nekem azért vannak fenntartásaim. Túlzottan szélsőséges geo, baromi nagy súly, meg ez a Rohloff terepre sem az igazi. Viszont 150kg-ig terhelhető, jó lehet az igazán nagy súlyú embereknek.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205900 üzenetére
Persze, hogy sok a 6000 euro, de viszont ez a gép azért több mint a belépő. [link]
Ennél több nem igazán kell, analóg verzióban persze minden grammot jó megfogni, és oda kellenek a csúcs alkatrészek, de mint E-Enduro, ez a szint bőven elég.
Ahhoz, hogy valaki túrázzon az erdőben egy eMTB-al, nem kell 6000 euro-t elkölteni.
Ezzel sincs tulajdonképpen semmi baj, ha valaki csak egy kényelmes mtb-ot keres, ami azért bírja a terepet. Nyilván nem ezzel mész bikepark-ba, meg nem ez lesz a legügyesebb gép a durva terepen, de nem is arra készült, a nagy átlagnak bőven-bőven jó.
És ne csak durvább terepezésben gondolkodjunk, merev vázas mtb-ot, trekkinget még jóval barátibb áron lehet kapni, nyilván ez sem aprópénz, de már tud tömegtermék lenni. [link]A Cube nem is csinál c68-as vázzal E-t. Azért nem full XTR, de tény, hogy vannak rajta XTR cuccok, az E-n meg Fox 38. De valóban a példa nem volt a legtökéletesebb, viszont azt se felejtsük el, hogy ha van segítséged, nem feltétlen kell mindenből a legjobb, lehet itt ott spórolni, mert nem annyira számít minden gramm. Így lehet egy közel azonos tudású gépet, nem számottevően magasabban rásegítéssel is megvenni.
Én is az új pártján állok, főleg ezen az árszinten, azért majd próbáld ki.
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #205899 üzenetére
ez elég jó lehet, már csak az ár alapján is
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest