Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CPU-im eddig
- Tökéletes töketlenség
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speeedfire #136695 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz StLui #136677 üzenetére
Fene tudja. Az 1x11 -es hajtas ezt csak olcsobba tenne, mert elso valtoszett lejon egy tanyerral egyetemben.
Carbon vazas fully ugye, ebayen is ennyiert mennek az igenyes darabok. Tan ez a legolcsobb, es a legvonzobb is, amik fent vannak hasonlok, mind 800k plusz. Van fent millioert is, es meg csak jol sem nez ki.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz Salex1 #136690 üzenetére
annyit tennék hozzá Bringasistiéhez, hogy palackból sem lehetetlen jót fújni, és töltenek kétkomponensűt abba is, csak aznap el kell használnod. Mondjuk eleve sok múlik a gyakorlaton, másnak nem vállalnám,de magamnak lefújok egy vázat elfogadhatóra. a bronz színű single speedemet metálszínnel + matt (szintén 2k) lakkal fújtam, egy flakon elég volt mindegyikből, igaz,ez így kitöltve anyagárban is vagy 7-8e volt.. fújtam egykomponensűvel is, nem ajánlom, sokkal gyengébb, sérülékenyebb lett. ja, meg porfestés lenne a legfrankóbb, de ahhoz nagyon elő kell készíteni a vázat. (és messze nincs olyan színválaszték)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Speeedfire
félisten
válasz Hasaggymeg #136692 üzenetére
Nem vagyok otthon egyáltalán.
Még amin agyaltam, hogy 1-2 helyet megnézek az ajánlóból, ahol vannak használtak. De az az igazság, hogy simán rám tudnának sózni valamit.Van valami összefoglaló a bp-i, és környéki bringás útvonalakról?
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MittuDomain_
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #136666 üzenetére
Dr.Bike a legajánlottabb tag ügyben. A szerviz árra így nehéz mit mondani, hogy egyelőre nem tudjuk mi baja. Egy service kit kelleni fog, meg a munkadíj, 20 ezer körül biztos lesz.
Kormánycsapágynál arra figyelj, hogy integrált vagy félintegrált. Amúgy FSA, Cane Creek jók szoktak lenni.
Forgáspontokkal kapcsolatban, először is szét kéne szedni a vázat, nem csak a csapágy recseghet, hanem ha a rögzítő csavar alá kosz megy, az is. Ki kell takarítani mindent és zsírozni. Kézzel átforgatod a csapágyakat, érzed ha rossz. Én egybe szoktam cserélni mindent általában, ha már vannak nagyon berágódott csapágyak, a többi se 100-as, de ezt majd meglátod ha szétkaptátok a vázat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speeedfire #136683 üzenetére
Ha nem mozogsz otthonosan a témában akkor inkább újat a Decaban,mint befürödni valami széthajtottal.
(#136675) MittuDomain_...egy szavazat innen a másodikra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Salex1
őstag
-
rétisün
veterán
válasz flash- #136687 üzenetére
arra figyelj iinkább, hogy olyankor rendelj, amikor éppen van raktáron, különben ki tudja meddig várhatsz rá. nem tudom, adnak-e valami időpontot, mikor lesz kapható, ha olyankor rendelsz, amikor éppen nincs készleten, de facebook csoportban írták, volt aki 4 hónapot várt a bringájára.
amúgy ha van raktáron, 4 munkanap alatt itt van (bár erről Napfénysütinek más a véleménye, nem volt ilyen szerencsés)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
flash-
veterán
Udv
Canyonnál nincs most a giro miatt kedvezmeny?
Tavaly talan volt nem?
Endurace al 6-7et vennék mikor szokott akcios lenni?
Mikor vegyem meg? -
Speeedfire
félisten
válasz StLui #136684 üzenetére
Sáros, nagyon laza talaj nincs célban nálam. Inkább turistás vonalak miatt lenne érdekes. De ez a RIVERSIDE 500-as most kiindulásnak nem lenne rossz szerintem. Vagy hasonló használtan.
Ahogy nézem könnyű 13kg, elől-hátul tárcsafék, gyorscsatis kerekek, a teleszkóp keménysége is állítható. Nem tudom, hogy mire érdemes még figyelni, vagy mit kellene nézni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
StLui
veterán
válasz Speeedfire #136683 üzenetére
Csak az a gond, hogy a példák alapján keresel valami bringát 0-130eFT-ig, ez így még kevés. Attól fog függeni ( ) , hogy milyen terepre gondolsz. Ha csak döngölt földút akkor jó a trekking, ha kicsit lazább talaj akkor már valami használt montit (abból nem kapsz értelmeset ennyiért, csak esetleg az 520-at a dekában)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nmate91
tag
Sziasztok, egy kérdés.
Elgondolkoztam az egysebességesem ráncfelvarrásán.
- festés váz + felni
- fékkarok cseréje (ilyen kis elegánsan pici, 1 ujjas fékkart keresnék)
- lánc csere
- hátsó racsni csere
- hajtókar csere (monoblokkban 200-300km van, azt megtartanám)Az alkatrészeket (5 perc keresés után ) a fékkarok kivételével meg tudnám talán rendelni. Nagyjából tudtok egy árat saccolni (szerelés + festés részre) és esetleg egy helyet mondani, ahova ha viszem az alkatrészeket, ezt tök jól meg tudják csinálni? Cyclepunkot találtam elsőre, pár vélemény alapján nem tűnnek rossznak, külön szimpi, hogy este ráérek menni vagy akár hétvégén.
Illetve megéri-e egyáltalán előre megvenni ezeket, vagy bízzam az adott helyre?
Persze, legpontosabbat akkor kapom, ha odaviszem, de hátha csinált itt már valaki hasonlót.
-
StLui
veterán
válasz Speeedfire #136679 üzenetére
Tényleg kicsit szűkíteni kellene, két bringa nagyon kilóg az elsőre megadott szempontjaidból is, a 17eFT, és a 130 eFT-os
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Speeedfire
félisten
válasz StLui #136670 üzenetére
A dekát sokan mondták már, ismerősnek is van. Egész jókat mondott róla.
Hasaggymeg: Olvastam már, de nagyon sok infó van. Ennyire nem vagyok képben.
Szerintem valami trakking, vagy mtb lenne nekem a legjobb.
Néztem már pl a jófogást, de nekem a legtöbb márka nem mond semmit se. Illetve amit tudok, hogy az alu ajánlott.
Valami ilyen klasszikusra gondoltam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
szkink
aktív tag
Olvasgattam a felnik/agyak/küllők mi a jobb mi nem írásokat és gondoltam ránézek az enyémre (nem kellett volna) egy kicsit elmerültem a témában és elbizonytalanodtam,szerintetek mennyire jó ez a párosítás?Gyárilag DT CSW MA 1.9 felni van a bringán (ezek voltak rajta 2.25 külső) cserélve 55-622-re,sajnos a felniről nem igazán találtam semmi adatot,csak annyit olvasok pár hirdetésben és régi cikkben hogy 27,5" most hogy van ez?Működni működik nem volt vele még gondom (kopp-kopp-kopp) mondjuk túra szinten nyomom csak,meg érne egy váltást szélesebb felnire (érezhető lenne a változás?) vagy felesleges az egész?
[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok, rég jártam erre.
Két kiszemeltemről kérnék tőletek elvi véleményt egymással szemben.
Általános mindenes gép kerestetik, munkába járás Budapesten, napi 2*10km átlagban. Budai oldal, de nem a nagyon dombos terepen. 176cm/110kg. (90 a versenysúly, az is sok, de ésszerű időn belül visszaszerezhető.)
Téli üzem is várható, ezért szimpi a normális tárcsafék.
90+%-ban aszfalt.GT Speedball (ezzel már régóta szemezek)
Boardman HT TeamR (az új üdvöske, jó felszereltség, számomra ismeretlen gyártó, de a Google szerint nem eldobós)A második 48as mérete lehet kicsit nagy, majd élőben eldől, az M-es a tutibb. Felszereltség/geometria alapon mi a vélemény.
Köszi!
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
6030D
őstag
válasz MPowerPH #136671 üzenetére
Hasaggymeg: nekem már akkor fura volt, amikor Runner linkelte a bringáját, és abban is Joytech agyat írtak. Ha gagyi(bb) agy lenne benne, akkor saját márkás matricával kérné a gyártól, nem írná rá, főleg a specifikációban, hogy dzsojtek. Vagy eleve egy cég volt két márkával, vagy felvásárolta az egyik a másikat, a lényeg, hogy úgy néz ki, gyártanak már normális agyat is. Bár itt sokan a Shimanora is azt mondjátok, aztán mégse...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136661 üzenetére
Ja, így már értem. Bár ezek szerint az XT az nem minden alkatrészben királyság, van amiben az a belépő szint? Mondjuk ezt el tudom képzelni, amikor középcsapágyat vettem pl. a Deore-re azt írták sz*r, minimum Saint kell nekem, pedig mondjuk fékekben egész jó a Deore szint. Kerékszettből is nézegettem a Deore agyasokat, de arra is azt írták, hogy csak akkor vegyem meg, ha nem tervezek hosszú távra vele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #136666 üzenetére
Vidd el Dr.Bike-hoz,ők rendbe teszik.(a csaj a bringával,nem náluk dolgozik. ) Ami a forgáspontok csapágyait illeti,minap fejtette ki Runner szervizes kolléga ebbéli nézeteit,mely szerint összeset érdemes együtt cserélni.A minőségről majd talán ő...kormánycsapit nem tudok,bár előbb-utóbb nekem is bele kell merülnöm a témába.
(#136667) 6030D...tééényleg,múltkor már néztük ezt.Változnak a dolgok,nincs semmi kőbe vésve.Nem tudom emlékeztek-e az LG elődjére,a GoldStar-ra? Na az egy kerülendő márka volt,és lám mi lett belőle.
(#136669) Speeedfire...ez itt a legcélszerűbben úgy működik,hogy 1.elolvasod az összefoglalót,majd 2.eldöntöd merre irányulsz stílust illetően és 3.keresel kerékpárokat akár az összefoglalóban ajánlott helyeken,melyeket 4.itt konkrét linkekkel véleményeztetsz.Persze van akinek annyira sem kardinális kérdés az egész kerékpározás,hogy időt szakítson a meglehetősen hosszú,bár még így is hiányos összefoglaló elolvasására,így ha ehhez a csoporthoz tartozol,akkor csak ugord át az első lépést és kezdd a másodikkal,vagy harmadikkal és együtt eldöntjük mi az ami neked kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #136667 üzenetére
Ez ugyan az? Nem tudom, mert el van par mentve a kedvencekhez, de ez nem volt benne. Most akkor vagy beneztem, vagy ez egy masik. Alt. elmentem mindet, ami tetszik.
Megneztem mar nagyon sokat, szvsz ebay watch list -em dugig van, szoval nehez szamon tartani.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
StLui
veterán
válasz Speeedfire #136669 üzenetére
Újban csak dechatlon jöhet szóba ennyiért, használtra majd esetleg mondanak valamit. De szerintem jobb lenne ha linkelnél valamit, és arra könnyebben fogsz választ kapni a szakiktól
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
egyszer már próbálkoztam itt, akkor nem sok sikerrel. Hátha majd most. Kerékpár érdekelne. Ki mit ajánlana?
Használt, új mindegy. 60e, max 100e áron. Igazából minél olcsóbb annál jobb. Nem vagyok egy nagy bringás.
Főként város, néha terep lenne. Ahogy néztem valami M-es kellene nekem.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tome0001
senior tag
Sziasztok,
Van arról valakinek bármi infoja hogy a szigetszentmiklós és budafok közötti M0 híd mikor lesz bringázható?
Tegnap voltam arra, és csak tolni lehet a kerékpárt sajnos.
Köszi előre is a válaszokat. -
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #136661 üzenetére
Nekem is fura volt, aztán rákerestem a típusra, és kiderült, hogy valószínűleg nem lesz az olyan f*s. [link]
BMW001: ez a bringa volt már itt a topikban. Nem te voltál már akkor is szerelmes?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
Valaki levegős tagokkal kapcsolatban?
Adott egy Fox Float X CTD 216-os szemtávú tag. A problémám az, hogy valószínűleg levegős a rendszer; pár hónapja amikor kihoztam a szervizből, vagy ~100psi-vel alacsonyabb nyomás érték kellett ahhoz, hogy a 15-20%-os sag érték között üljön be a súlyom alatt a tag. Most ilyen 230psi körül van a tagban, és lehetetlennek tartom, hogy ekkora nyomás kelljen bele a súlyomhoz (72kg). Szóval valószínűnek tartom, hogy egy légtelenítés ráférne a rendszerre és néhány tömítés csere. Kérdésem az lenne, hogy ezt hol érdemes elvégezni első sorban, ha nem akarok megint befürdeni vele pár hónapra rá? A másik pedig, hogy körülbelül mennyibe fájna ez egy normális szerviznél?
Más: gondolkozok egy kormánycsapágy cserén is, ugyanis hiába kenem zsírral, kiállva a nyeregből tekerve folyamat "kattog" . Van valami jó ár/érték arányú kormánycsapi, vagy lutrira válasszak ki egyet, és kész?! (Tapered villához kellene btw.)
Még csapágyhoz: szerintem a múltkori sok esőzés és sarazás rá rakta a pontot az "í" -re a forgáspont csapágyaknál is, ugyanis valamelyiknek igen-igen csúnya hangja van lentebb. Ebben az esetben érdemesebb az összes csapágyat cserélni, vagy inkább csak azt a pár darabot, ami már "rág" ? Illetve még annyit, hogy; most SKF csapágyak vannak a forgáspontoknál, ha jól tudom ~6.400ft körül vettem a 8db-ot még. Érdemesebb drágábbat venni, vagy abszolút mindegy?Köszönöm előre is srácok!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ebbe szerelmes lettem. Eleg regota hirdetik, csodalom, hogy meg nem ment el. Mondjuk ez mar inkabb 1 tanyeros rendszerrel tudnam elkepzelni.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szabop27 #136662 üzenetére
A tárcsa rendben? Nem görbe,és vastagsága is megfelelő? (Írja rajta,talán legalább 1,3 mm kell lenni a fékező felületnek) A másik meg a teló,esetleg nem kotyog egyik szára? Első féket szorítva,előre-hátra mozgatva a kerékpárt,ujjaddal a becsúszó és a villaláb találkozásánál érezni lehet.
(#136660) jjeahh...semmi baj az összeválogatással,de az egységes általában drágább...ami nem azt jelenti,természetesen,hogy jobb is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szabop27
tag
Sziasztok!
Shimano Deore fekszettem van Fox Float 32 130mm villaval.
A hetvegen nagyobb sebessegröl fekezve eleg erösen elkezdett vibralni a villa, szemmel lathato kilengesekkel.
2 eve van hasznalatban hiba es valtoztatas nelkül. Kormancsapagy nem lötyög, villa se, tarcsa se, fektest se, agy se. Csereltem fekbeteteket, de nem hozott javulast.
Van esetleg tipp, hogy hol keressem a hibat? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #136659 üzenetére
(#136660) jjeahh...asszem ott kevered,hogy belépő szintű kerékpár vs. belépő szintű kerékszett.Belépő szintű kerékpárra kábé teszkós kerekeket szerelnek,amit én semmiképp nem neveznék belépő szintű kerékszettnek...középszintűre belépő szintűt és így tovább.Ma már felső kategóriás kerékszettet és mondjuk féket,rugózást csak prémium szintű 5e eurós kerékpárok kapnak...vagy még azok sem.Itt van például a Merida szinte 6000 eurós csúcs kerékpárja egy bő 400 eurós fulcrum Red passion 3 kerékszettel szerelve,mikor a kerékszettek garmadája van 1000 euró fölött.Azt már nem is említem,hogy 2500 eurós kerékpárjuk kerekei Joytech agyak vannak,még ha a Joytech már talán nem is olyan szitokszó mint ez egykor volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #136658 üzenetére
Én nem egészen így látom, ilyen 200 eur körüli iparis kerekeket minimum 1500-2000 eurós xc-ken látok, de lehet tévedek. Belépő xc-ken inkább olyan kerekek szoktak lenni, mint az enyémen voltak, nehéz, nem tl ready felnik, tourney, joytech, acera, nagyon maximum deore agyak, gyorszár. Azt sem hiszem, hogy jobb sorsú helyeken a full xt számít belépőnek, nem hinném, hogy a deore szint alatti suntour telós montikat csak Magyarország meg Románia számára gyártják. Ezeken meg hiába is keresed a kerekeken a DT meg Mavic logót, én úgy gondolom ezek a kerekek a belépő szint, amiről már csak előrelépni lehet. Persze lehet azt mondani, hogy nem, azok nem is kerekek, hanem ipari hulladékok, de az sznobság lenne
ZolkoW: 130-140 eurótól már lehet kapni xt agyas kerékszettet, igaz nem shimano a felni,
de asszem full gyárit is lehet 200 alatt kapni, később utánnanézhetek.szerk: igazad van, full gyári xt kerékszett drágább, de mi a baj azzal, ha össze van legózva DT küllőkből és pl. Rodi felniből? Rose-on 140-ért van ilyen szett.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #136655 üzenetére
Az ottani belépőre gondoltam,nem az itteni,vagy erdélyire. Jobb sorsú helyeken ezeket entry level-nek titulálják. Egy közép kategóriás kerékszett olyan 500 euró körül van,1000 fölött meg a felső.
(#136656) ivana...addig gyártattak velük,míg majd elkészítik mindenből a sajátjukat.Most éppen a Huaweit fojtogatják,arra kényszerítve,hogy elkészítse saját oprendszerét,chipjeit és processzorait.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
[link] Kínai 2x11 outi szett, SRAM szerű, de csak a fékkar van, azzal kell váltani is. Elvileg a microshifthez van köze. Egész jónak néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136654 üzenetére
Érdekes amúgy, hogy shimano-tól ebben az árkategóriában már az xt agyas kerekeket szórják, akkor náluk mi az, ami drága, xtr és karbon? Ipari agyas kerekekből meg ennyiért belépő (?) szintet kapsz... mondjuk annyira nem hinném, hogy a 150-250 euró között kapható kerekek belépők, valszeg ezek is vannak minimum deore szintűek. Valamiért igazán belépő kerékszetteket nem is igazán lehet kapni ezekben a német webshopokban, olyanok ezek, mint a rapid rob külső, senki nem veszi meg őket, csak ha a bringával adják gyárilag
Ez a verseny nekem furi, nem látok a videóban semmi lélegzetelállító tájat, süt, elég egyszerűnek tűnik a recept: eresszünk egy rakás xc-st dh pályára
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #136653 üzenetére
Nem tudom milyen,csak mivel nekem gondom volt a szabadonfutóval,hát utána néztem kíváncsiságból.Majd kiderül,de azt tudom,hogy ha jó szabadonfutósat,jó aggyal és peremmel ellátott kereket akarsz vásárolni,mélyen a zsebedbe kell nyúlni.Igaz én panaszkodtam az XT-re,de azóta olvastam és tapasztaltam,így némileg változott véleményem.Úgy tűnik kifogtam egy hibás kazettatestet,meg aztán tényleg többet vártam egy XT szintű agytól,de azért végül mégis csak ugyanazokkal a kerekekkel nyomom immár 35e kilométer múlva is,egy hátsó agygenerállal (tengely,kónuszok és golyók) és ha a 300km-t működő,nagy valószínűséggel gyári hibás kazettatestet nem számolom,tulajdonképp a második szabadonfutóval.Ez azért nem olyan rossz,sőt olyannyira nem,hogy az sem biztos mást vásárolnék ha muszáj lenne.Mindenesetre kíváncsi leszek tapasztalataidra ezzel a belépőszintű Mavic-al.
Más...érdekes verseny,ízelítő a videóban.
Más2...nem szegénynek való vidék. vagy [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136647 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, mert nem szedtem szét soha egyet sem . Remélem tartós lesz, ha meg nem, akkor cserélhető a kazetta, vagy kuka az egész agy? Nem igazán néztem utánna semminek technikailag, csak az érdekelt, hogy legyen olcsó, tubelessesíthető, 21mm-nél ne legyen vékonyabb a felni, ha lehet ne legyen túl hangos a kazetta és legyenek pozitív vélemények róla. Az utóbbi elvárásom miatt sajnos kiesett az összes többi 200-220 euró alatti ipari csapágyas kerék, egyedül ezt dicsérték. Mondjuk állítólag a csapágyak nem a legjobbak, de az itthon is cserélhető, ha tönkremegy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A tárcsafék egy dolog,de most hallom Mollema egy tányérral (!) nyomja! ...bár a szakik szkeptikusak,és kizárólag a Giro kezdeti sík szakaszaira gondolják,hogy használni fogja,de akkor is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #136646 üzenetére
A recesport tud TL is, legalább is itt azt írja. Mondjuk ez már nem olcsó, és csak pár euróval olcsóbb mint a protection, de ez is black chili, és könnyű is nagyon.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #136647 üzenetére
Alap szint, trekking+városi 26".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #136644 üzenetére
Úgy látom ilyen 2 reteszelős kazettatest [link] ilyen [link] kilincsekkel...érdekes az a műanyag ott a kalapácsokon.
6030D...milyen szinten bringázik és mivel?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz MPowerPH #136642 üzenetére
Vedd meg nyugodtan az X-Kinget (mostani neve már CrossKing), nagyon jó gumi. Performance verzió jó lesz és olcsó (bármi, ami hajtogatós és olcsó, az Performance), ha nagyon grammozni akarsz, akkor RaceSport verzió (az csak belsőt tud, de ha jól emlékszem te azzal mész). Nem biztos, hogy 26"-ban lesz, ,mert a Conti honlapján már csak a Protection verziót mutatja, ami a defektvédős. Itthon mindenre elég lesz egy XC bringán az X-King. Szerintem.
Sérülések volt a téma: ma tudtam meg, hogy egy barátom szombaton esett bringával, koponya- és kulcscsont törése lett. Kórházban van jövő héten keddig, szerencsére úgy néz ki nincs maradandó gond. Nem emlékszik mi volt, de pia igen, sisak meg (most az egyszer) nem... köpködéseket kérném mellőzni, mindenki tanul belőle, csak tanulságként írom, hátha valakinek segít.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #136629 üzenetére
Ez rohadt jo, foleg a sulya. Viszont a review -ek vegyesek. Valaki azt irja nem tapad kanyarban, valaki szerint brutal jo. Valaki azt irja, hogy kavicsos, koves helyre nem jo, mert nem tapad, valaki szerint meg k.jo. Na most akkor? Schwalbe rapid rob -nal viszont irtak tobben, hogy sokkal jobb.
jjeahh: Nobby nic mar inkabb AM, nem? Igen, ez meg 26".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ivana
Ármester
válasz tacto #136640 üzenetére
Nem fura, csak túlméretes (31.8mm), manapság ez a szabvány méret. Pl. az alpinestars montim [kép] is túlméretes kormánnyal van megáldva és ez 1993-as vagyis régebbi, mint ez a scott. (Mondjuk az alpinestarsnak 1 1/4-es (sic!) menetes kormánycsapágya is van )
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136632 üzenetére
Ha a mavic sem lenne jó, nem vettem volna meg, de egyedül azt dicsérték mindenhol (a topikban is) ebben az árkategóriában, szal az lett és eddig bevált, tubelessel is.
Szóval akkor 15kg a bringád?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz emiki6 #136625 üzenetére
Sajnos én már annyi vitamint kiegészítőt szedek hogy a gyógyszergyárak előre köszönnek. Mikor volt a bukfencet egy fél év múlva volt csontsűrűség vizsgálat, azt mondták minden a koromnak megfelelő. Nem kell bő méterrről seggre esni.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #136623 üzenetére
nem tudom, mi az elvárás, de ha csöndeset szeretnél a görgőn, akkor csakis valami teljesen simát ajánlok (Kojak? ) . próbáltam -igaz, az nem szabadgörgő volt, tehát picike az elasztomer hengere- hasonló aszfaltbetyár gumival, elég hangos volt.
(én abban gondolkodtam, hogy direkt görgőhöz való gumi, de ha kettős felhasználás lesz, akkor az nem is játszik)Az ott szerintem alapméretes kormány, csak így van megoldva a vastagodás középen. Nem is vettem észre először, hogy azok nem szarvak, hanem szerve(
k)s részei a kormánynakBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #136628 üzenetére
a másik kedvencem, mikor Racing Ralph néven ha jól látom, már vagy 3 minta létezett, de ha belevesszük, hogy idén más az első és hátsó, akkor 4.. Nekem pl. a Nobby (az aktuális ) kicsit overkill túrázgatni, de télre, sárban, vagy előre nem olyan rossz. Csak ne lennének olyan magas bütykei. De akkor meg mitől lenne kNobby, ugye...
Szerintem a Rocket Ron az a minta, ami XC felhasználásban nagyon jó középút, ha jól látom, ezt örökölte az új (...) Rapid Rob is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tacto
aktív tag
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #136619 üzenetére
Ha minden paramétert bepipálgatsz akkor eléggé leszűkül a megfizethető keret, szóval az dt Swiss és a fulcrum is gagyi, gondolom a mavic se jó ennyiért, ezek szerint nem is éri meg kerékszettet venni, csak fűzni, ahhoz meg szaki kell, aki tudja majd hogy mekkora küllők kellenek.
Egy másik nagy előnye, hogy nem egy számjegyű a bringám súlya, biztos nem leszek dróntolvajlás áldozata ))
A bringát pedig szoba mérlegen nem is érdemes mérni, azok 10/4x marhaságot mutatnak, illetve eleve nem tudod mikor mérnek rendesen és mikor csalnak.
Nekem is bőrönd mérlegem van, kínai cucc, de teszteltem először 1kg konyhai mérlegen mérve, majd ezzel 3x egymás után, aztán pedig a konyhai mérleg maximumával ami kb 5 kg, csak grammos eltérések voltak, szóval ez megbízható szerintem, de ha most 100g-ot téved 15 kilónál, abba senki nem hal bele.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #136628 üzenetére
Schwalbetől ha a rocket ron kevés, akkor nobby nic . 26-os kell nem? Itt a lista, elég sok verzió belefér a súlykeretedbe: [link]. A forekasterből sajnos úgy nézem nincs 26-os... a trail king meg úgy tűnik nehéz, 760g .
ivana: Az sem agresszívebb, mint a racing ralph
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #136627 üzenetére
600-650g max. Ez a mostani 700g, kevlaros. Amiket neztem, az a Maxxis Aspen pl., de nem tunnek acelosnak azok a barazdak. Schwalbe -bol van tobb, ami jo lenne, de pl. a Racing Ralph inkabb konnyu terep, sarban, kaptaton folfele nem tunik acelosnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #136626 üzenetére
Nem tudom mi számít könnyűnek neked, de valami nobby nic (evolution?), maxxis forekaster nem lenne jó neked? Esetleg continental trail king, bár az nem szeretem ahogy kanyarban viselkedik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Van nagyon ajanlott gumi XC -re? Most Panaracer Fire XC Pro van, veget jarja mar. Jo all around darab, mert szereti a saras reszeket is, es nem is tul nehez, ellenben hiaba 2.1 -nek van eladva, inkabb csak 1.9 -es, tul keskeny, koves terepen ezert bizonytalan. Jo lenne helyette valami konnyebb darab, 2.25 -os vagy 2.1 -es, ami inkabb terepre hangolt, stabil koves reszeken, es kapaszkodik rendesen saros talajon is. Legtobbet erdoben, folduton megyek. Homok, soder, finompor, lapos saros talaj felvaltva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
emiki6
veterán
válasz bringasisti #136602 üzenetére
K meg D vitamin kell, ha azokból nincs hiány, akkor a csontritkulás messze elkerül.
Egyes beszámolók szerint k vitaminnal még foglyukat is részben vissza lehet építeni, amellett, hogy nem lesz vesekő, érelmeszesedés és fogkő se nagyon."De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #136622 üzenetére
A Specit felraktam már rá, pár percet tekertem. Nincs ellenállás, csak amennyi a forgásból, csapágyazásból fakad, de ne szabadonfutót képzelj el, azonnal visszalassul, ha nem tekered.
CST C1384 ezt néztem ki rá, meg gondolom akkor már 2 új belső is dukál mellé. B opció Schwalbe Speed Cruiser, de őszintén szólva nem hiszem, hogy a CST-nél kéne jobb gumi görgőzni, meg néha eljönni vele munkába.
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #136621 üzenetére
hihetetlen,hogy 17es belső szélességű felnivel is volt mtb :) amúgy szép állapotúnak látszik, annyi,ha szabadgörgőzöl,akkor két olyan gumma kell, bár lehet hogy már van olyanod. csak mert gondolom a párnak az ára már összemérhető lesz a bicóéval.
egyébként kipróbálnám én is a szabadgörgőt.. abból ami nem kifejezetten ellenállásos, az ellenállás nélkül forog? vagy annak is van valami fix terhelése?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #136613 üzenetére
Scott Yecora. Valaki véleményezi nekem? Szerintem ezt be is vállalom, holnap pont a környékemen van dolga a tulajnak.
-
Rendo84
senior tag
Tudnátok esetleg segíteni nekem, hogy hol találok olyan kerékpár üzletet, ahol tudnának nekem nyerget ajánlani úgy, hogy előtte lemérik a fenekem paramétereit?
Borsod megyei vagyok és hát nem bánnám ha az ország keleti felében található volna ez a hely, nem probléma az 50-150 km-es táv sem. -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136617 üzenetére
Azért nem olyan nehéz utánnanézni melyik kerékszettet dicsérik és melyiket húzzák le, az a DT nálam is esélyes volt, de mivel láttam, hogy pár helyen lehúzzák, lemondtam róla. Na de akkor ha jól értem minden problémád meg lett oldva, csak nehezebb lett a bringád.
Amúgy nem tom milyen mérleged van, de ez a bringával szobamérlegre ráállós mérés, ahogy itt is többen mérik a bicajt, hülyeség, a múltkor örültem, hogy 12.8kg a bringám viszonylag nehéz telóval és alsó meg középkategóriás hajtással, de legutóbb már 13.7-et mértem . Fel is húztam magam ezen és rendeltem egy bőröndmérleget, kíváncsi vagyok az mennyit mutat majd.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #136614 üzenetére
Ne viccelj már, amit linkeltem az egy 200 eurós szett, lehet tavaly olcsóbb volt, annak ellenére hogy tavaly év elején nem volt ilyen brutális az euró árfolyama, de ha 200 ercsiért is csak szart lehet venni kerékszettből, akkor komolyan jobban jövök ki ha veszek egy zsír új canyont, és az enyémet eladom amennyiért vettem. Nevetséges, hogy milyen szívatások mennek itt minden szinten.
A szervizben amúgy volt olyan váltófül egyenesítő szerszám, és szépen visszahozták szinte egyenesre a váltó alsó részét is, ami ferdeség maradt, az már a váltó miatt van, de mivel a váltást nem befolyásolja nem ajánlották hogy tovább feszegessem itthon.
A 220ml trutyival a belsőkben, a bringám jelentős sár nélkül szerintem belépett a nehézsúlyba, Runner pedelecje után, még max 1 fatbike előzhet meg a topikból, és sanszos a dobogó Majd a 3. X után mikor már vén leszek, kipróbálom milyen a fürge bringa, addig megoldjuk izomból
(#136616) ZolkoW
Lassan arra lyukadunk ki hogy az én sun ringlé kerékszettem az slx agyakkal, jobb választás min az M1900 Spline amit hasonló árban láttam ma, mint a fulcrum volt.
Nem szeretem ezt a részét a bringázásnak, masszív idegeskedés, egy rohadt alkatrészcsere, ha nem figyelsz eléggé, többet ártasz és kidobtál egy vagon pénzt.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #136614 üzenetére
az a "jó", hogy ami meg pár éve jó volt, az már nincs, helyette lehet venni olyat, ami akkor még nem létezett, és lutri /a Red Power HP nekem bevált, de annak előbb készült egy szélesebb felnis változata, majd már nem is létezik a honlap szerint/
Amúgy a DT belépőszintű valamelyik kerekéből találtam jó áron, és már csábultam elfele, mikor nagyon gyorsan lebeszéltek, hogy sz*r a racsnija. M1900 Spline volt, megnéztem.Trialbojnak: ha van rá keret, ésdemes lehet megtartani is egy játszós kerékszettet. Téli görgős gumit rá, vagy aszfaltosat, vagy sarazóst, akármi.. legalábbis ha megvizsgálod, mennyiért vinnék el, lehet, hogy többet ér ilyen felhasználásban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tacto
aktív tag
válasz Runner_fxr #136599 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #136612 üzenetére
Én főleg arra gondoltam,hogy a Fulcrum alsó kategóriája nevetségesen sz@r,de annyira,hogy kis túlzással teszkós szintű. ...és itt nem csak a csapágyazást,hanem a kazettatestet is beleértem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
Tud valaki segíteni, hogy a szabadgörgőhöz milyen bringát vegyek? Ezek az ősmontis témák tetszenek, amit nem félt az ember, el lehet vele menni ide-oda a városban, és megáll 30-40e Ft-ból. Szóval, ha van konkrét modell, amire érdemes lecsapni a használt piacon, akkor szóljatok légyszi.
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #136610 üzenetére
Megnéztem a kerékszettem mennyiért megy, hát jól felmentek az árak. Új matricával ugyanazt 100€ drágábban adják, mint tavaly
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136608 üzenetére
Na igen, a haverinám épp tegnap mondta, hogy valamikor be kéne vállaljuk a Transzfogarast, de ott is ez van még . Gondolom a magasabb hegyekben ez általános és megszokott dolog, arrafelé nagyon későre tavaszodik ki.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hoppá,máshol sem kolbászból van a kerítés ezen a tavaszon.
jjeahh...terjed a tyúkbelesítés Erdélyben mint az Ebola.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136603 üzenetére
Az szívás akkor, ha nem átalakítható a felnid . Nem értem, ez a fulcrum nem shimano kompatibilis? Nekem annak tűnik. Amilyen kereket én vettem az még olcsóbb amúgy és ugyan nem írja, hogy tubeless kompatibilis, de tökéletesen műkszik szerintem és mások szerint is, állítólag jobban, mint a DT Swiss tl ready felnijei. Azt, hogy megéri-e inkább bringát cserélni, azt te tudod, nekem nem érte volna meg, mert ha a jelenlegit leváltom, akkor nem fogok megint középkategóriás alu xc-t venni, hanem valszeg meglépném a karbont és az már "picivel" nagyobb beruházás, mint egy belépő kerékszett.
Ja és most jutott eszembe, nemrég nem itt linkelt valaki 100 eurós akciós tl ready kerékszetteket valamelyik angol oldalon? Talán planetx?Hasaggymeg: Ja, számítok rá, hogy hosszú túrákon párszor feltöri a seggem az elején, de melyik nem?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #136597 üzenetére
Ott voltam megszállva 1 napot a Fehér Sasban,pár 100 méterre onnan,igazán felkereshettem volna lássam megy-e nekem 7.44 alatt is. ...úgy,hogy ott pihenek előtte vagy 2 órát.
(#136601) jjeahh...várd ki a végét a nyereggel,mert én mikor először ültem át puháról keményre sírni tudtam volna egy hosszú,pár órás,tekerés után...aztán megszoktam,most is betétes nélkül kenem-vágom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ákkk
addikt
válasz Salex1 #136551 üzenetére
Amúgy mit szerentél gondolom nem xc ha már felvonóval rendelkező bikeparkot keresel.
Itthon jelenleg nincs ilyen.
Ahogy olvasgattam valami alap felszereltségű bringád van (altus váltó) és már csak abból is kiindulva,hogy 30 000 ért akarnál venni hozzá jobb telót(Akkor mi lehet most benne?)
Enduro és dh-ra kicsit komolyabb cucc kell mert könnyen lehet az első élményed egy totálkáros kerékpár és akár komolyabb sérülés is a nem megfelelő kerékpár és kerékpáros tudás hiányában.
Elnézést ha nem így van de ezekből a hszk.-ból ez jön le.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #136584 üzenetére
Kösz a tippeket, de engem megijeszt ez a sok adat Főleg a küllők méretei, van olyan dt swiss felni amire azt írták csak dt swiss küllővel jó, de abból meg láttam 3eur/db áron is, szóval nekem ez a fejfájás nem hiányzik.
A SUN RINGLÉ felnikre rákeresve mindenki panaszkodott a TL kapcsolatban, volt aki azt írta hogy a boltba kiállított bringán pukkant le a felniről, ezek nem erre lettek tervezve sajnos, a hátsó drótos ikonom szinte ráesik a felnire.
Elvittem a szervizbe ahol azt mondták hogy ha nem érdekel a súly, töltenek bele slimeot, kb semmi pénzbe nem kerül és az is megfogja a legtöbb tüskét + a külsők is maradhatnak. Ha nem válik be, jöhet a TL. Így hogy tudom, ezek nem is olyan gagyi felnik, lehet megérné a teljes kerékszettet cserélni, és úgy még talán el is tudnám sózni a mostanit.
Csak hát akkor meg jön az hogy nekem center lockos a tárcsám, meg shimano kompatibilis agy kell, és pl ez a jóféle fulcrum szett felejtős, pedig nem is olyan horror áron adják.Egy ekkora módosításnál már érdemesebb bringát cserélni, az a tavalyi Cube jó döntés lett volna...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
Na mentem egy kört az új nyereggel, elég király, a puha wtb volt comp után ezen a lapos-kemény nyergen a s*ggem végre otthon érzi magát, nem is tudom miért nem cseréltem le hamarább a wtb-t
A nobbyval is jó érzés gurulni, nem tökéletes, de kiszámítható, megbocsájtó, nem félek a hirtelen elsodródástól, mint a rekonnal.
Mivel megjött a multi release stopli, feltettem az spd-t is, ezzel végre normálisan merek tekerni, mert bármikor ki lehet rántani a cipőt a pedálból... talán egy picit húzok a csavarokon, mert túl könnyen old és lefelé félek, hogy véletlenül kiold, aztán esés lesz belőle. Érdekes, hogy hiába old több irányban, így is nyugodtan lehet húzni a pedált, mert olyankor nem csatol ki véletlenül sem. Szal a kezdő spd-seknek, akik hozzám hasonlóan nehezen szokják az oldalra kicsatolást, nagyon ajánlom a multi release stoplit, valszeg ez sem válik be mindenkinél, de egy próbát mindenképpen megér. Ezzel is simán lehet gyakorolni az oldalra kicsatolást és ha gond van nem dől el az ember, mert ki lehet rántani más irányban is.trialboj: Én is megpróbálnám a jelenlegi felnikkel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest