- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szólánc.
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
egy kis időutazás a rakpartra [link]
a végén amikor 1kerekeznek... hát nemsokra mennének ma ezzel a teljesítménnyel
mondjuk a max-elés se nagyon megy, de a felni színe legalább szééééép
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Banis #152141 üzenetére
A dainese textilkabatja EN 17092 A minositesu, azaz jol feltetelezted, ez egyszer hasznalatos textilkabat.
Akar 30-40km/h as eses utan sem vegzi el tobbe a feladatat, ahogy az ilyen minositesu kabatok legtobbje. Termeszetesen egyben fog maradni, akar hordhatod is utana, de ezekben a kabatokban ennyi van.Explosión de dos tiempos
-
A Zéé
addikt
válasz
Apophis #152149 üzenetére
tök szívesen venném én is az Alpinestarst, vagy a Dainese-t, de ~ugyanazzal a specifikációval az pont a duplájába kerül, ha egy 2 részes bőrruhát nézek.
Pedig ez a kabát jobban tetszik, mint a Serpentize, és azt a 70k felárat még lehet, hogy ki is fizetném érte, de a hozzá való nadrág ára az valami brutál.Just a simple Lineman...
-
Banis
csendes tag
válasz
Apophis #152143 üzenetére
Köszi a részletes választ! Én is inkább a “márkásabb”, jól bevált kabátokat preferálnám. Louis-ban mindenképpen felpróbálok egy két normál áron elérhető bőrt is. Pályázni nem tervezek a közeljövőben.
Az “egyszer használhatóság” alatt azt értettem, hogy egy kicsit komolyabb csúszásnál valszeg kuka, mert szét fog szakadni (bár ti valszeg jobban tudjátok). Nyilván nincs tervben a motor eldobása, de ha már venni készülök próbálom megtalálni az optimális vételt.
-
Apophis
őstag
Inkább ajánlok rendes márkákat, mint a Dainese, Alpinestars, Daytona, Revit.
All was naught but to serve the void...
-
A Zéé
addikt
-
bacus
őstag
válasz
Banis #152141 üzenetére
"a textilnek a kopásától / egyszerhasználhatóságától"
Szerintem a mai textilkabátok legalább olyan jók mint a bőrkabátok. Persze egy nagy esés után csere, de lehet a bőrkabátot is dobhatod el, szóval innen nézve minden kabát az első nagyobb esésig használatos.
Nekem megvan még a 8 évvel majd a későbbi, 7 évvel ezelőtt vásárolt textilkabátom is. A mostanit kb 5 éve használom, pedig ez nem egy drága kabát volt. Idén valamiért ki sem mostam, ha valami bánatom van vele, akkor inkább ez, hogy koszolódik, a feketét nem szeretem, a sok világos panelen meg látszik..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Apophis
őstag
válasz
Banis #152141 üzenetére
Ez egy jó általános kabát. Ha tempósabban mennél, előbb-utóbb úgyis egy full bőr kabátnál kötsz ki, mert jobban fogja a szelet, nem libeg, és jobban véd. Kézbe fogva nehezek, elsőre kényelmetlenek, de egy idő után rád idomul. Pályára eleve csak ebben engednek fel.
A cordura inkább túrázni való, általában testreszabhatóbb a szélvédelme, szellőzése. Naked motoron nem akarsz tartósan tempót menni benne
. A textil egyszerhasználhatóságát nem értem, kis eséstől, dőléstől nem lesz annak sem baja, nem kopik gyorsan, sok évet kibírnak.
All was naught but to serve the void...
-
Banis
csendes tag
Hali!
Első kabátom vásárlásán gondolkozom (most hogy vannak akciók így télen). Terv szerint egy MT-07 szerű naked bike-ra keresek felszerelést, főként környéken történő motorozásra + néha hosszabb túrákra is (kb 500 km).
Alapjáraton az alábbi Dainese kabátot néztem:
Tetszik, hogy van rajta rendes protektor, illetve bőrbetétek, viszont az A minősítés kicsit “aggaszt”. Van valakinek tapasztalata vele, illetve tudnátok ajánlani néhány kabátot erre a felhasználásra? (Bőr kabikat néztem, de egyelőre olyan nehéznek, “kényelmetlennek” érződnek, viszont a textilnek a kopásától / egyszerhasználhatóságától tartok).
Még elgondolkoztam a Dainese légzsákos kabátján is:
https://www.dainese.com/de/de/smart-jacket-ls-201D20028001.html
Nem sajnálok költeni a biztonságra, viszont tudtok e ajánlani, alternatívákat / best buy kabátokat? (Az sem baj ha jól néz ki)
-
Oppenheimer
nagyúr
Ma 4 fokban hazahoztam a T-birdöt. Fú bazdmeg de jó vas. 1.5 órás út volt de nem éreztem a hideget mert annyira élveztem.
Brrrrr tütütü
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Des1gnR
őstag
Tegnap voltam bent a Hondánál. Elvittem a Hornetet, azt elkezdik árulni és megrendeltük az NT1100-at DE-t.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
macilaci78
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz
macilaci78 #152134 üzenetére
Ja, akkor mindent értek. Szerencsére nincs FB-om, így lemaradok a legnagyobb f@szságokról...
palfitom
Akkor jól sejtettem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
palfitom
félisten
válasz
Biqci #152133 üzenetére
Így van, max. 95 LE-t (70 kW) lehet 48-ra (A2, 35 kW) fojtani a szabály szerint.
(pl. a GSX-S950-et is ezért csinálják 70 kW-ra, hogy lehessen belőle 35 kW verzió is)[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Steven
addikt
Ma reggel végre értékelhető tapadás volt , 3 nap után elkezdném végre élvezni a motorozást erre nem elkezdett esni.... a genyóóó....
Haza fele jó lesz.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Biqci
aktív tag
válasz
macilaci78 #152123 üzenetére
Hayabusából biztos nincs A2-re fojtott, Tüv engedéllyel főleg nincs. Az valami kamu volt. Meg van határozva, hány százalék lehet a fojtás. Németországban pl. az új Street Triple R 120Le-s, de ezt nem lehet fojtani. Viszont a Street Triple R A2 csak 95Le, na ez lehet 48Le-s. A két gép gyakorlatilag ugyanaz, de az A2 verzió a szabályok miatt lett 25Le-vel gyengébb. Tudom, mert az egyik kollégám akarja lecserélni a 390 Duke-ot és csak A2 jöhet neki szóba.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bardi
senior tag
válasz
macilaci78 #152128 üzenetére
Mondjuk aki így megy biciklivel, az biciklizni sem tud
Nekem a biciklis terepezés segített, ott megszoktam, hogy össze vissza csúszik mindkét gumi, így motoron nem lepett meg, amikor kipörgött, blokkolt, vagy furán odébbmászott valamelyik kerék.
'92 Honda VFR 750
-
pietrrr
aktív tag
válasz
macilaci78 #152128 üzenetére
Nem, én egyszer sem borítottam el.
Amúgy a XI-ben csináltam a villámjogsinál 2022. tavaszán.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
pietrrr #152126 üzenetére
Nem együtt kezdtünk?
Volt a csoportban egy srác, aki úgy tartotta a motort nyolcasozás közben, mint a biciklit. Merev vállak, széttet lábak, közel függőelegesen álló motor és csak kormánymozdulatokkal kanyarodva. Többször el is fektette.
Az oktató persze többször is mondta neki, hogy mit csináljon, de minduntalan borult. Egyszer én mentem oda hozzá, mondtam, hogy ne úgy, mint a biciklit! Merje dönteni, a centrifugális erő majd segít feljönni kifelé jövet. Utána nem sokkal már ment neki a nyolcas és nem is dőlt el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
pietrrr
aktív tag
válasz
macilaci78 #152124 üzenetére
Anno én is nulláról indultam, még robogós tapasztalatom sem volt. Viszont sokat bicikliztem (meg bringázok azóta is) és valamiért azt gondoltam, hogy az majd segít
Az elején annyira nem ment, hogy még az is megfordult a fejemben, hogy inkább elengedem a témát. De inkább róttam a köröket meg a nyolcasokat. Az első két óra rutin után még az oktató is azt mondta, hogy azért könnyen elképzelhető, hogy kell majd pár plusz óra. Aztán további 1-2 alkalom után már tök jól ment mindhárom pálya, és plusz óra és idegeskedés nélkül simán meglett a rutin (majd aztán a forgalom is).
De azzal maradéktalanul egyetértek, hogymotorozni nem a jogosítvány megszerzése alatt tanul meg az ember
. -
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #152123 üzenetére
Kizárt, hogy ezek a motorok papíron fojtva lennének, mert akkor nem lenne alkalmas vizsgára.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Cleinor #152121 üzenetére
Nekem a rutin +2 óra, a forgalom alapórával lett meg, de motorozni nem a jogosítvány megszerzése alatt tanul meg az ember.
pietrrr: amikor a jogsit csináltam, a banda fele, kétharmada A1-ről, vagy méginkább A2-ről lépett fel és csak néhány olyan abszolút kezdő, vagy még kezdőbb volt, mint én.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
pietrrr
aktív tag
válasz
Tigerclaw #152119 üzenetére
Én is beállok a sorba.
Anno, mikor 3 éve elkezdtem a tanfolyamot, első körben még én is A2-ben gondolkodtam. Aztán olvasgattam, kérdezgettem, és 1-2 fehér hollót leszámítva mindenki azt mondta, hogy nem éri meg. Megfogadtam a tanácsukat és nem bántam meg. Bár még mindig 500 köbcentinél járok, megnyugtat az a tény, hogy ha majd ténylegesen váltani akarok nagyobbra, akkor nem a papír lesz a szűk keresztmetszet. Szóval még ha drágább is, érdemes ezt figyelembe venni, hogy kapsz is a pénzedért valamit. Ezen felül meg, ahogy Cleinor is írja, nem mindenkinek elég a törvényileg kötelező óraszám sem. Ott meg már borul az egész papírforma.
Mindenesetre akármit is választasz, jogsi után jelentkezz be vezetéstechnikai tréningre, ott is lehet ám tanulni -
Cleinor
tag
válasz
Tigerclaw #152119 üzenetére
Abból indulj ki hogy az árkülönbség az csak amiatt van mert az A-ban kötelező gyakorlat: 26 óra, míg az A2-ben: 16 óra. (10 óra különbség * 7-9000huf/óra)
Ez csak a kötelező minimum! Én valami 30+órát mentem mire úgy éreztem hogy jó lesz a történet, és ennyit mentem volna akkor is ha A2-re megyek meg akkor is ha A-ra.
Szóval elképzelhető hogy neked nulla plussz óra fog kelleni mert nagyon ügyes vagy, de ugyan annyi esélye van annak hogy pont ugyan annyi órát fogsz venni mintha A-ra csinálnád, csak a vége az lesz hogy okmányirodában A betű után még egy számot is oda írnak.
Ha viszont valaha meggondolod magad a jövőben akkor indul az egész "elölről" (különbözeti vizsga kell)
3 olyan "diák" volt aki A1ről és A2ről csinálta az A-ra velünk együtt."Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."
-
Tigerclaw
nagyúr
A Keeway Benda subbrand cruiserekkel és a Royal Enfield frissebb pár éves modelljeivel van valakinek hosszabb távú tapasztalata?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Mentolka #152114 üzenetére
Tegnap amit találtam ott 200k volt az A2, és majdnem 500 az A, de jobban megnézve nagyon szórnak az árak. Megnézem a helyi tanfolyamokat, mivel eleve csak azok jönnek szóba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz
bacus #152117 üzenetére
2 hengerre csokkentest meg motorvezerlesbe nyultak bele, hogy az 5k feletti teljesitmeny is lapos legyen. 2 eve volt, konkretan nem emlekszem, mit beszeltunk, de autopalyan a 130-at nyelgazzal tudta megkarcolni a tanulo hornet, nem is ertettem, mi van, utana mondtak.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
bacus
őstag
válasz
Pttypang #152116 üzenetére
Lehet, de a tömeget nem tudják csökkenteni, sőt sztem nagyon nem is kell ezeket módosítani, maximum szólnak, hogy ne pörgesd 5e fölé, alatta meg úgysincs teljesítmény.
Ha mégis csökkentik a teljesítményt, az sztem nem tisztességes, kb olyan mintha a f1 szuperliceszhez egy utcai vw golf -al kéne végig menj egy pályán, de azzal sem csikorgó gumikkal.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Cleinor
tag
válasz
Tigerclaw #152113 üzenetére
15el vagyok fiatalabb nálad, én is A2-t akartam elkezdeni mert elég lesz, tavaly ősszel fejeztem be.
Majdnem ugyan annyiba került az A2 mint az A, és nagyon nem bántam meg hogy végül A-ra csináltam meg, majd vettem egy CB500X-et (A2-es el lehet vezetni), és nem a követekző 4 évben nem tervezem a cseréjét.
De most vezethetek bármit, valamint a forgalmi vizsga is sokkal jobban esett a 600-as Hornetten a sor4-el.
A2-n biztosan valami kéthengeres motorral fogsz vizsgázni, amikkel napi használatban messze semmi baj nincs, de a rutin vizsgán kevés tapasztalattal az adot motorral nem olyan jó mint egy sor4.
Nekem megváltás volt átülni az 500-asról a hornettre, onnan sokkal könnyebben ment minden.Persze most már minimális gyakorlással nagyon boldog vagyok az CB500X-el, Fattyú peremfeltételeinek persze nem megfelelő, de 145-ig bőven kényelmesen szedi a lábát, nagyon jó nyomatékgörbe van, lent is húz, fent nem üvölt, ha nem figyelek oda 90 ről pikk pakk 110+ lesz, 50ből 70+.
De:
Városon belül egyik forgalmi órám egy 250-es V2-vel mentem. Tök kezelhető kis gép, városi cirkálónak simán élném, de nekem nincs ingerenciám városon belül 110-nél többel menni.
Ha le teszed az A-t el tudsz menni motort bérelni és próbálni, belekóstolsz egy 500/600-as-ba, és tökjól elfogod tudni dönteni hogy neked mi kell
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."
-
Mentolka
senior tag
Én biztos nem korlátoznám önként a lehetőségeimet, még ha azok csak elméletiek is (főleg, ha nincs nagy különbség a befektetett energia/idő/pénz tekintetében)...
Rövidem, az A korlátlan jogsira mennék.Anno, amint lehetett (13éves koromban segédmotor, 18évesen A) megszereztem a kellő jogsikat. Simsonnal kezdtem, ezt követte egy olasz supermoto (Gilera Nordwest 600) amivel küzdöttem egy évig. Ezekután 20év kihagyás - csak autó (iiletve utasként ültem motoron).
Most 49 vagyok, és egy ezres 250kg-os túragépet hajtok már évek óta. Olyan, mint a biciklizés!Ha kell, kergetem, de az utatzások 88%-ban utassal megyek.
Azért minden szezon kezdetkor részt veszek egy bemelegítő safety szeánszon.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
bacus #152109 üzenetére
Igen. Ez nálam amolyan default beállítás. Nem azért hogy “ezen még nem ült senki, még nem használta senki”, hanem hogy nem ismerem az előéletét. Amilyen szerencsés vagyok tuti beválasztanék egy pénztemető használtat vagy lopott motort. Ha sok pénzem lenne Harley-t vagy Indiant nézegetnék. Abszolút nincs bennem sebességvágy. Ami nekem kell az kinézet (nekem tettszen), szuper dorombolós hang legalább alacsonyabb fordulaton és megbízhatóság. Ahova mennék oda elég a 90-es utazó is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
fattyu
veterán
válasz
bacus #152108 üzenetére
a leggyengébb motorom a husky. 70 ló.
nekem már ez is olyan hogy utazótempót ( a visszafogott 150et ) is kínzáshatárnak érzem annak a blokknak. kanyargós utakon és városban huncutkodni zseni, de odáig eljutni, jobb lenne utánfutón. Nem erre van nem jó neki.én ugye k6 gsxr600 on kezdtem. 120 lo. őszintén keveselltem annó is.
A 12es ninja ugye felrobbant alattam. azt kedveltem
750 gsxr k7. ezzel egészen ki vagyok békülve. kifejezetten boldog tudnék lenni egy turbósított busával és abból is kiszedném, amit tud. de ezzel el lehet utazni 220 körül, ami azért már okés, ha meg itt ott üveg, akkor 280at tud (gps szerint mert az óra ezen is nagyon optimista)
meg ugye van a zrx1200. azzal se megyek 150nél többet, mert olyan patika állapotú és számomra a legkultabb motor hogy arra vigyázok. utassal csak az. viszont a nyomatékát nagyon élem. de hát ez is 120 ló meg 100 fölötti Nm. meg a gyári kibelezett dobnak olyan hangja van.... imádom.volt triumph speed triple, cbr 900 kawa zx-7r még ezeken kívül.
a fenti hárommal elég boldogocska vagyoka hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz
Tigerclaw #152099 üzenetére
Én is betöltöm idén az 54-t. Igaz 45 évesen voltam kb ebben a helyzetben, vettem egy 250cm Suzuki GN -t. Azt hittem, az mindenre is elég lesz nekem, mert addig láttam... Két dolgot akartam vele kiváltani, a parkolási problémákat pesten, illetve magát a közlekedést. Nem volt nekem eszembe, hogy túrázni megyek, a család kinevetett, hogy fel se tudok rá ülni már... Aztán mivel nem volt igazi árkülönbség az A2-A között, letettem az A-t.
Nem jó döntés volt, hanem az egyetlen helyes, kb 3 hónap múlva egy DL650-en ültem, lett egy nagy társaság körülöttem, sok sok ember aki hívott túrázni. (Sajnos sokan meghaltak vmi betegségben, illetve nem motoroznak már)
A kis vstromot hamar kinőttem, de nem a motor erőt, mert az is sokkal jobban megy mint egy átlagos autó, csak én extra méreteimnek, nem volt alattam futómű, nem volt fék...A v-strom vásárlásában pedig az is közre játszott, hogy egy skót fogsor van a számban, vagy az volt, mert én először határoztam meg a keretet, aztán abból akartam kijönni. pl az első kabátom a shox saját márkás legfosabb, tiszta fekete kabátja volt... a v-strom is egy 13 éves lett (utólag mikor letölthetőek lettek a vizsgán a képek, komolyan nem tudtam, hogy eladható e a motor, mert volt kék, fekete, majd szürke, majd sötét szürke is...)
A hobbid, az örömforrásod - és a motorozás mindenképpen az is,- hát itt nagyon kell vigyázni, hogy hol húzod meg az árbeli limiteket, mert a végén sokat lehet rajta bukni.
Pl 2017-ben megvehettem volna a mostani motorom szalonból - persze k. drágának találtam, hallani sem akartam akkoriban annyi pénzről.., aztán megvettem 3 évesen drágábban mint ha egyből azt vettem volna. Persze kellett idő ahhoz is, hogy már tudtam mit akarok, mi kell nekem.A kis v. számodra kis ccm motor több okból is rossz választás lehet:
1. ha mégis haladni kell, akkor az vagy nem bírja, vagy csak extra fogyasztással
pl egy 2020-as 650-es v-strom átlagos fogyasztása 4 liter körüli a max 100-110 km-h utazóig. Ugyanez kis szembe széllel 140-150-es tempónál már 8-9 liter.
2. a kisebb modellek sokszor úgy is vannak kezelve az egyes gyártóknál, az nem ugyanaz csak kisebb motorral, hanem gyengébb fék, gyengébb rugó, gyengébb váz, gyengébb minden, mindamellett sok hátrány pl megmarad (pl alig kevesebb tömeg.)[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
fattyu #152104 üzenetére
Innen minden autópálya messze van, azt sem hiszem hogy motorral mennék mondjuk Horvátba, főleg hogy csak magyar határátkelő vagy 400km. A Balatonra is inkább lecsorognék az autópályákat kikerülve. Mondjuk a GB350S egy “budget oriented” választás lenne, még ha imádnám is. Azzal egyetértek hogy jó lenne ha lenne benne tartalék és egy 130-as utazó nem kínozná. A Benda/Keeway és pl. Royal Enfield nekem kicsit dark horse, tartok a kínai és indiai minőségellenőrzéstől, mikor a brand maga is kínai, indiai. Egy szóval nem mondom hogy baj lenne velük, még benne vannak a pakliban.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
fattyu
veterán
válasz
Tigerclaw #152098 üzenetére
21 ló.
tudom hogy én egy beteg barom vagyok. de 21 ló tényleg elég értelmes közlekedésre?
utassal szerintem Halál. anélkül csak unalomránéztem yt. csutkára húzva megy óra szerint 145öt. reálisan 130.
Nem lenne jobb valami aminek nem kell kitaposni a lelkét ha feltévedsz valahova ahol 110 a megengedett? vagy 130[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Biqci
aktív tag
válasz
Viiktor1989 #152097 üzenetére
Ez az új 800-as már 115Le ha jól emlékszem. Azért az már elég, még két fővel is, bár a 660-as sem rossz. De ez jobb
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
macilaci78 #152100 üzenetére
Nincs gondom a motorozással. Volt váltós motor is a családban, amivel gyakoroltam 16 évesen, ezer éve, de jelenleg nincs. Szóval nincs gondom a váltással sem. Persze azt sem mondom, hogy ide nekem egy 400 kilós és/vagy 150 lóerős motort.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Tigerclaw #152099 üzenetére
Ahogyan írtam már, ahol én csináltam a jogsit, ott az A és az A2 egy árban volt.
A motorokat pedig nyüstölik a suliban, de nem haragszanak a visszajelzésért, elévgre nem az oktatók ülnek folyton rajtuk. Szólj, ha valami nem tetszik. Laza a kuplung, vagy a gáz, szar az alapjárat, akármi.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A kutatók és elemzők munkáját is átvenné már az OpenAI újdonsága
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- 3D nyomtatás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Gorenje kerámialapos villanytűzhely
- Újszerű! Egyedi gyártású 2 férőhelyes/2 személyes számítógépasztal/íróasztal 150x100x75
- Eladó Midea M7 robotporszívó újszerű állapotban!
- Kétrekeszes, óriásméretű céges postaláda eladó (új, nem használt)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest