Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
10-15+ éves autónál újkori árat vár el javításnál
Nyilván ez több tényezős. De egy sérülés- (illetve fém esetén rozsdamentes) lökhárítónál, sárvédőnél, motorháztetőnél igen.
Mert azzal én is egyetértek, hogy egy háromszor gittelt, öt rétegben fényezett, minden sarkán rohadó sárvédő vagy lökhárító esetén igenis jogos az avultatás.
De ott van pl. az MX5. Ha valaki összeb..ná az elején, egy gyári fényezésű lökhárítót és egy alu motorháztetőt kellene cserélni. A biztosító a kora miatt tuti megpróbálná 50%-ra avultatni, pedig mind a műanyag lökhárító, mind az alu mocitető olyan, hogy ha nem törik össze, akkor konkrétan a világ végéig jó. Ráadásul még az autó értéke is csökkenni fog, mert eddig törésmentes volt. Szóval mindjárt buknék egy 100-as a javításon, meg még utána az autóm is kevesebbet érne. Ez azért kissé nonszensz.
Szóval az avultatásnak, mint intézménynek van helye, de nem kor, hanem állapot alapján.
Same rules apply!