Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TheProb
veterán
Turbo hűtéssel kapcsolatban amúgy kinek mi a véleménye/szokása?
Akkor nem sok értelme van járatni 1-2 percig a motort, ha pl pályáról lehajtasz és 15km-ert kozúton még tekeregsz és/vagy városban grasszálsz. Ott már nem pörgi ki úgy a lelkét, hogy ajánlott lenne, nem?
Én eddig úgy csináltam, hogy sima közúton való mászkálás után ~1 percet hagyom hűlni, ha pl pályán meg kell állni üríteni a tankot akkor 2 perc, mert közvetlen nagy teljesítmény után kell megállnia.
De pl csak városban kolbászolás esetén nem látom értelmét. Vagy tévedek?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d