Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Vezetestechnikai treningen nagyon balfasznak kell lenni, hogy osszetord. Ha sok lenne, rugod ket labbal a feket es megallsz a fal elott. A muanyagbolyat begyuri a kocsi, femoszlop meg nincs, ahelyett vizoszlop van.
Speeedfire
nagyúr
Hova fogsz menni? Én is tervezem valamikor.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
j.bravo
addikt
Kösz skacok!
Nem én szerveztem (szülinapi ajándékba kaptam), aaasszem Újpesten lesz a móka.
A fényezés mondjuk úgyis telis-tele hibákkal, afelől nemigen kell aggódnom.
rbalint88: kételkedsz benne, hogy tudnék elég balfasz lenni? Tartok tőle hogy meg tudnám oldani
[ Szerkesztve ]
Whatever.
lenko
aktív tag
Ahol én voltam (drivingcamp) mindenkinkek adtak autót. 2x8 fős csoportban voltunk.
Én sem mennék el sajáttal. Mit túráztassam az autót. Koptassam a féket. Alsó vízsugárnál be is ázhat valami csatlakozó...Stb. (persze ez egész napos dolog volt, 2-3 órás alaptréning talán vállalható sajáttal)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Én meg más autóval nem mennék. Szvsz pont az a lényege, hogy a sajátod megtanuld kezelni, hogy hol vannak a határai.
Bögrével Tökölön voltunk a reptéren saját autóval, az jó móka volt.
#nincsbennetarcsi
lenko
aktív tag
Enélkül is tudom hol van a sajátom határa. (azért szögezzük le ezek a pályák nem 100% életszerűek)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Nekem még elég új volt az autó akkor, ráadásul még csak soha nem is vezettem előtte 4wd-s autót.
Szóval nekem nagyon hasznos volt.
Meg a CC-nek is egy jó teszt volt. A műgyantán mindenkit vertem vele, a nyári gumival a többiek labdába sem rúgtak kb.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Ő mindent is tud.
lenko
aktív tag
Úgy ok, bár te is kitapasztaltad volna ugyanúgy. 2telen túl vagyok ezzel, az elég volt, hogy rájöjjek....
(#82658) MunezXBK
Az igazságot mindenképp.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
BigBlackDog
veterán
Szerintem nem mindenki akarja közúton kitapasztalni ezt a tudást. Gondolom, hogy ők furcsán gondolkoznak, de véleményem szerint van aki szereti a kisebb a kockázatot....
lenko
aktív tag
Van bőven rá hely, ahol a kutya nem jár. Nem is feltétlen Bp.-en, és környékén, mert itt nem vagyok ilyen téren avatott, de Miskolcon van jó néhány hely, ott pedig este 8 után a kutya nem jár az utakon nagyjából.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Nem nagyon volt rá lehetőségem, mert hó az nem sok van itt, fent a Mátrában élesben meg nem mertem annyira tolni neki... végeztem én már ott árokban. Szóval hasznos volt ez a 8 órás tréning.
Ha másra nem hát arra, hogy sokkal többet tud a kocsi mint amit be merek vállalni vele.
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
2-4 óráson gondolkozok. Az egyik nálam is a drivingcamp, illetve a ring. A tököliról nem hallottam még. Árban viszont nem rossz.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Havernak is az volt az első, amikor megjött a V8 biturbo, hogy elvigye pár vezetéstechnikai tréningre - közel 600 ló és 800 Nm a hátsó keréken elég gyilok.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
lenko
aktív tag
Az még kimaradt, hogy ha leesik egy kis hó ott, csapatosan mennek fel az emberek csapatni a Bükkbe. Mindegy milyen hajtással van az autó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
2 óra az édeskevés. Eleve kb 30 perc elmegy az elmélettel. A maradék időben max a vészfékezést tudod kitapasztalni...
A 4 órás már talán ér is vmit, a 8 órás kicsit fárasztó de az az ajánlott ha komplett képet akarsz kapni.
A tököli nekem szimpatikus volt, nincs olyan nagy műszaki nívó mint mondjuk a drivingcamp-ben vagy a Hringen de ezt az ára is tükrözi. Az instruktorok jól felkészültek és profik. Sztem elsőre bőven elég a tököli is belekóstolni, hogy mi fán terem a dolog.
Én tuti kötelezővé tenném a friss jogsisoknak, plusz mondjuk minden jogsi hosszabbításkor...
Több értelme lenne mint a védának (csak ez nem termelne lóvét ugye).
mod:
Jorus: Az már az emelt szint. Én is beneveztem volna a nagy tempós oktatásra is de kiröhögtek a szervezők, azt mondták 200 ló alatt felejtős a dolog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Jogos, valóban több értelme lehet egy 4-8 órásnak. Viszont, ahogy írtad azért elég fárasztó lehet a 8 óra. Na megy, 8 óra alatt tuti elmenni egy tank benzin.
Utána olvasok még ennek a tökölinek.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
A lovak zabbal mennek... nekem is 13,5 literes átlagom lett a 8 órás tréning alatt úgy, hogy ebben az oda-vissza út is benne volt ami egy kímélő M0-ás vitorlázás volt.
Mondjuk azon jót röhögtünk mikor mesélte az oktató, hogy kijöttek vmi csodavillany autóval, hogy na majd ők lesznek a Janik. A második óra után letiltotta magát a gép túlmelegedés miatt, onnantól csak nézők voltak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Egek, ezt az apró motort mibe sikerült elhelyezni?
Qru: pedig ez nem csak lóerő kérdése. Lásd: MR2 W30, csak 144 szívó lovacska, de mellé tonna alatti az önsúly, szóval gyári adatok szerint 7.7 a 0-100.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Speeedfire
nagyúr
Annyi minimum lenne szerintem.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
Igen de ez Subarukulbos szervezés volt ennek fényében mondta a 200 lovas minimumot.
mod:
Speeedfire: Inkább 15-16. Az 1.8 TSI legalábbis simán bekapott annyit ilyen körülmények között...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
E63 AMG S-Model
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-v-
addikt
Hmm, mi ez, M5?
(#82672) Jorus: ja ... az se rossz
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Én is valahova oda raknám.
Lehet, hogy a tavasszal szervezek egyet haverokkal. Nem lenne rossz.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Qru
MODERÁTOR
Hétvégén is fizetős a Városligetben a parkolás, tegnap ott parkoltam, minden második autósnak ott figyelt a mikicsomag...
56-osok tere: Kinyírták az ország legnagyobb P+R parkolóját
Speeedfire: Sztem innen is lenne pár érdeklődő. Én pl filózom, hogy ismétlés gyanánt ismét benevezek egy kurzusra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Körbekérdezek majd ismerős körben, aztán ha tudok valami, akkor jelzem. Már munkatársam is mondta, hogy ő elmenni a bömbivel valamikor ilyenre.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Mágus2
Közösségépítő
És milyenek voltak a gyertyák? Hogy megy most a verda?
EQMontoya
veterán
Okos, ügyes, jó úton haladunk a város egyre élhetetlenebbé tétele felé. Így a hármas metró felújítása előtt ez különösen kellett, tényleg.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Viberen küldtem képet még tegnap... Nézd meg.
Sokat nem próbáltam, csak simán hazakigyóztam vele. Egyelőre oké.
#nincsbennetarcsi
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Ha autóval kapcsolatos bármilyen büntetést kapok ( gyorshajtás, térfigyelő kamera Budapesten, stb ), azt a forgalmi engedélyben lévő címre küldik, vagy az állandó lakcímre?
Én vagyok a tulajdonos, nincs külön üzemben tartó.
A két cím egyébként ugyanaz
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Szerintem a forgalmiban szereplő címre.
lenko
aktív tag
2 dízellel mentem. Azzal 1/3 tank fogyott kb. /autó. (520d, és Q5 3.0)
8 órás fárasztó, pont úgy éreztem magam utána mintha a Lengyel céges útról vezettem volna haza.
Az embereknek fáj az igazság!
Richard!
addikt
Sráczok!
Az alany egy 2008-as Audi A6 C6 2.0 PD 103 kW 140 Le. Ez az a hirdedt foskazán PD?
Ismerősöm most vette, csak érdeklődöm, hogy mire számíthat?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Mágus2
Közösségépítő
Szopásra, csak a rossz végén lesz a brének...
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Mesélsz?
Illetve ha tudsz mást is írni, mint a totalcar-os cikk. ( 20 motor, ezeket kerülje.)
Ma kezdődik életed hátralevő része!
barnam_
nagyúr
Tegnapi kép, Tesco parkoló (a korrektség jegyében a rendszámokat leszedtem). Mire visszaértem, ez állt mellettem.
Felmerült bennem a kérdés, ezt így hogy? Mikor leparkoltam, nem állt mellettem, a környéken se senki.
rbalint88
addikt
oké, de a nagysebességű tréningen az a lényeg, hogy 100 felett mit mutat. 100-ig egy e-up is jani, csak aztán 130-nál megáll az élet
btw a chip óta érezhetően szebben lép 150-ről az autó. 200-ig nem kezdett konyulni, pedig a régi programmal is 180 után azért érezhetően fogyott a lendület, most még azért megvan az akarat ott is
tomcsi23
veterán
Ki tud szállni onnan is, hidd el hogy szná m.
Nyomokat nem találtál az oldalon?
rb: izmosodás volt?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Magnum_
nagyúr
Bekerult a dircsiszurcsi, az meg ugye sok LE.
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
Egy ilyen sportgép (MR2, ilyesmi) ott is egész sokat mutat, mert jó az alaktényező és kicsi a homlokfelület, szóval egész barátságos a légellenállása.
Nézd meg, ott van Bitpork Tuaregje, ott azért van ló bőven, mégis vége van 200-nál, de hát ekkora felülettel nincs ebben semmi meglepő.
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Az a motor minden szempontból rossz. 5w 30 az előírt olaj a DPF miatt, de azzal szétkopik a vezérműtengely pályán, 5w 40-el meg eltömődik a DPF, jó megoldás erre nincs. Olajpumpában megfordul a tengely, az viszi a turbót magával sétálni, néha többet is. A jófajta német mérnökök sűrűmenetes-re csinálták a vezérműszíj feszítőjének a tőcsavarját. A hengerfejben lévő fele 10 es sűrűmenetes(1-es menet emelkedés), de a külső menet meg 8-as, de 1,5-ös menet emelkedéssel. Ez a sűrű menet az alu fejben csak 1 kitekerést bír ki, utána a legerősebb oldhatatlan kötésű loctite menetragasztóval kell beragasztani, különben kicsavarodik menetközben, elengedi a feszítő a szíjat, mintha megeresztett volna az anya a feszítőn, pedig tőcsavarostól jön ki, a többit meg sejted magadtól. A tdi motor annyira passzentosra lett összerakva, hogy kiállása van a dugattyúnak és a szelepeknek is(értsd, felső holtponton a dugattyú széle feljebb jön, mint a blokk), a szelepek meg nincsenek teljesen síkba csiszolva a fejjel. 1 fog ugrás a szíjon katasztrofális. 4-6 szelep hajlik, törnek a himbák, tengelyek, sérül a dugattyú. Ehhez jön a siemens befecskendezőrendszer, ahol az injektor elektromos részében is kering a 7 bar nyomású üzemanyag és kikezdi a szigetelést az injektorban, ami zárlatos lesz, ez hirtelen halál, azonnal leáll és nem indul be, míg a zárlatos injektor kábelét le nem kötöd, akkor jár 3 hengerrel. Szóval készüljön fel, építsen ki jó barátságot tréleressel, és ne szívja mellre, ha megáll az ódi.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Nagyon közelről nem néztem, de látványos sérülést/nyomot nem láttam.
Az ilyet tényleg nem értem amúgy, ha esetleg állt a jobbján egy paraszt, aki átlógott, mért nem megy olyan helyre, ahol rendesen elfér?
EQMontoya
veterán
Asszem, továbbra is a jó öreg szívókat fogom nyüstölni.
Ebben az a borzasztó, hogy amit írsz a csavarról, azon még laikusként is látszik, hogy szar megoldás, hogy engedhettek ki ilyet?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
rbalint88
addikt
ja, gyúrtunk vazze még kell egy új légtömegmérő, mert a gyári meg van már butulva. ha az megvan, vissza kell menni finomítani rajta, mert most még sok a füst (bár a smoke&charm gyerekek még kinéznének, ahhoz azért kevés, főleg a menéshez képest )
Ez ám a szopóroller
Richard!
addikt
Köszönöm az esti mesét. Tartalmas volt.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
#64118272
törölt tag
Egy barátomnak keresgélünk autókat, eddig ez egy szimpatikus gép: [link]
Esetleg ismeri valaki a konkrét autót?
Ha nem, akkor tudnátok véleményt mondani? Ez a motor ezt a kasztnit hogy mozgatja meg?
A 4x4 feltétlen kellene neki, mert egy elég meredek utcában lakik, ahol télen 4x4 nélkül nem megy ki, még azzal is van, hogy csak hólánccal.
Fr0z3n
őstag
Sziasztok
Valaki szerelt már be utólag központi zárat? Ránézésre nem bonyolult a dolog.
Mágus2
Közösségépítő
Ismerni kell az ellenséget, én ha valamit szidok, akkor legalább tisztában vagyok annak minden aspektusával. Hordanak hozzám ilyen gépeket is, persze vannak városi legendák, hogy taxisnak 500k km után is jó, de azt elfelejtik hozzátenni, hogy... a BKD octavia, amiben a régi olajpumpa van, nincs DPF meg bosch a befecskendező rendszer. Igen azt meg lehet venni, nade a többi 2.0 PD bizony előbb-utóbb megszivat.
A skoda is visszavásárolt egy ilyet és szétszedte. a BKD tényleg tartós.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care