Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82151) tomcsi23 válasza Tsebacsi (#82150) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ajánlom nekik hogy október végére
Melyik év?

;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#82152) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/09/25/miert_draga_az_alkatresz_ha_a_szervizben_veszed/

Ééértem. Tehát amikor Zsóti dógozik a munkahelyén, akkor mindenen szeretne csinálni 100-200%-t, de amikor neki kell igénybe venni szolgáltatást akkor büdös a dolog.
A TC meg mellé áll, és meg akarja mondani ki mennyi kulccsal és áron dolgozzon. O'ráááájt... nem.

Zsóti mennyi alkatrészt szív fel a szaros VAG csoportos autójával, hogy követeli a mennyiségi kedvezményt?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82153) Tsebacsi válasza tomcsi23 (#82151) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

:DDD Még a Kakasé ;)

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#82154) BigBlackDog válasza Tsebacsi (#82153) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Remélem, hogy ezt a "kakas éve" kifejezést nem a kereskedésben hallottad és eredeti Fordot fogsz kapni.

;]

(#82155) EQMontoya válasza bitpork (#82152) üzenetére


EQMontoya
veterán

Zsóti mennyi alkatrészt szív fel a szaros VAG csoportos autójával, hogy követeli a mennyiségi kedvezményt?

Hát azzal mondjuk elég sokat ;]

A szervíz eljárásában szerintem az a tisztességtelen, hogy nem mondják meg, hogy ezt Ők 150.000Ft munkadíjért végzik, és még 100 az alkatrészt, hanem mondanak rá 80e munkadíjat, és még jól lehúzzák a usert az alkatrésszel. A végeredmény persze forintra ugyanaz, csak a szájíz valahogy mégis más, teccik-e éteni? :)

Egyébként nem véletlen, hogy csomóan inkább megcsinálnak maguknak dolgokat. Ha ugyanis a fentebbi mentalitás párosul azzal, hogy az utángyártott alkatrész nem túl minőségi, és Te gyárit szeretnél, azt pedig horror áron szerzi be a szervíz, akkor rákúrtál.

Egyébként arról is beszélgessünk már akkor kicsit, hogy miért kell szinte mindig külföldről rendelnem az alkatrészt?
A bontott olcsóbb Angliából postázva, mint amit itthon kibontanak.
A gyári olcsóbb Angliából postázva, mint itthon, de még olcsóbb Japánból postázva, mint Angliában.
Ha 10-15% lenne a különbség, nyilván nem szopnék vele, és megvenném itthon. A probléma az, hogy itthon a balatoni lángosostól az autószerelőn át az alkatrészkereskedőig mindenki úgy van vele, hogy ha nincs meg valamin az 50% haszon, akkor hozzá sem nyúl. Így esett meg az, hogy 0Ft-os keresnek rajta, mert megrendelem külföldről.
Márpedig azt ne mondja nekem senki, hogy az angol vagy a japán munkabérek és ingatlanárak mellett ott sokkal olcsóbb lenne a logisztikája vagy a raktározása az alkatrészeknek...
Szóval szerintem ebben a cikkben pont azt kapja a vállalkozói rétegünk, amit megérdemel.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#82156) Tsebacsi válasza BigBlackDog (#82154) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Hehe, remélem én is, hogy nem made in PRC lesz ráírva mindenhova :C

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#82157) bitpork válasza EQMontoya (#82155) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Én valamilyen formában vállalkozó voltam (kis kitérőkkel) 1996 óta. Ha az ember munkát ad másnak, és fejlődni is szeretne amellett hogy megtakarít, nem lehet egy szint alá menni sem árban sem színvonalban. A kereskedelem és a programozás valahol mindig is lóláb, de mindenben van egy közös metszet: a Magyar állam mindenkit aki vállalkozik konkurenciaként kezel a lopás területén. Ez az elsődleges magyarázata az itthoni költségeknek.

A másik legalább ilyen fontos pedig az, hogy a magyarban genetikai szintig beleivódott a szegénység - egyszerűen nincs miből a többségnek megengedni a teljes áron történő (szolgáltatás) vásárlást. Ha egy szerelő azt mondja az egységsugarú júzernek h akkor most 65k a kompi de le kell bontani a fél autót és kell két ember hozzá h ne egy hétig tartson, és ezért 150k a munkadíj, akkor a wanabee kliens közli h nem kell mert sok (különben se dolgozzon az ő kocsiján 1+ ember, mert ő tudja h nem kell). Ha viszont azt látja h az alkatrész ára mellett nem szerepel akkora munkadíj , könnyebben aláírja a megrendelőt.
Azt meg most ne vegyük napirendre, hogy az alkatrészt áruló cégek ezzel a működési modellel a kis szervizeket akarták segíteni, csak egyikük jó magyar szokás szerint kannibál lett, ami rántotta magával a többit.

MOD
Szerintem, merthogy én így látom.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82158) K Norbi válasza bitpork (#82157) üzenetére


K Norbi
addikt

csak egyikük jó magyar szokás szerint kannibál lett, ami rántotta magával a többit.

Lucifer revíziót tart a pokolban, megfelelően gondoskodnak-e az ördögök a rájuk bízottakról. Az első kondér alatt vígan lobog a tűz, a kondér mellett egy tábla: NE MÁSSZ KI!

Lucifer kérdésére az ördög így felel:
- Ezek itt a németek. Tüchtig nép, betartják a szabályokat.
A következő kondér is mintaszerű, ám tábla helyett itt egy géppisztolyos őr áll.
- Ezek itt az oroszok. Ha valamelyik megpróbál kimászni, az őr a géppisztollyal visszakényszeríti. A harmadik kondérnál is minden stimmel, de Lucifer felvonja szemöldökét:
- Nem látom az őrséget, és tábla sincs.
- Ide nem is kell, ezek a magyarok. Ha egy megpróbál kimászni, a többi úgyis visszahúzza.

[ Szerkesztve ]

(#82159) bajnokpityu válasza bitpork (#82157) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Hála a jó égnek, léteznek olyan szerelők, akik elvből átadják a kedvezményüket a kliensnek. És nem halnak éhen, mert piszkosul jól jön le az ügyfélben, és inkább fizetünk kicsivel magasabb óradjat ezek után, számláért szintén. Volt olyan, amúgy jól dolgozó szerviz, ahol konkrét kérdésemre, hogy miért nem adják át a kedvezményt, kérdésemre hazugsággal feleltek. Már csak elvből se megyek többé oda.

Mivel kvázi mindenki tudja, hogy ez így működik, mert a boltban elmondják, és sorban állás közben is látja az ember, ezért nem is értem a próbálkozókat. Annál szarabb üzenet nemtom létezik-e, hogy utólag tudja meg ügyfél, hogy lehúzták egy százassal. Mert, hogy kiderül, az tuti.

Ez a cikk meg már megint reklám a haveroknak...

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#82160) EQMontoya válasza bitpork (#82157) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azt meg most ne vegyük napirendre, hogy az alkatrészt áruló cégek ezzel a működési modellel a kis szervizeket akarták segíteni, csak egyikük jó magyar szokás szerint kannibál lett, ami rántotta magával a többit.

Azt, hogy 80% haszonkulccsal dolgoznak, ami a kis szervizek felé nagylelkűen csak 30%, én nem tudnám így nevezni. Úgy már sokkal inkább, hogy pofátlan suttyók. :)

Persze, értem, amit mondasz, hogy egységsugarú Józsi nem akar kifizetni egy műveletre több munkadíjat, mint ami az alkatrészköltség, pedig jogos, valóban vannak olyan műveletek, amelyek ilyenek. Ugyanakkor van egy másik réteg, a tudatosabb fogyasztó, amelyik meg nem szereti, ha átkúrják. És valahol ez is az, legyünk őszinték.

Teljesen egyetértek Bajnokpityuval a témában.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#82162) Land


Land
veterán

Mely autómárkák szoktak itthon 0% THM körüli hitellel adni új autót? Ezek a hitelek akár 8 év futamidősök szoktak lenni és akár 10% önerővel is vihetőek az autók vagy nagyrészt 30% önerő kell és rövid idő (2-3 év) alatt ki kell fizetni a kocsikat?

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#82163) Gergőke88 válasza Land (#82162) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nissan csinálja most.

(#82164) Tsebacsi válasza Land (#82162) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Talán a Renault adott még ilyet...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#82165) tboy93 válasza Land (#82162) üzenetére


tboy93
nagyúr

Renault

(#82166) TomPack válasza bajnokpityu (#82159) üzenetére


TomPack
őstag

Én is ismerek olyan szervízt, aki elvből nem adja oda a kedvezményét, és a kérdésre nem is titkolja.
Az az álláspontjuk, hogy nem azért tartanak fennt egy ekkora vállalkozást, és nem azért vásárolnak ekkora tételben, hogy Kiss Jóska jól járjon. Ilyen az üzlet.
Ennek ellenére teli vannak munkával. Nem is értem...

(#82167) focvis válasza Land (#82162) üzenetére


focvis
veterán

Úgy rémlik, a jogszabály 7 évben maximálja a gépjármű-finanszírozási szerződéseket futamidejét.
Kamatmentest nem szoktak ilyen hosszan adni, és jellemzően 50% önerő kell. A minimum önerő 20 vagy 30%.

(#82168) bitpork válasza bajnokpityu (#82159) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

& (#82160) EQMontoya: Ha nem lett volna kannibál az egyik, nem tudnátok az árat. A kereskedelemben dolgozok most és bátran állíthatom h a 80% semmi haszonkulcs, pláne h átlagos. Ha minden csak 10% lenne, mennyi 100Fts tömítőgyűrűt kellene eladni egy nagykernek, hogy minden alkatrészből tudjon tárolni (pl egy kettőstömegű v klímakompresszor de a lista végtelen), ki tudja fizetni az alkalmazottakat és gazdaságos is legyen?

Azok a szerelők aki átadják 1:1-ben a kedvezményt, a saját megélhetésüket teszik tönkre. Egy szinten megjelenik olyan igény a munkájukra amit nem tudnak kontrollálni, csak ügyfélvesztéssel (vagy emel vagy nem vállal el ügyfelet)- tapasztalatom szerint ez drágulást jelent.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82169) Land válasza focvis (#82167) üzenetére


Land
veterán

Nem is baj. Amúgy is baromság lenne sok évre lekötni magamat egy autóhitellel.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#82170) bajnokpityu válasza bitpork (#82168) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem teszik tönkre. ha 60órából állna egy napja is tele lenne mindháromnak, akikről tudom, h továbbadják a kedvezményt. és jól élnek, megérdemelten (sztem még talán jobban is, mint akik zsebrevágják az alkatrészon szerzett extraprofitot). persze, munkadijdrágulással jár. de mondom, én is, és a többi ügyfelük is boldogan kifizetik, mert korrekt munkát végez lopás nélkül. hivatalos szoftverrel, számlával dolgozik a nekem legszimpatikusabb környékbeli szerelő, és abszolút vállalhatóak az óradijai. 2-3 hétre kapunk időpontot. Nyilván nem a legolcsóbb, de ez a fele engem nem zavar. Nem volt sose célom, hogy ingyen dolgozzanak nekem akár alvállalkozók, akár külső megbízott cégek.

akihez járok, konkrétan drágább óradijjal dolgozik, mint a márkaszerviz. Viszont nem lop meg, nem néz hülyének.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#82171) bajnokpityu válasza bajnokpityu (#82170) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Egyébként beszélgettem vele a dologról, hogy jutott ő konkrétan ide, hogy átadja a kedvezményt. Útál ócska, szar alkatrészekkel dolgozni, amik miatt visszahordják a kocsit, hogy csöpög a szivattyú, meg mittomén. Kb rábeszélte az ügyfeleket, hogy inkább odaadja a kedvezményét, csak rakjunk be normálisat.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#82172) i-sti válasza bitpork (#82168) üzenetére


i-sti
senior tag

Édesapám is szerelő (gáz/fűtés) neki is jó pár üzletnél van kedvezménye, 20-30%.
Mindig átadja a kliensnek.
14-16 órát dolgozik naponta, mert nem győzi, annyi munkája van.

@bajnokpity: "inkább odaadja a kedvezményét, csak rakjunk be normálisat."

Ugyan ezt csinálja édesapám is. Sokszor megjárta olcsó alkatrészekkel, hogy utána kellett javítani, cserélni. Így tudja, hogy amit feltett, az jó pár évet elfog menni.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#82173) EQMontoya válasza bitpork (#82168) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az a baj, hogy ilyen kiskereskedői haszon mellett bizony sokan inkább kivárják azt a pár napot, és megrendelik az adott terméket külföldről.
Ez pedig oda vezet, hogy "áhh, nincs elég forgalmam, emelek kicsit az árakon", és szépen kész is az ördögi kör.

Same rules apply!

(#82174) focvis válasza Land (#82169) üzenetére


focvis
veterán

Illetve ha meggondolod magad, hogy nem tetszik az adott autó / nagyobb kellene / dízel kellene, stb.; akkor nagy a bukó egy új autón.

(#82175) kisza25 válasza K Norbi (#82158) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

juj,de így van :( :O

2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,

(#82176) bajnokpityu válasza kisza25 (#82175) üzenetére


bajnokpityu
félisten

remélem nem úgy érted, hogy fene egye meg a szerelőt, aki nem akart lopni? :D

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#82177) barnam_


barnam_
nagyúr

Után gyártott, Depo márkájú fényszóróval milyenek a tapasztalatok?
Sima halogén (H4).
15k/db lenne, ennyit megérne. A mostaniakat foncsorozni kellene (5k/db-ért találtam műhelyt, de mivel van benne tompított+ködlámpa, már 10k/lámpa lenne), és ugye addig autóm sincs.

Csak azt nem tudom, hogy ha a gyári fényszóró üveg, akkor az után gyártottnak is annak kell lennie, nem?

(#82178) EQMontoya válasza barnam_ (#82177) üzenetére


EQMontoya
veterán

A helyedben vennék két jobb állapotú bontott gyárit, majd amikor időm engedi, a régi kettőt foncsoroztatnám.

Same rules apply!

(#82179) bitpork válasza barnam_ (#82177) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Az a 10k / darab nagyon jó ár ha minőségi unkát kapsz érte - szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82180) MunezXBK válasza barnam_ (#82177) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Depo az egyetlen, ami normális minőségű utángyártott cucc.

(#82181) forceberg


forceberg
veterán

Ha füstöl/gőzölög az olajbeöntőnél egy dCi, akkor kopott a motor, vagy akár csak régi, elvékonyodott lenne az olaj? Vagy más ötlet?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#82182) aero. válasza forceberg (#82181) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nos, az ember nem gondolná, de néha gyak. kérdéseken is lehet tanulni:

Kartergáz minden motoron keletkezik, egy tök új, tökéletes állapotú motoron IS. Az égéstérből valamennyi égéstermék átjut a dugattyúgyűrűk mellett, be a forgattyús térbe. Ha nem vezetik el, elkezd nőni a nyomás a forgattyús házban, és előbb-utóbb a szimmeringek mellett nyomja ki az olajat. Szabályozott kartergáz-visszavezetéssel elérhető a forgattyúsházban kívánatos -10...+10 mbar-os nyomás. Olaj azért van a kartergázban, mert az egész forgattyús tér tele van olajköddel (spriccel ki a csapágyak szélein, a forgattyústengely picit bele-belever az olajba, a dugattyút alulról olajsugárral hűtik, stb.), és ezt viszi magával a kartergáz.

Bizonyos mértékben a motor kopását is jelzi, de amíg nincs jelentős olajfogyasztás addig nem gond szvsz.

Más:
Ezt jól megkapta :D

Bár Mágus múltkor azt írta ebben is kell láncot cserélni X km után, akkor most szarjapán vagy nem?

[ Szerkesztve ]

(#82183) i-sti válasza aero. (#82182) üzenetére


i-sti
senior tag

Miért nem ajánlott pl egy Superb-et is? :U

Novum Forum Siculorum

(#82184) EQMontoya válasza i-sti (#82183) üzenetére


EQMontoya
veterán

A neppernek a Honda a berögződése.

Mondjuk a kérdező benzineset kért, Superbet melyik benzinessel ajánlanád sok városi járkálásra?

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#82185) bitpork válasza aero. (#82182) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Sikerült egy vicces számot rögzítenem. Szó szerint hátszel volt :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82186) forceberg válasza aero. (#82182) üzenetére


forceberg
veterán

A helyzet az, hogy nekem is 1.5 dCi van, csak DPF nélküli, de kvázi semmi füst nem jön ki, pedig 342e km-nél jár, bontatlanul. Kop-kop.
Ezek után furcsa nekem, hogy a feleennyi futás alatt is nyomják ki a füstöt/gőzt, igaz 110LE+DPF-es verziókat néztem.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#82187) aero. válasza bitpork (#82185) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Mennyit mentél így? Amúgy értem én az íróniád, csak nem tudom mit rugózól rajta. Ha reseteled és viszonylag kilengések nélkül mész azonos sebességgel 100km-t, akkor nagyon-nagyon közel leszel a tényleges kijelzett értékhez fogyasztásban, +/- amit a board csal. Tehát egyáltalán nem kérdés, hogy 7 liter alatt fogyasztottam a 6 hengeres 1.5 tonnas BMW-vel. Ilyet is tud, más tészta, hogy nem használom így, es totálisan telibeszarom mennyit fogyaszt amúgy. Most pl. 13-at.

(#82188) Mágus2 válasza aero. (#82182) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

300k km az első csere ideje. :K Átlagjózsi sok év alatt megy ennyit.

[ Szerkesztve ]

(#82189) EQMontoya válasza Mágus2 (#82188) üzenetére


EQMontoya
veterán

Viszont élek a gyanúperrel, hogy elég borsos a csere.

Same rules apply!

(#82190) Qru válasza bitpork (#82185) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha már vicceskedünk:

#nincsbennetarcsi

(#82191) bitpork válasza aero. (#82187) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Rugózok? :F Te mondtad h ne az 50-nel menőt hasonlítsuk :B
Csak mutattam a BCnek mindig van olyan arcza amit lehet fotózni.
közel 6 km-t. Tempomattal. Ábszolút de nem releváns Teddy esetében, mert 9 liter alá akkor lehet levinni a tartós fogyit, amikor este szintén tempomattal megyek Szeged-Siófuck távot nem pályán.
És megvételkor nullázva lett a BC fogyasztási adata, mert nem szeretem mások adatait nézni és bosszankodni :)Most átlagban long termben 10 alatt mutat ha városon kívül megyek , de ha vegyes a használat akkor 11.5. A város meg egy horror :D

(#82190) Qru áh, én bármely gyorsításnál produkálom a 99.9 litert, és ha sok a hideg táv akkor igen könnyen megy 20 köré :K

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#82192) Mágus2 válasza EQMontoya (#82189) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] 61k az anyag, + a munka. Nem vészes. A dízel skodámba is ennyi a szíj meg a cullungok.

Egyáltalán nem drága szervizelni egy K20A motort (YTvidi).

[ Szerkesztve ]

(#82193) EQMontoya válasza Mágus2 (#82192) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez valóban nem vészes, legalább a kétszeresét tippeltem volna.

Same rules apply!

(#82194) Qru válasza bitpork (#82191) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez átlag de jaja nálad a 20-as átlag sem egy nagy etwas. :D

Ezt mondjuk még az előző -hőn utált - Skoda produkálta.

#nincsbennetarcsi

(#82195) aero. válasza Mágus2 (#82192) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ehh, ezek után kifejezetten vicces akkor a BMW-s biciklilánc szindróma 6 jegyű, nem 1-essel kezdődő számlája, és akkor még egy szelep se görbült, lol.

bitpork: Oké, de azt ugye tudod, hogy nekem nincs pillanatnyi mérőm, csak átlag? Tehát az tényleg 160km volt. Meg itt azért másabb, csont nélkül lehet így menni, mivel 112 a max megengedett pályán. A "hülye szám"-ból ítélve az én olvasatomban az a hazugkiáltásnak áll meg. :)

[ Szerkesztve ]

(#82196) Qru válasza aero. (#82195) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haveroméban most kellett cserélni, Wallis 800k-s ajánlatot adott rá. De nyilván nem ott cseréltette...

#nincsbennetarcsi

(#82197) aero. válasza Qru (#82196) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

:(

Amugy jol ados maradtam a kepekkel, megprobalom osszekapni magam, csak csutortokon erek ra, megprobalkozom vele.

(#82198) barnam_ válasza EQMontoya (#82178) üzenetére


barnam_
nagyúr

Meggyőztetek, marad inkább a gyári, mint az után gyártott.
Nem olyan vészes még, kicsit poros belül az üveg, a foncsoron van pár rozsdapötty, de azért látni még vele bőven.

(#82199) barnam_ válasza barnam_ (#82198) üzenetére


barnam_
nagyúr

szerk.: indexből meg hátsó lámpából Depo van most, meg vagyok elégedve vele, de fényszórónak nem merném bevállalni a Hella helyett. Ez utóbbi 24 éves és még vállalható - persze nem olyan, mint egy új :)

(#82200) bitpork válasza aero. (#82195) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Soha nem hazugoztalak le se téged se a kocsidat. A "nagy eséllyel pontatlan" a helyes kifejezés amit elértettél :P
De itt be is fejezem. Soha nem sikerül az általam szándékolt tartalmat átadni, nem kínlódok többet :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.