Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59301) EQMontoya válasza BigBlackDog (#59296) üzenetére


EQMontoya
veterán

Én aggódnék, mert ameddig Kornél mindig a fél évvel újabb, fél decivel kevesebbet fogyasztó és fele olyan férfias autójára gyűjtöget, Vilike beállít egy helikopterrel, mint a részeges farkas a viccben, amikor visszaviszi az üres üvegeket. :)

Same rules apply!

(#59302) Snoop-y válasza EQMontoya (#59301) üzenetére


Snoop-y
veterán

+1 :K

Turelem jo autot terem ;)

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#59303) Tsebacsi válasza EQMontoya (#59301) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

:C :DDD ezen a vonalon mozogva én is lassan valami normálisat újítok be (remélem).

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59304) TheProb válasza TheProb (#59258) üzenetére


TheProb
veterán

Senki?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#59305) kisza25 válasza rbalint88 (#59279) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

skoda fabia 1.2 12v volt ilyen, 5-ben 175 km/h volt a vége, rövid volt nagyon az áttételezés, ezért egész jól lehetett vele haladni a 64 ló ellenére, de csak sík terepen, 1 szemállyel:P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59306) Qru


Qru
MODERÁTOR

Mégis csak a Mazda útja a járható(bb)?

A VW vezér szerint vége a motorzsugorításnak

#nincsbennetarcsi

(#59307) lenko válasza Qru (#59306) üzenetére


lenko
aktív tag

Ez valahol borítékolható volt, hova csökkentettek volna. Nem kéne kis polski méretekhez visszamenni...
Elég a "nagyobb" motort SW-esen visszabutítani, aztán jónapot.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#59308) Tsebacsi válasza Qru (#59306) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A nagylöketes motor mindig jó, ha jól van csinálva. Ellenben! Szerintem egy 2.0-es szívónál egy 1.4-es turbó klasszisokkal jobb vezethetőség szempontjából. Megbízhatóság és gazdaságosság (szerviz szinten) már egy más kérdés. Én csak 2.5-3.0-től árulnék szívót, illetve 1.2-1.4ig max a kisautókba. A köztes részt turbóval hidalnám át.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59309) Qru válasza lenko (#59307) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Így-így, lásd Mazda 3 2.0i G120/G165. :K

mod:

Tsebacsi: Más karakter ki mit szeret. 2,5 évig volt 1,8 TSI-m de nem hiányzik boldogan elvagyok a 2.5i-vel.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59310) #94529552 válasza lenko (#59307) üzenetére


#94529552
törölt tag

Miért? Egy Pandába például pont elég lenne egy 650-es motor turbóval, mert az egy könnyű kisautó.

(#59311) raczger válasza Tsebacsi (#59308) üzenetére


raczger
őstag

1.4 turbó benzinest ugyan nem vezettem még, csak 1.6 biturbó dízel CR-V-t, nem volt olyan rossz, de megváltás volt utána visszatérni a 2 literes szívó benzinhez.

Szerintem sokan félnek elforgatni a motort, 2000-es fordulaton nem is fog menni, de ha visszagangolsz ugyanolyan dinamikusan lehet vezetni egy szívót, mint egy turbós autót.

Tegnap pöcsöltek előttem a faluban 30-40-el, visszapakoltam 2-esbe, majdnem a 3-ast is leforgattam, jó érzés :). Szar napom volt, siettem, le kellett vezetni a feszültséget.

Szerk:
Golf vs Mazda3
fogyi vs fogyi
Nem látom létjogosultságát ezeknek a motoroknak még mindig, jó, hogy a gyártók is kezdik szép lassan ezt belátni.

[vilike]: igen, ahogyan a turbó is ;]

[ Szerkesztve ]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#59312) -v- válasza raczger (#59311) üzenetére


-v-
addikt

A dizel az szar.

(#59313) mycso válasza Qru (#59309) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

Mondjuk a mazdának ez a 2.0 szívója pont nem egy remekmű...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#59314) brumi1024 válasza raczger (#59311) üzenetére


brumi1024
veterán

Én próbáltam a Mazdát (esélyes volt) és az előző Golfom motorban nagyjából ez volt (csak az előző 122 lovas), illetve a mostanim is 1.4 TSI, csak a hengerlekapcsolós. Szerintem sokkal élvezetesebb karaktere van az 1.4 TSI-nek, de tény, a Mazda sem rossz, nem emiatt esett ki (hanem a számomra igénytelen belső miatt).

[ Szerkesztve ]

(#59315) Qru válasza mycso (#59313) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Na?! Mesélj!

mod:

brumi1024: Ilyen kis varrógép motorokkal nincs tapasztalatom turbós vs szívó között de a nagyobbaknál a TSI jól ment városban cserében zabált. Szívó is megy ha pörgeted cserébe kevesebbet evett városban. Országúton/pályán persze fordul a kocka.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59316) bandus válasza Qru (#59309) üzenetére


bandus
veterán

egy barátom cégében van 3-as mazda 2.0i motorral. nyíregyházát nem járja meg vele egy tankkal :)

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#59317) Snoop-y válasza raczger (#59311) üzenetére


Snoop-y
veterán

Maramelyik (bar most eppen megint nem turbos autot veszek) azert volt a kezem alatt par:

1.4 turbo Renault 5 (imadtam)
1.4 turbo Fiat Bravo (ez nem volt nagy durranas)
1.6 turbo Nissan Cherry
1.8 turbo 200SX (Nyalcsorgatos)
2.0 turbo Prodrive STI (magadhoz nyulos mindig mosolygos)

A fenti listabol a Fiatra ra lehetett mondani hogy szar de a tobbi modell a maga koraban beszaras elmeny volt.

Az utolso meg most is az igy lassan 14 evesen :U

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#59318) Qru válasza bandus (#59316) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor ott valami user error lesz vagy egyedi hiba... :N

Győr-Nyír1 az csak kb 375 km

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59319) EQMontoya válasza bandus (#59316) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nálunk az ex cégautó 7l körül evett pályatempónál, nem spórolósan, szóval el nem tudom képzelni, mennyivel közlekedhet a srác. :)

Same rules apply!

(#59320) bandus válasza Qru (#59318) üzenetére


bandus
veterán

bp-nyíregy :)

múltkor egy alkalommal a sajátom helyett jöttem egy 1.6 bérelt új astrával, meló-bp között (230 km oda-vissza), tele tankkal indulva és mire visszaértem pont a felénél volt a mutató. tempomat 150-re lőve. én meg elautózok az 1.6 crdi-vel 3 kanyart munkába és még tudok szaladgálni durván 150 km-t. sokat kajáznak ezek a benyások pályán.

Qru+EQ: nyilván kis túlzással írtam amit :) de 9 körül kért a mazda.

[ Szerkesztve ]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#59321) i-sti válasza 7Sony7 (#59299) üzenetére


i-sti
senior tag

CAHA 2008– 1,968 cc (120 cu in) 16v I4 variable geometry turbo 170 PS (125 kW; 168 hp) @4200 350 N·m (258 lb·ft) @1750–2500

Neked mid van?

Novum Forum Siculorum

(#59322) Qru válasza EQMontoya (#59319) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezek szerint koppon ment, amit bír a gép.

bandus: Pályára dízel kell ezt írtam is előbb. 1,6i-t halálba kell forgatnod, hogy 150-el menjen.

mod:

Jah költői túlzás volt, így már értem. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59323) EQMontoya válasza bandus (#59320) üzenetére


EQMontoya
veterán

Hát a 9l-hez is 30.000 körüli sebesség tartozik, úgy sejtem.

Sokat elmond, hogy spritmonitoron 2 ember tudott belőle 8.5 fölötti átlagot kitaposni. :)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#59324) Qru válasza i-sti (#59321) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

EA189? Jó kis csalódízel. :D

#nincsbennetarcsi

(#59325) raczger válasza Snoop-y (#59317) üzenetére


raczger
őstag

Akkor ízlések és pofonk :)

Az utolsó kettőt nem keverném ide, más kategória. Azokat én is elfogadnám. Inkább versenyautók, nem utcai.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#59326) aero. válasza raczger (#59311) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem rossz a turbo pedig, hetkoznapi hasznalatban en jobban elvezem, mint a szivot. Aprilisban osszefutok a Qru-val, befersz te is. Mindkettonek megvannak az elonyei.

(#59327) i-sti válasza Qru (#59324) üzenetére


i-sti
senior tag

Méghozzá harmadik a sorban :D

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#59328) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Rbálint88 igazad lesz, tuti nem drágább ezt fenntartani. 700huf bele a középpolcos olajszűrő :DDD

mekkora mák, hogy ma mondott fel csajom és sétatávra lesz az új melóhelye :DDD

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#59329) raczger válasza aero. (#59326) üzenetére


raczger
őstag

Nem vagyok annyira turbó ellen, mint látszik, csak a köznépnek, akiket hidegen hagy a technika és az autó ereje, nekik bőven elég lenne egy egyszerű motorral szerelt autó (szívódízel vagy szívóbenya).

És vagyunk mi, akik élvezik a vezetést és szeretik, ha van tartalék az autóban. Többnyire vagy 2000 ccm fölé kell mennünk ehhez vagy belemászik a csiga a motortérbe.

Személy szerint ha azonos teljesítményű turbó és szívó között kellene választanom, minden bizonnyal a szívót választanám.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#59330) Integrale válasza i-sti (#59321) üzenetére


Integrale
veterán

Kizártnak tartom, hogy 1800-at essen a fordulat két fokozat között, pláne 1-ből kettőbe .

"Bad reklám is reklám too"

(#59331) focvis válasza Integrale (#59330) üzenetére


focvis
veterán

A szilikon sprés biztonsági öv javításról (digó masinák topik) tudsz még infókat adni?
- muszáj előtte szappanos tisztítás?
- nem ragad utána,ruhát nem fogja meg?
- Te magad próbáltad már?

Köszi!

(#59332) Qru válasza i-sti (#59327) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor várhatod te is levelet. Am ha van eszed nem viszed vissza. Most komolyan. Tudom bébifókagyilkos vagyok... :D

#nincsbennetarcsi

(#59333) Integrale válasza focvis (#59331) üzenetére


Integrale
veterán

Basszus. :D
Akartam válaszolni, egy másik böngésző fülön meg is van.

Igen, próbáltam, nekem nem fogta meg eddig egyik ruhámat sem.
Az övet nem, csak a felső terelőjét töröltem tisztára, utana csak befújtam úgy, ahogy a másik topikban is írtam.

"Bad reklám is reklám too"

(#59334) 7Sony7 válasza i-sti (#59321) üzenetére


7Sony7
addikt

Astra F caravan (1996) Isuzu, 1,7 DT.
68Le/4400; 168nm/2200. :)
Pont figyeltem, az 1 ből 2 be váltáskor 1000 re esett vissza a fordulat, de az égvilágon semmit nem problémázik a motor. 4-5 ben 1500 alatt nem érzi jól magát, de amúgy akár 3. ban is elmegy alapjáraton.

-

(#59335) pècsimunkás válasza Qru (#59255) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nem tudom... :F ...
Ha mindent nézek , talán az tetszett a legjobban . De a legdrágább is volt .
Figyelek 3 autómárkát minden nap Eisenach -itt lakom - közelében , hátha megindulnak kicsit az árak lefelé .
Több autó 7-8 hónapja ott áll a kereskedésben . Gondolom nem azért , mert ezeket akarják mutogatni a vevőknek , hanem mert nem viszik el őket... :N
Civic 1,8 ,Auris 1,2 t , i30 1,6 . Ezek tetszenek , meg ezek vannak normális áron .
Az Auris itt olcsóbb lett 500 euróval , ha lemegy még 500-at vissza megyek szerintem . Ha nem lesz előbb valami más ...
Ez az eset a hétvégén az i30-al nagy csalódás volt :((( !

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#59336) BigBlackDog válasza pècsimunkás (#59335) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Arrafelé egy pl. K Astra milyen áron (kedvezményekkel együtt) megy az 1.8-as Civichez képest?

(#59337) i-sti válasza Integrale (#59330) üzenetére


i-sti
senior tag

https://youtu.be/GOvx-E7jC2w?t=16m17s

kb 2800 rpmről:

vissza esik 1500 körülire, de ott már finoman segítettem pedálból.

Novum Forum Siculorum

(#59338) pècsimunkás válasza BigBlackDog (#59336) üzenetére


pècsimunkás
addikt

22-23000 eurót mondták lista áron az 1,4 t-re , ha jól emlékszem .
Mondtam , h itt lakom , van -e kedvezmény , ilyesmi ... A fickó megrántotta a vállát , azt mondta , h nincs , az árak ott vannak a listán . Èn megköszöntem ès kijöttem .
A Civic 1,8 19190 euró volt 1-2 hete . Meg az Opelnèl is 1-2 hete voltam .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#59339) focvis válasza pècsimunkás (#59335) üzenetére


focvis
veterán

Azt hittem már megvetted a Hunyadit. (a kora délutáni nagy fordulatszám-hajhászás közben átsiklottam a hsz-ed felett)

A Civic azért csak komolyabb autó, meg inkább vennék hagyományos befecskendezésest, mint közvetlent, ha lehet választani. Valaki mondta, hogy semmi gond, a diószórás megoldja a kokszosodást... igen, itthon 100-110 ezer Ft + Áfa az ára, ebből az anyagköltség lehet 10-20 ezer Ft, a többi munkadíj. Nem tudom a volt NDK területén milyenek az szerviz rezsióradíjak, de vélhetően az elmúlt 26 évben beelőzték már a magyart. ;)

(#59340) pècsimunkás válasza focvis (#59339) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Megegyeztem mindenben , erre jött a telefon , h 1,4-es ...
Na mindegy ...
Tudom , h a Honda komolyabb , de , ha ott veszem a Hyundait , ahol elmaradt az üzlet , kb 5000 euró lett volna a kèt autó között ! Óriási pènz !
Èn is csak sima melós vagyok , spórolgattam eddig , meg ha veszek autót , akkor ez után is :D ...
Szóval ennyi pènz nagyon nem mindegy !

A fizuk nem èrtèk utol a nyugatot , a szolgáltatások , rezsióradíjak viszont lehagyták a magyar árakat ... ;)

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#59341) kaszaking


kaszaking
tag

Pollen szűrőnél sokat számít a márka?
Aktív szenes KIAK 1670 Ft, Aktív szenes FILTRON 2520. Megéri a drágábbat megvenni?

(#59342) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Egy hülye kérdés:

A "Tour" fotómű beállítást mikor érdemes használni?

(#59343) lenko válasza kaszaking (#59341) üzenetére


lenko
aktív tag

Legalább a filtront..

Az embereknek fáj az igazság!

(#59344) i-sti válasza kaszaking (#59341) üzenetére


i-sti
senior tag

#csakamann

Novum Forum Siculorum

(#59345) lenko válasza i-sti (#59344) üzenetére


lenko
aktív tag

#csakamahle :D

(#59346) mdani01

Ennyiért autót is lehet kapni.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#59346) mdani01


mdani01
aktív tag

#csakahonda [link] kéne :B

iPhone 6S SpaceGray

(#59347) Kornel válasza mdani01 (#59346) üzenetére


Kornel
veterán

Ezzel azért voltak gondok ha jól tudom.
Az enyém lehet eladom 2018-ban, gyűjts arra :)
Addig az utolsó kétes dolgot is cserélem rajta :DDD

(#59348) EQMontoya válasza mdani01 (#59346) üzenetére


EQMontoya
veterán

Kissé bazári, továbbra is.

Same rules apply!

(#59349) Richard! válasza EQMontoya (#59348) üzenetére


Richard!
addikt

+2334545543200

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#59350) Integrale válasza mdani01 (#59346) üzenetére


Integrale
veterán

A Civic 8-nak kifejezetten szép a belseje, de ezé egy káosz, íves, szögletes, kerek, két ív közé berakni egy négyzetet (képernyő) elég szerencsétlen.

"Bad reklám is reklám too"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.