Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59201) -v- válasza deicide (#59198) üzenetére


-v-
addikt

:C

(#59202) Magnum_


Magnum_
nagyúr

mi van? nagyon csendben vagytok.

sehol egy reggeli indítós, vagy kilinccsel előre videó?
sehol egy hahu link?
sehol egy "hovakellpályamatrica" kérdés?
sehol egy "melyikolajatcastroltvagymobilt" kérdés?
sehol egy "csalódízelcsakahonda" hsz?
Mindenki tud ma mindent? :D

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#59203) raczger válasza BigBlackDog (#59191) üzenetére


raczger
őstag

Kitöltve. Szerintem kellene még egy oszlop, hogy hány sebességes az autó.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#59204) deicide válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


deicide
veterán

Több helyen esik a hó az országban, kilincselős video még jöhet. ;]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#59205) EQMontoya válasza Mágus2 (#59189) üzenetére


EQMontoya
veterán

Akkor a 6.-ban 100-nál 2800-zal nekem van a legrövidebb? :)

Same rules apply!

(#59206) Atomgeszi válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


Atomgeszi
veterán

[link] Ha már úgyis több helyen havazik az országban, egy kilincsel lábbal előres videót. :D

(#59207) BigBlackDog válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ha már erre jársz és ilyen sok volt a reggeli kávé, kérlek tedd meg -ha másért nem, értem-, hogy kitöltöd ezt Te is. :R VAG még úgy sincs, ha jól látom.

(#59205) EQMontoya: Civic 2700-en forog ott.

[ Szerkesztve ]

(#59208) Jaffa75 válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


Jaffa75
őstag

#seegylemostammaisazótót! poszt? :DDD :DD nem mellreszívni! :N

Kínlódom még az autó kárpitjának cseréjével.. túl érzékeny ez a jelenlegi, szeretnék helyette egy sötétebbet. Az Ufo első ülései még berakhatók, de ha a hátsók maradnak, akkor olyan lesz mint egy igazi amerikai vad musztáng (nem a V8! :DDD )... foltos. :C Végignéztem egy kazal hirdetést, de színben nem találtam az igazit, vagy pl. a Honda bontóban (10ker) csak bőr van! Na az kell a ráknak, nem kínlódom vele! :N

Szerk:

(#59179) z 1-9: nehogy ennyiért vegyél! :Y Kínából vehetsz jégfehéret, fehéret, jégkéket, kb 600 Ft/3db... nekem is az van benne 3-4 hónapja, patent! :K

[ Szerkesztve ]

(#59209) Atomgeszi válasza golyani (#59177) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Hát az akkor nem túl nagy fény, ez a bajom a mostani kukorica izzóssal is.. De azért várom a képeket. :)

(#59179) z123456789 Na igen, 5600+szállításért 2db belső tér világítás kissé sok.. Kínából okosan összeválogatva ennyiből az egész belső meglehetne, sőt.. 150ft darabja Aliról a ledeknek. Nem rossz amit most használok(sőt, a gyárinál 4x jobban világít, a kukoricánál meg 3x, szóval egyértelmű az előrelépés), de zavar a tesósrajos kék árnyalata. :B

(#59210) rii válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


rii
nagyúr

bennem motoszkál már egy kérdés régóta, haosnló a 0-ról nem indulunk kettesből (még ha egy 1,6-os renault rapid dieselnél - meg persze ott sokkal nagyobb a nyomaték, a ccm - ez poén volt annó, a skoda felicianal már nem az)

ha megtaposom 3-asba 60-ig, és onnan tolok egy 5-öst, az sem okés? persze nem poénból van a 4-es, csak van amikor autópályára előttem totymorgás van, 3-asba kanyarodok a felvezetőn, nem tudok 4-est küldni, és amikor egyenesbe érek, akkor meg már túrnának hátulról is, meg előttem is szabad a pálya, és inkább megküldöm 3-asba, majd dzsindzsázok egy 5-öst 70-nél (remélem nem 80-nál) ... fordulatszámfüggő? vagy a motort kimélendő, használni kellene ilyen esetben is mindig a 4-es fokozatot?

nem mondom, hogy máskor nem szoktam lustaságból ugyanezt elkövetni, de igyekszek rendben végiglépdelgetni a fokozatokon ....

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#59211) Atomgeszi válasza rii (#59210) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Szinkrongyűrűk nem szeretik..

(#59212) Jaffa75 válasza Atomgeszi (#59211) üzenetére


Jaffa75
őstag

felfelé nem gáz... max a kuplungot nyírja, ha a váltás miatti nagyobb fordulatszámesést több kuplunggal orvosolja! Illetve ha nagyon visszaesik, akkor jön a Qru féle: a nyomaték öl című sztori! :DDD

Én végigkapcsolgatom akkor is ha jobban megtiprom 3-4-ben! ;)

(#59213) BigBlackDog válasza rii (#59210) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Itt volt némi beszélgetés már ebben a témában.

(#59211) Atomgeszi: Konkrétan miért nem?

[ Szerkesztve ]

(#59214) Magnum_ válasza BigBlackDog (#59207) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Mi a szar ez? :D

Dzsaffa: gondolkodtam ma amugy lajtos mosason, de mashol havazik, akkor lehet, hogy nem.
Igy oke? :D

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#59215) z123456789 válasza Jaffa75 (#59208) üzenetére


z123456789
addikt

Jaffa-Atom
Ja világos. Mondjuk én első sorban a tompított mellé szeretnék valami színben passzolót az NBU mellé. Belső térbe lehet, hogy nem ilyet vennék. :)
És egyébként nem parásak ezek a 100 Ft-os izzók? Nem vágnak haza semmit? :F

(#59216) Snoop-y válasza Magnum_ (#59202) üzenetére


Snoop-y
veterán

Milyen gumit vegyek 20" meretben egy ket tonnas autora?

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#59217) focvis válasza BigBlackDog (#59207) üzenetére


focvis
veterán

Ha majd mindenki bekamuzta, hogy 200-nál mennyit forog 2-esben, akkor azzal is ki kellene egészíteni a táblázatot, hogy mekkora fordulatszámnál fogy el az autó. Mert nem lehet összevetni egy 8000-et forgó VTI áttételezését egy döglött, 3500-nél kifingó PSA 1.6 dízellel.
Ha ez túl bonyolult, akkor elég befotózni, hogy hol kezdődik a teli piros az órán.

(#59218) BigBlackDog válasza focvis (#59217) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Gyorsulás szempontjából jogosnak érzem, amit mondasz, de pl. fogyasztás, zajszint terén viszont szerintem erősen befolyásoló tényező az adott sebességnél lévő fordulat a piros tartománytól függetlenül.

Jó, igen, kamuzással eléggé el lehet bszni az egészet.

[ Szerkesztve ]

(#59219) i-sti válasza BigBlackDog (#59207) üzenetére


i-sti
senior tag

Kitöltve.

Novum Forum Siculorum

(#59220) Jaffa75 válasza Magnum_ (#59214) üzenetére


Jaffa75
őstag

mennyivel jobb! :P :C El is múlt a hiányérzetem! ;)

(#59221) Qru válasza Tsebacsi (#59186) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor minek oda 6 sebesség? :D

Kornel: Hát SSS analógiára lehet a TypeR-ben hosszabb a 6.?

BigBlackDog: Király, mérek egyet én is aztán beírom. :K

Na most az a baj, hogy a Bubiban elég pontos a km óra, tehát ott kb valós sebességet mutat, Kormi meg kis csaló, pályatempónál már 10 km/h-t csal felfelé... :U Igaz nem váltóméret van rajta de a gyári mérettel is csal vagy 8-at... Szóval pontosabb lenne gps-en mért tempóhoz tartozó értéket beírni.

Waze pl elég pontos, a progi szerint 150-el mentem a rendőrség szerint meg 149-el szóval tényleg elég pontos.

Atomgeszi: Szép próbálkozás, hogy lábbal megállítsa, az a Forester üresen is van vagy 1300 kg... :D

Jaffa75: Bőrrel én sem szivatnám magam. De átérzem a szitudat szívok én is a világos kárpit miatt. Szívem szerint betenném a wrx üéseit az enyémbe... :B

"Qru féle: a nyomaték öl című sztori!" - Alap. :D

#nincsbennetarcsi

(#59222) Declare válasza rii (#59210) üzenetére


Declare
őstag

En nem ertem miert jo ez a 2 öt kapcsolok dolog....mastol is olvastam mar, szerintem semmi ertelme. En max akkor csinalok ilyet, ha mondjuk gyorsitok, elözni akarok, de rajövök, hogy nem tudok, akkor mondjuk beteszem 3-bol 5 be....de amugy..... :F sem fogyasztas, sem gyorsulas eseten nincs ertelme szvsz. Nem veletlen vannak ma már 8 sebesseges valtok. A gyorsulas is es a fogyi is egy szük tartomanyban optimalis. Alatta felette autozni egyik szempontbol sem celszerü. Szvsz :)) (kipörgeted 3 asban mondjuk 5000 ig, ott mar reg nem optimalis a gyorsulasod, majd bedobot 5 be, ahol leesik a fordulat es megint messze leszel az optimalistol, raadasul a nagy nyomatekkal megterheled a motrt, valtot, mindent)

[ Szerkesztve ]

(#59223) BigBlackDog válasza Declare (#59222) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Pl. ha lakott területen belül végre lefordul előlem az "irányjelzőlassújármű" és kettesből, 20 km/h-ról kigyorsítok, akkor egy szempillantás alatt már 55-60 km/h-nál tartok. Ott meg csak a sebesség tartása a cél.

[ Szerkesztve ]

(#59224) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Ezt így akkor most köszönöm :))

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59225) aero. válasza Declare (#59222) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ha néha beakad a lábam a gázpedálba országúton kettesben, aminek 100-nál van vége akkor nem fogom még betenni 3.-ba, 4.-be és majd 5.-be. Megy egyből 5.-be, a kuplungot rajtahagyom míg leesik a fordulat a 100-hoz tartozó értékre és mindenki boldog. Teljesen mindegy mennyit váltasz, ha ott engeded fel a kuplungot, ahol kell semmi extra nem történik.

(#59226) Atomgeszi válasza Jaffa75 (#59212) üzenetére


Atomgeszi
veterán

És lefelé gáz? Mert igazából az inkább valós, hogy 5-ből visszateszi 3-ba, esetleg aki motorféket sem használja az 5-ből egy erős felindulásból bebúrja egyből 2-be, de recsegős 1-est is hallottam már. :DDD

(#59213) BigBlackDog Nekem igazából ezt jó pár éve mondták, de lehet csak arra akartak ösztönözni, hogy "normálisan" vezessek és ne hagyjak ki fokozatokat, városban velem is sokszor megesett előtte.
[link] Itt van egy videó, ezen talán jobban látszódik, hogy mi micsoda és mihez hogy milyen sebességgel kapcsolódik.

Mondjuk így belegondolva valóban csak abból lehetne baj, vagyis hát tönkremenetel, mikor valaki nincs elég magas fordulaton, hogy az adott fokozatot elbírja.. Aztán csak rázkódik minden. pl. asszony első útjai a kocsival, 1-esből 4-be amikor tanult a corsán. :D Állóhelyzetből 3-ba, nyalánkságok. :D

(#59215) z123456789
Voltam bent próbaként autósboltban, kértem LED-et, 600FT-ért akartam adni blisztert, ránézésre tök ugyanaz volt, mitn az Alis 0,5$.

Van ezekből Canbus-os is, de nyilván egy elektronikailag érzékeny autóba már beraknám a márkásat, ami tuti jó.
Ahogy nézem a feedbackeknél pont ilyen Q9-es meg X9-es tulajok irkálnak be, hogy milyen fasza. Szóval talán az Én 17 éves autóm se fog érte szólni. :D

Plusz itthoni LED szalagokból a tapasztalatom, hogy a kínai ebayes teljesen ugyanaz, mint amit itt pár boltban árulnak. :U

(#59221) Qru A másik kedvencem az angliai videó, ahol, ha jól emlékszem az utcában burkolatfűtés van, na de sajnos olyan hideg van, hogy totál jégpálya lett az útból, aztán a sofőr a csúszó autóból inkább kimászik és próbálja ott is lábbal megállítani. Mondjuk ilyen veszélyhelyzetben nehéz racionális döntést hozni, bár a lábbal megállítás sehova sem sorolható, inkább vakmerőség. :D

[ Szerkesztve ]

(#59227) Jorus


Jorus
nagyúr

Így dolgoznak az autóhirdetési csalók

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#59228) rii


rii
nagyúr

nagyon köszönöm!
akkor váltogatok szépen ....

csupán olyan szépen harap 3-asba ... sajnálom eekaccsolni .... ott kezd el élni a motor ...

más: én kivagyok ezektől az új aiutóklól
pajzs meg táblák felismerése

inkább egy jó állapotú bmw-t vennék 1 milla körül, ha lenne 2 millám kotsira

nekem ami fontos a kocsiban az extrák közül: (és most nincs) abs, meg tükörfűtés.

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#59229) Declare válasza aero. (#59225) üzenetére


Declare
őstag

Csak ezzel mi a celod? :) 2-ben tiltasig nyomod 100 ig, majd ott bedobod 5 be? Ez fogyasztas szempontjabol rossz, gyorsulas szempontjabol rossz, kizart, hogy a mar emlitett szinkrongyürük kifejezetten ezt kedvelnek, gyorsan ezt a müveletet nem tudod elvegezni.....jo ha mondjuk telefonalsz es ugy valtasz....de azt meg nem szabad :P :D

(#59223) BigBlackDog en pl varosban is pakolgatom a sebessegeket, kb 1500-2200 között (ugye ez dizel). Nem nyomom mondjuk 2 esben 20 rol 60 ig aztan valtom a 4 iket....mint fent irtam, nem ertem, mi ertelme lenne? (valtani szeretek, igy siklik szepen a kocsi, a valtas 2-3-4 egy pillanat müvei...) vegyetek automatat, ha nem szerettek valtani, aztan akkor le van tudva a gond a fokozatokkal :D .

Felreertes elerülese vegett, nem kötekedni akarok most, mindenki valtson, ahogy szeret, csak egyszerüen nem ertem a dolgot :) (a par kiveteles eset kivetelevel, amit irtam)

(#59230) aero. válasza Declare (#59229) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Felvenni a tempót besoroláskor? A fogyasztás nem érdekel, gyorsulás szempontjából nekem igencsak jó :D
Milyen szinkrongyűrű dologról beszéltek itt? 2. tiltásról váltom az 5.-et és hagyom leesni a fordulatot a 100-hoz tartozó fordulathoz 5.-ben az ugyan az, mintha 4.-ből váltanék 5.-be ...

Néha városban 1-2-4, de annak én végképp nem látom értelmét, ha alacsony fokozatban vagyunk nagyobb tempónál és gyorsítás nélkül végig válogatunk a fokozatokon.

[ Szerkesztve ]

(#59231) lenko válasza aero. (#59225) üzenetére


lenko
aktív tag

Én is így szoktam, 2-be százig, ha utána már nem kell gyorsulás, akkor megvárom még az 5. hez tartozó fordulatig leesik, aztán ráengedem az 5-re a kuplungot.

(#59223) BigBlackDog

Én már egyre jobban nem szeretek váltani, következő autóm 90%-hogy automata lesz. :D

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#59232) Qru válasza Atomgeszi (#59226) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haha a burkolatfűtés és K. Európa: nálunk a feljáró elektromosan fűtött. Első havas nap reggelén mit látok? Gondnok bá' szépen szórja a sót a feljáróra. Mondom nem kéne talán a fűtést bekapcsolni inkább?
A válasz csak annyi volt, hogy drága az áram. Oké. :D :W

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59233) Jaffa75 válasza Atomgeszi (#59226) üzenetére


Jaffa75
őstag

Lefelé már inkább nyírhatja a szinkrongyűrűket :U . Gázfröccs nélkül visszatol 2-3 fokozatot :W - gyakorlatilag "beletol" egy gyorsan forgó fogaskerékbe egy közel állót! Na ez a marhaság!

lenko: már a Honda előtt érlelődött bennem a gondolta, hogy ótomata kell! Ezt még bevállaltam :P , a következőt már nem fogom :N , csutka biztos hogy nem kéziváltós lesz! :C

[ Szerkesztve ]

(#59234) Atomgeszi válasza Qru (#59232) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Olcsóbb az órabére meg a sónak a kiló ára, mint az elektromosan elfűtött áram összege. :D

Ez kb olyan, hogy van klíma, de nem használjuk mert sokat eszik. :DDD

(#59235) aero. válasza Jaffa75 (#59233) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

gyakorlatilag "beletol" egy gyorsan forgó fogaskerékbe egy közel állót! Na ez a marhaság!

Ez akkor történik csak meg, ha kuplung nélkül váltasz. Ha 5.-ből visszaváltasz 3.-ba pl. gázfröccs nélkül, akkor a kuplungtárcsádat nyírod, mert fel kell vennie a főtengely fordulatszámát.

(#59236) latyak17 válasza BigBlackDog (#59207) üzenetére


latyak17
tag

Neked van 07'-es Civiced ?

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#59237) HoaryFox válasza aero. (#59235) üzenetére


HoaryFox
őstag

Inkább fordítva: a motornak kell felvennie a kerekek forgási sebességét :)

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#59238) Jaffa75 válasza aero. (#59235) üzenetére


Jaffa75
őstag

a kuplunggal ereszted őket össze szerintem - ha a delikvens erőből tol vissza több fokozatot, és nem segíti gázfröccsel hasonló fordszámra akkor is reccsen a váltó! Onnantól nem csak a tárcsa kap, hanem a gyűrű is,de javíts ki kérlek ha tévedek! :B

szerk:

Layak: BBD-nek egy Ufo Civicje van, de szerintem az övé már FL, szóval minimum 2008-as! :K

[ Szerkesztve ]

(#59239) aero. válasza Jaffa75 (#59238) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A kuplungot benyomva a váltót leoldod a hajtásról, szabadon pakolgathatod a fokozatokat, reccsenés akkor van, ha a kuplungot nem nyomod be teljesen, ergo a fogaskerekek között fordulatszá különbség van és belekapnak egymásba.

llwynog: Tessék?! Mit vesz fel a motor? Semmi közük egymáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#59240) Qru válasza Jaffa75 (#59233) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Továbbra is úgy vagyok az automatával mint a zsiráffal: szép-szép de otthonra nem kéne.
Mondom ezt közel 4 év dsg használat után. Persze kényelmes, messze a legkevésbé buta és lusta automata de amikor arra gondolok, hogy lassan érik benne a kettőstömegű csere ami cirka 250k lesz az valahogy elég sokat tompít a csillogásán... és akkor még a váltófelújítás szóba se került ami szintén aktuális lesz mert már produkálja a fáradás jeleit.

Vagy mondhatnám haver S60 Geratronic-ját amiben szintén kb 250k lesz a szeleptömb csere. És akkor még maga a váltó nincs felújítva csak a hibás szeleptömb van kicserélve. :U

Szóval ennyiért inkább váltogatok. :D

#nincsbennetarcsi

(#59241) z123456789 válasza Declare (#59222) üzenetére


z123456789
addikt

Imádok 5-ből 3-at rakni. Mondjuk akkor nem 5000-ig pörög. :DDD 5500-ig... :( :DDD

(#59226) Atomgeszi
Meggyőztél. :D

[ Szerkesztve ]

(#59242) HoaryFox válasza aero. (#59239) üzenetére


HoaryFox
őstag

Ha 5.-ből visszaváltasz 3.-asba, akkor ugye a motor leesik alapjárati fordulatszámra és ha nem adsz gázfröccsöt, akkor a motornak kell felvennie a féltengely forgási sebességét, ami a kerekeket hajtja. Nem? :)

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#59243) Magnum_ válasza Qru (#59240) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nekem egy 100as lenne a kettőstömegű kuplunkg készlettel LUK. de azé ne menjen tönkre ;]

I humbly and respectfully decline™

(#59244) Qru válasza Magnum_ (#59243) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kormiba is "csak" 125k maga a lendkerék. A költség nagy részét a többi adja, az hogy szét kell kapni a váltót a cseréhez ami nem olcsó mulatság. Tehát leszerel, szétszed, kicserél, összeszerel, felszerel. Ez pusztán munkaórában is horror költség.

Hát ami tönkremehet az tönkre is megy. De nálad sokáig húzza mert nem használod alacsony fordulaton és start-stopod sincs (az pl cefet mód gyilkolja a kettőstömegűt).

#nincsbennetarcsi

(#59245) Declare válasza aero. (#59230) üzenetére


Declare
őstag

Gyorsulashoz 2-5 mint optimalis fokozatok? :F Azert ebben ketelkednek :) akkor az F1 autokban is 2 fokozat lenne, ellenben ha megnezed, valtogatnak a kis kezükkel, mint az örület, mert se nem tul magas, se nem tul alacsony tartomanyban nem ugy gyorsul az auto, mint az optimalisban. Neked is kell legyen egy +/- tartomany, ahol a legjobb a gyorsulasod.

"én végképp nem látom értelmét, ha alacsony fokozatban vagyunk nagyobb tempónál és gyorsítás nélkül végig válogatunk a fokozatokon."
Gyorsitas/lassitas nelkül nem akarok gangolni sehova :N .

Masreszt, nezz meg egy mai automata sebvaltos autot. Egeszen szük fordulat tartomanyokban valtogat. Akar padlozod es maximalis gyorsulast akarsz, akar sporolosan közlekedsz. Soha nem csinal olyat, hogy 2 ben kihuzatja 100 ig aztan bedobja az 5-iket. Lehet szeetni nem szeretni az automatakat, de tuti, hogy ugy vannak programozva, hogy az a legjobb legyen.

Nem idetartozik szorosan, de emlekszem amugy az Audinak volt egy multitronic valtoja (talan ez volt a neve :F ). Na az nagyon erdekes volt, amikor olyannal mentünk (talan A6 3.0 dizel) az ugy gyorsitott, hogy padlonal felvagodott a fordulatszammerö mondjuk 3500 ra es azon a fordulaton maradt egesz alulrol, egeszen addig, amig el nem erte azt a sebesseget, ahol mar emelkedett a fordulatszammerö is a sebeseggel. Olyan volt, mint egy röpsulyos kuplungos robogo :D ma asszem ilyen mar nincs, nem tudom, miert volt az jo anno az audiban, aztan miert hagytak el. :F

(#59246) Qru válasza Declare (#59245) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az a CVT váltó, nagyon sok autóban ilyet használnak ma is, jellemzően japó gépekben (Toyota/Lexus, Subaru, Honda, Nissan, Mitsubishi, stb).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#59247) Tsebacsi válasza Declare (#59245) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Az az audi egy fokozatmentes váltós volt, olyan mint ami a priusokban is van (meg amit Qru írt). Csak mímelte néha, hogy vannak fokozatai. Sokan utálják, mert gyorsításnál bőgeti a motort, de szögegyszerű szerkezet. Manapság azt hiszem már teljesen átálltak a DSG-re.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#59248) i-sti válasza Qru (#59244) üzenetére


i-sti
senior tag

"start-stopod sincs (az pl cefet mód gyilkolja a kettőstömegűt)."

Ez komoly? Erről még nem halottam. Akkor már arról a kevés Start-Stop-ról is szokjak le?

Multitronic váltó van az A6 C7-tel.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#59249) raczger válasza Tsebacsi (#59247) üzenetére


raczger
őstag

"de szögegyszerű szerkezet"
Cserébe olcsó javítani ;]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#59250) lenko válasza i-sti (#59248) üzenetére


lenko
aktív tag

Ennél jobban idegesítő dolog nem sok létezik mint a start stop, és még ki sem lehet kapcsolni örökre, minden indításnál ki kell nyomni. :W Nem is lesz ilyen autóm sosem. :)

Az embereknek fáj az igazság!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.