Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
"Mellesleg, mint minden rendszernek, a DMF-nek is van sajátfrekvenciája, ez nagyjából a 300 f/p perc tartományba esik. Mivel ez éppen az átlagos önindító üzemi fordulatszáma és az átlagos motor alapjárata közé esik, ezért minden egyes indítás és leállítás során egy vékony tűt szúrunk a lendkerék szívébe. Így tehát a taxik, oktatóautók a fokozottan veszélyeztetett fajok közé tartoznak, ők a gyakori(bb) és rövid(ebb) utak miatt valószínűleg hamarabb kivégzik a torziós szerkezetet. Hasonló okokból a Start/Stop automatikával szerelt „civil” autók sem aludhatnak nyugodtan, ha DMF forog a motor és a váltó között." - [link]
mod:
Tsebacsi: CVT-t szokni kell füllel az tény. Mitsuban meg Lexusban már volt hozzá szerencsém engem nem zavart.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Na most kimegyek az esőben kocsihoz és elkezdek váltogatni egy 5-10 percet. Aztán visszajövök...
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Igen. Miért kérded?
(#59238) Jaffa75: Még nem FL-es, csak kevés km van benne, oszt szerencsére nem zörög. De legalább plüsskárpit van.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Akartam venni egy Hyundai i30-at 1,6 - osat . Mindenben megegyeztem a kereskedővel . Erre tegnap telefonáltak az autókereskedésből . Kiderült , 1,4- es az autó ! Azt mondták , h 1 hónapon belül hoznak másikat . Akkor visszatèrhetünk esetleg az üzletre , jobb lesz az alkupozicióm . Talán ...
De ! Ami bosszant : elpofáztam , hogy szerintem 1,4- es az autó !!! Áhhh nem , ez 1,6 135 le ...
Jahh...
Kár volt bele èlni magam ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Akkor mégis Kuvik lesz?
#nincsbennetarcsi
Leirom majd, meloznom kell.
Declare: 100-ig tarto gyorsulas volt a tema, pl. Foutra kanyarodas.
[ Szerkesztve ]
Hallgass meg egy dízelt 4000-es fordulaton, utána egy pörgős benzinest 4000-en. Ordító lesz a különbség.
Erős autóval meg simán lehet 1-> 3-> 6-ot váltva autózni. Nem lesz semmi baja.
TheProb
veterán
Sziasztok!
Adott egy Mazda 2, amin egy kapcsolóval lehet a visszapillantókat behajtatni. Mi kellene ahhoz, hogy ez a motor indítására/leállítására hajtódjon ki, illetve be?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
i-sti
senior tag
1esből 3ast?
1est elváltóm 3000-nél, 2ben valahol 1500 alatt jön meg.
3ast adnék le is fulladna szerintem.
Novum Forum Siculorum
Komolyan mondom az autókereskedők 99%-ban nem szabad megbízni. Van amelyik azt sem tudja, mi az ESP vagy a DSG, illetve hogy milyen autót is árul. Csak leül és a megadott kis programmal vagy táblázatból kinézi (rosszul) az infókat...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Snoop-y
veterán
Valoszinuleg ez elkerulte a figyelmed:
Eros autoval.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
latyak17
tag
ÓÓÓóóó..
Te vagy az emberem !
Még idén tervbe van egy 2015/2016?-os kevés km-es 1.8 as Civic vétele, és mindenképpen Németország, vagy Ausztriából behozva (kézenfekvő, minden megvan hozzá) és szeretnék megbizonyosodni, hogy nem lehet nagy csalódás. Itt nem a kopó vagy nem megfelelő gazdától való vásárlás, hanem az alapkonstruckiós hibákra értem. Eddig főleg francia kocsink volt, mivel anyukám választott (citroen xara picasso 1 gen ) Most Renault Megane Berline 1.6 110Le helyére jönne, második japán autóként (1. Toyota Yaris 1.4D4d 2007) A civic és az új auris maradt a rostán, de inkább a civic, mert a motort rettenetesen megbízhatónak találják. Eddig semmi gond nem volt a Meganeval 95% pálya, ausztriában, 15 ezrenként olajcsere, és csak kopó alkatrészek, de már van benne 190.000km és úgy döntöttünk, lecseréljük, ellenben lehet én veszem át, de a váltójával nem vagyok kibékülve…
Remélem sikerül találni valami jól felszerelt lehetőleg fehér Civicet
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
i-sti
senior tag
Vagyis minim 200 HP?
Ebben az esetben én kérek elnézést.
Novum Forum Siculorum
Biznisz szagot érzek
Bár mindkettőnké Fekete, kiváló fóliások vannak már
(#59265) Snoop-y: Egy 45LE-s Pandához képest a 200LE az halááááál
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Snoop-y
veterán
Hat ha modern auto (ertsd nehez mint a sar) akkor inkabb 200+
200-ra en inkabb dinamikust mondanek. Az erostol messze van.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
latyak17
tag
Csakis, új jöhet szóba 2014től, és ehhez megfelelően maximum 30.000km-et futott modellek
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Áááá az kár
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
#64118272
törölt tag
És ha automata(dsg)-vel van szerelve, meg start-stoppal? Akkor is érvényes ez?
EQMontoya
veterán
Hát a 155 lovas IS-sel konkrétan el tudok indulni harmadikban, tehát az 1-3 váltás azért nem egy nagy trauma.
Same rules apply!
Ki kő' forgatni.
Erős = van normális nyomaték lent is, nem kell hozzá 200 ló.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Tényleg akartam is kérdezni szeretet a kocsit? Gondolkozom 1 év múlva mikor megy a háztól az Insi kell valami kisebb mászkálós, lehet veszek egy olyat, havernak is az van, nekem bejön.
ja ilyet én is szoktam, idegből
Az jutott eszembe, hogy havernak volt egy dacia 1300, Siófokra mentünk és a 2. sebesség egyszer csak eltűnt, nem vette be, 1 kipörget 3., de azon gondolkozom, hogy a 2-3 ment el, de már rohadt rég volt, vagy 20 éve, ja meg ha tócsába mentünk jött be a víz a lábamnál, az ajtót meg véletlen sem lehetett becsukni, de akkor az is jó volt
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
rbalint88
addikt
Az attol fugg, mennyire csuszik kuplung
i-sti
senior tag
Ez elég könnyen lefullad, hogy ha 1esből nem vagy 2000 fölött és húzol egy kettest, gyorsabban engeded a kuplungot fullad meg. Lassan engeded valahogy megeszi de nem szereti. Ezért kell 3000nél váltsak
Viszont hidegben ez nem oké, így 2600-2800 elváltók, úgy pedig 1000 körüli rpm jön ki.
Motor sem szereti és érzem, ahogy a lendkerék sír
Novum Forum Siculorum
footy
addikt
Melyik S60? Aisinnal van szerelve AWTF-80 SC?
Volt benne rendszeresen olaj cserelve?
En a szamolassal pont forditva jottem ki. A szaros golfomhoz nem lehetett rendelni csak gyari kuplungot VW dealeren keresztul 180K-ert. Etttol pedig nem sokkal dragabb egy szeleptomb. (Sot focvis linkelt 150-ert egy alig hasznaltat) Sot ha ugy szamolom, hogy kettostomegu plusz kuplung akkor meg mar tenyleg egy szeleptomb aranal vagyok es nem kell valtogatnom. Viszont amennyire en olvasom, rendszeres olajcserevel(hiaba nem irja elo a gyar) es normalis hasznalattal azert eleg sokat elmennek ezek a valtok felujitas nelkul.
A DSG-t pedig nem mernem hasznaltan megvenni...
(#59247) Tsebacsi
Az quattrokban mai napig tiptronic van, de volt valami hir egyebkent hogy mas modelljeikben is visszaternek a tiptronichoz a DSG elleneben.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
(#59247) Tsebacsi vajon mi lehet az indok? Fogyasztas? Teljesitmeny? Azert ha az a valto egyszerü es jo, akkor kell lennie valaminek a DSG mellett, ami uj autokent oke, hogy kiraly, de azert az itteni hozzaszolasok alapjan nem vagynek egy hasznalt autora dsg vel
(#59252) BigBlackDog na milyen erzes volt?
Qru
MODERÁTOR
Igen, mert a dsg nem automata váltó hanem egy robotizált kézi. Tehát van benne kettőstömegű ami nem szereti ha állandóan le van állítva - újra van indítva (lásd nevezett TC cikk).
footy: S60 D5 5 gangos geartronic. Céges autó végig márkaszervizbe hordták 2 éve van a sárcnál vétel után azonnal volt váltóolaj csere (Valvoline).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Igen, elég megbízható és jó vezetni.
Szerintem ha valamelyik talira eljössz, ki tudod próbálni.
Remélhetőleg a jövő héten összen is lesz rakva.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Btw a felvetesedre reagalva, hogy miert jo a 2-bol 5-be valtas. Ugye 3 honapja van szerencsem hasznalni egy suzuki splasht. Na most az nedc miatt eleg hosszuak az 1-3 fokozatai, de viszonylag rovid a 4-5, mert gyenge a motor (86low). Vicces, ugyanakkor tok jo erzes vele ugy gyorsitani, hogy leforgatod a fokozatokat tiltasog. Es le is kell, mert csak igy megy rendesen, de igy tenyleg jo. 5000-tol kezd menni igazan, ott mar viszi a lendulet. 2-ben 90, 3-ban 130 a vege, de 170-nel nem tudsz vele tobbet menni (ora szerint). 150-ig egesz dinamikus magahoz kepest. Na szoval ezzel autopalyan a sebesseget felvenni csak nyunnyogtetve lehet, de 130-nal mar nem rakok feleslegesen 4.-et, megy egybol 5.-be.
Alfanal 3-6 szokott lenni 130 korul
Qru
MODERÁTOR
Ha lenne eszünk mi is most válnánk meg Kormitól. 1: még szabad szemmel látható összeget kapnánk érte 2: még működik a dsg.
#nincsbennetarcsi
Korábban már többször vezettem automata váltós (kölcsön-)autót, de ez az első saját. Nekem nem tetszik.
A manuálisnál ösztönösen váltok, oda sem kell figyelni; ennél meg mindig szuggerálom, hogy "váltsá' már, az anyád..", vagy "döntsd már el, hogy váltani akarsz vagy sem...".
A másik, ha jobban megpadlózom - nem feltétlen kell knock down-ig - elgondolkodik, majd visszavált és 4500-ig bőgeti, miközben nyomatékból hasonlóképp gyorsulna, késlekedés nélkül - pont ezért városon kívül inkább manuális módban használom. Városban is áthúzom manuálba ha motorfék kell - főleg dimbes-dombos környéken járok.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Azért nem használom én sem S-ben a gépet csak D-ben ha haladni akarok. S-ben csak bőgeti a motort de nem megy jobban. Egyedül előzéskor húzom át S-be akkor visszavált gyorsan és mehet a menet, így nincs az idegesítő lag ami D-ben előzve lenne.
Kézi módba csak a motorfék miatt húzom át a kart mert amúgy oda vált ahova kell, jól van programozva.
#nincsbennetarcsi
Majd kipróbálom előzéshez az S-t, ennek a műszerfalon van a gombja, kevésbé esik kézre. A manuálhoz csak balra át kell húzni a váltókart.
A nem dízelesek kedvéért kiegészítem az előző hsz-emet: 4500 rpm-nél kezdődik a piros a fordulatszámmérőn, ott mindenképp elvált az automata, az a tartósan megengedett max. fordulat.
#94529552
törölt tag
Ezt a TC-s cikket vajon milyen javítási statisztika alapján írhatták? Olyanra gondolok, hogy országonkénti lebontásnál és mennyi km-nél mennek ezek tönkre? Mert az itthoni képet erősen árnyalhatja, a sok olasz, német stb. behozott autó amiket akár 4-500k-ről visszatekernek 200k környékére, mert ezt szeretik a vevők, és nemsokára meghibásodik esetleg. Ami nem csoda, mivel 2x annyit futott, mint hiszik.
-v-
addikt
No offense sracok, mi a pocsre jo ez az rpm tablazat? youtubeon mindenrol van szettiltatos video, meg "susuki swift 1.0 max speed" is biztos van, ha rakeresnek... ezekrol egy perc alatt megvan a kello info.
No, beírtam a 120-as és 130-as értékeket is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Igen az nem annyira kézre eső, nálad. Nekem a D mögött van tehát csak tovább húzom 1-el a kart. Manual mód meg ha jobbra kihúzom akkor lehet fel-le tologatni/kapcsolgatni. A felügyelet szigorú, rpm limitnél felvált magától és ha túl alacsony akkor is visszavált és pl elindulni nem enged csak 1-esből. Szóval korlátozottak a lehetőségek. Havon bohóckodtunk ahol Kormi nagy szenvedve indult el, ott haver az S60-nál benyomta a W-t (winter mode) és szépen 3-asból elindult gázra. Kár hogy a németeknél nem ismert fogalom a tél...
mod:
Pumma: Márkaszervizes tapasztalatok alapján ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Igen, olyan videókból van bőven, viszont a táblázat információtartalma másra vonatkozik, ha megnézed.
Nem a tiltás és nem a max. sebesség a lényeg. Ami a táblázatban van, az a lényeg. De lehet, hogy csak öncélú a dolog, értelemszerűen ebben az esetben mondjuk azt, hogy kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
+1
Same rules apply!
lenko
aktív tag
A 2 ütemű waresszal is el tudtam indulni 3.-ban, mikor ebben a fokozatban maradt a kormányváltókar a kezemben.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-v-
addikt
Nem is azt mondtam, hogy az a lenyeg, hanem hogy kinyerheto a szukseges info. Osztas, szorzas, mindenfele sorcery az excel is tud amugy igy varazsolni, nem kell beirni tizenkent minden sebesseghez
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Igen, számolható, ez igaz, de már túl sokat számoltam. Így legalább egy helyen össze van gyűjtve. De mondom, ez az én fszágom akkor.
Snoop-y
veterán
Az ember alapjaban veve egy jatekos leny. A hosszu elet titka egyebek kozott az is hogy szorakoztasd magad.
Ebben ez a tablazat sokakat segit ahogy lattuk (en is meglepodtem de hat ez van )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Nyugi, vili csak frusztrált, mert a buszvezetőbácsi nem mondta meg neki a fordulatszámokat
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Hat en nem akartam ilyen explicit fogalmazni, gondoltam a "mi a pocsre jo" lehellet finom celzasbol ugyis erre asszocialsz esetleg
Tsebacsi: na az a masik
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Lényeg, ha sok mindenki megadja, akkor sok videóval kevesebbet kell néznem.
Ja, csak személyautók játszanak, busz és villamos és troli és metró és hév és fogaskerekű és sikló és hajó és libegő sem.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
>:
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
Muhahahaha!
7Sony7
addikt
Üdv. Milyen autód van, hogy ennyre harmatos? Nem piszkálódásképpen, csak megszoktam már, hogy az enyém a leggyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Aham, a szerviz ok, csak kerdes hogy eloir-e a gyarto olajcseret a valtoolajra. (Volvonal olvastam olyat, hogy csak taxi es rendorautokent hasznalt jarmuvekben irnak olajcseret)
(#59281) focvis
Rengeteg fugg a programozastol. A BMW-kben a ZF valto nagyon jol van programozva. Meg a regi 6HP is tok jol valt az uj 8HP pedig egy alom. Ugyanugy az Aisin uj 8 gangosa.
Egyebkent Alfa159-ben volt szerencsem mar a fenti 6 gangos aisin valtohoz, de nem tunt rossznak az sem.