Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59351) kaszaking válasza lenko (#59343) üzenetére


kaszaking
tag

Pollen szűrőnél nem nagyon foglalkoztam eddig a márkával. Aktív szenes legyen és kész. De akkor szerintem filtron lesz

(#59344) I-sty
Mann az olajszűrő lesz most

(#59345) lenko
Mahle pedig a levegőszűrő :D

(#59352) Kornel válasza Integrale (#59350) üzenetére


Kornel
veterán

A tagolt műszerfalat átgondolhatták volna, ellenben az ulespozicio és az, hogy minden kézre áll, nagyon el van találva.

(#59353) i-sti válasza kaszaking (#59351) üzenetére


i-sti
senior tag

Én hétvégén cseréltem ezeket.
Olaj - Purflux
levegő, gázolaj, pollen - Mann

Novum Forum Siculorum

(#59354) Integrale válasza Kornel (#59352) üzenetére


Integrale
veterán

Abban biztos vagyok, az a 7-ben is jó volt. De erre konkrétan rossz ránézni, analóg műszerfal alul, digitális felül, semmi koncepció nincs benne, csak beledobálták amit találtak a raktárban. Az egészet az vágja haza, ahogy a kardánboxot összekötötték a műszerfallal, az elődnél jó volt.
A 8 műszerfala, sokkal harmonikusabb úgy, hogy az ergonómia nem rosszabb.

"Bad reklám is reklám too"

(#59355) Kornel válasza Integrale (#59354) üzenetére


Kornel
veterán

Nekem egy dolog miatt maradt ez.
Beülök, az ülésben elférek, tart is, a lábam elfér terpeszkedve, a könyököm a könyöklőn, miközben a kezem a váltón.
Ezt a szóba jöhető autók közül egynél sem tudtam megoldani, legfőképp a böhöm középkonzolok miatt. (Lábtér hiánya oldalirányban)

(#59356) kaszaking válasza i-sti (#59353) üzenetére


kaszaking
tag

Én most rendeltem meg az előbb, elvileg hétvége körül ideér.

Olajszűrő: Mann
Levegőszűrő: Mahle
Benzinszűrő: Hengst
Pollenszűrő: Filtron

(#59357) zoo8800 válasza EQMontoya (#59348) üzenetére


zoo8800
veterán

Csak kissé? :D

rip and tear, until it is done

(#59358) wttfw válasza Snoop-y (#59317) üzenetére


wttfw
tag

Mi volt a baj a Bravo-val? :F 120 lovas volt? 150 lovast tervezek venni 1 éven belül. Most 2,0 szívó 307 XSI-m van. Nem nyernék vele sokat dinamizmusban?

(#59359) Kornel válasza wttfw (#59358) üzenetére


Kornel
veterán

Zeperfs.com

(#59360) Buster17


Buster17
addikt

Ha lenne rá lehetőség elcseréljem a hondát egy fiat 500-ra?
Érvek, ellenérvek a fiatról?

(#59361) wttfw válasza Kornel (#59359) üzenetére


wttfw
tag

Hát ez alapján nem sokat.. :DDD Nagyobb időbeli különbségeket vártam a 150, 230Nm turbó vs. szívó 136 ló, 200Nm-től. Karaktere miatt azért biztos nyerek valamit a turbóval városi tempóknál.

(#59362) Kornel válasza wttfw (#59361) üzenetére


Kornel
veterán

Ja, igen, annyi kb.

(#59363) mdani01 válasza Kornel (#59347) üzenetére


mdani01
aktív tag

Tavalyi autó, nem hiszem különösebb baj lehet vele meg hát Honda ;]
Tőled a Splash,Swiftet is megvettem volna mert tudom vigyáztál rá nagyon😉

Montoya & Integrale: Nekem ezzel a 9gennel semmi problémám nincs, külsőre-belsőre tökéletes (nekem legalábbis). Ebbe a színbe jöhetne vagy fehérbe☺️ #civickell

[ Szerkesztve ]

iPhone 6S SpaceGray

(#59364) Kornel válasza mdani01 (#59363) üzenetére


Kornel
veterán

Turbós k20-al volt valami, hobizoli írt róla itt.

(#59365) MunezXBK válasza Buster17 (#59360) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Böszme kémyelmetlen.

(#59366) rbalint88 válasza B-L-A-C-K (#59342) üzenetére


rbalint88
addikt

itthon? mindig. :DDD

(#59367) Magnum_ válasza Buster17 (#59360) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nekem van tapasztalatom fiat500-al. elég hosszú távú.
nem kéne. az ülése két deszka kárpitozva - számomra.

I humbly and respectfully decline™

(#59368) Integrale válasza Magnum_ (#59367) üzenetére


Integrale
veterán

Van hozzá 4-5 féle ülés.

"Bad reklám is reklám too"

(#59369) Magnum_ válasza Integrale (#59368) üzenetére


Magnum_
nagyúr

En egy 100LE-s, sportmodosat hasznaltam, nem a full fapad verziot. Szerintem szar volt
Szep dRaga divat auto, de nagyon nem jott be.

I humbly and respectfully decline™

(#59370) Kornel válasza Integrale (#59368) üzenetére


Kornel
veterán

Biztosan.
De nálam pl. a bravo alapulese is kiverte a biztosítékot.
Ez az alapáron nem adunk jó ülést vajon jó üzletpolitika?

(#59371) Buster17 válasza MunezXBK (#59365) üzenetére


Buster17
addikt

Honda se valami kényelmes :(((

(#59372) Magnum_ válasza Kornel (#59370) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Bezzeg a fapad 2.gen A4-emnek de zsenialis ulese volt.

I humbly and respectfully decline™

(#59373) Integrale válasza Magnum_ (#59369) üzenetére


Integrale
veterán

Erre írtam, hogy van legalább 5 féle ülés (+Abarth), különböző oldaltartású, tömésű és ülőlapú, állítható combtámaszos, anyagokról nem is beszélve. A sportból nem következik, hogy nem alap ülés volt benne, az valóban egy vicc.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#59374) Kornel válasza Magnum_ (#59372) üzenetére


Kornel
veterán

Audit mindenkinek, alapjövedelem gyanánt ;]

Buster: mi a gondod a 9 gen "kényelmével"? Kíváncsiság gyanánt.

[ Szerkesztve ]

(#59375) Buster17 válasza Kornel (#59374) üzenetére


Buster17
addikt

~300km körül már kezd fájni a derekam. Ha 1.8-as lenne akkor kompenzálná a dolgot de így nem :P

[ Szerkesztve ]

(#59376) Kornel válasza Buster17 (#59375) üzenetére


Kornel
veterán

Mondjuk én annyit nem is tudom mentem-e egybe :)

Mod: 1.4-es?
Miért nem kérdeztél?
Az 1.8 is vérszegény.

Bálint: ezért kell japant venni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#59377) rbalint88 válasza Kornel (#59370) üzenetére


rbalint88
addikt

lehet nem jó üzletpolitika, de mégis szinte az összes autógyár alapülésnek kényelmetlen fost ad. Opel, VW, sokszor a BMW is.

Buster: ja, ha 1.4 akkor valid a csere. úgyis 500-at szerettél volna, ha jól emlékszem. Milyenre tudnád cserélni? ha digitklímás 1.4 sport, akkor hajrá mindenképp!

Kornél: vagy Alfát ;)

[ Szerkesztve ]

(#59378) K Norbi válasza kaszaking (#59356) üzenetére


K Norbi
addikt

Mindből 1 et :C

Ahogy látom egy árba vannak a levegőszűrők. [link] [link]

[ Szerkesztve ]

(#59379) Kornel válasza rbalint88 (#59377) üzenetére


Kornel
veterán

Nincs kedvem motorgeneralra járni ;]

(#59380) Buster17 válasza rbalint88 (#59377) üzenetére


Buster17
addikt

Csak nézegettem de akkor úgy döntöttem hogy túl picike és gyengusz, nem kell. De most se jobb a helyzet. :DDD

(#59381) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Hali!

Egy elég nagy kéréssel fordulnék hozzátok! Adott lenne ez a Bravo amit meló végett (+ a nagy távolság) nem mostanában tudnék megnézni. Aki esetleg jár arrafelé, vagy van ideje meg tudná szemlélni helyettem? Esetleg menni is vele? :D
Nem patika autót keresek, ha egy 100-150k-t rá kell borítani még vétel után az nem gáz, ráadásul van szerelő ismerős is.
Faternak van pesti ismerőse, de nem fog neki szólni mert szarolaszt ne vegyél stb... Szokásos hülyeség. :U

:R

(#59382) mdani01 válasza Tomi0703 (#59381) üzenetére


mdani01
aktív tag

Képek alapján Csepelen fotózta ami nincs messze tőlem de a térkép szerint meg Budán van szal érdekes :D

iPhone 6S SpaceGray

(#59383) kaszaking válasza K Norbi (#59378) üzenetére


kaszaking
tag

Mindent ki kell próbálni :D
Egész jó árban van amit linkeltél. Következő levegőszűrő Mann lesz. Most hengst van benne, hétvége körül Mahle, utána Mann lesz.

(#59384) kisza25 válasza Kornel (#59370) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

ezt én sem értem, kia, hyundai alap ülése is kényelmes és lehet deréktámaszos, bőrős...
vw fapadban kényelmetlen, skoda fapadban szintén
az alapnak is jónak kellene lenni, felfelé meg még jobbnak, szerintem
fater anno azért vett civicet a golf ellenében, mert kényelmesebb volt, valóban jobb, de az is elég kemény, de jobb, mint vw, skoda alap ülése
opel vectrám volt még, nem alap, az is kényelmes volt

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59385) K Norbi válasza kaszaking (#59383) üzenetére


K Norbi
addikt

Tökéletes a Mahle/Hengst is.
Filter Abc jó bolt.

(#59386) rbalint88 válasza kisza25 (#59384) üzenetére


rbalint88
addikt

szerinted, de a gyártók szerint nem.
nem véletlenül keresett joamilestoné komfortüléses E61-at, mert annak az alapülése se jó. nem úgy nem jó, mint egy fabiáé, de tízmilláért kifejezetten szar. az is eléggé lóca fazon, lapocka környékén már nem támaszt eléggé.

(#59387) kisza25 válasza rbalint88 (#59386) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

ez szerintem rendesen gáz, 2011-ben a kia ceed még rendesen bevezető áras volt, akkor ment a felfuttatás, 3,1M-ért vettem 1.4 105 ló, klíma, 7 lufi, abs, multikormány, usb hifi..... és kényelmes, jó oldaltartású ülések belefértek ebbe az árba.
Otthon beszálltam, 500 km arrébb meg kiszálltam, minden derékfájás nélkül.
A skoda fabia 2006-ban volt 2,7M 1.2 12v 64ló life, 30-40 km után már a hasamon ültem volna legszívesebben, nem is vennék többet skodát, mert nekem ez maradt meg belőle, tényleg jó üzletpolitika:P
Van egy 4g is azt örököltük, ugyanaz a fos ülés van benne, Siófokig beáll benne a derekam, az 35 km
Egy BMW-től azt várnám, hogy luxus legyen benne, mint az ára, mondjuk a bőrős fotelekkel az is, de az ugye nem alap áras

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59388) rbalint88 válasza kisza25 (#59387) üzenetére


rbalint88
addikt

Az alap ülést kérheted bőrrel is :) Haveré is ilyen volt, Németországból míg hazahoztuk... szívesebben ültem az accordban, szerencsére a BMW-t csak két órára nyertem meg. Aztán itthon mászkáltam vele néha, de fárasztó, mert folyamatosan tartani kell magad vagy a hátad alsó részét nyomja előre az ülés.

Amúgy G4-ben van ám igen fasza ülés, nekem ami a GTI-ben volt, az nagyon bejött. Még a Passat Highline sportülésénél is kényelmesebb volt. Ami nagy meglepetés, az Avensis 1.gen FL ülése, semmit nem mutat, de 10 órás út után sem voltam összetörve.

(#59389) Acheron


Acheron
őstag

Sziasztok!
163 lovas Dízel S-Max vacakol reggelente. Beindítom, ketyeg egy fél percig alapjáraton, azután leáll. Az újraindításnál elköszörül egy darabig, azután elkapja, onnan néha megy, néha ismét leáll, ismét nehezen indul. Kis gázfröccsök után beáll alapra és ketyeg. Bemelegedve már nem csinál ilyet. Nekem üzemanyag ellátó rendszer problémának tűnik elsőre (pl szűrő?)
Ugyanez a járgány powershift automatával a 2. fokozat táján (nagyon ritkán) elkezd pörögni, de nem veszi a sebességet. Ha leállítod és újraindítod, gond nélkül megy tovább. A hibaüzenetet nem sikerült pontosan megjegyezni, de nagyjából kb "transmission is not enough", vagy hasonló.
A poén, hogy már másodszor van a szervizben, ahol mindkét hibára azt mondják, hogy semmi baja. Hibát sem tudnak kiolvasni. Van egy sanda gyanúm, hogy meg sem nézik normálisan (talán mert céges autó), azt nehezen hiszem, hogy a hibakód tárolóból utólag ne lehetne látni egy, a meghajtásra vonatkozó hibaüzenetet.
Vélemény?

(#59390) szőröscica válasza brumi1024 (#58868) üzenetére


szőröscica
addikt

Nekem a BMW 160-nal halkabb, mint 140-nel. 140 korul van valami bugas, amit meg nem sikerult beazonositanom, annyi biztos csak, hogy fordulatszamtol fuggetlen, mert tempomat mellett ha elkezdek visszakapcsolgatni, nem valtozik. De nem tudom, h kipufogo, gumi, diffi vagy valto/wandler. Mondjuk a wandleremet fel kell ujitani.

(#59391) kisza25 válasza rbalint88 (#59388) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

i30 alap

kia

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#59392) aero. válasza Acheron (#59389) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

El kell vinni oda, ahol nem kenyeret sütnek szervizelés helyett. CR technika már kicsit bonyolultabb a találgatásoknál, lehet porlasztó vagy bármi más nyűg.

(#59393) #94529552 válasza kisza25 (#59387) üzenetére


#94529552
törölt tag

Hát, nem tudom, én pont ilyen Fabiával voltam több 100 km-es távokon kétszer is, és semmi gondom nem volt az űlésével. Bármikor bevállalnék egy európai körutat most is vele. Pedig voltam derékfájós.

(#59394) Acheron válasza aero. (#59392) üzenetére


Acheron
őstag

Ford szakszerviz vizsgálta, nagyon nem vihetik máshova, garanciális autó. Gondolod, hogy ott is ennyire szakpékzettek? :)

(#59395) aero. válasza Acheron (#59394) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

már másodszor van a szervizben, ahol mindkét hibára azt mondják, hogy semmi baja. Hibát sem tudnak kiolvasni.

:N

(#59396) BigBlackDog válasza kisza25 (#59387) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Az eléggé jó ár volt akkor. Mostanában nincs valami hasonló, bevezetőáras kocsi? :D

(#59397) Kornel válasza BigBlackDog (#59396) üzenetére


Kornel
veterán

Nincs.

(#59398) z123456789 válasza mdani01 (#59346) üzenetére


z123456789
addikt

Ennek kurva jól kell mennie, mert ocsmányságban (számomra) top helyen jár. :DDD
De szívesen kipróbálnék egyszer egy ilyet azért. :B

(#59399) z123456789 válasza Buster17 (#59371) üzenetére


z123456789
addikt

(#59371) Buster17
+1 A sima szövet ülésem nekem is kemény. Ellenben nagyon jól tart.

(#59372) Saint_
Nem tudom milyen ülésed volt benne, de vérlázító, hogy ezt mondod. :DDD Életem legrosszabb élménye, kollégám autójának az ülései. Elől, hátul, tök mindegy. Negyed óra után nem tudom hogyan rakjam a seggemet, annyira rohadt kényelmetlen. Audi A4 2G. :D

(#59400) Magnum_ válasza z123456789 (#59399) üzenetére


Magnum_
nagyúr

az alap ülés és egyszerűen fantasztikus volt. jobb, mint a jettában és nem vicc.
haver A3-asában (2010es) dettó ugyanez az ülés van, ő is nagyon szereti.

hátulra nem szoktam ülni, évente egyszer utazok hátul, azt kibírom, bár apu mokkájában kurva szar hátul :D

I humbly and respectfully decline™

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.