Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Karavik:] Xiaomi Mi11 Pro/Ultra: Gyári ROM-ról váltás xiaomi.eu ROM-ra fastboot telepítés
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kaszaking
tag
Pollen szűrőnél nem nagyon foglalkoztam eddig a márkával. Aktív szenes legyen és kész. De akkor szerintem filtron lesz
(#59344) I-sty
Mann az olajszűrő lesz most
(#59345) lenko
Mahle pedig a levegőszűrő
Kornel
veterán
A tagolt műszerfalat átgondolhatták volna, ellenben az ulespozicio és az, hogy minden kézre áll, nagyon el van találva.
i-sti
senior tag
Én hétvégén cseréltem ezeket.
Olaj - Purflux
levegő, gázolaj, pollen - Mann
Novum Forum Siculorum
Integrale
veterán
Abban biztos vagyok, az a 7-ben is jó volt. De erre konkrétan rossz ránézni, analóg műszerfal alul, digitális felül, semmi koncepció nincs benne, csak beledobálták amit találtak a raktárban. Az egészet az vágja haza, ahogy a kardánboxot összekötötték a műszerfallal, az elődnél jó volt.
A 8 műszerfala, sokkal harmonikusabb úgy, hogy az ergonómia nem rosszabb.
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Nekem egy dolog miatt maradt ez.
Beülök, az ülésben elférek, tart is, a lábam elfér terpeszkedve, a könyököm a könyöklőn, miközben a kezem a váltón.
Ezt a szóba jöhető autók közül egynél sem tudtam megoldani, legfőképp a böhöm középkonzolok miatt. (Lábtér hiánya oldalirányban)
kaszaking
tag
Én most rendeltem meg az előbb, elvileg hétvége körül ideér.
Olajszűrő: Mann
Levegőszűrő: Mahle
Benzinszűrő: Hengst
Pollenszűrő: Filtron
zoo8800
veterán
Csak kissé?
rip and tear, until it is done
wttfw
tag
Mi volt a baj a Bravo-val? 120 lovas volt? 150 lovast tervezek venni 1 éven belül. Most 2,0 szívó 307 XSI-m van. Nem nyernék vele sokat dinamizmusban?
Kornel
veterán
Zeperfs.com
Buster17
addikt
Ha lenne rá lehetőség elcseréljem a hondát egy fiat 500-ra?
Érvek, ellenérvek a fiatról?
wttfw
tag
Hát ez alapján nem sokat.. Nagyobb időbeli különbségeket vártam a 150, 230Nm turbó vs. szívó 136 ló, 200Nm-től. Karaktere miatt azért biztos nyerek valamit a turbóval városi tempóknál.
Kornel
veterán
Ja, igen, annyi kb.
mdani01
aktív tag
Tavalyi autó, nem hiszem különösebb baj lehet vele meg hát Honda
Tőled a Splash,Swiftet is megvettem volna mert tudom vigyáztál rá nagyon😉
Montoya & Integrale: Nekem ezzel a 9gennel semmi problémám nincs, külsőre-belsőre tökéletes (nekem legalábbis). Ebbe a színbe jöhetne vagy fehérbe☺️ #civickell
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
Kornel
veterán
Turbós k20-al volt valami, hobizoli írt róla itt.
MunezXBK
nagyúr
Böszme kémyelmetlen.
rbalint88
addikt
itthon? mindig.
Magnum_
nagyúr
nekem van tapasztalatom fiat500-al. elég hosszú távú.
nem kéne. az ülése két deszka kárpitozva - számomra.
I humbly and respectfully decline™
Integrale
veterán
Van hozzá 4-5 féle ülés.
"Bad reklám is reklám too"
Magnum_
nagyúr
En egy 100LE-s, sportmodosat hasznaltam, nem a full fapad verziot. Szerintem szar volt
Szep dRaga divat auto, de nagyon nem jott be.
I humbly and respectfully decline™
Kornel
veterán
Biztosan.
De nálam pl. a bravo alapulese is kiverte a biztosítékot.
Ez az alapáron nem adunk jó ülést vajon jó üzletpolitika?
Buster17
addikt
Honda se valami kényelmes
Magnum_
nagyúr
Bezzeg a fapad 2.gen A4-emnek de zsenialis ulese volt.
I humbly and respectfully decline™
Integrale
veterán
Erre írtam, hogy van legalább 5 féle ülés (+Abarth), különböző oldaltartású, tömésű és ülőlapú, állítható combtámaszos, anyagokról nem is beszélve. A sportból nem következik, hogy nem alap ülés volt benne, az valóban egy vicc.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Audit mindenkinek, alapjövedelem gyanánt
Buster: mi a gondod a 9 gen "kényelmével"? Kíváncsiság gyanánt.
[ Szerkesztve ]
Buster17
addikt
~300km körül már kezd fájni a derekam. Ha 1.8-as lenne akkor kompenzálná a dolgot de így nem
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Mondjuk én annyit nem is tudom mentem-e egybe
Mod: 1.4-es?
Miért nem kérdeztél?
Az 1.8 is vérszegény.
Bálint: ezért kell japant venni.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
lehet nem jó üzletpolitika, de mégis szinte az összes autógyár alapülésnek kényelmetlen fost ad. Opel, VW, sokszor a BMW is.
Buster: ja, ha 1.4 akkor valid a csere. úgyis 500-at szerettél volna, ha jól emlékszem. Milyenre tudnád cserélni? ha digitklímás 1.4 sport, akkor hajrá mindenképp!
Kornél: vagy Alfát
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Kornel
veterán
Nincs kedvem motorgeneralra járni
Buster17
addikt
Csak nézegettem de akkor úgy döntöttem hogy túl picike és gyengusz, nem kell. De most se jobb a helyzet.
Tomi0703
őstag
Hali!
Egy elég nagy kéréssel fordulnék hozzátok! Adott lenne ez a Bravo amit meló végett (+ a nagy távolság) nem mostanában tudnék megnézni. Aki esetleg jár arrafelé, vagy van ideje meg tudná szemlélni helyettem? Esetleg menni is vele?
Nem patika autót keresek, ha egy 100-150k-t rá kell borítani még vétel után az nem gáz, ráadásul van szerelő ismerős is.
Faternak van pesti ismerőse, de nem fog neki szólni mert szarolaszt ne vegyél stb... Szokásos hülyeség.
mdani01
aktív tag
Képek alapján Csepelen fotózta ami nincs messze tőlem de a térkép szerint meg Budán van szal érdekes
iPhone 6S SpaceGray
kaszaking
tag
Mindent ki kell próbálni
Egész jó árban van amit linkeltél. Következő levegőszűrő Mann lesz. Most hengst van benne, hétvége körül Mahle, utána Mann lesz.
ezt én sem értem, kia, hyundai alap ülése is kényelmes és lehet deréktámaszos, bőrős...
vw fapadban kényelmetlen, skoda fapadban szintén
az alapnak is jónak kellene lenni, felfelé meg még jobbnak, szerintem
fater anno azért vett civicet a golf ellenében, mert kényelmesebb volt, valóban jobb, de az is elég kemény, de jobb, mint vw, skoda alap ülése
opel vectrám volt még, nem alap, az is kényelmes volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
K Norbi
addikt
Tökéletes a Mahle/Hengst is.
Filter Abc jó bolt.
rbalint88
addikt
szerinted, de a gyártók szerint nem.
nem véletlenül keresett joamilestoné komfortüléses E61-at, mert annak az alapülése se jó. nem úgy nem jó, mint egy fabiáé, de tízmilláért kifejezetten szar. az is eléggé lóca fazon, lapocka környékén már nem támaszt eléggé.
ez szerintem rendesen gáz, 2011-ben a kia ceed még rendesen bevezető áras volt, akkor ment a felfuttatás, 3,1M-ért vettem 1.4 105 ló, klíma, 7 lufi, abs, multikormány, usb hifi..... és kényelmes, jó oldaltartású ülések belefértek ebbe az árba.
Otthon beszálltam, 500 km arrébb meg kiszálltam, minden derékfájás nélkül.
A skoda fabia 2006-ban volt 2,7M 1.2 12v 64ló life, 30-40 km után már a hasamon ültem volna legszívesebben, nem is vennék többet skodát, mert nekem ez maradt meg belőle, tényleg jó üzletpolitika
Van egy 4g is azt örököltük, ugyanaz a fos ülés van benne, Siófokig beáll benne a derekam, az 35 km
Egy BMW-től azt várnám, hogy luxus legyen benne, mint az ára, mondjuk a bőrős fotelekkel az is, de az ugye nem alap áras
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
Az alap ülést kérheted bőrrel is Haveré is ilyen volt, Németországból míg hazahoztuk... szívesebben ültem az accordban, szerencsére a BMW-t csak két órára nyertem meg. Aztán itthon mászkáltam vele néha, de fárasztó, mert folyamatosan tartani kell magad vagy a hátad alsó részét nyomja előre az ülés.
Amúgy G4-ben van ám igen fasza ülés, nekem ami a GTI-ben volt, az nagyon bejött. Még a Passat Highline sportülésénél is kényelmesebb volt. Ami nagy meglepetés, az Avensis 1.gen FL ülése, semmit nem mutat, de 10 órás út után sem voltam összetörve.
Acheron
őstag
Sziasztok!
163 lovas Dízel S-Max vacakol reggelente. Beindítom, ketyeg egy fél percig alapjáraton, azután leáll. Az újraindításnál elköszörül egy darabig, azután elkapja, onnan néha megy, néha ismét leáll, ismét nehezen indul. Kis gázfröccsök után beáll alapra és ketyeg. Bemelegedve már nem csinál ilyet. Nekem üzemanyag ellátó rendszer problémának tűnik elsőre (pl szűrő?)
Ugyanez a járgány powershift automatával a 2. fokozat táján (nagyon ritkán) elkezd pörögni, de nem veszi a sebességet. Ha leállítod és újraindítod, gond nélkül megy tovább. A hibaüzenetet nem sikerült pontosan megjegyezni, de nagyjából kb "transmission is not enough", vagy hasonló.
A poén, hogy már másodszor van a szervizben, ahol mindkét hibára azt mondják, hogy semmi baja. Hibát sem tudnak kiolvasni. Van egy sanda gyanúm, hogy meg sem nézik normálisan (talán mert céges autó), azt nehezen hiszem, hogy a hibakód tárolóból utólag ne lehetne látni egy, a meghajtásra vonatkozó hibaüzenetet.
Vélemény?
szőröscica
addikt
Nekem a BMW 160-nal halkabb, mint 140-nel. 140 korul van valami bugas, amit meg nem sikerult beazonositanom, annyi biztos csak, hogy fordulatszamtol fuggetlen, mert tempomat mellett ha elkezdek visszakapcsolgatni, nem valtozik. De nem tudom, h kipufogo, gumi, diffi vagy valto/wandler. Mondjuk a wandleremet fel kell ujitani.
El kell vinni oda, ahol nem kenyeret sütnek szervizelés helyett. CR technika már kicsit bonyolultabb a találgatásoknál, lehet porlasztó vagy bármi más nyűg.
#94529552
törölt tag
Hát, nem tudom, én pont ilyen Fabiával voltam több 100 km-es távokon kétszer is, és semmi gondom nem volt az űlésével. Bármikor bevállalnék egy európai körutat most is vele. Pedig voltam derékfájós.
Acheron
őstag
Ford szakszerviz vizsgálta, nagyon nem vihetik máshova, garanciális autó. Gondolod, hogy ott is ennyire szakpékzettek?
már másodszor van a szervizben, ahol mindkét hibára azt mondják, hogy semmi baja. Hibát sem tudnak kiolvasni.
BigBlackDog
veterán
Az eléggé jó ár volt akkor. Mostanában nincs valami hasonló, bevezetőáras kocsi?
Kornel
veterán
Nincs.
z123456789
addikt
Ennek kurva jól kell mennie, mert ocsmányságban (számomra) top helyen jár.
De szívesen kipróbálnék egyszer egy ilyet azért.
z123456789
addikt
(#59371) Buster17
+1 A sima szövet ülésem nekem is kemény. Ellenben nagyon jól tart.
(#59372) Saint_
Nem tudom milyen ülésed volt benne, de vérlázító, hogy ezt mondod. Életem legrosszabb élménye, kollégám autójának az ülései. Elől, hátul, tök mindegy. Negyed óra után nem tudom hogyan rakjam a seggemet, annyira rohadt kényelmetlen. Audi A4 2G.
Magnum_
nagyúr
az alap ülés és egyszerűen fantasztikus volt. jobb, mint a jettában és nem vicc.
haver A3-asában (2010es) dettó ugyanez az ülés van, ő is nagyon szereti.
hátulra nem szoktam ülni, évente egyszer utazok hátul, azt kibírom, bár apu mokkájában kurva szar hátul
I humbly and respectfully decline™
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GARANCIÁS DJI Mini SE eladó
- Asus ROG Strix G513IE laptop / RTX3050Ti GPU / 144Hz / Ryzen 7 4800H / 1tb SSD /16gb RAM 3200MHz
- 27" Eizo Flexscan EV2780 IPS LED Használt monitor 2év garancia MONITORCENTER
- HP Victus 16 - 16.1" FHD IPS 144Hz / i5-12500H / 16Gb DDR5 / 1Tb PCIe 4.0 / RTX 3050 Ti / HUN
- Lenovo S3 Yoga 14 i3-5010 4Gb ram 180Gb SSD FHD érintő, számlával, garanciával