Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Jack Hunter:] Még több macska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
deicide
veterán
Nekem kb 2 évet és kb 40k km-t fog bírni az első szett gyári tárcsa+betét. Nem is ez a gond, mert adok nekik rendesen, hanem hogy a márkaszerviz 450k+munkadíjat mondott cserére.
Még meggondolom, hogy leszarjam-e a garanciát és vigyem maszekhoz, aki ugyanazt "valamivel" olcsóbban is megoldja. Mert értem én, hogy 355mm-es tárcsak, de azért na...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride