Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Írtam, hogy 2 hete bekerült a "doboz" a járműbe. Eleinte úgy érzékeltem, hogy jobban kormolja a kiput, stb. A múlt vasárnapi rövid M1-es karikát kivéve csak városban használtam azóta. A héten már alig kormolt, ma mentem hosszabb autópályás utat, szinte semmi.
Vajon kellett az ECU-nak némi adaptációs idő, vagy csak kifújta az elején a korábban felgyülemlett kormot a magasabb turbónyomás? Tényleg nem tudom.
A városi, ill. autópályás fogyasztás sem nőtt. Utóbbi inkább csökkent, de ezt akár teljesen a nyári gumik számlájára írhatjuk.
És jól megy.
Remélem, az R8 tulaj is tudta, hogy racse van , mert nem voltam annyira rosszabb nála. Indexel mikor utolérek valakit, aztán szabad az út, lehúzodok 5 padló 140-220-ig, ott már utolér. Nem szokásom nagyot kamuzni. Első szériás R8, utána beáll a belső sávba, kvázi főbérlőként 180-200.
[ Szerkesztve ]