Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Nem igazan latom a pelda relevanssagat. Az igaz, hogy egy ujabb sav nem feltetlen csokkenti a menetidot, de biztosnak sem erdemes venni, mert rendszerszinten kell nezni. Mi a leggyakrabban hasznalt szakasz, mettol meddig mennek a kozlekedok az uton, hol a forras es hol a cel. Empirikus tapasztalatok alapjan illetve mivel mindket "vegen" a korut emlitett szakaszanak egy viszonylag nagy ateresztokepessegu "nyelo" van (Petofi hid, Margit hid), az egy savra csokkentes szuk keresztmetszet lesz, tehat noveli a menetidot.
[ Szerkesztve ]