Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [HThomas:] Az ideális home office monitor nyomában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Ebben igazad van.
Itt van az en IS-em tesztje, az utascella itt is tok epp marad mar, pedig ez egy '99-ben megjelent konstrukcio. Ezzel szemben az 5 evvel korabbi C osztaly ugyanilyan utkozesnel ugy csavarodik ossze, mint ha gumibol volna: [link] . Pedig a maga koraban az a C Merci egy abszolut biztonsagos autonak szamitott, csak pont a ketto kozotti 5 evben fekudtek ra nagyon erre a temara.
A Lexusos a videoban csak az a fura, hogy nem nyilik a fuggonylegzsak. Vagy nem volt mindegyikben (de ez meglepne), vagy valamiert ilyen utkozesnel nem nyilik, de ez aztan vegkepp meglepne.
Same rules apply!