Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Gázszett az csalás? Azzal ha nem is dupla, de jelentősen hosszabb lesz a hatótáv.
Autópályán szerintem 2.0 TDI-t is ki kéne próbálni, hátha jobb összességében, VW esetén amúgy BlueMotion kézi váltós kiviteleket nézném. Illetve összességében pályára dízelt néznék.
[ Szerkesztve ]
6-8éve nézegettem, akkoriban nálunk (németeknél vagyok otthon) 1000EUR körül volt egy útraengedhető TÜV-pecsétes megoldás, ami elég meredek dolog. Ráadásul elég komoly helyet tud foglalni egy értelmezhető méretű LPG-tank.
Én is a 2.0s passat-ot nézegetem leginkább Az elvileg a mostani kocsim kicsit puccosabb kivitelben, itt nézve 11liter extra lónyállal. Hogy a nagyobb motor fogyasztása hogy alakul mondjuk 80-120as tempók mellett (országút+korlátos sztráda), dunsztom sincs. Értelemszerűen az extra tank-kapacitást nem extra lóerőkre szeretném költeni, mert a mostani szekérrel is elvoltunk, nem vagyok f1 meg mig21 pilóta. A mostaniból kicsiholok 4.7L/100km értéket, ha nem kell hegyre mászni, ill ha nem rohanok 140nel, amiből az 55ös tank bő 1100km hatótávot ad ki. Ezt már kb hozta München-Horváto. Stuttgart-Bp és Stuttgart-London vonalon is. Kérdés, hogy hol állok a "ranglistán"?
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
fant0mi
addikt
Szoszo94
őstag
Ilyen fogyasztást ebben a topikban senki sem lát szívesen, irány a sarokba! Ha megdupláztad, beszélhetünk ezen hozzászólásod elfelejtéséről
Mindenképp a dízel lesz erre a felhasználásra a nyerő. Nem is a nagyobb motor a kérdés, hanem az áttételezés, de 80-120 közt 5L-el el kell járjon az is. Jó irányban nézelődsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Az insigniák érdekesek még: 6os váltó, 70L tank... Viszont mintha kicsit szűkös lenne a hátulülőnek (bár lehet full hátratolt sofőrüléssel fotózták, amit láttam).
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
hacki87
senior tag
Ha már fogyasztás tegnap Szigethalom Kecskemét Szigethalom távon a f l-es dízel multipla 5,2l/100km főúton.
A fl előtti insignia 5.34l/100km volt anno főúton ami kúton mért volt.
Ez a tömítés dolog engem sem hagy egészen hidegen, ex-kolléga passat-ja kis rosszindulattal több olajat eszik, mint benyát. Az ilyesmit ugye nem írják rá a hirdetésekre.
Az 5.34es fogyi már nem hangzik túlságosan takarékosnak, persze nem mind1 a tempó
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Egy átlag turbó benzines csak 2-3 literrel eszik többet pályán, elhanyagolható...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
hacki87
senior tag
Főút 90 de az 1600kg körüli saját tömeg se kevés. És ilyenkor kb 1200km hatótávolságot írt a fogyimérő.
Arra nem emlékszem most hogy 4.9rt au m0 a croma vagy az Opel írt átlag fogyasztásnak.
Benzines fel se merül nálam, főleg, h errefelé (német+franciao) a dízel lónyál olcsóbb.
#170209: 1200at mondjuk az octavia sose írt ki csak 1100 körül, de bő 20%-al nagyobb tanktól több hasznot várnék.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Qru
MODERÁTOR
Jah már Toyota, kijött Toyota CH-R 2.0i Hibrid teszt a TC-n. Hát elég gyengére sikeredett az írás, maga az autó jópofa.
t72killer: +100-200 km hatótáv megér ennyit? Esetleg néznék egy 7-es olajos dsg-s Skodát vagy Passatot, azok eléggé takarékosak. De ez a milyen autót vegyek topikba való.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Igazság szerint egy nem túl nagy ráncfelvarrásféle. A motort már agyondicsérték korábban a Corollában. Egy jó autó ami még jobb lett szerintem.
Egy dolgot hiányolok még mindig, de azt nagyon. Hol van már a plugin toyota ami mindenkit bealáz a HSD hajtáslánccal? Jönnek ilyen Corolla Trek dolgokkal, de akkumulátort nem tudnak a kocsikba belepakolni. (tudom jön a lexus villany)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
5,34 nem takarékos? Az elmúlt 10 évben 7 különböző autóval jártam, 6 alatt nem volt a fogyim, de inkább 7-9 liter, csak egy év volt a kivétel, a hyundai i30 sw 1,4crdi, azzal 5,5 lett 10ekm átlaga (szerviz be is kérte), legjobb fogyi 3,8 liter, mérve 4,5, de a jellemző 5,2-5,7 volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
MunezXBK
nagyúr
Stuttgartban vagy?
Kútnál mérve 4.7-5.1 szoktam lenni közel egésztankos körök után (kb 1000km), igaz, nagyon keveset megyek városban, sztrádán nyugis 120as tempóval szoktam sétálni (amire amúgy is elég sok tábla van errefelé)
#170214: déli végek, Lörrach-i körzet
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Qru
MODERÁTOR
Attól nem vagyok hasra esve, nekem Bubi a Bp-München távot 7,47-el nyomta le (haza a sok útépítés miatt 80-as korlátozás miatt csak 7,06-lett). És az azért egy korszerűtlen 2.5 literes szívóbenzin + állandó összkerék ami pályán csak hátrány (hajtási veszteség + csak holtsúly).
#nincsbennetarcsi
Én egyszer megpróbáltam pályán 120-al menni, de 2 perc alatt felidegesít az a tempó
A kamionok lassúak, 120-al meg nem előzöm ki őket, mert feltartom a forgalmat, tehát 140-re felgyorsít és vissza...
Szerintem több nafta fogyna a végére, mintha végig tolom 140-150-el (sose tudom meg )
Amúgy kia ceed 450 km-es etapokon 6-6,5 evett, 200km pálya a többi országúti, de csak kint tankolva, itthon tankolva 7 alá nem ment be.
Ja és te kint vagy, úgy könnyű
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
+1 Nagyon elhúzzák a RAV-4 bemutatóját, pedig nagyon jó alternatívája lenne a többi PHEV autónak a piacon, a Corollákról nem is beszélve.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Zoli-bácsi
senior tag
+1, soha nem fogom megérteni a 110-120-as fogyibajnokokat.
Gombinyó
őstag
Nem csak a fogyasztás miatt megy a 110es vánszorgás. A kisebb szívó motoros autók 4000 körül forognak 130nál, fárasztó és kényelmetlen úgy utazni.
Qru
MODERÁTOR
Ha messzire megyek akkor nem szoktam gyorsan menni, mert engem sokkal jobban fáraszt a magas tempó.
#nincsbennetarcsi
(#170222) BigBlackDog válasza Zoli-bácsi (#170219) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Azokat én sem. Sokkal jobban fogyaszt egy autó 70-75 km/h sebességnél.
fant0mi
addikt
Fouton, kamion szelarnyekaban 84-gyel, az az igazi.
hacki87
senior tag
Drágulunk vissza, jön a nyár
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
footy
addikt
En a 2.0 140lovas insigniaval(A FL) kis odafigyelessel siman tudok hozni 1400+ km tavot.
Erdemes lehet ezeket is megnezni.
Qru
MODERÁTOR
Részemről 79 km/h, mert 80-nál már vált a VVT eco módból.
#nincsbennetarcsi
Nyár van.
Nekem az összes autóm 1,1-1,6 szívó volt 1db kivételével.
A zajszigetelésen sok múlik, de mindegyik hangosabb volt 120-nál, mint 140-nél, ezt mások is megfigyelték. Gondolom más lesz a motor hangja, vagy az egyik zaj kioltja a másikat, nem tudom.
Egyedül az 1999-es honda az, aminél a 100 feletti sebesség növelésével egyre rosszabb lesz, de ott nagyon erős a szélzaj is.
Qru: az elmúlt 10 év autóiban szerintem a 140-150-et abszolút nem érezni gyorsnak. A négyütemű trabiban az volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Passz...én eddig benzines kocsival pályán, még ha alatta is maradtam a 10l/100km-nek, akkor is közelebb voltam 10-hez, mint a 8-hoz.
Nekem a fentihez képest a 6,5-es átlag egy Toi-Toi aerodinamikájú és kifinomultságú formától kifejezetten impozáns.
Pl. egy hasonlóan kecses Freemont a 2.0 TáDével is 9 liter körül kerreg 120kmph-nál (objektíven a 2019. Rav4 biztos jobb áramvonalasítással rendelkezik összeségében, de ez szintén passz).
Nevermind...
dellfanboy
senior tag
lenne ket rovid kerdesem, hatha ti tudtok nekem segiteni
1, felraktam az automat a hahu-ra tegnap hivtak elvileg ma jonnek erte, elvileg egy szlovak ficko venne meg vmi ceg nevere... ha lerakta a kp-t lehet-e vmi gondom belole? beszel magyarul, szoval nemtudom kell-e 2nyelvu adasveteli?
2,ezek a kinai elm 327 kek kutyuk obd hibakod olvasas kapcsan tonkrevaghatjak-e az automat? a srac aki megvenne, ilyen par dollaros kutyut akar rakotni, mint hibakod kiolvaso, de en szkeptikus vagyok. szerintetek hazavaghatja az ecu-t? vagy vmi mast?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
amerre járok az út 2/3-án 120as tábla van, néha-néha háromlábbal megtámogatva - innentől kezdve kb 0 értelme van rohanni...
#170227: Ránéztem végre a spritmonitoron, ezzel (~5L) a legjobb insigniások között vagy A 150es Passat vagy Superb is érdekes.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Mr X
veterán
Az elsőre, semmi extra dolgod nincs, töltsétek ki az adásvételit, aztán jelentsd le az eladást.
A másodikra, nem hallottam még ilyen gondról, de természetesen elméleti lehetőség van rá. Viszont több ilyen kütyüm is volt, soha nem okozott problémát, túl mélyen amúgy sem lehet turkálni vele a legtöbb ecu-ban.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Ezt csak azért írod mert nem ültél még zajszigetelés nélküli japó autóban. Bubi 150-nél zajosabb mint Skormi 200-nál.
LZs?!: Jah, ott azért van homlok felület de ugye nem derül ki hogy mennyivel ment. Ha nem csiga tempóban akkor meglepően jó érték.
dellfanboy:
1: jelentsd le rögtön, hogy eladtad és akkor nem érhet baj, a szerződésen óra-perc szintű dátum legyen megjelölve!
2: nem tudja, ezek annyira gyenge árammal működnek, hogy nem tud kárt okozni még akkor sem ha zárlatos lenne.
#nincsbennetarcsi
2. Hibakódot tud törölni vele - ezt csak úgy engedném, ha biztosan megveszi az autót. Kárt ezzel sem okozna, de hátráltathatja az (esetleges) hiba javítását.
t72killer: Vegyél 2 db 10 literes műanyagkannát, dobd be az Octavia csomagtartójába és problem solved.
BTW 100-110-es tempónál egy Golf 2.0 TSI GTI is elgurul 6 literből.
[ Szerkesztve ]
Kidobnak vele a kompról Egyszer Calais-ban szállnék fel, francia határőr nézi, hogy viszek-e afrikáner értelmiséget a csomagtartóban, rákérdez: a butykosban miféle itóka utazik? Mondom fincsi frissen desztillált dízel. Aszongya, ez így nem kóser, itassam meg a pacival. Hálistennek a paci elég szomjas volt.
Nem néztem utána, hogy szabvány fém marmonkannában esetleg fel lehet-e hajóra tartalékot vinni, ez egy elég szakadt állapotú műanyag cucc volt. Angolok felé még csak hagyján (ott "csak" némi árkülönbség a tétel a Luxemburgban betárazott tartalékhoz képest, kút van) - de a skandinávok szigetein alkalmasint nincs is mindíg kút. Igaz, ott határőr sincs...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Ér valamit! Én csak akkor kapcsolom be ha 10-15 percnél tovább ülök az autóban, szval városban szinte soha. Derékfájós vagyok ezért nekem nagyon fontos a jó ülés. Elég sok félét próbáltam már, és tapasztalatom szerint az ülés ergonómiája és beállíthatósága fontosabb mint maga a masszázsfunkció. Az eddigi legjobb ülésen egy 2005-ös A3-as Audiban volt (sima szövet ülés gerinctámasszal). Abba beültem Miskolcon fájós derékkal és kiszálltam Amszterdamban úgy, h semmi bajom nem volt. Az előző BMW-ben a legfullossabb ülés volt ezerféle állítási lehetőséggel, mégsem tudtam úgy beállítani, h 3-4 óra után ne legyen kényelmetlen. Az Audi ülésével most tök jól elvagyok - bár még nem toltam vele egész napos távot.
[ Szerkesztve ]
pont azt írtam, hogy hondánál folyamatosan nő a zaj a sebességgel
tipo, kia ceed 140-nél halkabb, mint 120-nál. Ibizáról azért nem nyilatkozok még, mert lyukas a hátsó dob, így jelenleg hangosabb 140-nél, mint 120-nál, de már megvan a középső és a hátsó dob is, majd 30.-án kerül fel, +5ló
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
iceQ!
addikt
Egyetértek, 110 a max hosszú utakon. Észrevettem, hogy ha 150-el megyek akkor a végén, mint egy zsák sz@r úgy borulok be az ágyba
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Qru
MODERÁTOR
Jah a Kuvik az jó példa látod.
iceQ!: Na örömmel látom, hogy nem csak én nagypapázok az autópályán.
#nincsbennetarcsi
Meghalnék ha 110-el kéne menjek
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Mellém ne ülj be.
iceQ!
addikt
Beülnék, szereték én is száguldozni. De fárasztó egy 6 órás út alatt. Bovec (Szlovénia) - Budapest 4 óra alatt meg volt 2 éve. Gázpedál motortérben, az autó nyaka végig nyújtogatva volt + egy 50ezres csekk gyorshajtás miatt
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
6030D
Ármester
Nyáron két autóval mentünk a horvátokhoz, a másik srác mondta (teherautó és furgon sofőr), hogy legyen 110. Jó, legyen. Borzasztó. Mész a külsőben ott a kamion, közledik, már fél perce nézed, hogy hol lesz a belsőben hely, jó, akkor itt be, de lassan vánszorogsz el mellette, és már jönnek mögötted. Hazafelé külön jöttünk, 130-145-tel jöttem, sokkal jobb volt. A fogyasztás az egész túrára nézve meg felment 5,3-ról 5,7-re, azt hiszem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Néha kimatekozom, hány percet nyernék az izmosabb pedálbataposással, ritkán éri meg. Főleg, ha csak én vagyok a kocsiban, én is észrevettem magamon, hogy a 140+ tempó kifáraszt, míg a "beállunk a sorba" 110nél kvázi kialszom magam. Persze ha a külsőben kamionsor cammog 80-al, akkor más a képlet - bár olyankor meg általában az a bajom, hogy bent meg 160as "normát" diktál a szerb-román-stb bömös, vagy épp a lakókocsit vontató német tata(!), ami meg nekem kényelmetlen.
Más a képlet, ha asszony-gyerek a hátul tűkön ülve várja már, hogy megérkezzünk, az ő fáradásuk ugye nem függ a sebességtől. De persze fára se akarom csavarni őket 180-al.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
dellfanboy
senior tag
Mr X , Qru, focvis, koszi!
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
molnarpeter
nagyúr
Gyorsabb tempó mellett hamar eltűnik az előny is, mikor meg kell állni tankolni. Mi Svédországból 4.9-es fogyasztással hoztunk haza egy Grande Punto-t, két tank épp elég volt a közel 1900 km-re, de a kocsi limitálta a lehetőségeket, vészmódban csak 120-at tudott menni (1.3 dízel). Régebben egy C4 1.6 HDi-vel kellett beosztani a naftát, országon belül volt hosszabb út, és éjjel hazaérés körül már rendes autópálya tempó mellett igencsak fogyott a hatótáv. Sebességet csökkentve sikerült megállás nélkül visszaérni, az is némi alvás nyereség
A matek sose jön ki, főleg ha beragadsz egy kamion mögé, vagy akármi mögé.
Nem tudom milyen autód van (sry nem figyeltem) de még a Civiccel se volt (sőt a Puntoval se) agyzsibbasztó a 130-as tempó, tény hogy a 2500-as fordulat jobb a fülnek, mint a 3000 vagy afölötti. De ma már a legtöbb autó csak nem forog 3000-nél többet hatodikban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- iPhone XS - 64GB - Space Gray - Független Eladó!
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Újszerű, gyártói garanciális ASUS VIVOBOOK S 14 FLIP TN3402/Ryzen 5 7530u/16 GB DDR4/256 SSD/Tablet