Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Grat hozza, sok balesetmentest!
Egyebkent ez a PiH koncepcio szerintem is sokkal inkabb eletkepes, mint az, hogy fel tonna akkuval epitsunk villanyautokat.
Arra eleg, hogy elektromosan megold a napi ingazast, ha meg messzebbre mesz, ott a benzinmotor.
Cserebe sem az araban, sem a tomegeben, sem a kornyezeti labnyomaban nincs benne tobb mazsa akku, amit az esetek 90%-ban nem hasznalsz semmire, csak ballaszt.
Hanula Barna multkori eloadasa tok tanulsagos ebbol a szempontbol.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!