Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bohoc71
aktív tag
En jelenleg nem tudom bevinni 15 ala, mert sajnos akkor is nyomom a gazt, amikor nem kene. de csak hogy halljam a hangját, palyan is altalaban 60-nal kruzolok (70 a limit)
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Magnum_
nagyúr
Hatso ablakra gyerek miatt? Tuti nem, de amugy is lerantod 1mp alatt.
I humbly and respectfully decline™
Nálam városi araszolás és hegymenet után simán 114, nyáron 118 fokos volt az olaj.
molnarpeter: Nem, de nem kizárt, hogy el tudom intézni.
(137850) Doki16: Valószínű.
Van olyan amin ezeket már elvégezték, csak azokat 5 m felett kínálják.
Az enyémen aktuális a vezérlés cseréje, és a normál szerviz is, ennek tudatában vásároltam. Zegen cserélik a hónap végén, régi ismerősnek szóló áron.
A következő 180 ezer km során elvileg csak olaj és szűrők kellenek.
A klíma és a váltó átmosása opcionális, az viszi el az említett összeg felét. De valószínűleg ezeket is megcsináltatom, hosszú a várólista, augusztus lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Ez megnyugtató
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#89309696
törölt tag
Kár, hogy az enyémben nincs olajhőmérő, kíváncsi lennék rá.
Qru
MODERÁTOR
Elöl/hátul 2.2 bar van a gumikban?
Látom a láncos vezérlés is cserélve lett. Az mennyibe fájt?
mod:
Az olajhőfok 120-ig még okés bőven.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Motion_Blur
félisten
Igen, 2.2 van mindegyik gumiban.
120k volt a vezérlés cseréje (itt nincs okoskerék).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Qru
MODERÁTOR
Az enyémben sincs még vízhőfok mérő sem de obd-n kiírja pontosan a víz hőfokát, az olaj hőfokát sőt még a beszívott levegő hőfokát is.
motion_blur: Az jó ár, nagyon.
Nekem hátra alacsonyabb légnyomást ír ha nincs megpakolva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
OBD-n lehet nekem is írja, de nincs kütyüm, nincs Androidos telefonom se. Ennyit meg nem ér.
Qru
MODERÁTOR
Más OS-hez való (pl IOS) olvasó is van, vagy vannak dedikált olvasók mihez még csak telefon sem kell.
#nincsbennetarcsi
Ja! Ráadásul mind a 3 egyforma autóban , szóval az egyedi hiba kizárható.
(Itt jegyzem meg, a 2. példány volt a legjobb; bár abban végig nyikorgott a biztonsági öv csatja, kentem teflonnal, grafitos zsírral, egy idő után újrakezdte.)
(#137857) Fehér Farkas: Országúton kb. 10 km után éri el az üzemi hőmérsékletet (90 Celsius).
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Mk1 leonhoz is tudsz valami olcsó olvasó ketyerét? Nem vagyok jártas ezekben. Andriod teló van.
gzbotii
veterán
A gázolaj?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
A toyota elpusztíthatatlan mítoszt így nehéz lesz megdönteni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#89309696
törölt tag
A nyáriból kiválik a paraffin télen. A téli az tovább tartható, de szerintem annak is csak 1 év az ideje, mint a 100-as benyának.
F_Zolee
veterán
*android
Magnum_
nagyúr
elm327 kell + megfelelo app a telora es azon csekkolsz elo adatokat
I humbly and respectfully decline™
SzlobiG
félisten
Múltkor úgy olvastam ezeknek a klíma a gyenge pontjuk mondhatni típus hiba, ami eléggé zsebbe nyúlós, de ha egyszer megvan csinálva onnantól nincs gond vele.
Doki: Helyes, már vártam mikor kerül fel az auris.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Köszi.
eumano
tag
Sziasztok!
Van esetleg ötletetek, hogy a videón hallható bizonytalan alapjárat mitől lehet?
[link]
Az ötleteket köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Rá nem jöttünk volna javítás nélkül.
Reméljük, utána már jó.
Mondjuk szívesebben költeném az árát egy szett szép gyári felnire, vagy akár 4 gumira. De ez van.
MunezXBK
nagyúr
Pont ma vettem 4 új gumit.
Innen is köszi Qru.
Milyent?
MunezXBK
nagyúr
Hankook Ventus S1 Evo3-at.
Először másik került képbe, rákeresek oszt azt írja, hogy a nyugodt, kiegyensúlyozott vezetőknek gyártották. Há mondom ez kapufa, nem nekem készült.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Volt valami service bulletin rá talán, mindenképp érdemes megpróbálni. Ivanicsról írják a csoportban, hogy nehezebben mennek az ilyen ügyek, talán a Galériánál érdemesebb próbálkozni
Karbantartás a jövőre nézve: félidőben hosszbordást illik cserélni, mert szakadás esetén összekuszálja a vezérlést. Jobb a békesség, általában 90 ezrenként javasolják.
MunezXBK: céges Fiesta S1e2 szettet kapott, kifejezetten jól viselkedett a típus, egyértelműen a Ventus Prime 2 felett teljesített (bár csak 70 ló tépte az aszfaltot ). Remélem, ott is beválik!
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Figyelni kell, mert csak 300km/h-ig alkalmas.
Reggie0
félisten
Es a klimakompresszort ezen mar csereltek, valamint a klimagazt is nem gyarira?
(#137878) MunezXBK: Nekem Evo2 van fent, ez mar a masodik szezonom vele, de mar felig van kb. talan kibirja a 3. szezon vegeig. De cserebe jol tapad.
(#137879) molnarpeter: Igen volt, a klimaval van a baj, azaz konkretan a gyari gaz megeszi a tomitest. Visszahivasban cserelik, utana gyorsan le kell csereltetni a gazt egy hozza valora, de az nem gyari. Magyarorszagrol azert szeretik lepattintani az autokat, de van Volvos szaki akinek a segitseget lehet kerni az ugyben.
Amugy ezt azert nagyon fontos megcsinalni, mert a klima huti az akkut is, tehat mindig kell. Eloszor a klima adja meg magat utana kis idovel az akksi/bms.
[ Szerkesztve ]
Pont az Ivanicsnál voltam, az van közelebb - volt egy belső megérzésem, hogy a Galériába kellene inkább menni... A munkafelvevő manus se volt szimpatikus, ide nem szívesen járnék.
Van ismerősöm a Volvo Hungáriánál, esetleg rákérdezek, hogy megnyújtható-e a visszahívás. De mondjuk akkor is kellene cserélni a gázt. Szóval talán jobb ha nem most használom fel a szívességet.
(#137881) Reggie0: Nem tudom, egy mogorva pöcs volt a munkafelvevő. A gázt nem hiszem, hogy cserélték, arról szólt volna eladó. Nettó 90 forint.
Doki16
addikt
Miért vártad? Ennyire kiszámítható vagyok?
Amúgy van egy összeg, amit meg kell kapnom érte, hogy biztonsággal tudjak Volvot venni. Alatta nem adom el biztosan.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
F_Zolee
veterán
De Munez álmatlanul forgolódott volna ha úgy marad.
Qru
MODERÁTOR
mod:
Reggie0: PC5 sem bír 2-3 szezonnál többet, cserébe jóval olcsóbb a Hankuki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
sb
veterán
Sziasztok!
A féktárcsát bemarta valami, ahogy a képen látható. A fékbetét szerintem még nincs elkopva.
Erősebb fékezésre nem csak nyikorog, hanem egész változatos hangjátékot produkál és közben fémes (vagy ki tudja milyen) súrlódó, véső hang is van. Szerintem a pedálon is érezni, nyilván utólag nehéz megállapítani referencia nélkül.
És már relatíve hosszú ideje, szóval ha kavics, egyéb cucc szorult be az sem nagyon akar onnan kijönni.
Szerviz szerint nincs itt semmi látnivaló. Fékhatás nem befolyásolja szerintük, lehet így használni...
És mindezt kb. látatlanban mondják.
Szerintem meg befolyásolja, mivel érezhetően/hallhatóan vmi kemény anyaggal vésem a tárcsát nem csak a betéttel. A tárcsa sem lesz már jobb... vagy ha hozzá is kopik idővel a kivésett részhez akkor is kéne valamit kezdeni a mostani betéttel/beszorult anyaggal/anyaghibával... akármi is legyen, nem?
Ez normális hozzáállás, hogy minden mehet tovább? Közben érzésre szar és várjuk, hogy hátha jobb lesz... vagy tovább romlik?
Ill. egy másik tök független kérdés, nem értek hozzá:
A rozsdás (és már lepattogó) részekre gondolok. A többi elemen semmi, ezeken full rozsda.
Ez így oké? Csak kezeletlen alkatrészekről van szó és így néz ki normálisan?
Köszi!
Elektrosokk
addikt
Első fekvőrendőrön véget érne a mulatság
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
(#137889) golfvariant válasza Elektrosokk (#137887) üzenetére
golfvariant
aktív tag
Nagyon igényes az az oldalsó idom
Üdv, hm, pedig nagyon kavicsnak néz ki (vagy bármi más kemény). A betétet kipattintani 3 perc keréklevétellel, ha megakarod nézni, de használható így is, sűrűn előfordul. Nekem is vagy 800km-ig volt benne tavaly. A felületi rozsda az ilyen, ezek kezeletlen reszek, 1 hét alatt full rozsda lesz az egész.
anorche1
őstag
Az onkiszoogalogoztisztito -t probalta mar valaki?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Reggie0
félisten
Ennek gyorsan menj utana, ez tipushiba. Kulfoldon a kompresszort visszahivasban ingyen cserelik a gazzal(csak itthon nem). Utana ismet le kell cserelned a gazt egy normalisra, de ez mar fizetos. Ivanics-nal tudjak mi a dorges.
[ Szerkesztve ]
sb
veterán
Köszi!
A rozsdát sejtettem, mert nagyon elüt mindentől. Nem tűnik véletlen problémának.
A féknél viszont gondoltam legalább kiszedni kellene, ha már a tárcsa ilyen is. (Főleg ha ennyire egyszerű...)
Legalább ne így fogjon a fék. Vagy ez nem gáz, hogy brutális véső hangja van és érezni ahogy reszeli?
Azért nekem erről nem a biztonságos, korrekt fékezés jut eszembe, ha sajtreszelővel fog rá a betét a tárcsára.
Nem értek hozzá, de fékproblémával, ha nem a betét fog rá és ráadásul még fizikai roncsolódás is van azt hallom mindenkitől, hogy irány a szerviz. Ilyenbe még nem nagyon futottam bele, hogy a szerviz kerülése a tanács... a szerviztől, magától.
Ill. az még hozzátartozik a sztorihoz, hogy kb. 2-3 hete szóltam nekik, hogy ez van és nézzenek rá, mert közben volt ott más miatt az autó. Akkor még semmi nyoma nem volt a tárcsán, szóval még el lehetett volna a bemarást is kerülni.
hdman
őstag
Ez amugy nagyon cigány dolog. Mindenhol csere, de nálunk nem. Egy rossz vicc az egész...
Sopron city :)
Qru
MODERÁTOR
Egyszerűen nem akarnak vele foglalkozni. Keress másik szerelőt.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Tuti cserélném ezt a tárcsát, kis válla is van már a karcon kívül (ha jól látom)
rip and tear, until it is done
Qru
MODERÁTOR
stickermajom
addikt
Első éves szervizben nincs benne a légszűrő cseréje. Ti cserélnétek ennek ellenére saját kezűleg? ~18000 km van benne.
Motion_Blur
félisten
Végre. De miért tart ez 3 évig?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Qru
MODERÁTOR
Mert még csak egy elvi/politikai döntés született. Társadalmi egyeztetés kell, aztán írják csak ki a tendert, aztán lehet pályázni, eredményt hirdetnek amit majd megtámadnak a vesztesek, stb. Simán 1-1,5 évet önmagában elvisz ez az egész herce-hurca... Plusz ugye a kiépítés ideje sem kevés mert nem 2 km autópályáról beszélünk és az összes le/felhajtóhoz kell kamera az összes kijáratnál.
De azért szépen jönnek fel a Horvátok, 2020-tól a section control-t is bevezetik. [link]
mod:
stickermajom: Én cserélném (csak gyárira a gari miatt), főleg ha szívómotoros a verda. Kárt nem okoz, a ritkább csere mert ugye minél tömítettebb a szűrő (porral), annál jobban szűr. Cserébe annál kevesebb levegő jut át rajta, de erre inkább a szívómotorok érzékenyek, a turbós autók nem annyira...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi