Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
z123456789
addikt
(#131047) gzbotii
Ehhez annyit hozzátennék, hogy szerintem manapság már annyi mindent kellene tudnia az autójáról az embernek, hogy talán valahol az aranyközépút ott volna, amikor te is igyekszel a tudásodhoz, műszaki beállítottságodhoz felkészülten menni a szerelőhöz, és a szerelő is igyekezne a tudtodra adni, hogy erről, és arról nem beszéltünk de fontos lenne. Tehát a felelősség nem feltétlenül hárítható szerelőre vagy tulajdonosra, ennek egy közös munkának kellene lennie, amibe mindenki a tudása szerint belead apait, anyait. Mint mikor a dokinak elmondod, mik a tünetek. (Mondjuk az is hasonló cipőben jár, mint az autószerelés. ) Nyilván szakmailag a szerelő ad többet, de mindent ő sem tarthat a fejében, pláne, ha nem márka, világrész specialista, hanem a keletitől az amerikai kocsiig mindent hordanak hozzá.
Szóval a bácsit én ez miatt nem ítélném el így látatlanban. Lehet, hogy nem mondta senki neki, kényelmesen rábízta magát a gumisra, szerelőre, és várta, hogy majd azt jelzik neki ha baj van valamivel. Vagy bármi más lehet a háttérben, a hozzá nem értő fia azt mondta neki, jó az még, mert tájékozatlanul ő is azt hiszi, csak a profilmélység a fontos...akármi.
Az x-sara meg istenem, az én szüleim is a reklámokból tanulnak idegen nyelveket. Ha ott nem hallják, ki nem fogják tudni mondani helyesen.
(#131058) kisza25
Amikor vettem az Accordot, nekem is azzal büszkélkedett a tulaj, hogy 236 000 km-nél jár, és ezt a motort Japánban összerakták, és azóta nem kellett szétszedni. Ennek én is örültem, mert azt hittem ennek örülni kell. Aztán most a 360 000-es szerviznél derült ki, hogy valóban nem volt még szétszedve, de még a szelepfedél sem került le soha, hogy hézagot ellenőrizzenek/állítsanak. Ebből következett 3 további probléma:
-szelepfedél tömítés meg volt macskásodva, csere
-szelephézagot állítani kellett
-vezérműtengely el volt kopva, csere
Szóval ha a bontáson azt érted amit feljebb leírtam, akkor ez nem biztos hogy olyan jó.
Ha konkrétan a motor szétszedésére gondolsz, ja akkor az tényleg dícséretes.
Ami megfizethetetlen, az meg az hogy a Balatonon laksz.
[ Szerkesztve ]